Real Madrid vypadl z Copa del Rey ve čtvrtfinále

Real Madrid vypadl z Copa del Rey ve čtvrtfinále

| Zápasy | Milánek

Fotbalisté Realu Madrid ani letos Copa del Rey nezískají, když na Santiago Bernabéu ve čtvrtfinále padli s Realem Sociedad 3:4. Branky královského velkoklubu vstřelili Marcelo, Rodrygo a Nacho Fernández. Na straně hostů se pak prosadil také Martin Odegaard.

Podrobnou reportáž připravujeme.

Preview: Preview: Real Madrid svede souboj o semifinále Copa del Rey

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 10.2.2020 21:00.

Komentáře

Domis7
Domis7

Dva roky zpátky se psalo o Isakovi a zájmu ze strany RM, no on si vybral BVB a teď je tam, kde je. Kdyby si vybral cestu Martina, mohli proti nám zítra nastoupit budoucí spoluhráči v RM biggrin

Očekávám mírnou rotaci a výhru 3:1 thumbsup

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To si nemyslím, BVB je pro mladé ideální místo a pokud se nechytl tam, tak v RM nemá co dělat už vůbec.

Domis7
Domis7

Tak ale třeba by jsme dnes aspoň od něj nefásli čtyřku biggrin vomit

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Životní zápas, který už nezopakuje, protože proti takové tragické obraně už hrát nebude lol

olinho
olinho

bude to dobry zapas proti kvalitnemu superovi, ktory chce hrat futbal, takze by to mohol byt zaujimavy futbal...urcite nejake zmeny budu v zostave, ale necakam nejake drasticke zmeny, pretoze Copa je pre Zizouho v tejto sezone velmi dolezita...dufam, ze nadviazeme na predchadzajuce zapasy a po dobrom vykone vyhrame a postupime dalej halam

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Včera jsem byl rád za postup Granady, protože obsazení semifinále bude minimálně z půlky jiné než vloni, teď ještě Bilbao, Mirandés (nic proti Ponorce, ale tři sklalpy prvoligového týmu by byly hezký příběh) a samozřejmě Real.

Holoubek
Holoubek

Doufám, že myslíš postupující náš Real, a ne Real Sociedad biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

biggrin Vidíš, to mi nedošlo, samozřejmě dycky Madrid redface

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Zajímalo by mě jak to bude s brankáři... Jestli Areola bude chytat až do finále...

Gristo
Gristo

Podle mě není důvod, aby nechytal... thinking

ŠtěpánK
ŠtěpánK

No, El Clasico muže byt dobrý důvod...

Holoubek
Holoubek

Jestli postoupíme, tak bych si na 99% tipl, že ano, napřed se tam musíme dostat ale.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

A když narazíme na Barcelonu?

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Takže když dostaneme třeba Mirandés, tak v pohodě, bude chytat, a když dostaneme Barcelonu, tak bude leštit prkno, protože Barcelona je jakože něco víc a na to už Areola nemá, to není moc dobrý signál, ne?

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

A není snad víc? thinking Nechejme to na Zidanovi...

Gristo
Gristo

Ano, ale Areola je pokud ne stejně kvalitní, tak jen o něco málo méně kvalitnější brankář než Courtois... wink

Gristo
Gristo

Tak ty to píšeš tak, jako by na to Areola nestačil, pokud jsem to teda správně pochopil... thinking

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Nemá takové zkušenosti.. Talent není vše..

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Chceš mi tvrdit, že má zkušenosti jako Thibaut? Sundej ty brýle co vytvářejí odpor k Thibautovi, pak budeš vidět objektivně....

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Tím chci tvrdit, že ten maník chytal LM, takže na dva zápasy v CdR má zkušeností dost a je úplně jedno, jestli soupeřem bude Barcelona nebo Mirandés. S Courtoisem to nemá nic společného, už jsem si zvykl na to, že prostě bude jednička, ale Areola chytá CdR od začátku, tak ať ho chytá až do konce wink

Real Siempre
Real Siempre

Tipnu si, ze finale by urcite nechytal.

Real Siempre
Real Siempre

Mozna. Ale spousta tymu to tak dela.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To teda úplně nevím, co si pamatuju, tak pokud to má nějaký tým striktně rozdělené, tak to obvykle drží celou soutěž, kruciprdel vždyť i proti nám ve finále CdR chytal Pinto, a to byl de facto jenom klaun do kabiny...

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Pinto proti nam chytal, protoze byl Valdes zraneny. Nikdy predtim jsem ve Farse nevidel, ze by pohar chytal golman, co to jel od zacatku. Ale treba se pletu.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Pinto chytal CdR naprosto pravidelně (chytal proti nám jak to finále, ve kterém rozhodl v prodloužení Cris hlavou, tak to, kde Bale utekl Bartrovi), stejně jako třeba vloni chytal celé CdR včetně finále Cillessen...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Mě hlavně příjde tahle debata trochu mimo, vždyť Areola zatím chytá velmi spolehlivě a sebejistě. Není to Casilla, u kterého jsem trnul co zase pustí. Nevidím jediný důvod proč by neměl chytat finále Cdr, pokud se tam dostaneme.

Holoubek
Holoubek

Mě to taky přijde mimo spekulovat, když tam ani nejsme. Ale zas nesouhlasím s tím, že Casilla byl nějaká díra. Nebyl to Keylor, ale na Copu bohatě stačil. A nejde udržet dva kvalitní brankáře, pokud bys je teda pravidelně nestřídal. Areola je sice mnohem výš než Casilla, ale taky po sezoně odejde, protože bude chtít chytat jako jednička někde.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Vyložená díra nebyl, ale kvalita tam chyběla.

Holoubek
Holoubek

Tak jasný no, ale ono je težký mít dvojku nějak kvalitní déle než rok. Protože když přijde příští rok Lunin, tak to taky není nějaká kvalita. Tedy kvalitní je, má i talent, ale potřeboval by chytat a né vysedávat na lavičče.

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

Cillessen chytal vždycky CdR od začátku až do konce. To samí Stegen když u nás byl ještě Bravo. A teď chytal Neto, když teda nebyl zraněný hat

Gristo
Gristo

Však mu není 20, dělal 1 v PSG, chytal i v LM... hmm

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Jak dlouho tu jedničku v PSG dělal? Proč tam tedy nezůstal..

Gristo
Gristo

Protože se udělal "swap" (je to dobře? biggrin ) s Keylorem, který 2 být nechtěl. Areolovi to zdá se na 1 sezónu nevadí... real3

Holoubek
Holoubek

Pokud dojdeme do finále a nebude chytat Areola, tak to budu hodně ZZ vyčítat. Jednička v bráně je jasná - Courtois - ale na Copu je právě Areola první volbou, tak by mi přišlo škoda, kdyby si to vychytal do té doby, ale pak nedostal šanci.

Co se týká zkušeností, nemá určitě takový jako Thibo, ale jinak než zápasem je nezíská. K tomu, nejde o nějakýho zajíčka, 3 sezony v PSG, předtím sezona ve Villarealu.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Respektuji tvůj názor thumbsup

Ryan
Ryan

Ty děláš, jak kdyby se jednalo o nějakýho zelenáče. Areola má rozhodně dost zkušeností i kvalit na to, aby dochytal Copu až do konce a je jedno, jestli potkáme Mirandés nebo Barcelonu.

LosMerengues
LosMerengues

Pokiaľ by nebol Areola "požičaný", ale náš, kľudne by som nechal chytať finále. Príde mi ale zbytočné postaviť na finále brankára, ktorý tu za pár mesiacov nebude.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Tak nějak to praveze taky vidím...

Dantes
Dantes

thumbsup Tam musí být dobré haló.

Real Siempre
Real Siempre

Dneska vyhrat a idealne je dostat na dvojzapas v semifinale.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No to víš že jo, ještě nás klepnou a budeme za blbce biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Ve dvojzapase prave ne, tam uz se ukaze rozdil.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

thumbsup V jednom zápase se to dá urvat, ve dvou ne...

Holoubek
Holoubek

V tom právě ten nový systém kvituju, že mají šanci i menší týmy dojít mnohem dál a vyřadit favority. Na druhou stranu mě mrzí, že se snížil počet lehčích zápasů, kde mohla víc šancí dostat lavička a mohla se udržet ve formě, případně se ukázat nějakým skvělým výkonem.

Real Siempre
Real Siempre

To si mysleli i ti tri prvoligiste, kteri uz jsou venku...

Santos Trinidad
Santos Trinidad

thumbsup V prvním kole malém nepřešli přes Coruxo a pak vyřadí Celtu, Sevillu a Villarreal, to je prostě super biggrin Doufám, že v SF dostanou Granadu, jako papírově nejlehčího soupeře, a reálně se poperou o finále.

Domis7
Domis7

OT: Tak Barcelona je nejspíš do konce sezóny bez Dembeleho...Lojza nebude fit taky jen tak hned, takže mají do útoku Leoše, Culíka a Fatiho... thinking

Michy
Michy

Pro nás jedině dobře.

Holoubek
Holoubek

Culík na hrotu lepší než křídle, Fati někdy dobrý někdy horší, jako mladík má výkyvy, ale v celkovym hledisku se aspoň může zlepšovat, a Messi, komentář asi netřeba. Jediný problém tam vidím, že nemají nikoho na lavičce, takže když si budou chtít odpočinout někdo, tak jedině změnou rozestavení.

Real Siempre
Real Siempre

To muze nakonec byt ta nejvetsi potiz do zbytku sezony. Ze si vlastne nebudou moci odpocinout.

dod1al
dod1al

...včera zverejnil eurofotbal správu zo zdroja ESPN, že Messi hral posledné duely s bolesťami kĺbu - nešpecifikovali ktorého, ale dedukujem, že bedrového/?/ Benzema na to laboroval a ak to bude preťažovať, tak môže mať problémy /a nemalé/ aj on, lebo V Barca dosť riskujú s takýmito záležitosťami, naopak, ZZ a lekársky tím RMCF je veľmi trpezlivý v prevencii a s návratmi po zraneniach...

Holoubek
Holoubek

Tak přece jen, na návrat Messiho, jednoho z nejlepších hráčů světa přeci jen spěcháš trochu víc, případně ho stavíš i přes mírný bolesti (tak jako u nás nastupoval CR, kdy nebyl fit na 100% a hrál s bolestma) K tomu, oni momentálně nemají ani kdo by jim vepředu hrál, takže být trpělivý a čekat si prostě dovolit nemohou. Ale tím lépe pro nás.

janinho
janinho

ja si myslim, ze sa budu sustredit hlavne na LM. ligu posledne roky vyhravali dost casto, takze je to presne opacne ako u nas. takze ak leos neni 100% fit, tak skor si myslim ze pred LM ho bude setrit, co pri tej ich marodke znamena akurat to, ze ak tento rok nevyhrame la ligu, tak sme fakt dilina biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Zranění mu samozřejmě nepřeju, ale pokud klekne i on, pak se ta statistika o 6. místě v lize může naplnit biggrin

Domis7
Domis7

No, Man City mají prý na to výborné doktory... silent lol

Real Siempre
Real Siempre

Jejich zakladni problem je takovy, ze momentalne nemaji nikoho jineho, kdo by nastoupil. Riziko samozrejme obrovske, zraneni muze prijit kdykoliv.

Holoubek
Holoubek

Ofiko sestava:

Areola - Nacho, Militao, Ramos, Marcelo - Valverde, James, Kroos - Brahim, Benzema, Vinicius

Holoubek
Holoubek

thumbsup palec nahoru za Brahima v základu. Snad se mu to dneska vyvede.

misinho7
misinho7

eek eek podla mna velmi zaujimava a dobre to namiesal, trosku sa bojim o obranu ale ten utok moze by zaujimavy, skoda len ze nehra Jovic

madrid
madrid

Bude to asi 4-2-3-1 s Jamesom na podhrote a Tonim a Fedem ako defenzívnymi.

Kaja900
Kaja900

Hodně zajímavá sestava, takový složení zálohy a útoku jsem nečekal eek jsem hodně zvedavej jak si povede Brahim.. celkem mazec že ještě nedávno byl z těch mlaďáků na tom nejlíp Rodrigo a teďka základ Vinicius a Brahim biggrin snad se dneska Martinovi a spol nebude moc dařit a postoupíme dál cheers

lukita
lukita

Zizu ma prekvapil teda hádam to je víťazná zostava

Gristo
Gristo

Místo Marcela a Jamese bych radši v sestavě viděl Mendyho a Modriće... unsure

Laura
Laura

Super zostava, poďme si po víťazstvo halam

Johny
Johny

Dnešní sestava vypadá super, těším se:)) Snad nám nebude chybět Casemiro a budem slavit postup biscottos

markushaluska
markushaluska

Mam podané takže chlapci do toho thumbsupsmile dribblerfoot

Šigy
Šigy (upraveno: )

Super sestava thumbsup střídání Jovic a Rodrygo ideální thumbsup

1851Milan
1851Milan

Hoši, nejaký dobrý link? Ďakujem....

Mateusz
Mateusz

Super sestava, Zizou. Jakékoliv slova ala "beton" na Zidana už neplatí, tak jak rotuje hráče ted on, se mi líbí. James, Brahim real2

Dani92
Dani92

To teda bola. Nerozumiem ako takýto človek môže pískať v španielsku a nie to ešte ligu majstrov.

lokas23
lokas23

Připadám si jako traged, ale prosim někdo nějaký fajn link? facepalm lol

lokas23
lokas23

Mockrát děkuju. cheers Nechápu, jak můžu být ve vyhledávání těch streamů tak neschopný lol

Dantes
Dantes

No Martine...

Mateusz
Mateusz

ajajaj, martin

Kaja900
Kaja900

Martine.. že nedáš gola radši barce facepalm ale Areola tohle měl mít...

Michy
Michy

To se dalo čekat, že to zrovna bude Martin.

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Martin: strelim to na nej aby to chytl Areola: ...

lol stává se

Dantes
Dantes

Eder to trošku líznul, ne? Každopádně vyražení střely přímo na střed je samozřejmě fail...

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Nevím jestli to byla teč..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Fail je ve čtyřech lidech nedostoupit Isaka a nechat ho střílet, nic jiného než vyrazit to nemohl. Dorážka byla s tečí, ale i tak to měl mít.

Kaja900
Kaja900

Řešilo se tu že by měl Areola chytat všechny zápasy v poháru.. mám stejnej názor, ale Kurtoa by to měl tohle facepalm

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Nevím no.. ten má tu díru mezi nohama ještě větší.. Neříkám, že nemá formu, ale jeho jesle jsou pověstné .. biggrin biggrin

Kaja900
Kaja900

to sice jo a čekal sem že to někdo napíše biggrin ale tuhle sezonu je prostě jistota

Diskostu
Diskostu

nechápem prečo nedáva real už klauzulu že hráč na hostovani nesmie nastúpiť proti svojmu klubu

Domis7
Domis7

Tyvolee, tak to páli Martin Edgoaard, viď Sport1 pane za mikrofonem lol

Diskostu
Diskostu

Nacho... omg ,Brahim veľmi nekalitny hrač

Johny
Johny

Brahim by to mohl davat driv od nohy, prijde mne, ze to moc taha confused jinak bych tam asi poslal Modriče misto Jamese na druhou pulku

Diskostu
Diskostu

to nebol offside ramosa to je hnoj....

Dantes
Dantes

Nebyl, kdyby dal gól, tak to by to jistě zkoumal přes VAR. Každopádne pomalu, ale jistě děláme z hostujícího gólmana "muže kola" a kandidáte na repre...

Johny
Johny

Vzdyt zatim nic zazracnyho nepredvedl, coz teda bohuzel ani nemusel rolleyes

Mateusz
Mateusz

pokud hodla dal marcelo takhle "branit" tak brzy dostanem gol.

Dantes
Dantes

Celkově naše obraná hra je dneska hodně mimo...

Fantocci22
Fantocci22

Je to těžký, vem si, že jsou tam tři šneci místo tří sprinterů... Zatím se mi líbí jen Vincek, Brahim a Fede. Jinak to nestojí za nic. Nebýt Isak gramloň, tak už je po zápase.

Real Siempre
Real Siempre

Docela horime, jeste ze je Isak jelito...

lokas23
lokas23

Jsem zaujatý, nebo je Marcelo dneska úplně tragickej?

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Jsi zaujaty a Marcelo je tragicky a to tak, ze uplne.. biggrin

Diskostu
Diskostu

vinicius ten proste sa to nenauči

Michy
Michy

Vincek dneska top smile

Diskostu
Diskostu

? kazda situacia zle vyriešena

Michy
Michy

Každá určitě ne. V první půlce byl náš nejlepší hráč.

Ladislav
Ladislav

daj si facku a v prvom rade vyries svoju situaciu v osobnom zivote a potom komentuj m.dar

Laura
Laura

Mne proste príde, že vždy keď hrá Marcelo má náš súper omnoho viac šancí ako keď je tam Mendy.

Laura
Laura

Dúfam, že to vidí aj ZZ a pošle tam Mendyho.

Laura
Laura

Keď začal 2. polčas aj s Marcelom, hovorila som si, že dúfam, že ho nebude striedať keď už bude neskoro. Ale teraz dal gól.

Real Siempre
Real Siempre

Ale s nim na hristi uz to fakt nejde, co chvili to smrdi golem... jaky to rozdil oproti predchozim zapasum.

Laura
Laura

Nejde a ZZ to vidí ale je to Marcelo a ZZ sa ho podľa mňa bude snažiť dostať do formy. Včera ale robili hlúposti všetci 4, v takomto zložení obrana nech už radšej nehrá.

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup nejsem si ale jist, jestli jsme je videli naposledy, Zizou rikal na tiskovce, ze se i dal nebude bat rotovat. Ja se bojim...

Laura
Laura

Tak rotovať môže ale trošku inak ako včera by to mohlo byť lebo toto vôbec nebola najlepšia defenzíva zo všetkých top líg. Mrzí ma, že po tých posledných zápasoch kde sme pôsobili ako stena sme teraz doma dostali 4 góly.

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

thumbsup bohužel je to tak.. A dopředu to s nim není o moc lepší.. Ne-li horší...

Laura
Laura

To máš pravdu. confused

Dantes
Dantes

Vincek ve vápně teď jako by to byl Isco...

Michy
Michy

Na druhou půlku bych prosil Mendyho.

Kaja900
Kaja900

Marcelo o poločase dolů.. dopředu tragickej a vzadu mezera jako je u něj zvykem, klidně jsme mohli prohravat větším rozdílem facepalm snad Zidane něco pořádně změní jako proti Atleticu, protože tohle je hrozný

92:48
92:48

Vini zatial najlepší hrač na našej strane. Marcelo je dnes tragický a je cítiť neprítomnosť Mendyho ktorý je čo sa týka obrannej činnosti niekde inde. Môžme ďakovať že je Isak také drevo, lebo mohlo byť hotovo už po prvom polčase.

Kaja900
Kaja900

Asi tak, pokud tam zustane Marcelo tak se bude čím dál víc cpát dopředu a dostanem přes jeho stranu na 2:0.. snad ho Zidane stáhne o poločase

Kaja900
Kaja900

na 2. poločas pořádně nalitnout, tenhle rok musíme vyhrát ligu i pohár.. nemužeme to každej rok nechávat barceloně facepalm to už by bylo fakt moc.. snad je Zidane probere o poločase

Gristo
Gristo

Vážně se Odegaard čte "édegórd"? Já jsem to až do teď vždy četl jako "ódegárd"... biggrin hmm

Gristo
Gristo

Mendy a Modrić místo Marcela a Jamese...takhle to mělo být už od začátku. unsure

Kaja900
Kaja900

mělo no, bohužel Zidane to chtěl trochu protočit.. což je logický vzhledem k tomu kolik je zápasů unsure snad dobře zareaguje o poločase jako proti atleticu cheers

Holoubek
Holoubek

Mendy musí dojít, jinak to bude smrdět každou akcí. Takle tam brání buď sám Militao (protože Ramos každou chvíli vepředu) a nebo chudák Valverde. Popravdě se mi ale nelíbí ani moc Nacho. Jamese bych nechal ještě 15-20 minut a pak hned Modriče pokud nevyrovnáme.

Kaja900
Kaja900

paráda no...

Michy
Michy

To nebyl offside??

Kaja900
Kaja900

byl, však neplatil biggrin

Mateusz
Mateusz

martine, to bylo genialni, co k tomu rict... thumbsup redface rolleyes tak jeste, ze to byl offside

Dantes
Dantes

Offside sice nakonec zcela jasný, ale nástup do druhého poločasu se bohužel jaksi nekoná... confused

adriano213
adriano213

No dneska Marcelo s Karimom cisty tragedi facepalm

Holoubek
Holoubek

0:2 napodruhé bohužel

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Carvajal s Mendym na plac prosím

Laura
Laura

Dani nie je v nominácii, po derby mal menšie problémy.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Ah.. Moje chyba, díky

Mateusz
Mateusz

Mame, o co jsme si po vstupu do druheho polocasu rikali.. Nacho a Marcelo dve velke diry dneska...

Diskostu
Diskostu

to je fiasko isak smrad

Kaja900
Kaja900

no nic.. asi konečná

Fantocci22
Fantocci22

Ten Nacho je tam jak namalovanej.

Mateusz
Mateusz

Přesně, jak kuželka

Michy
Michy

Marcelo skvělá obrana no facepalm

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Tak asi nemusíme řešit kdo bude v bráně ve finále.. oof

Nasir
Nasir (upraveno: )

Nacho + Marcelo, to je fakt "jistota". Tak hlavně, že jsme střídali v záloze... facepalm

EDIT: Hmm, tak dneska si to za rámeček nedají ani Valverde a Kroos. Záloha namalovaná, beci namalovaní...

Diskostu
Diskostu

brahim nech ide cim dalej od madridu to co je za hrača

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Nacho a Marcelo... To je fakt zoufalstvi.. facepalm

lokas23
lokas23

No, tohle nevypadá moc dobře. Kraje obrany dneska chybí a je to znát.

Domis7
Domis7

Tak paráda, že jsme poslali Odriho hostovat, když máme tolik kvality v pravo :) dnes ta obrana hoří jak papír. Nevím kdo je horší, jestli Nacho, nebo Marcelo.

Kaja900
Kaja900

zase necháme pohár Barce jako každej rok ne facepalm

Beast7
Beast7

A sme v pi**....3:0..

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Mimochodem.. Když byl na tom Real nejhůře za poslední roky (Benítez atd), tak jsem byl vždy pozitivní fandil jsem... Ale i klidní lidé to občas nevydrží..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Není důvod se nějak vzrušovat, jde jen o ligový pohár. Mě tahle trofej nějak nebere a hráče taky ne, jinak by jsme jich neměli jen 5.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

No, já doufal, že to po dlouhé době vyhrajeme..

lukita
lukita

Mňa to tiež napadlo, žeby sme to mohli vyhrať

Mateusz
Mateusz

Ty VOLE ten Nacho mu to ještě přihraje, ja tomu nevěřím. Jak 1-2 hráči dokáži posrat zápas

Kaja900
Kaja900

to už je k smíchu biggrin facepalm facepalm

Michy
Michy

WTF??

Real Siempre
Real Siempre

oops, to uz je trosku debakl….

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Snad to navypnete jak já

Real Siempre
Real Siempre

Nevypiname. I takove zapasy jsou a je potreba to "prozit". Trochu deja vu na minulou sezonu.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Já to za 2 minuty zase zapl.. lol

Dantes
Dantes

Po Marcelově gólu co? biggrin

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Nn.. Ale vypada to tak biggrin biggrin chvíli před gólem...

siflik
siflik

Myslím že ešte dostaneme

Fantocci22
Fantocci22

Ať jde ta obrana fakt do prdele. Offside neoffside.

92:48
92:48

Ako mám Marcela rád, ale myslím si že už je čas na to aby z Realu odišiel, už na to jednoducho nemá. Dúfam že je to jeho posledná sezóna v Reale.

Diskostu
Diskostu

VTf ?????????????????????? sak jasny ofside

Diskostu
Diskostu

šak to bol ofsajd preboha

El Gato con Botas
El Gato con Botas

James / Modrić... Já tomu nerozuměl... A teď už nerozumím ničemu lol

Dantes
Dantes

To si dělají kozy ne...

Domis7
Domis7

Tak “kopyt” Isak no lol Naštěstí my tam v předu máme bombardéra. Takže se nebojím 4:3 FT

ŠtěpánK
ŠtěpánK

To je tak, když z obrany základní 11 zbyde jen Ramos..

Diskostu
Diskostu

ale šak 3 gol jasny ofsajd to čo je ???

lokas23
lokas23

ted jsem koukal na video a z toho úhlu to tak vypadalo no

Mateusz
Mateusz

Remontada lol Tak Marcelo se chce vykoupit..

Beast7
Beast7

Skoda toho 3 golu, teraz ked sme dali gol by sme mali sancu vyrovnat ale este nam verim ked dame rychli 2.gol

Kaja900
Kaja900

Marcelo ! aspon biggrin

Holoubek
Holoubek

Krásná asistence od Brahima.

Johny
Johny

Podme borci to aspon srovnat!!

lokas23
lokas23

To si dělá Nacho už prdel ne? On neví s kym hraje?

Kaja900
Kaja900

Nacho uplně příšernej facepalm

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

chlapci, sice tečem.. Ale musim uznat, že po dlouhé době se s touto sestavou na hřišti tím fotbalem bavím. Má to šťávu ten zápas, i Sociedad hraje fakt pěkně

Kaja900
Kaja900

to sice jo, ale je v tyhle sestavě takovej zmatek že by sme klidně mohli dostat pětku unsure

Mateusz
Mateusz

je to strašný, ted ta pasaz asi 4 zkazenych prihravek (uplne jednoduchych) mne uplne dostala..., Ale zase je to nahoru dolu, to mam rad lol

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Je to dneska dost tekute no..Ma to stavu a tecem..K tomu je to pekna sracka.. biggrin

Dantes
Dantes

Mně ty obranné kiksy tedy moc nebaví..

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

jako mně to taky strašně sere, ale byly pasáže zápasu, dky to bylo nahoru dolů a nebyla to nuda... To jsem nečekal ale 4 goly v naši síti... Sociedad zaslouženě postoupí, a naši obránci se musí zamyslet.

Real Siempre
Real Siempre

Dobre Martine, snad brzy u nas .

92:48
92:48

Benzema je príšerný už niekolký zápas v rade. On nemá žiadnu snahu len si vykračuje po ihrisku. Náš útok je naozaj na smiech, máme jednoznačne najhorších hroťákov z pomedzi top klubov a najhoršie je na tom že tu Karim bude aj ďalšie sezóny facepalm

Laura
Laura (upraveno: )

To už by ale aj stačilo unsure Mendy a Case tam veľmi chýbajú.

Laura
Laura

Jasné, na neho som zabudla thumbsup

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Debakl .. Když už tak poradny

Diskostu
Diskostu

3 gol bol ofsajd to prečo sa uznal ??????

Kaja900
Kaja900

to neví nikdo biggrin

Mateusz
Mateusz

Ty vole... to snad není možný ta obrana. Chybí Case, chybí Mendy, a je to totální pruchodak

Kaja900
Kaja900

doufám že tuhle sestavu už v životě neuvidim.. takový City by nám dalo 10 kousků facepalm

Johny
Johny

to je neskutecny, co se dneska v te obrane deje wall

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Nejhorší na tom je, ze dneska to ani není po herní stránce špatné... Individuální chyby rozhodly...

Fujo
Fujo

Obrana úplne thumbsdown okrem Ramosa, Benzín nvm či vôbec hrá a Modrić ani neviem že je na ihrisku. Socky zaslúžene vedú rolleyes

Domis7
Domis7

Ramos si nemá co s Éderem vyčítat. Pro mě Éder dnes ze stoperské dvojice to lepší.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ramos je marný stejně jako celý zbytek obrany.

Kaja900
Kaja900

za 70 minut jsme dostali třetinu golů co za celou ligu facepalm

Dantes
Dantes

To je na bílé kapesníčky chlapci, pohár nepohár... Dostat doma 4ku (tedy zatím) je ostuda vždy a s každým soupeřem!

Raul=Real
Raul=Real

Teraz Jovic hattrick smoking

Kaja900
Kaja900

nepochopim jak je možný že všichni vidí že marcelo musí o poločase dolů, jen Zidane to nevidí, snad 3 goly šli přes něj dneska facepalm

Michy
Michy

Dokonce 4, ale jeden do správný branky lol

Fujo
Fujo (upraveno: )

Jovic a Rodrygo na plac? Kiezby sa Jovic prebral a Rodrygo ukazal to co v prvom zapase LM pray aj ked som naivny asi...

Dantes
Dantes

To už nedáme ani kdyby tam byl CR7 a R9 dohromady....

Real Siempre
Real Siempre

A, tam bych to jeste neuzaviral lol ale uz s nami nejsou, takze dneska smula biggrin

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Jovič s Rodrygem měli přijít už dávno...

Adam
Adam

Poviem to takto..Marcelo katastrofa, striedanie James a Modric ? James bol jeden z mala co nieco vymyslel, Modric ani prd, Nacho je tam naviac mam pocit, chalan ide iba dole, striedanie Jovica a Rodryga v 75 minute? Po gole na 0 3 uz tam mali byt...des dneska obrana

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

James byl do obrany taky velký špatný m

Johny
Johny

James krome te jedne strely, ktera stejne golem neskoncila nevymyslel nic.

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Za těch 17 let, co sleduji Real Madrid, cca 50 zápasů ročně, jsem tak nějak považoval za samozřejmost, že Real Madrid má v útoku nejlepšího nebo jednoho z nejlepších útočníků na světě. Jak ale na historii Raula, Ronalda, Nistelrooye, Ronalda mohl navázat Benzema...

Adam
Adam

A s tymto suhlasim, zial to ze Karim ma raz v sezone podareny jeden az dva mesiace...zbytok nic moc

Michy
Michy

Vinceeeeeek goal

Fujo
Fujo

To si robis prdel!!!!! talking

Dantes
Dantes

Tak ne no...

Kaja900
Kaja900

tyjo ani tenhle blbej gol nam neuznají facepalm

Fujo
Fujo

Rodrygooooooooooo adoring

Nasir
Nasir (upraveno: )

To jsou hovada v tom VARU. roja Hlavně že 3. gól Socek tak dlouho nezkoumali, to byla pohoda. Co si vymyslí na tento gól?

EDIT: Tak Rodrygo asi běžel moc rychle, takže gól nemůže platit.

Mateusz
Mateusz

Tak je tam!!!! smile

Michy
Michy

Vincek + Rodrygo top.

Real Siempre
Real Siempre

Tak ted uz doopravdy. Viny dneska jede!

Kaja900
Kaja900

uznej aspon tenhle..

Michy
Michy

Co zase zkoumá ten kkt?

Dantes
Dantes

Jsem zvědavý kolik Lahoze za ty VARY nastaví....

lukita
lukita

2 minúty

Mateusz
Mateusz

tak 3 minuty, i když by jich mělo být tak 10. To je jedna z věcí co mě taky na fotbale serou, hra neběží někdy i 10 min za poločas a nastavuji se 1-2 minuty

lokas23
lokas23

V tohle je zlatej hokej, no... Ty nastavení jsou někdy fakt na hlavu.

Dantes
Dantes

Proč vlastně VAR zrušil ten Vinckův?

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Nebylo to tam ukázané proč.. Asi faul..

Dantes
Dantes

No právě já to nerozluštil a streamu jsem nerozuměl, jen tedy něco ve smyslu "porušení pravidel"..

Michy
Michy

Myslim, že to byl ofsajd.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Podle toho gesta Lahoze asi drobný ofsajd, ale těžko říct, když neukázali žádnou opakovačku biggrin unsure

Dantes
Dantes

Lahoz má lepší oko jak PC program, of course....

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Předpokládám, že to gesto udělal poté, co mu to řekli do sluchátek wink

Laura
Laura

Ešte jeden pray

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Škoda toho Rodrygoveho, mohlo být 4:4

Mateusz
Mateusz

Ty vole tak i Nacho se chce vykoupit.. tak už jen Karim v 96. a máme to pro dnešek srovnaný thumbsupsmile lol

Laura
Laura

Dnes to je naozaj zaujímavé biggrin

Dantes
Dantes

Nacho má tak 1+4, ne? Za to by se nemusel stydět ani Ovečkin....

lukita
lukita

Úplne šialený zápas

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Ryb 3 červené nahoře biggrin

lokas23
lokas23

No, ne že by To Sergio neměl na hlavě... škoda

Dantes
Dantes

butt Pro mě velké zklamání, Copu jsem moc chtěl... mad

Real Siempre
Real Siempre

S.at na to, hlavne vyhrat o vikendu na Osasune.

Diskostu
Diskostu

a co stoho ligu tak ci tak nevyhrame

Diskostu
Diskostu

barca nedovoli

Fantocci22
Fantocci22

Škoda no. Pochvala za bojovnost ke konci zápasu, ale bohužel jsme si to prohráli jen a jen sami. Vincek odehrál parádní zápas.

Nasir
Nasir

A neokradl nás náhodou VAR? otaznik

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

O gól určitě, ale zápas jsme si posrali sami.

Nasir
Nasir (upraveno: )

Teď jsem se na to díval a Vini byl skutečně v ofsajdu. cry

Jejich třetí gól byl v pořádku, protože se to odrazilo od Nacha. Musím se omluvit VARu, góly byly v pořádku. Podělala to lajdácká obranná hra všech. U prvního gólu Valverde v pr... mimo pozici, není tam ani Kroos, hráč volný na středu + Areola špatný zákrok. Druhý gól Militao pozičně špatně, nebrání nikoho, Ramos se vůbec nedívá a neví, kde má hráče, Marcelo pozdě reaguje. Třetí gól špatně Nacho, no, spíše smůla, Marcelo lajdácká obrana. Čtvrtý gól lajdáckost všech hráčů, přitom útočník ani nebyl rozběhnutý!! Marcelo místo aby bránil, tak ho idiotsky vyhání dopředu, jako by se nic nemohlo stát. Ramos lajdácká reakce, Militao špatně pozičně, neví o hráči, Nacho pozdní reakce. facepalm

Domis7
Domis7

Tak nakonec to nevypadá tak špatně. Posledních 20 minut slusnej tlak. Bohuzel, ne vždy vyjde vše. Ale takhle krajní beci už nikdy prosím...

Real Siempre
Real Siempre

Vincek nejlepsi, Marcelo a Nacho diky, ale po sezone pryc.

Gristo
Gristo

Vážně se ti to zdá takhle jednoduché?

Gristo
Gristo

Aha. Takže ty si to představuješ tak, že vezmeš několik hráčů, vyhodíš je z klubu, nakoupíš nové hráče a bude to fungovat?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Achraf i Regulion už tady hráli a vrátí se jako posila, která klub zná, to je trochu něco jiného.

Gristo
Gristo

Dobře, já s tím nemám problém, Achrafa a Reguiho dokonce moc chci v týmu vykricnik ale ten Nacho, já nevím...neumím si představit, že odejde, jak už jsem psal, jako 3./4. stoper a občasný alternant na krajích obrany v případě zranění mi přijde dobrý. smile

Zobinho
Zobinho

Přinejhorším máme Javiho na hostování a také Valleja, který má pořád velký potenciál.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Pokud Nacho zůstane čistě jako 4. stoper, tak s tím asi nebudu mít problém, ale víc nic.

PDReal
PDReal

Tento nazor som mal este minuly rok tiez ale Nacho poslednou dobou predvadza velmi zle vykony... A keby sa mali vratit regui i achraf tak je nacho zbytocny, neviem ci by bol rad keby si zahral tak 5-10 zapasov za sezonu ak vobec

Real Siempre
Real Siempre

Uz ti to tu vsichni v podstate napsali, ja beru Achrafa a Reguiho jako nase hrace, u kterych hostovani plni/splnilo presne to, co jsme od toho potrebovali - vyhrali se, ziskali praxi a sebevedomi. To presne potrebujeme, do toho nulova aklimatizace, protoze to tu znaji, mladi, co jdou nahoru, co vic si prat? Ja se vazne nechci co zapas divat, jak se mipred ocima vraci minula sezona, kdy si to Marcelove strane straduje kdokoliv, komu se to zlibi...

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Nacho je v týmu pouze proto, že je odchonec. Teďy plní jakousi morální normu. Reálným, tedy nesentimentálním pohledem na věc, nemá tento hráč v RMCF co dělat.

El Galactico
El Galactico

Ta norma nie je iba moralna, ale realne timy musia mat na supiske nejaky pocet odchovancov.

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Dal bych tedy šanci hráčům, kteří mají jakousi možnost v RMCF něčeho dosáhnout. Nacho, vzhledem k věku, již tuto možnost dávno ztratil. Nacho, to je starší Morata....

Real Siempre
Real Siempre

To bych zas nevtrdil. Az z Rm odejde, urcite nebude poustet do sveta podobne perly jako Morata a i kdyby prijel na Bernabeu v dresu soupere, verim, ze jemu se dostane potlesku. Moralne jsou oba jinde.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Ani jeden neodejde.. Důvod? Zidanovi oblíbenci.. Čistky budou v záloze, nesmíme to přehánět s obměnou kádru během 1 roku.. Snad se ale chytnou ti talenti co kupujeme poslední 3 roky ve velkém...

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Nacho jak 4. stoper je furt ok, lepšieho ťažko nájdeš.

Real Siempre
Real Siempre

Ja bych tam uz radsi nasel zas nejaky talent, ktery by se postupne zapracoval.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia (upraveno: )

Priorita by asi mala byť zapracovať nové DM. Riešiť sa bude aj Mbappé alebo čo ďalej s Jovićom, aj záloha, príchody Achrafa či Odegaarda... Na zapracovávanie 4. stopéra tak asi neostane čas. Mne sa inak zatiaľ javí určite lepšie než minulú sezónu.

Holoubek
Holoubek

Pro mě Nacho jak 4tý stoper a případně 3tí volba na kraji jako OK (na jeden rok ještě). Příchod nějakého mladíka je sice hezký, ale s tím časem co by dostal, tedy spíše nedostal trochu zbytečný. I když je fakt, že Ramos asi bude dostávát pomalinku méně času a nový stoper bude určitě potřeba. Ale nevidím to na letošní léto, kdy prioritou bude asi návrat krajních beků : Hakimiho a Reguilona, k tomu bychom měli řešit někoho do rotace na DM a především něco udělat z naší ofenzivou. Takže těch změn asi bude hodně, takže si myslím, že novej stoper spíš až další léto.

Real Siempre
Real Siempre

Klidne az dalsi leto, pokud privedeme zpatky oba dva krajni beky z hostovani. A na to jsem zvedav, jestli se to stane.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Srandovní zápas, Zidane ty čtvrtfinále CdR prostě neumí, no. Každopádně ta vzpoura outsiderů je solidní, tak snad to Bilbao zkompletuje.

Mateusz
Mateusz

Uff,... to byl zápas. Byla to nejlepší podívaná, jakou jsem tuto sezonu zažil. Emoce až do konce, krásné goly.. Jen škoda, že víc v naší síti. Velmi chybel Mendy a Casemiro, a Marcelo s Nachem mají hlavní podíl na těch golech, to nezapřeš. Ale co dnes dělal Karim, to nevím... potřebujem hrotaka jako sul, ne 60 mil Jovice uplne bez formy a Benzemu, který ma formu 2 měsíce v sezone. Achjo...

Pochvala dnes pro Vincka, jeho rychlost a šikovnost stála dnes za téměř vším, co jsme v utoku předvedli. Mínus Nacho, Marcelo, Benzema, Brahim...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Brahim? Vždyť v první půlce byl s Viniciusem jediné dobré na hřišti.

Holoubek
Holoubek

Mínus Brahim? Prvních 20 minut asi náš nejlepší hráč, pak šel postupně dolu. Nakonec ale vymyslel fajn asisenci. Neříkám, že byl top, ale propadák určitě ne. To by si to mínus zasloužili víc jiní hráči, viď Sergio.

Mateusz
Mateusz

Mně teda kromě te přihrávky zklamal, dlouho drží míč, pak ho ztratí... upřímně jsem čekal víc.

Holoubek
Holoubek

Jak jsem psal, určitě to nebyl skvělý výkon, a možná i tím, že v předchozích zápasech Copy nasadil svou laťku velmi vysoko. Ale že by byl zklamáním? To se na mě nezlob ale absolutně nemůžu souhlasit. Určitě bych mu vytknul to, že párkrát přidržel míč déle než měl, ale měl tam i dost světlých momentů, hlavně tedy ze začátku, pak šel trochu dolu. Na druhou stranu, letos dostal poprvé šanci v základu, a určitě nepatřil k nejhorším. Mnohem víc mě právě zklamal třeba Ramos, od kterýho jsem čekal zodpovědný výkon hlavně zezadu (ještě když ví, že hraje vedle Marcelo a nehraje Casemiro) a on tam lítal několikrát do vápna, a vzadu pak vznikali díry. K tomu mě se napravo snad ještě méně líbí Rodrygo, který od doby co dal 3 goly v LM je tam spíš na obtíž.

Real Siempre
Real Siempre

Sergiovi proste vcera nedoslo, ze tam Caseho a Mendyho nema, no biggrin

Holoubek
Holoubek

A to ještě bych chtěl podotknout, že mít pod sebou Jamese, který taky dneska nějak nezahrál a Nacha, prostě není žádný med. Vinimu vlevo vepředu dost pomáhal Marcelo, a to i přes to, že nehrál skvěle, určitě lepší pomoc než Nacho. K tomu ta minimální herní praxe se někdy musí projevit ve slabším výkonu.

Kaja900
Kaja900

to běžtě fakt někam.. dostat doma 4 goly, to je fakt ostuda facepalm každej rok darujeme copu Barce... takhle šilenou sestavu už nechci vidět, Marcelo a Nacho prostě nemužou hrát kraje obrany.. a dost chyběl taky Case no.. fakt sem zklamanej, myslel sem že tenhle rok copu dáme unsure

Mateusz
Mateusz

Já taky, ale tak Zidane nemůže za to, že Nacho je pro soupeře jak kužel a Marcelo prostě nestíhá.. Ale nasadil bych ho i já, Mendy musí někdy odpočívat, ale nejspíš ne v zápase, kde chybí i Case..

ŠtěpánK
ŠtěpánK

No, co si budem.. Carvajal zraněný, takže se dá pochopit proč hrál Nacho, ale když už, tak měl hrát Mendy nebo Varane...

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ale může za to, že vyštval Odriozolu...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup už jsem to dneska psal u Balea. Já jsem to říkal. Bohužel, poslat v půlce sezóny pryč RB byla úplná pitomost. Nacho letos odehrál jediný dobrý zápas.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

A Álvaro odohral koľko dobrých zápasov? Mňa teda celkom udivuje, že tu väčšine z vás Álvaro tak chýba. Však v obrane bol strašidelný a to pravidelne. Osobné súboje, pozičné postavenie, rozohrávka - v tomto všetkom bol jednoznačne najhorší z našich bekov. A ani v útoku to nebola žiadna sláva. Až na rýchlosť nevyniká prakticky ničím. Má biedne centre, individuálne podobne, je hrozne čitateľný. Tu som za Zidanom, na Real je to príliš málo a myslím že aj na hocijaký veľkoklub. Som zvedavý na Bayern, ten hrá viac kombinačne aj útočne, čo by mu malo vyhovovať, ale do najťažších zápasov to nebude stačiť.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Loni jich odehrál poměrně dost a mě spíše vždy udivuje tady ten výčet toho, co všechno neumí a přitom ho koupil RM a na hostování si ho vytáhl Bayern. V tom klubu musí teda dělat pěkní idioti, když si vybrali takového nekopu.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

To áno, len pri iných tréneroch, hlavne za Lopeho sa mu darilo. Čo by súhlasilo s tým, že takíto ofenzívni tréneri mu jak-tak vyhovujú. S tým, že ho Real kúpil si to napísal dobre, ale to už bol Zizou preč, ten preferoval Achrafa. A že si ho vybral Bayern neber vážne, je to prakticky len skúška. Som tam naňho zvedavý, zatiaľ neodohral nič, ale má čas.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Podivej, Bayern by si ho ani na zkoušku nevybral, kdyby nebyl přesvědčený, že jim může pomoct. Odrizola je kvalitní hráč, ale potřebuje hrát, tak jako Mendy, aby to mohl dokázat. Tady jsem přesvědčený, že vyhrálo to co píšeš, a to že si ho ZZ nevybral a má tam přece své oblíbence, tak co by hrál, že.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Tak oni sú určite presvedčení, že im MÔŽE pomôcť. To ale neznamená, že sú o tom presvedčení natoľko, aby ho kúpili a počítali s ním aj v budúcnosti. Však ani opciu naňho nemajú. Bayern začal s týmito hosťov. už Jamesom, pokračoval Coutinhom a teraz Odriozola. Je teda jasné, že začínajú byť ešte opatrnejší, lebo tých fail posíl pribúda čím ďalej, tým viac už úplne všade, hlavne v PL, ale nevyhne sa mu už asi fakt nikto. biggrin U nich nechápem napr. Lucasa H. za €80M.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ano je to hostování bez rizika, ale nic to nemění na situaci, že by nevzali hráče, kterému hradí plat, kdyby to měl být nekopa, tak jak ho popisuješ.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Ok, ten prvý príspevok mohol vyznieť len negatívne. Určite má aj ďalšie plusy... mohol som spomenúť časté nabiehanie si do voľných priestorov, neustála snaha podporovať útok, hrať vždy vo vysokom tempe... Ešte niečo? Kľudne doplň a pouč ma. U mňa ale výrazne prevažujú negatíva a za Zidana (nielen, ale hlavne) mi to často prišlo len jak splašené pobehovanie hore-dole bez jasného cieľu. Určite potrebuje vhodný klub s herným štýlom, ktorý mu vyhovuje a potom sa kľudne môže presadiť. Ja len stále neverím, že to bude veľkoklub, ale v Bayerne môže prekvapiť.

jokersk
jokersk

Pamäť futbalových fanúšikov je častokrát ako pamäť akvarijnej rybičky. Keď tu bol, bol kritizovaný za svoje kiksy. Lenže odišiel a vytvoril sa tak priestor opäť niekoho kritizovať, ale tento raz už nie Odriozolu, ale jeho odchod biggrin

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Tak keď si dobre spomínam, tak bol chválený hlavne za snahu/nasadenie/bojovnosť, pridal aj niekoľko asistencií. Ale všetko to bolo proti (pod)priemerným tímom, kde navyše často ukazoval aj vlastné slabiny.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

O jakých kiksech konkrétně píšeš, nemám pocit. že Odrizola by byl někaký fail.

Real Siempre
Real Siempre

Zbytecna cervena na Mallorce, hruzostrasna rozehravka hned v 1.kole (?) na Celte (nastesti pak inkasovany gol nebyl uznan).

Ja ho jinak mam vcelku rad a radeji nez Bayern bych ho pristi rok videl v BVB, aby nebyl problem s navratem Achrafa do RM biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

biggrin ten kluk tu byl první sezónu nebo těsně po ní a vyžral si nejhorší období za x let, v letošní sezoně nedostal vůbec šanci a pak udělá jednu dvě chyby a hned je tragéd, já jen koukám. S takovou je Ramos arcitragéd.

Real Siempre
Real Siempre

Zbynku, ja do toho nevidim, ale verim, ze ZZ ano, a pokud mu neda zadnou sanci, nevidi v nem to, ze by nam mohl byt platny, pak je asi lepsi, ze sel. Kdyz si projedes komenty, najdes, ze i ja jsem byl proti jeho odchodu. V podstate ale jen proto, ze jsem nechtel videt na hristi Nacha. Beru to tak, ze se snad vrati Achraf a v te chvili je pripad Odriozola vyresen...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Hele mám ZZ rád a mám před ním obrovský respekt, ale oba dva dobře víme, že má své mouchy. A jedna z nich je, že když mu někdo nesedí tak si neškrtne a kolikrát to není o tom, že kluk na to nemá.

Real Siempre
Real Siempre

Ale ty veci, ktere jsem psal, se realne staly. Z toho asi ZZ vychazi. Uvidime, jak v lete.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jiní udělali mnohem větší chyby a stejně hrají.

Real Siempre
Real Siempre

Odriozola a jeho dve chyby vedly k inkasovanemu golu a prispelo k porazce na Mallorce. Sanci mohl dostat vic, ale jinak ZZ chapu. V lete to s nim kazdopadne vidim spatne.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Mallorku jsme určitě kvůli Odriho neprojeli.

Real Siempre
Real Siempre

Hrali bychom v 11 a meli tak sanci s tim neco udelat. On nas o ni pripravil, a to dost stupidne.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

V tom zápasu jsme byli úplně marní a gól by jsme nedali i kdyby jsme hráli další dvě hodiny.

Real Siempre
Real Siempre

Jestli to beres takhle… ty chyby tam od nej proste a ZZ si to prebral po svem. S navratem Achrafa (pokud vyjde) bude tema Odri ale stejne passe...

jokersk
jokersk

RS už odpovedal za mňa. + sa mu vyčítala zbrklosť ak si dobre spomínam.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Což není v první sezóně v jeho věku v RM nic tragického, mimo to ale předvedl i spoustu předností.

jokersk
jokersk

S tým súhlasím. Aj keď toto bola už jeho druhá sezóna v RM

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Barca ted hraje na stadionu Athletica Bilbaa.. U nich je velká šance, že vypadnou... Nechejme se překvapit...

Kaja900
Kaja900

at vypadnout nebo ne, my už stejně vypadli.. Copu by jsme mohli vyhrát aspon jednou za čas, barca ji vyhrává každej rok.. navíc si myslim že pokud dají bilbao, tak jí vyhrajou zase unsure

Dantes
Dantes

Moje řeč, FCB mi je úplně u zádale, řeším nás...

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Však jsem psal výše před chvíli, že jsme to mohli vyhrát po delší době..

Diskostu
Diskostu

sam tomu neveriš ...

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Co? Však ani samotní Cule moc nevěří, že to Barca dá.. Na hřišti soupeře je strašně slabá a její útok je hrůza (až na Messiho, ale ten nemá dobrou sezonu)..

Fujo
Fujo

Z našej strany by som vyzdvihol asi iba Vincka. Ostatným hráčom by som dal preplatiť vstupné fans, mne elektriku a večer so snúbenicou ktorú som vyhnal do spálne lol

adriano213
adriano213

Na mna je manzelka taktiez nastvana cy zapas som sa dost hlasno rozculoval ,nie si sam

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Škoda… Když ale budeme hodnotit celý záas a né jen posledních 15 minut, kde hráli všichni.. Tak se dá pochválit jen Vinicius… Na druhou stranu nejhorší Marcelo..

luís.figo
luís.figo

Pohoda, futbal bavil, drama az do poslednych sekund. CdR ma vobec netrapi, Zidane ju nikdy nevyhral /mozno bude mat to stastie a ziska ju bud sezonu/, hraci to tiez neberu asi tragicky. U mna jednoznacne LM , LL, este ten superpohar ma tesi viac ako CdR. Mozno sa mylim, ale mam pocit, ze sucasny kader Realu nema na to, aby dokazal na plno bojovat na 3 frontach. Sustredit a setrit sily je potrebne na ine trofeje wink

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup za me letos liga. Kdyz to mame zas jednou takhle rozjety...

ŠtěpánK
ŠtěpánK

A snad LM.. Ale to se ještě musíme zlepšit.. Výrazně

lukita
lukita

Pre mňa je najviac vyhrať Ligu Majstrov, ale Copa by ma potešila

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Superpohár (který bychom za normálních okolností neměli ani hrát) víc než CdR? unsure

luís.figo
luís.figo

Ake normalne okolnosti ? Toto boli normalne okolnosti. Takto sa nastavili pravidla...koniec.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Superpohár má hrát vítěz ligy a vítěz poháru, tohle je akorát komerční sračka pro arabáše, ale jestli je to pro tebe víc než CdR, tak proti gustu, žádný dišputát...

Ladislav
Ladislav

jasne no hlavne ked si v semifinale tak zrazu ta napadne setrit sily lol ahlavne si myslim ze za tych 20 poslednych minut odovzdali viac sil ako inokedy tri zapasy po sebe do kopy. za mna je toho skoda ale takto som si zapas uz davno neuzil smile

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Je víc než zjevné, že to to fanoušci dávají najevo již dlohou dobu, je nezbytné. Marcelo, Nacho, Benzema - OUT. (golfmana - zesměšnění RMCF - nepočítám)

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Pochopitelně. Ve francouzské repre je nežádoucí a tak jediná možnost která mu zbývá, kde může zanechat stopu, je RMCF. Zanechá ji. V učebnicích pro začínající trenéry mu bude patřit kapitola "Nejlepší falešně falešná devítka".

Gristo
Gristo

Nacho za mě určitě nee eek jako třetí/čtvrtý stoper s možností zaskočit na krajích obrany je super, navíc je to odchovanec, který se bude za Real bít vykricnik Benzema a Bale odejdou, a v útoku bude dávat góly kdo? Jedině až přijde Mbappé nebo jiná adekvátní náhrada...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Bale góly nedává už druhou sezónu wink Nacho je sice odchovanec, ale loni byl strašný a letos je to jako na houpačce. Benz je Benz, uvidíme co Hazard a Asensio, snad se to zvedne. Obranu máme vyřešenou z hráčů na hostování, tam se toho nebojím.

Real Siempre
Real Siempre

Taky tomu chci verit, ale Zizou si s nima bude muset promluvit - s Achrafem i s Reguim. Vzhledem k tomu, ze je teprve unor, oba logicky prohlasuji, ze zatim je jim dobre tam, kde jsou ted.

Gristo
Gristo

Hmmm...zajímavý zápas. Tým ukázal velkou bojovnost a chuť zvrátit výsledek, zároveň se však projevila nedisciplinovanost v obraně. Bude potřeba trochu času na vstřebání zápasu, zvlášť závěr byl docela divoký. S celkovým výkonem od našich hráčů spokojený nejsem, ale zase to nebyla žádná katastrofa, je potřeba zachovat rozvahu... lol real2

Michy
Michy

Škoda no, ke konci to vypadalo nadějně. Nejvíc mě štve, že Barca to zase nějak uhaluzí a dojde si pro další trofej.

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Ano. V posledních letech dává Real Barceloně spoustu příležitosti se vyjádřit

olinho
olinho

tak tohle se nepovedlo...strasna skoda, ale dnes nasa obrana rozhodne nevyzerala ako najlepsia defenziva v lige, robili sme strasne chyby, hlavne pozicne...napriek tomu vsetka cest chalanom, ze to nezabalili, ale makali do konca a chybal iba golik, skoda toho Viniho golu, zaujimal by ma zaber, ci to bol ofsajd a ak ano, tak o kolko, lebo to neukazovali...vzhladom na zatial obsadenie semifinale sme mali velku sancu na celkovy triumf, zial sme to nezvladli opat doma, co bude Zizouho urcite mrziet, lebo aj minule vypadnutie z Copy doma s Leganés oznacil za jeden z dovodov jeho odchodu a bral to ako osobne zlyhanie....skoncila sa nasa seria bez prehry tahana od oktobra, ale pre mna osobne urcite lepsie, ze sa to stalo teraz v Cope ako keby sa to stalo v lige, ktora je pre nas prioritou....no nic, ideme dalej, sustredme sa na ligu halam

PDReal
PDReal

Marcelo/Nacho nula bodov ... Areola nula bodov... ( Brankar supera mal vybornu kopaciu techniku frightened ) ... Vini dnes hat velmi ma potesil jeho vykon ... Rovnako tak Martin hral vyborne, skoda ze v zlom drese smile ... Odchod odriozolu nas este bude mrziet ... Nacho ako bol vzdy spolahlivy tak tuto sezonu spolahlivo zlyhava ... Pekne sme si to dnes sami prehrali rolleyes

MarcoMarsh
MarcoMarsh

Takisto ma velmi zaujala jeho kopacia technika. Asi 3x kopol silnu nahravku cez pol ihriska, ktora letelela asi 2,5 m ned zemou a priamo na hraca. hat

Holoubek
Holoubek

Pro nestrannýho diváka asi nejideálnější fotbal co si mohl vybrat ke sledování. Pro nás Madridisty bohužel s hořkým koncem. Ta Copa je pro ZZ nějaká zakletá. Co se týká hodnocení, Areola nebyl zlý, ale první gol jde z části na jeho triko. Bylo vidět, že nemůžeme nastoupit bez Casemira a s Marcelem. Celkově ale celá obrana dneska hořela. To, že se Marcelo nevrací, s tím už jsem mírně smířenej, ale dneska se Ramos od začátku cpal dopředu, jako kdyby byl útočník. Eder tam býval nakonec sám, kdy mu musel vypomáhat Fede. Nacho katastrofa jak dopředu tak dozadu. Záloha taková šeď. Nebylo to nejhorší, ale ani nejlepší. Ofenzivní trojka, tam mě nejvíc zklamal Benzema. Od něj prostě očekávám víc. Brahim začal pěkně aktivně, ale postupem času se trochu začal vytrácet. Nakonec ale potěšil skvělou asistencí. Vini po pomalejším rozjezdu ukázal své kvality a spolu s Marcelem vepředu celkem pěkně. Bohužel, vzadu pak byla díra. Střídání, psal jsem už nahoře, že jsem spíš chtěl stáhnout Marcela a Jamesovi nechat ještě chvíli. ZZ tam poslal Modriče, kterej ale nějak celou předvedenou hru nezvedl. Jovič s Rodrygem to nějak nepomohlo, Rodrygo si alespoň připsal branku. Rozhodčí Lahoz to myslím zvládl jakžtakž. Co mě trochu mrzí je VAR. Potřeboval bych vidět ještě jednou ten třetí gol Socek, protože tam podle mě byl v jasným offsidu. A chtěl bych vidět z jakýho důvodu nebyl uznán gol Viniho. (tady klidně může mít pravdu)

Celkově jsme si to ale prohráli sami, hlavně teda v obraně. Prostě je nutné aby hrál alespoň jeden z dvojice Mendy/ Casemiro. ZZ prostě v Copě není přáno, což je škoda, protože letos byla priorita právě domácí double. Ale aspoň bude víc času jen na ligu.

Gristo
Gristo

Jinak, co tady rozjíždíte s Viníciusem? biggrin obránce tam motal hezky, ale co z toho, když neumí nahrát nebo vystřelit. Podle mě dnes patřil k těm lepším, ale zase tak něco zázračného to od něj nebylo... smoking když se dívám na hodnocení, tak je podle mě mimo, aby měl za jeden zápas hodnocení 9 a druhý 2, to se na mě nezlobte... silent

PDReal
PDReal

Ja som z tych co mu os zaciatku neveria. A dnes musim povedat ze hral vyborne. Neviem co bybsi chcel viac dokonca aj slusne vystrelil aj ked zrovna vtedy mohol skusit najst Ramosa ... Dnes hral jednoducho vyborne, asi tak hat

Gristo
Gristo

To je právě ono, JEDNOU vystřelil...při tom počtu průniků do obrany, které tam měl, bych čekal něco víc. Navíc mě celkem iritují ty rádoby parádičky u lajny, které nikam nevedou, ale to už je věc vkusu... real3

PDReal
PDReal

Vic? Nachystal tam viacero prilezitosti ktore boli zakoncene, mimo ine gol wink, vypomhol v obrane viackrat sa dobre vratil a cisto odobral loptu. Ja mu dnes nemam co vytknut. Nie som jeho najvacsi zastanca ale dnes to bol podla mna velmi kvalitny vykon.

Michy
Michy

Tak pořád předvedl milionkrát víc, než pan "nejlepší" 9 na světě.

Gristo
Gristo

Máš pravdu. Ty posměšky by sis ale mohl odpustit... silent

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Takhle mladí hráči mají výkyvy formy.. Musí se zlepšit o tom žádná... Ale Rodrygo taky ukazuje, že forma v takhle mladém věku je kolísavá...

Mateusz
Mateusz

A taky bych zdůraznil jedno: Martin je fakt neskutečný hráč, hotový na hru na té nejvyšší úrovni. Je radost dívat se, jak řeší situace, kdy je pod tlakem, nebo jak dokáže jednou přihrávkou překonat celou naši obranu... hat

Michy
Michy

To je pravda a doufám, že příští sezonu už bude u nás. Na druhou stranu, dnes by naší obranu překonali i hráči z pralesa.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Pokud nepřijde, spolu s Hakimim, tak to budu považovat za zklamání…

Holoubek
Holoubek

Já doufám i v Reguilona. Minimálně do rotace na levou stranu ideální.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Úplně jsem na něj zapomenul.. Na mého oblíbence redface lol … Nechci být zlý, ale po loňské sezóně, kdyby zůstal Regui a k němu Mendy… Tak je to úplně jiná.. Carvajal/Hakimi, Varane/Militao, Ramos/??????, Mendy/Reaguilon… Je to ale asi nereálné.. Nacho s Marcelem neodejdou, nebo aspoň ne teď v létě.. Realně to vidím Marcelo 2021 a Nacho 2022...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No já ti nevím, ale vůbec bych se nedivil, kdyby odešli oba dva.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

No.. Otázkou je jestli Zidane má na to udělat takový krok najednou...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ten kontrast výkonů v obraně je tak šílená (zápas od zápasu), že to nemůže ignorovat a bude to muset řešit.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Nechejme se překvapit...

Gristo
Gristo

Nacho neodejde nikdy... pray real3

adriano213
adriano213

Dneska to ten VAR pekne ,j**** ale v prvom rade my sme zacali hrat v 75 minute ,a zapas ich ma 90 my sme 75 minut neexistovali ZZ nedokaze reagovat ani ked sme dostali gol na 3:0 ? Wtf facepalm uz v tedy som mal dost talking obrana dneska neexistovala a ani utok (to ze neexistuje utok sme si uz asi zvykli viaceri), Marcelo bol zreli na striedanie v 35 minute , na alibisticku hru Ramosa nebudem nic hovorit , Nacho dneska strasne , Karim dneska taktiez a opat neexistoval a zobudil sa len ked tam uz bol Jovic (neviem ci ho to viac motivuje ked je na ihrisku s Jovom ale nebolo to prvy krat kedy ozil az potom ako prisiel na ihrisko Jovic) Vincko dneska jednoznacne jediny koho by som nehejtoval , a nechce sa mi tu pisat na kazdeho vykon len ty co ma nasrali asi najviac, dneska pre RM neskutocna hanba ktora ide na vrub ZZ , dneska to jednoznacne spravil na butt VAR je kapitola sama o sebe , Lahoz ma dneska na konci nasral za tych 6 min v 2 polcase v normalnom hracom case padlo 5 golov kazdy sa kontroloval VARom plus osetrovanie hracov a on da 6 min facepalm minimalne 8 ale to uz aj tak pre nas nic neznamenalo… proste dneska sme si to jednoznacne posrali my a len my sami

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ještě, že jsme prodloužili toho Benze, bo nechat si utéct takového borce by byla velká chyba. Tvl úplně vidím, jak hrají s Balem ten golf spolu.

Gristo
Gristo

Píšeš hlouposti... vykricnik

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Povíme si, za rok nebo dva kdy bude mít ještě smlouvu. Poslední dva měsíce je úplně tragicky a pokud se neprobere, tak ani liga nedopadne. Prodloužit mu smlouvu bylo v půlce sezóny zbytečné.

Gristo
Gristo

Taky si myslím, že konec smlouvy v létě 2021 byl ideální... unsure

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Bohužel máme tendenci zbytečně prodlužovat třicátníky. A ještě takové, o které se nikdo nepere.

Nasir
Nasir

Co se Benzemy týče, tak on byl špatný i loni v zimě, viz tehdejší CdR s Farsou. Nicméně prodloužili jsme snad jen o rok do 2022, což mi nepřijde nějak moc. Původně jsem jeho prodloužení taky kritizoval, ale jestli si vzpomínáš, tehdy se mluvilo o prodloužení o 2 roky.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jen o rok? V jeho věku.... On může být na odstřel už v příští sezóně, do toho úspěšně blokuje začlenění nové 9ky, i když Jovič tomu teda vůbec nepomáho rolleyes Úplně by stačilo mu to nabídnout za rok a buď by to vzal nebo by šel, stejně za něj nedostaneme nějáký balík.

Fantocci22
Fantocci22

To mi řekni o které třicátníky, co jsme prodloužili se nikdo nepopere...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Bale, Fabio, Benzema, James (ten ani těch 30 nemá). Jediný o kom se opravdu mluví je Modrič.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

A Interu, kde se to dobře sbírá. Navíc na tu chodící ligu je pořád král.

Fantocci22
Fantocci22

Nevím, komu se říká Fabio, ale o ty další zájem je a s jediným Karimem se prodloužila smlouva. O Jamese i GB zájem je, Modrič sis odpověděl sám a nebojím se, že by někdo nesáhl i po Karimovi. Tam je problém, že všichni ví, že on nemá důvod odcházet. Kdyby ho dal Real na přestupovou listinu, tak hned týmy v čele s PSG, Monacem, Lyonem, Chelsea, United a věřím, že mnoho dalších by mělo zájem.

Nasir
Nasir

Lyon by zájem měl a pár klubů by se určitě našlo, ale že by ho hned chtělo PSG? Když má už ted málo využitého Cavaniho? A že by ho chtěly všechny ty anglické kluby, když on hraje bezkontaktní fotbal a jamile je na něm nalepený obránce, tak netrefí ani prázdnou bránu? Nic ve zlém, ale ty něco hulíš, prosím tě? smile

Fantocci22
Fantocci22

To, že máš jiný názor neznamená, že musím hnedka hulit, ale to je tvůj boj. Nevím, proč by ho PSG nemělo chtít. Bavíme se tu pouze teoreticky, protože Karim není na prodej. Každý trenér, co tu byl ho jen a jen chválí a staví. Buď jsme tým, který vedou a koučujou jenom totálně retardovaní (podle tebe asi zhulení) lidi, že si klub, jako jsme my, drží borca, kterýho vlastně žádný jiný velkoklub nechce ani za mák nebo fakt nevím a jsem opravdu zhulenej. Cavani je v PSG odepsanej. To je prostě fakt. Icardi je na hostovačce, asi tam přestoupí, ale i tak věřím, že by Karima vzali ihned. Nebojím se tvrdit, že by po něm sáhl i Juventus. Proč by ho nevzali United? Vždyť vzali Ighala. Karim by se tam neztratil. Nechci tě vyvádět z omylu, ale Premier League už není taková kontaktní řezačka, jako bývala...

Holoubek
Holoubek

Asi myslel Coentraa. O Jamese zájem byl, ale jedinou nabídku pravděpodobně předložilo Atletico, Neapol chtělo jen hostování. Teď je zájem v Evertonu, ale to je tak jedině protože Carlo. O GB by nějakej zájem byl, ale moc týmů, kteří mu mohou vyplatit plat stejnej jako pobírá doteď moc není. Modriče prý chtějí v MLS, a o Karima se sice Lyon zajímal, ostatní kluby jsou spíš nějaký tipy od tebe. S PSG ale nesouhlasím, ty mají útok pořešený, ostatní kluby možná, ale jsou to spíš kluby druhýho sletu. Ale všechny tydle hráči by šli ale stejně až po skončení smlouvy, tedy zadarmo, kromě toho Jamese, za kterýho by ten Everton něco zaplatil. Takže prodlužovat nějak na delší období smlouvy těmdle třicátníkům se podle mě moc nevyplatí.

Fantocci22
Fantocci22

Podívej. Já tu vůbec neobhajuji prodlužování smluv třicátníkům. Já tu pouze tvrdím, že ti jmenovaní hráči nejsou žádní tragédi, aby o ně nebyl zájem. Pořád tu všichni pláčou, jak se chováme k legendám. Že tu nikdo neukončí kariéru, ale borci jako je Karim a Modrič prostě legendy tohoto klubu jsou. Vím, že má Karim spoustu odpůrců, ale aspoň trochu respektu k tomu Lukovi. V tom věku maká jak fretka. Já sám byl jeden z největších kritiků Karima, ale tuhle sezonu ten tým táhl. Zranil se, nemůže se do toho dostat, ale za to ho hned nebudu vyhazovat. Jestli tím Fabiem myslel opravdu Coentraa, tak k tomu nemám, co psát. To je absolutně mimo téma.

Holoubek
Holoubek

Tak reagoval jsi ale na vlákno, který s těma smlouvami začínalo (pokud se nepletu), ale to je fuk. Jinak tragédi asi ne, ale určitě to nejlepší mají za sebou. K tomu aby tu někdo ukončil kariéru u nás dojít nemůže, protože to by hráči museli končit celkem na vrcholu, tedy v 33-34 letech, tak jako třeba ZZ. A to nikdo ze současných hráčů takle brzo končit nechce. Jediný kdo může ukončit kariéru u nás je asi brankář, který je dvojka nebo trojka, viz Jerzy Dudek.

Co se týká Karima, když mu to jde tak ho pochválím, když ne, tak zkritizuji. Od začátku sezony do začátku prosince byl skvělý, až na menší výkyvy. V prosinci ale začal hrát dost bídně, v lednu přišlo zranění a teď hraje mizerně. Vyhazovat ho teď nechci, ale určitě stojí na zamyšlení, že víceméně nemá konkurenci, a hraje přes to, že je totálně mimo. Což by se v klubu, kterej chce vyhrávat každoročně treble asi stávat nemělo.

Luka se opravdu snaží, ale věk nezastavíš. A i přesto, že letos se oproti loňské sezoně dost zvednul (loni byl na "odstřel") včera prostě podal podprůměrný výkon. Ale přeci zhodnotit a zkritizovat hráče, i když je to naše legenda přeci není špatné, když je to oprávněné ne?

Fantocci22
Fantocci22

Souhlasím s tebou. Já špatný výkony taky kritizuji, ale nelíbí se mi neúcta některých fanoušků vůči legendám, ale to už je zase o něčem jinym.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jestli jako fans RM řekneš, že nevíš komu se říká Fabio, tak jsem na pochybách ti vůbec něco psát. O Balea nebo Jamese je zájem, opravdu, kde? Myslím tím opravdový zájem na přestup za peníze, ne dejte nám ho a plaťte 3/4 platů dál. Lyon nebo Monaco by Karima chtěli, dají nám za něj něco, ne. Šel by tam Karim makat za 1/3 co má v RM, pochybuju.

Doczizou
Doczizou

thumbsup realny pohled na hráče, ceny a mzdy.

janinho
janinho

karim podľa mňa nie je taká guma ako Bale takže ak o neho už real nebude mať záujem tak tu nebude ostavat kvôli platu. bud sa hocikedy vráti do lyonu alebo pôjde niekam do MLS. nemaj strach že on si nenájde klub... po zranení nevie nájsť formu z konca roka ale porovnávať ho s baleom je snáď trochu silna kava, nemyslíš??? trošku by si mohol ubrať.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já o tom, že dobrovolně odejde rozhodně přesvědčený nejsem. Pochop, že bude mít do roku 2022 zajištěný luxusní, který už mu nikdo nedá, tak proč by odcházel??? Bale není první, kdo se tak v poslední době zachoval, Fabio to udělal úplně stejně. Takže já nikde netvrdím, že Karim je stejný blb jako Bale, ale riziko, že budeme platit zbytečně dalšího hráče, kterého s takovým platem nebude nikdo chtít je velké.

janinho
janinho

keby patril dlhodobo k nasim najhorsim hracom tak nepoviem ani pol slova, ale posledny rok a pol patri k tomu najlepsiemu co mame. nemusime sa o tom vobec hadat, staci ak si pozries statistiky. rozdiel medzi tym ci ma zmluvu do 2021 a 2022 je smiesny. ked este aj v tejto sezone je zatial 2.najlepsi strelec ligy. a sorry, ale to si chcel povedat tym Fabiom? sak ten ked o neho real nemal zaujem bol najprv na hostovani v monacu a potom aj v sportingu. ale rozhodne nebral take prachy ako bale... to si dal podla mna velmi chujovy priklad.

pokial by sme sa tu bavili o sucasnej forme jednotlivcov tak pochopim nejake reci na karima, ale vytahovat tu nejake predlzenie zmluvy (ktore podla mna bolo opodstatnene) a prirovnavat ho k baleovi, ktoremu totalne ruplo v bedni... to je trosku mimo.

https://en.as.com/en/2019/12/03/football/1575383549_053300.html

napr. lyon mu chce ponuknut miesto hraca/trenera juniorky. ale zatial karim nema dovod odchadzat, lebo je nas najgolovejsi hrac a hrame o tituly. a jednotkou bol v time aj pod Mourinhom, aj pod Benitezom, aj pod ZZ aj pod Solarim... takze tazko mozeme vediet co bude ked raz perez kupi utocnika ktory by ho teoreticky posadil. ale karim nikdy nerobil rozbroje kvoli lepsej zmluve ani nic take. ma na rovasi kopec veci, ale co sa tyka jeho vztahu k perezovi a realu tak nemam najmensi dovod ze by mal jedneho dna drzat vedenie za gule tak ako teraz bale.

Holoubek
Holoubek

Já jako souhlasím, ale tvrdit, že byl jednotka pod všema těma trenérama je podle mě trochu mimo. Pod Mourinhem se pravidelně střídal s Higuaínem, a nikdo nebyl jasná jednotka. Dokonce tu chvíli byl i Adebayor. Jedničkou začal být až po Carlem, ale to proto, že Gonzálo odešel, a víceméně nepřišel nikdo. Záda mu kryl mladík Morata, to nebyla moc konkurence. Další sezonu se přivedl jako záskok Chicharito. U ZZ jednička je, ale často až na sílu.

S prodloužením smlouvy nevím, asi bych to taky tolik neřešil, ale 2021 by bylo asi přece jen lepší. Případně pokud se spokojí s postupným ústupem ze základní jedenáctky a přenecháním času a místa novým posilám (snad někdo golovej dojde) tak klidně i do 2022, ale to by měl být asi strop.

Takže souhlasím, že měl u nás Karim povedenou kariéru, ale často byl jednička, protože prostě neměl konkurenci, nebo byl stavěnej, ikdyž neměl formu ani čísla. Letos je sice 2. nejlepší střelec ligy, ale od začátku prosince je mimo, a přeci jen celkově šla španělská úroveň dolu (viz i Messi), tak je to trochu zkreslený.

janinho
janinho

ide o to, ze ktorykolvek z tych trenerov mohol povedat ze chce priviest ineho utocnika... takisto Zoze mohol povedat ze predame Karima a ostane Pipita. ja to vidim tak, ze roky robil obrovske mnozstvo ciernej roboty pre CR a ked odisiel tak jeho golove statistiky sli velmi slusne nahor. nieco ako robi Firmino v Lpoole a dobre ze ho tam nenosia na rukach.

to s urovnou ligy mas odkial? nejake objektivne hodnotenie na to asi neexistuje. messi dost premarodil a aj teraz ma udajne dost vazne problemy ktore len posuva pred sebou.

Zobinho
Zobinho

No minimálně Lope by s tím nesouhlasil biggrin

janinho
janinho

pozeram na livesporte karimove minutaze a aj pocas Lopeho "ery" biggrin hraval v zaklade. akurat tam 6 zapasov v rade na zaciatku vynechal pre zranenie a potom este 5zapasov v januari 2018.

Zobinho
Zobinho

Myslím to, že chtěl útočníka a pak mu přivedli Mariana, kterého asi pravděpodobně nechtěl, což bylo vidět na jeho minutáži (i přes jeho zranění).

Holoubek
Holoubek

Ano souhlasím, s tou černou prací, kterou pro CR dělal a bez něj by určitě CR nebyl tam kde by byl. A vím, že prostě Karim, pro tudle činnost byl jeden z nejlepších, jako teď Firminho. Mě spíš vadí to, kolik on potřebuje šancí na vstřelení branky. A to prostě celkové hodnocení shazuje dolu. Jasně, že jsem nečekal, že bude mít statistiky jako CR, ale když v těch šancích byl, tak to prostě golem neskončilo. Všechno to vygradovalo těmi 5ti ligovými brankami za sezonu. Ale makal pro CR, tak se to bralo a své místo si jakžtakž obhájil. Od odchodu CR určitě šel nahoru statisticky, ale taky proto, že teď těch šancí má víc, a hraje se na něj, ale i tak ty šance často spaluje. K tomu, jak jsem psal, momentálně je 2 měsíce absolutně bez formy, což v Realu prostě nesmíš. Ale dostáváme se k tomu zase, nemáme dostatečně kvalitní záskok/rotaci, aby ho dokázala posadit, takže hraje, i když hraje příšerně. Tím nechci zas všechnu vinu shazovat na něj, protože ani křídelníci se moc nepředvedli, a je smutný že nás ve střílení branek musí zachraňovat záložníci a obránci.

S tou úrovní ligy jsem to možná trochu přehnal, ale objektivně musíš říct, že španělský fotbal trochu začíná pokulhávat po té desetileté nadvládě. Že je skoro nejlepší střelec ve Španělsku je sice krásné, ale také se tím může pyšnit, protože tu momentálně není nikdo jako třeba v Itálii, Anglii, Německu, kde by Karim nebyl skoro ani v TOP 5.

PS: Teď možná trochu budu spekulovat, ale jak tak za ty léta to působí, tak Benz má Pérezem nadstandartní vztah, a pro Floa je Karim takový miláček už od přestupu a častokrát ho prohlásil za nejlepší devítku na světe. A pak máš jako trenér přijít za prezidentem a říct mu, (teď to přeženu) že prostě Karim je dřevák, že chceš já nevím Lewu? K tomu sám Pérez prohlásil, že hráče nekupuje trenér, ale kupuje je klub. Tak to jen tak v krátkosti jeden z možných pohledů na to, proč si žádný trenér nepřinesl jinýho útočníka místo Karima.

janinho
janinho

takto to beriem. mal 1 sezonu kde fakt hral priserne a tie jeho goly sa dali spocitat na rukach. ale za tych 10+ rokov sa to moze stat kazdemu. uplne suhlasim ze potrebuje k sebe konkurenciu, ale teraz ju dostal a proste vidis ze aj ten 60 milionovy jovic je tam niekedy jak strasiak v maku (aj ked samozrejme beriem ze potrebuje cas na aklimatizaciu a sam sa ho tu casto zastavam). akurat hovorim, ze v reale hral karim pod snad 7-8 trenermi a od 2012/13 kedy sa "natahoval" s Pipitom tu nebol nikto kto by ho bol posadil. mne sa zda ze este aj toto leto o Karima silno usiloval napr. Arsenal.

uznavam ze od zranenia ma prisernu formu, ale naopak tie 2 mesiace predtym hral vyborne. a ja si zase nemyslim ze by cely Real teraz hral na neho a on sa len zasival v 16tke supera. takeho utcnika real v poslednych 20 rokoch nemal, akurat Ruud sa k tomu blizil, ale zase v tej dobe mu tie centre posielal beckham, takze tam sa to pytalo smile

co sa tyka tych perezovych vyjadreni, tak on sa takto zastava vsetkych svojich hracov. ci to je sergio, ci to bol CR, modric, este aj toho nevdacneho pela balea...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Co má sezóna 2022 společného s tím, že je teď Bezema náš nejlepší střelec?? Bale je asi 9. nejlepší střelec RM ever a je nám to teď prd platné. Fabiem jsem chtěl říct, že kdyby jsme mu nehradili plat na hostování (částečně), tak tady "smrděl" a jednu dobu reálně hrozilo, že ho budeme muset vyplatit, protože ho nikdo nechtěl a on nehodlal smlouvu jen tak ukončit. Takže abych to uzavřel není nic horšího než starý, přeplacený hráč bez formy. Benz nikdy problémy nedělal, protože jak jsi sám správně napsal vždy byl jednička. Stačí v poslední době pozorovat, když je bez formy co dělá, když se objeví Jovič na hřišti. Říkám si co bude dělat, až ho po těch letech někdo usadí jako dvojku. Tak či tak, to prodloužení bylo momentálně zbytečné.

janinho
janinho

fabio bol zrakveny este viac nez sklenenka bale a vyplatit fabia a vyplatit balea je sakramentsky rozdiel. povieme si o rok-dva ked to bude aktualne, takto sa tu bavime o niecom co moze a nemusi nastat a cela tato diskusia je uplne zbytocna. nevieme co bolo za tym predlzenim, ci to bola odmena za dobru sezonu alebo to planovali urobit uz davnejsie...

tebe to vadi kvoli 1 roku na vyse v karimovej zmluve, mne to nevadi ale ze vobec. balea sa nevieme zbavit uz min. 1-2 prestupaky a ma zmluvu na dalsie 2 sezony, takze medzi nim a baleom vidim stale dost velky rozdiel. ale jak hovorim, je to debata o ficii, lebo mozno buducu sezonu karim znova jebne 30+ golov a budeme sa tu potlakpakavat ze je dobre ze sme ho predlzili a mozno nie, zbytocne tu budeme spekulovat. len poslednu poznamku... pozri sa co posledny rok kontraktu urobil napr. s Eriksenom. ten chlapec tuto sezonu nedokazal z rohu snad ani raz poslat dobry center. celkovo hral ako namesacny a to len preto, ze mal zmluvu posledny rok a viac nez nad tym co sa deje teraz rozmyslal nad tym kde bude hrat potom. ked hrac nema v hlave nasrane tak sa s nim da dohodnut aj na odchode. ak v hlave nasrane ma tak robi to co teraz bale. fabia nekomentujem, lebo toho som nejak extra nemal rad ani predtym a k tym podmienkam hostovania sa vyjadrit neviem lebo to pocujem 1.krat. ale cast platu sme platili po odchode napr. aj raulovi a ikerovi, takze je to nasa specialita.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Za dva roky si to povíme nebo možná už dřive, budu rád pokud nebudu mít pravdu, ale zatím jsem se v těhle věcěch moc nepletl. Já budu hlavně rád pokud Karim dá aspoň tuhlé sezónu 30+.

janinho
janinho

zatial ma v lige priemer golov na zapas (21z/13g) lepsi nez minulu sezonu (36/21), takze uvidime.

dod1al
dod1al

...Zbynku, hľadáš "páchateľa" niekde úplne inde, ako dnes bol...sorry, ale to už považujem za taký alibistický kolorit tohoto portálu, keď Real prehrá, tak vopred jasní prispievatelia nájdu zodpovedného - Courtois, Ramos, Marcelo, Bale, Benzema - ešte priradiť "prokurátorov" a rozsudky sú jasné a právoplatné... unsure

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Dode, já někde píšu, že za dnešní prohru může Benzema?? Nepíšu, může za to tragická obrana, takže klid. To, že Benz jede opět na své vlně je taky fakt. Já jen hodnotím v kontextu s Balem, že prodloužení v půlce roku, když měl smlouvu do roku 2021 byla pěkná kravina.

Ryan
Ryan

Btw, pokud máte pocit, že jsme dneska za blbce, že jsme dostali doma 4 góly a vypadli z poháru, tak si přečtěte příběh Martina Haška juniora.

Domis7
Domis7

Idiot. Jen ať prosedi zbytek sezóny na tribune...

Dantes
Dantes

O co jde?

Domis7
Domis7

M. Hašek si vydupal přestup do Maccabi Haifa , odmítl letět na soustredeni a nevím co vše, jen aby jej Sparta pustila. Před podpisem smlouvy si však řekl o víc peněz, než se dohodli původně, na což Maccabi reagovalo negativně a z přestupu sešlo.

Dantes
Dantes

facepalm Takže teď je v béčku Sparty či jak?

adriano213
adriano213

Len ozrejmenie uznaneho golu na 3:0 aby to tu viaceri pochopili, ked hrac nahraval loptu ,Isak stal v PMH-postavenie mimo hry , hrac nahraval loptu na druhu stranu ihriska Nacho nebol pod tlakom ineho hraca ktory by bol v PMH a tym by tazil zo svojho postavenia , Nacho odkopaval loptu vedome tym sa zrusilo PMH u Isaka a preto to offside nebol unsure

dod1al
dod1al (upraveno: )

Môj koment je taký "pobojigenerálsky" avizujem vopred...

  • tí fanúšikovia, ktorí volajú po nominovaní hráčov ako Areola, Militao, Marcelo, B.Díaz, James sa zrejme tešili pri zverejnení zostavy, ale priebeh duelu ukázal, že predčasne
  • vynechanie z nominácie opôr - Courtois, Carvajal, Varane, Mendy, Casemiro, Hazard, Bale, L. Vásquez sa ukázalo ako prehnaná bohorovnosť ZZ
  • Valverde bol v hlbšej pozícii polovičný, James podobne - on patrí len na podhrot
  • diery v defenzíve pri kontrách RSSS boli tristné
  • ak VAR posúdil gól Vinícia jr. na 2:4 ako ofsajd, tak čo potom gól A. Isaak na 1:3??? nechápem...
  • Brahim-a mám rád, ale to jeho vozenie lopty a následne prihrávka súperovi/strata je ako kopír Isca v poslednej dobe
  • paradoxne, táto "facka" môže Real-u v konečnom dôsledku pomôcť - šnúra bez prehry sa nedala ťahať donekonečna, oddych pomôže hráčom a budú sa tak môcť sústrediť na La Liga a LM UEFA
  • "po nose" dostal aj ZZ a jeho nominácie na nasledovné duely budú konzervatívnejšie
  • strata v La Liga by mrzela viac a dnešná prehra by mala byť motivujúca pre nasledovné duely...
  • P.S. RSSS zo 4-och striel na bránku RMCF 4 góly - to hovorí za veľa...
Zobinho
Zobinho

Na druhou stranu je pořád Brahim mladičký a výkyvy formy se nevyhnuly ani našim brazilským hvězdičkám.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Brahim mě s tím předržováním míče taky štve, ale na druhou stranu dokázal z první zrychlit hru a nebo míč potáhnout, ale chce to víc herní praxe. Nemyslím, že Zizu měl dát více konzervativní sestavu, problém je to, že ti hráči více spolu nehrají, pak to hoří. Za mě jediná chyba bylo Brahim, James a Nacho pod sebou, tam to fakt nefungovalo.

olinho
olinho

ja len k tej bohorovnosti ZZ wink Carva, Lucas ani Case pred dvomi dnami netrenovali s muzstvom, absolvovali iba posledny trening pred zapasom, tak zrejme Zizou nechcel riskovat, Edena rovnako, Rapha s Ferlandom boli na lavicke a Balea nazvat oporou je sorry ale zly vtip...

Nasir
Nasir (upraveno: )

Jejich třetí gól byl v pořádku, protože to šlo od našeho hráče. Taková situace se jako ofsajd neposuzuje. A Vini byl skutečně v ofsajdu, díval jsem se na to. Napsal jsem to výše Zbyňkovi, dneska jsme to odflákli v obraně, chybovali Valverde, Militao, Ramos, Nacho, Marcelo několikrát, lajdácké zákroky, nekomunikace, hráči neví, kde mají útočníky, v záloze průchoďák zejména přes Kroose, Valverde to nezvládal jako Case, bohužel.

Jo a drobná poznámka - zařadit Balea mezi opory? účelovost z toho čouhá jako sláma z bot, to sis mohl odpustit. smile

Doczizou
Doczizou

S tím PS to snad nemyslíš vážně.. já viděl 70 min lepší RS, když ne víc. Naše hra do šířky a oni co přechod k vapnu, tak smrděl gólem. Už půle mohl Isak fakt hatrick. A za mě není špatne jen obrana.. málo nebezpečný z křídel, bez útočníka.. stejný díl všem bych řekl. Inak suhlas, facka nám moze pomocť. ZZ dal šanci celému kádru. Nekeca o tom, ale dal im šancu. Každý tu chválí zostavu a ak prehrajeme,tak to ZIdane zle zložil.

dod1al
dod1al

...priebeh duelu RMCF vs. RSSS je slabý odvar oproti duelu EL ALBA Berlín vs. RMCF - 97:103...jednotlivé 4-iny : 25:41 wink , 35:9 frightened , 11:29 wink , 26:24 adoring , ťažko pochpiteľné takéto výkyvy Real-u v posledných dueloch.

  • P.S. P.Laso je zrejme zrelý na infarkt - dúfam, že hráčov čoskoro "zrovná" smoking
Holoubek
Holoubek

Fuuu, to jsou teda čtvrtiny na zabití. Hlavně že se vyhrálo biggrin

Mateusz
Mateusz

Rád bych si poslechl jeho slova k hráčům, po té druhé čtvrtině lol To musela být hotová poezie lol

Real Siempre
Real Siempre

Jo, no, v Berline jsou momentalne asi bez kabiny hosti lol

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia (upraveno: )

Tých 41 bodov je vyrovnanie rekordu Euroligy za jednu 1/4, podobne Campazzových 19 asistencií. thumbsupsmile Inak tých výkyvov je fakt moc a často sme kvôli jednej hrubo nevydarenej 1/4 prehrali inak dobre sa vyvíjajúci zápas. Takto som musel pred nedávnom úplne prerušiť basket, začalo to byť fakt o nervy.

V tejto sezóne to zatiaľ vyzerá, že budeme radi, ak vyhráme 1 domácu trofej a postúpime do Final Four. V lige výrazne posilnila Barcelona, v EL je suverénny Efes. Zatiaľ nenaplnili očakávania hlavne nové posily na čele s minuloročným MVP ligy - Laprovíttola. Lepšie je to s Mickeym, no trošku má problémy pri bránení a Mejri je u nás očividne len ako náhradník v prípade zranenia centrov. Keď k nim prirátam už pomaly dosluhujúceho Carrolla (zadarí sa len málokedy), predtým veľkú oporu Llulla, ktorý má často zdrav. problémy a výkony jak na hojdačke, ku ktorým možno priradiť aj pár ďalších, tak sa to musí nejak prejaviť.

Dani92
Dani92

Za mňa dnes obrana otras ale z militaa mám dobrý pocit, určite lepší ako Ramos. Tie jeho výlety na hrot ešte keď všetci vieme že Marcelo sa nestíha vracať späť by si mohol odpustiť. Areola nechcem ho viniť za góly, ono sa ťažko chytá keď nechajú obrancovia nepokrytých hráčov v 16-ke ale ten prvý mal chytiť a už sme si tak trocha zvykli, že u nás v bráne musíš proste ukázať niečo viac. Záloha, ktorá je úžasná celú sezónu a neprechodná, to dnes tiež nezvládla. Len sa potvrdilo, že síce casemiro má svoje chyby ale je základným kameňom našeho úspechu. V útoku sa mi páčila brazílska spolupráca, radosť sa pozerať hlavne na vinca. Ale nemôžem si niekedy pomôcť, strašne v ňom vidím Neymara tie pohyby, kľučky... snáď nebude z neho taký filmár a sebec. Brahim ukázal, prečo si ho Zidane vybral ale ešte potrebuje nabrať minútky. Benzema dnes sklamal. Ale veľké plus dávam chlapcom za ich túžbu vyhrať, bojovať až dokonca a že sa nenechali zložiť rozhodnutiami VAR. Zidane to určite všetko zoberie na seba ako správny chlap a tréner ale myslím si, že z tohoto zápasu môže čerpať aj veľa pozitív. Áno bolí to, asi všetci sme nás už videli vo finále pri súperoch ktorí sa dostali ďalej, všetci sme dúfali v ďalšiu povestnú zidanovu remontadu ale treba sa poučiť a ísť ďalej, už to nezmeníme.

los blancos
los blancos

Škoda Barcelona práve dostala gól dpc

Mateusz
Mateusz

Athletic to dokázal, no tak vida.. wink

Michy
Michy

Barca taky končí, aspoň něco no.

los blancos
los blancos

Čo z toho keď aj my. V tejto konkurencii sme to už mohli mať vo vrecku .

Michy
Michy

Aspoň nenavýší ten jejich velký náskok v CdR. A upřímně, když prohraje Barca a ještě k tomu vypadne ze soutěže, tak mě to zahřeje na srdíčku.

los blancos
los blancos

Iste že zahreje ale keby to aspoň malo pre nás nejaký význam

Dantes
Dantes

Přesně tak, podstatné je, že jsme venku my a FCB je mně jedno...

Diskostu
Diskostu (upraveno: )

Bilbao krasa....

Diskostu
Diskostu

velmi dobre zvládnutý zapas zo strany rozhodcu ... presný opak toho našho

Diskostu
Diskostu

tie stegenove hrúbky pri rozohrávke milujem lol

Beast7
Beast7

Zaujimave vsetci outsidery vyradili favoritov lol Vyhru prajem Realu Sociedad a verim ze vyhraju zasluzia si to, toho roku maju skvely team a zasluzi si to aj Martin smooth

Superreal
Superreal

Někdy ta naše defenzivní neprostupnost skončit musela. Raději ať skončí v CdR než La Lize. Teď je potřeba se oklepat a pokračovat na vítězné vlně v lize, protože ta by pro nás měla být prioritou.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Bez Carvajala, Varana, Mendyho a Casemira… " thumbsup " pro Zidana, že má koule a dal tu obranu takhle… Ale nevyšlo to...

Superreal
Superreal

Každopádně by ta kanonáda neměla být taková. Ale až budou všichni tito hoši zpět v sestavě, tak lze očekávat, že i výkon v defenzívě bude odlišný. Možná to Zidane trochu podcenil.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Ja už len rozmýšľam, kto sklamal viac - Zidane alebo hráči? Pred zápasom sa vyjadril, že "je to finále", ale postavil 11, kt. hrala takto prvýkrát spolu... To už mi príde trošku jak sabotáž. V podcenenie u Zizoua neverím, doteraz to bolo uňho takto zakaždým. Proste znovu obetovali pohár, aby boli fyzicky top na ligu a blížiacu sa LM. U mňa nepochopiteľné, ale jak tu tak čítam niektoré komentáre, tak sa vlastne nič nedeje, u jedného je Copa dokonca podradnejší pohár než taká Supercopa lol ...

Veľká škoda, lebo práve v tejto súťaži máme čo naprávať, počtom trofejí sme až 3. za FCB a Athletic, a to máme ešte k tomu nepriaznivý finálový pomer, z 39 účastí len 19 triumfov. Po Décime som si prial, aby sme konečne dokázali získať triplete. Káder sme na to vďaka top obrane mali aj teraz. A na najúspešnejší klub sa už patrilo to dokázať.

K zápasu len toľko, že okrem výberu zostavy/systému nám to prehral aj nezáujem najskúsenejších, dosluhujúci Marcelo a CaseDependencia...

Holoubek
Holoubek

thumbsup Já doufal, když jsme v přestavbě, a na LM podle mě nemáme momentálně ideální kádr, že se pokusíme o domácí double. Bohužel, o to víc Škoda, že vypadla i Barcelona.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Za istých okolností máme šancu aj v LM. Podmienky sú top obrana, spoľahlivý Thibaut, zdravý Case s Fedem a v dobrej forme hrajúci Karim s Edenom. biggrin

Holoubek
Holoubek

Až na ty poslední dva zmíněné si myslím, že to zvládneme, ale náš útok je prostě naše Achillova pata. Už i minulý rok, a vlastně i předminulý v lize (v LM jsme to tenkrát ukopali díky CR) je prostě útok naší slabinou. Takže v úspěch v LM úplně nevěřím, a po těch úspěších jsem po tom ani netoužil. Priorita byl domácí úspěch, po té dekádě sucha. Tak snad dáme tu ligu.

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Jj, tiež chcem po dlhej dobe dominanciu doma v Španielsku. Ale tiež vidím, že tak to u nás nefunnguje a fungovať tak skoro nebude, lebo € z LM sú neporovnateľne vyššie oproti domácim súťažiam. A tuším, že Liverpool začína byť na tom podobne. Tí okrem možno 1 zápasu v oboch pohároch hrali komplet s B-čkom aj ich trénerom ne?

MarcoMarsh
MarcoMarsh

Musim povedat ze napriek prehre som si futbal takto velmi dlho neuzil hat Skoda ze obrana, ktora nas tak zdobila poslednyhc par mesiacov, tento zapas totalne pochovala. Zaujimave ze tu vobec nevidim ze by niekto spominal Varana, lebo ten sa poslednu dobu, neskutocne zlepsil, a nikoho cez seba nepustal a myslim ze to bol hlavny faktor nefungujucej obrany. Obrana totalne dnes prepadla, Ramos si s Miliatom vobec nerozumie, Marcelo s Nachom skoda reci. Velmi ma bavi Brahim, dufam ze sa ho nezbavia po sezone. Jeho dribling totalne pripomina messiho a neboji sa zobrat tu loptu a ist s nou. Verim ze mat pri sebe Carvajala, je to ovela lepsie. Nacho proste nema uroven hrat krajneho beka v reale. Brahim bol hned zdvojovany niekedy hned traja pri nom boli. Davat mu viac minut, verim ze z tohto chlapca vyrastie nieco velke. Vinco paradny vykon, snad dufam ze si udrzi svoju uroven. Karim dneska starteny a chudak Jovic myslim ze ani nemal dotyk s loptou. Je mi toho chlapca normalne luto

La Saeta Rubia
La Saeta Rubia

Mňa Brahim tiež baví. Len na krídlo to úplne nevidím. Techniku a dribling má kvalitný, ale chýba mu rýchlosť. Skôr to vidím na mediapunta, možno raz ideálne typu David Silva alebo Iniesta. Len potrebuje ešte dozrieť, nabrať svaly atď.

MarcoMarsh
MarcoMarsh

Uplne suhlasim. S takym vedenim lopty sa na kridlo moc nehodi. Ked ho porovnam s Vinim uplne iny typ hraca. Co sa tyka svalov, tak ano je taky utly a maly, ale napriek tomu si vedel podrzat hraca od tela a ochranit si loptu.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Tak tak, i přes prohru pro mě možná náš nejzábavnější letošní zápas (společně s Granadou a PSG). Já mám obecně trochu problém s tím, že jo sice máme výsledky, ale stává se z nás trochu Atlético, na jednu stranu neprostupná obrana, ale na druhou stranu chabý útok a gólový půst přetavený do výsledků typu 1:0 unsure

adriano213
adriano213

S tym Atleticom uplne suhlasim ,ZZ musi prist na to ako ten utok ozivit , verim v to ze pri momentalnej neforme nasich 2 utocnikov by to Mariano mozno trocha rozhybal ale vieme ake to je pri ZZ

MarcoMarsh
MarcoMarsh

Mrzi ma ze Mariana uz ZZ odpisal. Za mna je to lepsi zolik za Benza ako Jovic. Ten tam vzdy lieta ako keby to bol jeho posledny zapas a urobi tam ovela vecsi vietor ako Jovic. Kazdopadne velku radost mam z Viniciusa, posledne zapasy hra fenomenalne a vypada ze opat ziskava sebavedomie a dravost co ho zdobilo minuly sezonu. Mam vsak obavu ze po navrate Hazarda si uz moc neskrtne alebo ho bude ZZ davat nalavo, kde mu to vobec tak nejde. Este jedna vec co sa cudujem...Vsetci sa neskutocne tesia kedy sa Hazard vrati a tvaria sa ze to bude nas zachranca, no na mna zatial dojem vobec neurobil. Nic take velke neukazal od prichodu, co dufam ze sa zlomi a bude nas tahun, ale cakat nanho ako spasitela v utoku mi pride zvlastne.

adriano213
adriano213

Jednoznacne je Eden nas najkvalitnejsi utocnik, ano bol z formy ale ked sa do nej dostal jednoznacne bol najlepsi smerom dopredu a nasledne sa zranil unsure a btw vsak Viniciusova preferovana strana je lava ale asi chapem ze si chvel napisat pravu

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Na druhou stranu musíš skoro až obdivovat, jak moc to ten maník má na salámu, je mu jasné, že to média zase rozmáznou, ale v osmdesaté se prostě sebere a jede do prdele biggrin

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Já ho obdivuji, ze za 2 minuty byl od sedačky na stadionu v autě před stadionem biggrin lol

janinho
janinho

sak toto ma na tom najviac pobavilo biggrin biggrin ten musel sprintovat jak za starych cias proti Bartrovi biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Nekde tu rychlost musel ukazat lol

LosMerengues
LosMerengues

"Gareth je spokojený se životem v Madridu. Všechno je v pořádku, zůstane v Realu Madrid alespoň další dva roky," řekl agent waleského reprezentanta Jonathan Barnett. rotflol

janinho
janinho

ten somar je fakt schopny zahodit 2-3 roky svojej kariery len aby vytocil vsetkych madridistas biggrin ja tomu fakt zacinam verit...

Real_M
Real_M

Jasne podľa mňa jeho futbal už moc nezaujíma... Posedi tu ešte 2 roky a potom to zapichne..

janinho
janinho

tak ale to len vypoveda o tom aky je to tupec. lebo kvalitativne stale patri k najlepsim na svete. on keby makal naplno, tak by napr. taky ManU v pohode potiahol do prvej 3jky a financne by tam urcite neutrpel. ide skor o nejake osobne ambicie, lebo ma pred sebou mozno 3-4 roky kedy este bude za nieco stat. mohol by ist inam a zamakat len aby ukazal vsetkym ze vedenie Realu sa mylilo a on mal pravdu. ale on sa radsej na vsetko vy**be a bude sa pretrtkavat z treningu na golf, potom na tribunu, potom domkov.

on je absolutny opak CR. pre mna je takyto pristup absolutne nepochopitelny.

Gristo
Gristo

A kde máš nějaký důkaz, že na tréninku nemaká naplno? To by mě zajímalo... hmm

janinho
janinho

kde mas dokaz ze maka

Gristo
Gristo

Tak tys napsal, že nemaká, ne já, tak se tady nepouštěj do nějakých patologických situací... biggrin to takhle potom můžeš napsat na všechno. wink real3

janinho
janinho

tak mi skus vysvetlit ako si prisiel na to ze v treningoch maka na 100% ked pocas zapasov sa po travniku prechadza, resp. "sa tady pluzi jak takova lemra" , aby som zacitoval z kinematografickeho diela... sak na to jeho "nasadenie" v zapasoch sa neda pozerat. bohuzial aj ked hra na pol plynu tak je lepsi nez taky Lucas, ale ja osobne si radsej pozriem horsieho hraca ktory tam necha na ihrisku 100% nez namyslenu fiflenu co si tretinu zapasu len naprava vlasy aby si nahodou niekto nepomyslel ze ma plesinu.

Gristo
Gristo

Tys napsal jako první, že nemaká, já jsem se tě zeptal, jaký máš důkaz, tak proč to otáčíš proti mně biggrin ...ale to je jedno, stejně se asi neshodneme. juggle

janinho
janinho

si normalny??? ja ti pisem ze nemaka a hovorim ocividne o zapasoch.

ty si sa ma opytal ze ako viem ze nemaka na treningoch biggrin biggrin mne je jedno ako maka na treningoch ale to ze v zapasoch neurobi ani krok navyse vidi kazdy kto nema IQ hupacieho konika. tak o com prosim ta tocis?? lol

Gristo
Gristo

Zidane to asi vidí jinak než ty, když ho pořád staví (poslední zápasy ne, tak se to třeba změnilo, nikdo z nás do toho nevidí wink ).

janinho
janinho

mas pravdu. silly me lol

Real_M
Real_M

Tiež nechápem... ako vravím už ho to nebaví tak bude odmietať tímy kde by musel začať znovu makať.. Ved to vidíš na ňom keď nastúpi ako na tom trávniku nechá všetko... biggrin Verím tomu ze keby sa v lete nezrani Marco tak už by sa za Milióny prechádzal v Číne...

Gristo
Gristo

Jak to vlastně je? Pokud hráč není nominovaný, tak má vlastně svůj volný čas, ne? (Nevím.) Pokud ano, tak mi to vůbec nevadí...mě zajímá jak se chová na hřišti a na tréninku.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Kdyz se hraje doma a není v nominaci z rozhodnutí trenéra, tak musí byt na stadionu aspoň do 80. minuty...

Gristo
Gristo

Pak nevidím problém.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

My vidíme problém v tom, ze by ho nezabilo dokoukat to do konce... Takhle jen ukazuje jak mu to je jedno...

Gristo
Gristo

Věc názoru, já se dívám pouze na jeho práci na hřišti, popřípadě na tréninku. thumbsupsmile

Real Siempre
Real Siempre

OK, pak ale nechapu ty prihlouple kecy jeho agenta, ktery se strasne divi, proc neni jeho klient v Madridu milovan?

janinho
janinho

jak pise CrisRM (je to aj v tom clanku), do 80.minuty musi sediet na stadione. neviem ci pred futbalom nezacinal s parkourom, ale mam pocit ze z toho stadiona utekal rychlejsie jak ludia z roboty vo fantozzim ked o 5tej mali padla biggrin biggrin

jokersk
jokersk (upraveno: )

Bilbao - Granada

San Sebastian - Mirandes

Komu fandiť, Martinovi alebo senzačnému postupu druholigistu? thinking

Beast7
Beast7

To je jedno aj tak postupi Sociedad a verim ze to aj vyhraju drzim im palce a zasluzia si to

olinho
olinho

vo finale cakam baskicke derby, hoci v tejto sezone Copy sa moze stat naozaj vsetko...

jokersk
jokersk

Baskické finále by bolo fajn, ale ja by som to celkom doprial aj Granade s Vallejom (Odegaard vs Vallejo)

Gristo
Gristo

Ødegaard!!!! partydance

jokersk
jokersk

Myslel som si smile

Real Siempre
Real Siempre

Martinovi a obecne RSSS. Kdyz porazili nas, at to vyhraji cele. A pristi rok si s nima v Arabii dame odvetu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ale to už bude Martin na správné straně.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Když je tu řeč o Garethovi... Zajímalo by mě, kolik klub vydělá na dresech s jeho číslem za rok a dále za marketingové propagace atd... Protože klub ročně stojí 36 mil € jeho mzda... Nebylo by lepší se jej zbavit za par milionu? Nechce Pérez za nej moc velkou sumu? Aby nakonec za 2 roky neodesel zadarmo...

Doczizou
Doczizou

Jemu nikdo nedá takový plat, jaký má u nás. Mlžná ta Čína, kde se skoro viděl. Tak proč by měl někam jít a dokazovat něco. Tady si užívá život.. s Benzemou si myslím stejné jako Zbyněk, zbytečný prodlužovat. U něj vidím velký propad když je v klidu. A když ti prodlouží takhle smlouvu, tak není proč jít na doraz. Přesně tak teď hraje.

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Tak je jasné, ze prodloužení nedostane.. Jde jen o to jak ho co nejvíc zpeněžit... Snad tohle léto odejde...

Holoubek
Holoubek

Já si myslím, že odejde až za dva roky zadarmo. Což pro nás není výhodný, ale ani pro samotnýho Garetha, teda podle toho kolik mu ZZ dá času a jestli vůbec bude chtít pokračovat s fotbalem.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Jde vidět proč hraje fotbal.. smile

Gristo
Gristo

Proč hraje fotbal? On ti to řekl při večeři? thinking

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Řekl jsem, ze to jde vidět, ne ze to vím, proč hraje fotbal... Kdyby ho zajímal víc fotbal jak peníze, tak by odešel...

Gristo
Gristo

Jasně, ale mě jde o to, jak si tím můžeš být tak jistý? Jak víš, že ho nezajímá víc fotbal než peníze? V Realu se mu líbí, má platnou smlouvu, tak z jeho strany není důvod odcházet... thinking

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ale ten Real = spokojený život v Madridu a peníze, což znamená, že je to pro něj víc než fotbal. Kdyby nebylo, tak už by svou situaci se svým talentem už dávno řešil a buď by makal u nás nebo někde jinde, jenže on to má u butt

Holoubek
Holoubek

Tak ono to trochu vypovídá o tom, jak se on chová. Pokud by ho zajímal víc fotbal než peníze, tak přeci dělá vše proto, aby hrál co nejvíc. A to u nás už pravděpodobně nedostane. K tomu není ani u fanoušků nějak v oblibě právě tím jak se staví k různým situacím. (Viz jeho odchody po 80. min -> tzn. hned jak může jde) + incident s vlajkou + neustálý zranění. To prostě nepůsobí dobře. K tomu nezapomenout vyhlášení jeho agenta, což oblibu Garetha snižuje snad na úplný minimum. Takže z hlediska fotbalovýho by pro něj byl nejlepší odchod, asi nejlépe do Anglie, kde by mohl znovu aspoň částečně nastartovat kariéru. Samozřejmě má tady platnou smlouvu, a klidně tady může zůstat. Nikde mu nedají asi takovejdle plat + Madrid je krásný a vyrostly mu tady děti. Ale z pohledu klubu by bylo nejideálnější aby odešel. Nejen, že by se ušetřil jeho monstrózní plat, ale aspoň by se nějaký ty Baleovo minuty rozdělily mezi Rodryga a Brahima. Otázkou zůstává, kolik mu plánuje ZZ dát minut. Protože, pokud málo, tak přece i v zájmu Garetha je být co nejvíc fit na ME/MS, a tím, že bude na tribuně, na lavičce prostě v nejlepší formě být asi nemůže.

PS: Kdyby odešel už minulý léto, tak by se na něj vzpomínalo docela v dobrým. Protože kdo by zapomněl na solo proti Bartrovi ve finále CdR, nebo Baleovo dva vítězný goly ve finále LM? Ale tímdle prodlužováním, agentovýma výrokama si celkovej dojem prostě kazí, a zanechá ve většině fanoušků velmi negativní pachuť, protože to kazí celkový dojem z jeho působení v Realu.

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.