Real Madrid vybojoval výhru na půdě Deportiva Alavés

Real Madrid vybojoval výhru na půdě Deportiva Alavés

| Zápasy | De la Red

Fotbalisté Realu Madrid mají za sebou velice náročné utkání, ve kterém se hodně hrálo i nehrálo a nakonec z něj dokázali vybojovat cenné tři body po výhře 2:1. Branky královského velkoklubu dnes vstřelili Sergio Ramos a Dani Carvajal.

Podrobnou reportáž připravujeme.

Preview: Preview: Real Madrid dnes vyzve Deportivo Alavés

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 3.12.2019 00:00.

Komentáře

Holoubek
Holoubek

Ofiko sestava:

Areola - Carvajal, Militao, Ramos, Marcelo - Casemiro, Modrič, Kroos, Isco - Bale, Benzema

Holoubek
Holoubek

Palec nahoru za Areolu a líbí se mi, že ZZ asi zkouší opět diamant, který nám v úterý šel. Jsem zvědavej na celkový výkon, a doufám, že se do hry dostane i Jovič s Rodrygem, na víc než na posledních 5 minut.

zemiak
zemiak

Takyto diamant sa uz skusal a skripalo to. Proti PSG to prave fungovalo pre Fedeho, ktory to "svoje" kridlo obehat zvladal. Navyse Bale nebude schopny presovat tak ako Eden. Tiez mam bez Fedeho obavy, ale snad to proti Alavesu bude stacit. Luka bude mat chut ukazat ze do zostavy patri. thumbsup pre ZZ za gule, no necakam pohladny ani pohodovy zapas.

..Aspon uvidim milacika, ktory vyzera, ze je spat vo forme biggrin

misinho7
misinho7

No presne tam bol Fede ktory to tam cele obehal a makal. Preto som dnes skepticky s tymto ale uvidime.

Holoubek
Holoubek

Nevěřil jsem že Fede bude tolik chybět, ale diamant bez něj opravdu hrát nemůžeme. Ale líbil se mi dneska Isco, asi nejvíce z našich. Celkově záloha nehrála zle, ale něco tomu chybělo -> Fede. Co mě zklamalo byl výkon Balea a Benzemy. Ani Marcelo se moc nepředvedl. V obraně to taky skřípalo, a buďme rádi, že to byla jen jedna pencka proti.

Real Siempre
Real Siempre

No jo no, vsechny zapasy holt odehrat nemuze, i kdyz je pravda, ze bych ho v sestave zrovna cekal na tyhle komplikovany zapasy. Predpokladam, ze pristi sobotu taky bez nej doma proti Espanyolu. Nebo s nim, ale bez Caseho.

Holoubek
Holoubek

Tak teď já bych příští víkend proti Espaňolu poslal jak Caseho i Fedeho. Jednak přes týden teď nebudeme mít žádnej zápas, takže si oba odpočinou, k tomu si mohou odpočinout i v zápase proti Bruggám, kde nehrajeme o nic.

Dantes
Dantes

Hrajeme o vítězství, kor když je to LM, jsme Real Madrid!

Holoubek
Holoubek

Jasně, ale v momentální situaci radši uvidím skvělý výkon v lize okořeněný vítězstvím a 3b do tabulky s plnou sestavou než nějaká remíza či prohra. A v LM Ikdyž bych chtěl taky vítězit mi nebude vadit když rotovaná sestava nepredvede bůhví jaký vykon. První byt nemůžeme, ale postup máme. Hlavní by bylo aby se méně vytížení hráči dostali na hřiště a do zapasovy pohody.

Real Siempre
Real Siempre

Postup sice mame, ale dovedes si predstavit, ze vylezem na plac bez tech dvou? Kdo to tam obeha, odmaka a odbrani? Tohle si RM dovolit nemuze, i kdyz je postup v kapse. Pristi vikend by to ale slo, dat tam jen jednoho z nich, druheho nechat na LM.

misinho7
misinho7

sakra, normalne ked nevidim Valverdeho chyta ma panika ze to bude des... biggrin keby tam nebol Karim, Ramos, Kroos abo Eden som v poho ale pri absencii Valverdeho v zostave som nervozny ...

Holoubek
Holoubek

Jako trochu jsem taky nervozní, nicméně on hraje velmi ale velmi fyzicky náročnej styl, protože je všude a už v úterý před střídáním bylo vidět, že trochu tahá nohy. Proto je jeho nenasazení asi nejlogičtější krok, aby si pořádně odpočal a náročnej prosinec. K tomu, klidně tam může jít na posledních 25 minut a rozpohybovat celou hru. Takže za mě správnej krok, ale uvidíme jak si naše záloha poradí.

olinho
olinho

tazky zapas, neprijemny super, ale snad nadviazeme na posledne vykony a podari sa nam vyhrat halam

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup naopak Vandrák, Dani thumbsdown Doufám v příznivý výkon a brzké nasazení Joviče, Rodrygo a Viniciuse.

Real Siempre
Real Siempre

Taky doufam v jejich nasazeni, ale ne brzke, to by totiz znamenalo, ze se zapas nevyviji podle nasich predstav. Ale 25 min by dostat mohli.

LosMerengues
LosMerengues

Dnes budem skôr za pesimistu, v najlepšom prípade to vidím na remízu. unsure

lukita
lukita

Ja verím že vyhráme

PDReal
PDReal

Ten VAR mozu aj zrusit ak ma takto fungovat, ved to bola jasna penalta facepalm

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno (upraveno: )

Kde si videl penaltu..? Jakoze takove to kontakt tam byl..? Kdyt se ten exbarcelonsky *** prohnul jak luk..

PDReal
PDReal

Ved donho zatal jak motykov lol

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Vidis a i presto se mel jeste silu odrazit ze malem skocil az na tribunu..cirkus..90 procent fotbalistu by si melo uvedomit ze nehrajou kulicky..

Real_M
Real_M

No zatiaľ bieda...

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Skoda Case!!! To mohl byt nadherny kousek..

Diskostu
Diskostu

to su zaz žumpi ten Alaves

Diskostu
Diskostu

nech vyluči dakoho z Alavesu su to prasce

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Ten jejich opaleny ogar se mi moc nezamlouva..Bud drzkuje na rozhodciho nebo se vali na pazitu..

PDReal
PDReal

No ten Vidal si tu zltu zasluzil skor za ten"faul" Kroosa

PDReal
PDReal

Dufam ze toho Bale cez polcas vymeni. Poprechadzat sa tam mozem iat aj ja rolleyes

Mace Windu
Mace Windu

Dva poznatky:

  1. Bale okamžite dolu. Bez nápadu, snahy či myšlienky. Nech ide doučovať deti golf.
  2. Joselu a Wakaso - viac rozhovorov s rozhodcom ako nabehaných metrov.
Real Siempre
Real Siempre

Dneska si nejsem jist, jestli to ZZ s tim diamantem trefil. Obecne nejsme dopredu vubec nebezpecni. Rodrygo, pripadne Fede a jit na 4-3-3.

zemiak
zemiak

Paradny zapas z oboch stran. La Liga ako sa patri. Trosku menej kecov a uz by to boloa parada. Treba vsak pridat v utoceni na branku. Medzihra ihra a obrana sa mi ale dnes pacia.

zemiak
zemiak

Aby som to rozviedol, nie je mozne aby nasi hracici v2 najvacsich sanciach zapasu, ked uz su prakticky sami pred brankov nahravali. Treba strielat!! A je pravda, ze k tomu stylu ktory teraz praktizujeme na ihrisku je tam Bale dost zbytocny. Rodrygovi by to mohlo sediet.

PDReal
PDReal

Podla mna tam ale chyba pohyb v strede. A bez fedeho aj ten presing za vela nestoji. Dlho by som z jeho nasadenim necakal ak nedame rychlo gol. Bude treba ich napadat aby nezdrzovali a nezbierali minutky

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup diky tomu se mi dneska ten zapas nejak nelibi...

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

To je jasne, ze tenhle styl neni pro Usopleska vhodny..videl si tam snad nekde sedmicku zelezo..?

scaesar
scaesar

V první půlce se mi docela líbili Isco, Karim a Luka. Do druhé půle bych zauvažoval nad výměnou Marcelo : Mendy, Marcelovi to dnes do předu úplně nevychází ale hlavně dozadu dost nestíhá a bojim se nějakého brejku a debilního gólu. No a dle průběhu dolu Bale za Viniho a buď Case který také žádná hitparáda nebo Karim odpočinout.

Dantes
Dantes

Jsem na volejbalovém turnaji, tak čekuju jen livesport. Zatím jen čtu, že nic moc, domácí zdržují, Bale bez nápadu.... Nějaké šance, nebo nic extra?

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Case mel nadhernou strelu z dalky a Isco prestrelil z velkeho vapna nabity mic..

PDReal
PDReal

Gol zo standartky frightened lol

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup jsem v soku, ze to vubec jeste umime

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Krasny mic a vyborne trknute..Snad to ted trochu otevrou..

Diskostu
Diskostu

preboha nech da červenu tomu wakasovi načo čaka preboha

Diskostu
Diskostu

josule prasa podradne...

Ladislav
Ladislav

to by si nebol ty keby si nepouzil zvieracie pomenovanie. Vzdy musis nadavat?

92:48
92:48

Ach Sergio facepalm

scaesar
scaesar

jj šel tam rukama hloupě, ale kdyby Zizu nebyl vocas a hořícího Marcela za stavu 1:0 stáhl vůbec by k té situaci nedošlo.

Real Siempre
Real Siempre

Od Sergia ale nesikovne, bylo jasne, ze ten rozhodci si bude hledat podobnou situaci, aby mohl jednou pisknout...

Fantocci22
Fantocci22

Koledovali jsme si o penaltu, ale sudí si vybral asi tu nejrozporuplnější.

Diskostu
Diskostu

nech rychlo dava Redky tym prasatam ...

Melo
Melo

Zidane dobrých 10 minut čumí na to, jak nás mačkají a reakce žádná...

Real Siempre
Real Siempre

Obecne od golu hrajeme silene, prichazime o spoustu balonu blizko nasi sestnactky.

92:48
92:48

Tomu Iscovi to tam asi už nikdy nepadne lol

Real Siempre
Real Siempre

No vida, sotva zacneme utocit, jde to.

Dantes
Dantes

Co Eder zvládá to?

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Nechapu co dela Benzema porad na hristi..

Dantes
Dantes

Tahal nohy?

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Spis byl uplne marny a neustale chybel ve vapne kdyz tam mel byt.. Jovič musi dostavat vic sanci..

Real Siempre
Real Siempre

Shit, 5 rohu za sebou a takovy zavary, a vsechno kvuli tomu, ze jsme neodkopli mic...

Diskostu
Diskostu

Valverde....

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Ty vole Fede..toto nedat je fakt ostuda jako..

gianir
gianir

Utrápená, ale pořád výhra pray

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Tak 3 body jsou...Ale oci me boli radne..

Real Siempre
Real Siempre

Zaplatpanbuh za ty dary, ze to mame za sebou. Fede to mohl zatlouct, ale trestuhodne nedal. Domaci si nemuzou stezovat, svoji penaltu dostali + 8 minut nastaveni.

PDReal
PDReal

Fede ma u mna "vroubek" mal som Karima ako strelca a skore 1:3 lol

Dantes
Dantes

Takových nás bylo rolleyes biggrin A co má teprve říkat Raul=Real

realmadridista
realmadridista

To čo sa tam stalo pri Fedeho šanci? Ten obranca si nevšimol že mu brankár nahráva ? lol lol

Real Siempre
Real Siempre

Tak nejak, do toho mokry teren a sance byla na svete. Skoda, tohle mel byt treti gol.

Beast7
Beast7

Zapas ako keby sme hrali derby s Atleticom frightened Wakaso si koledoval dnes o cervenu strasny dement facepalm trpeli sme az do konca ale zvladli sme to a berieme domov 3 body cize ciel splneni thumbsupsmile skoda ze to tam Valverdemu nepadlo chybali centimetre ale nevadi cheers dnes rozhodli o nasom vitazstve obranci, Bale ten nemal co v zaklade robit cely zapas sa len prechadzal jak primadoma a uplne bez snahy bolo to na nom vidiet ako to ma v riti vsetko..tak asi o tomto zapase ale dolezite su 3 body real2

Real Siempre
Real Siempre

Pritom to pocasi mu mohlo vyhovovat biggrin

Dantes
Dantes

Myslím, že na Španělské počasí/podnebí si velmi rychle zvykl, aspoň na něco no...

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

To jo, ale dest pro nej jako pro Walesana je urcite naturalnejsi nez pro Spanely. Kazdopadne na vykon to nejaky pozitivni vliv fakt nemelo...

scaesar
scaesar (upraveno: )

3 body, to je to nejdůležitější. Trochu jsem si připadal jak kdybych sledoval Championschip, ale je mi jasné že to z části bylo způsobeno i počasím. Jinak za mě dnes suveréně nejlepší Isco.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Utrápené vítězství, ale tři body jsou tam. Zápas sice vypadal jako derby, absolutně nechápu proč to Alves tak hrotil, a to že dohrál bez červené je zázrak. Jde vidět, že zápas s PSG nás stal hodně sil a bohužel ZZ nemá alternativu, kterou by nasadil, takže trpíme. Ramos na jedné straně super na druhé úplný vůl. Doufám, že i největší zastánci Vandráka vidí jak to má u butt , doufám že ten lempl brzo potáhne. Isco výborný, škoda má trochu smůlu. Teď je třeba "fandit" zítra AM.

Holoubek
Holoubek

Dneska hrál Bale fakt příšerně, ale třeba proti PSG a nebo i Sockám hrál docela pěkně. Dneska se mi ale nelíbil ani výkon Benzemy a Marcela. Rodrygo taky žádná sláva. Nevěřil jsem, že Fede bude tak chybět, naštěstí se 3 body urvali. Pro mě nejlepší dnes Isco. Ale byl to opravdu náročněj zápas ve špatným počasí, a myslím, že jsme rádi, že to nakonec byla jen jedna penalta proti nám, klidně mohl fouknout i druhou.

Mateusz
Mateusz

Zápas jsem kvuli praci OPET nevidel. :( Kazdopadne se na nej podivam vecer ze zaznamu, nejdulezitejsi jsou 3 body!!!

zemiak
zemiak (upraveno: )

Bolo to sice utrapene vitazsvo, ale za mna to bol paradny futbal. Z oboch stran v mimoriadne narocnych podmienkach. Som na chlapcov hrdy, ze proti mimoriadne motivovanemu superovi na stadione, ktory hnal domacich k paradnemu vykonu, sme to dotiahli ku zlatym 3 puntikom.

Na Bale sa nadava a nie je to neopravnene. Musim ale vyzdvihnut, ze mal viac slusnych nabehov, spoluhraci ho casto zignorovali (tie svine mu prosto nenahravaju, fnuk). Potom bol otraveny a zasluzene isiel dolu, kedze nesedel do herneho konceptu.

Napalil ma Karim, dnes mi u neho chybalo trosku viac tlaku na branu a chcenie zakoncovat. Aj ked v medzihre klasicky top.

iSCO podal paradny vykon, velmi sa mi pacil, len mal trosku smoly. Dobre sa na neho pozeralo, spracovanim v prvom polcase v strede pola ma opat raz zdvihol zo sedacky, Napriek tomu vsetkemu, nasa hra s nim v urcitych aspektoch trpi a s Karimom nam to ubera na sile v zakonceni. Nevieme si vytvarat tolko golovych prilezitosti ako potrebujeme. Na hru sa mne fajnovo pozera, ale tym sa este ziadny zapas nevyhral. Napriek vsetkemu je dobre, ze je opat vo forme, co nam dava vacsiu variabilitu, moze sa to hodit.

Militao bol paradny, je to krizenec Varana a Pepeho s lepsou rozohravkou. Skoda ze ma pred sebov kapitana RM a kapitana FR. Tazko si asi predstavit tim, kde by nehral zaklad. Je to tazke odhadnut, az tolko tych zapasov nehral, no ukazuje sa urcite pekne.

La Liga a Real ma posledne zapsy bavia adoring

Real Siempre
Real Siempre

Mne se ten zapas od zacatku do konce nelibil. Prehecovany souper, osklive pocasi, celkove nic moc a jsem rad, ze to mame za sebou.

CrisRM
CrisRM

Nemohl jsem se koukat, dělal jsem dřevo, tak snad jsme hráli dobře.. Hlavně, že máme 3 body..

Real Siempre
Real Siempre

Drevo si mohl delat ve tri, kdyz se skoncilo, ne? lol

CrisRM
CrisRM

Nemohl, nevlastní otec se rozhodl, že se de dělat dřevo, tak se šlo.. lol

PuschKing
PuschKing

Toto ľudia, čo nemajú doma drevo nepochopia, že otcovi sa to vyhovoriť nedá-keď zavelí, ide sa aj keby fúriky padali lol

Real Siempre
Real Siempre

Ja jsem se v zivote nadelal dreva... ale ze bych to nemohl posunout o dve hodiny?

Holoubek
Holoubek

Tak ono v týdle době (zimní době), je v 1 odpoledne docela ještě příjemně, ale ve 3 už se pomalu začíná stmívat a tak, a pokud nevlastní otec není fanoušek Realu tak tomu rozumím dvojnásob. Doma jsem to míval podobně

Real Siempre
Real Siempre

Tak popravde ja si to vzdycky zaridil tak, ze to minulo zapasy RM. S tatou byla vzdycky jasna domluva, do kdy to musi byt a jestli jsem to udelal hned nebo pozdeji, nechal na mne.

Beast7
Beast7

O 3-4 uz je tma lol

CrisRM
CrisRM

Kolem pul 4 už je tma no...

Real Siempre
Real Siempre

Tak jsi na to mel vlitnout o pauze... lol smoking

realmadridista
realmadridista

Inač nechápem prečo VIdal nedostal druhú žltú za to čo ukázal Sergiovi

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup a pritom na to Sergio rozhodciho i upozornil

Dantes
Dantes

A to mě spíše zklamalo, takové žalování...

Real Siempre
Real Siempre

Jemu to vsichni delaji taky. To neni omluva, za me tohle Sergio vcelku spravne povazoval jako moznost otupit agresivitu domacich.

Holoubek
Holoubek

Jinak dneska Martin 1 + 1. A ten jeho gol, nádhera.

Real_M
Real_M

Najlepší hráč zápasu... thumbsupsmile biggrin

olinho
olinho

bolo to vydrete vitazstvo, podla ocakavania to bol narocny zapas, nepridalo k tomu ani pocasie, ale hlavne su tri body...mali sme prevahu hlavne v prvom polcase, ale nejake tutovice chybali, vtedy som si hovoril, ze tam chyba Fede a jeho dynamika, lebo tie kombinacie boli take pomale, samozrejme domaci dobre branili...v druhom polcase nam vyhru zariadili obrancovia, co je rarita, hlavne gol od Carvu sa len tak nevidi biggrin musim pochvalit Isca, ktory v utorok aj dnes hral velmi dobre a dostava sa do spravneho tempa, v ramci rotacie moze dostat este dolezitu rolu...vyhrali sme, sme na cele, uvidime co na to konkurencia halam

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Viděl jsem jenom do sedmdesáté minuty, ale nepředpokládám, že se pak obraz hry nějak změnil. Dívat se na to moc nedalo, ale tři body z těžkého venkovního zápasu jsou fajn. Co se týče sestavy, tak potěšil Areola a Militao (i když u něj je prostě smutek, že dostane šanci jenom v momentě, kdy se zraní Pat nebo Mat), zklamal Bale (tím se ZZ shazuje) a samozřejmě Jovič, toho fakt neskutečně zabíjíme, jinak ke střídání asi škoda slov. Moc se mi líbil Isco a nějak moc nevím, co říct k Ramosovi, gól super, k tomu je dobrej, ale v obraně trága, minulé kolo školácká chyba, v LM výlet dopředu, zakončený protiútokem soupeře a tohle kolo pro změnu dva penaltové zákroky, takže buď posunout na hrot nebo poslat do Číny redface

Diskostu
Diskostu

Atleti mohli vyhrvat už 3:0 tak či tak prehraju ...Barca neskutočna haluz

Diskostu
Diskostu

Stegen dobry haluzak tieš kazda lopta ho trafi

Roman8
Roman8

Stegen bezpochyby najlepšií brankár na svete

Diskostu
Diskostu

bohužial ma povesť hrubkara kixara to len tak nezmeni

Ryan
Ryan

Pověst hrubkaře má možná tak v tvojí hlavě. facepalm

Diskostu
Diskostu

ten Lahoz to je fiasko nedopusti aby barcelona stratila body

Real Siempre
Real Siempre

Tak to je dlouhodobe nasazeny katalansky agent...

Diskostu
Diskostu

to bolo jasne nedopusti aby barcelona stratila body ...

Ryan
Ryan

Ne že by pískal nějak jednostranně, ale Piqué imho jasná druhá žlutá při tom skluzu na Moratu. To se nad váma hodně smiloval a bohužel jste toho využili (resp. Messi biggrin ).

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Lahoz je podle mě naprosto otřesnej rozhodčí a taky jsme to už párkrát odnesli.. Piqué u toho skluzu viditelně stáhnul nohy a Morata ho přeskočil a potom se rozplácnul... podle toho co jsem viděl to klidně mohl ustát. V první půlce někdo fauloval Griezmana bez toho aby se dotknul balonu ho vzal zezadu přes párky a taky nic nedostal wall

Real Siempre
Real Siempre

Jakypak je asi pomer zapasu, kdy to od Lahoze Farsa odnesla a kdy ji naopak usetril...?

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

promiň nebudu ti to hledat a dokazovat... tuším že bychom se tak jako tak minuli thumbsupsmile

Real Siempre
Real Siempre

V poradku, otazka byla vicemene recnicka. A ze bychom se neshodli, je jasne.

Doczizou
Doczizou

Přemýšlím kolik ti muže být.. a jestli jsi hrál někdy fotbal. Pigue stáhnul nohy a to pak není faul jo thumbsup . Zkusím ti dát stejný příklad : útočník jde sám na golmana, hodí si delší míč kolem něj a ten mu jde pod nohy. Vidí, že míč už ve skluzu nemá, tak dává ruce k tělu. Nicméně ho tělem trefí, přeruší mu pohyb. Je to červená, nebo žlutá a penalta. A tohle udělal Pigue. Šel nesmyslně do skluzu a pak stahoval nohy. Perlička je ta, že to Lahoz pisknul a pak měla být karta. Mě udivuje, ževy obhajujete vše a nic nevidíte. Tady se dočtes na Real od vlastních dost kritiky a i o rozhodčích, když pisknou pro Real. Tak jen na příště můžeš říct jo měl jít ven a budeš mít větší váhu než takhle

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup napoveda na konci dobra, lec neocekavam, ze by to padlo na urodnou pudu

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Tohle neudělal Piqué (píše se to s Q mimochodem) a moc mě mrzí že nikde nemůžu najít video co to dokazuje. Co si pamatuju ten zákrok tak Morata ho přeskočil a až potom upadl. Ale to je jedno, ligu máme stejně koupenou a jsme banda simulantů co jim pomáhají rozhodčí. Nech to být, máš pravdu. Samozřejmě, fanoušci Realu jsou mnohem lepší a plní sebereflexe hat wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Bohužel pro vás tenhle web a obecně chování Cules to dokazuje.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Na forcabarca.cz když ještě fungovala se taky dali najít rozumní cules, bohužel se to následně spojilo s .sk kde je to otřesný. Každopádně i tady se najdou zajímavý individua...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Najdou to nepopírám, ale vidíš, že jsou hned v podezření, že se jedná o Cules lol

Doczizou
Doczizou

Omlouvám se panu Piquemu za chybu. On to je taky čistý kluk a ten pískat na něj po celém Španělsku je strašná křivda. Ale už se snižují kam nechci. A jo tady je o hodně sebereflexe víc. To ale nejde chápat samozrejme. Upřímně gratuluji Messimu k míči. Reálně jsem si myslel, ze to dostane VVD, bral super a vyhrál LM, porazili vás v přímém souboji.. nevím kdy jindy má vyhrát obránce. No uznávám, ze rozhodují jiní a neříkám ze zle. Takže thumbsup

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

No vzhledem k tomu co Španělsku dal trochu ano... No vždyť to píšu že je, nebuď tak vztahovačnej a nevykládej si to jako sarkasmus, prosím hat wink

Míč je irelevantní cena která pro mě osobně nemá hodnotu.

Ryan
Ryan (upraveno: )

Morata ve sprintu a Piqué mu jde skluzem pod nohy, i když viditelně nemá šanci hrát baloń. Nesejmul ho nějak likvidačně, ale za mě i tak zcela jasná žlutá, zvlášť když už to Lahoz písknul jako faul a ne jako Moratovu simulaci.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Já bohužel nikde nemůžu najít video s tim zákrokem ale pamatuju si to prostě jinak hat

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nebo se to tak nestalo. Video je snad jenom jedno ne?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Myslím to tak, že z videa, které je ze zápasu to nevidíš a jiné ve kterém to bude už asi existovat nemůže, protože buď to tam je nebo není.

adriano213
adriano213

Neodpiskal cistu Langletovu hru rukou, Pique nedostal 2hu ZK, neviem uz presne komu dal ZK co podla mojho nazoru vobec nebolo na ZK, a este bolo toho mnoho…

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Jsem rád že ty si tu "čistou ruku" viděl tak dobře wink já to z těch dvou záběrů fakt nezaznamenal. Spíš mi to připadalo jako že se mu to od těla odrazilo směrem kde měl ruku a možná jí to lízlo.. čistou ruku... facepalm

ohledně Piquého jsem odpovídal o jeden komentář nahoře hat

Diskostu
Diskostu

Nech im daju pohar rovno ....

Real Siempre
Real Siempre

Zase hrajou tuzku a zase vyhrajou. Zavislost na Messim roste. Zatim to mrnous zvlada, snad mu to nevydrzi porad.

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Mne se zatim libi, jak i pres neoslnivy vykon katalanska media vzdy oslavuji vyhru jako logicky vysledek deni na hristi. Snad tahle nesebereflexe pomuze k tomu, ze si tym bude myslet, ze to pujde vzdycky, i se slabym vykonem. Dnes to na vyhru rozhodne nebylo, stejne jako na Leganes.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Tak to je jasný že nesebereflexujou když se s nima Bart bratříčkuje.. Bart je potřebuje aby ho udrželi ve funkci..

Zápas byl na remízu, šance byli na obou stranách

Real Siempre
Real Siempre

Aha, to jsem uprimne nevedel, ze je s nimi tak za dobre kvuli tomuhle. Tak pak je vsechno v poradku a slavte, co chcete, Bartomeu musi zustat v cele co nejdele, to podepise kazdy spravny fanousek RM.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

S tím naprosto souhlasím biggrin thumbsup Dal bych mu minimálně ještě 10let nebo dokud mu budou banky půjčovat...

Real Siempre
Real Siempre

Tak to radsi tech 10 let, banky prestanou pujcovat (o dost) driv... lol

Diskostu
Diskostu

To neni žiadna závislosť ...Messi išiel vykonostne velmi dole ako aj CR v Juve prihrávky nepresne Dribling už nezvláda jedno stastie ma ze piskaju nanho fauly aj keď niesu ...Barcelona je tvrdo tlačená Karty sa im nedavaju... Takto to funguje uz dlhodobo ...

Real Siempre
Real Siempre

Vsak ja se s tebou nepru. Zavislosti na Messim je mysleno, ze i kdyz hraji slabe, nakonec se vzdycky trefi Messi. To ze jsou tlaceni, o tom zadna. i kdyz se mi zdalo, ze to byl slusny karetni marias na obe strany.

Diskostu
Diskostu

Takto to bude aj El Clasiko Real zahodí tutovky...Barcelona uhaluzi goly...jak keby ste si nato ešte nezvykli

Doczizou
Doczizou

Koukal jsem do 80 min. ATM- FCB. Tohle nepochopíš.. Ter Stegen neskutečný, štěstí obrovský. A kouknu teď, že cirkus vyhrál. Já nečtu jejich servery, ale my by jsme našich hned hanili.. A Lahoz je super potáhnul, Pigue jasná červená, udělal blbce ze sebe. Udělat titul, nemůže prohrávat a bojujeme proti přesile. Včera náš zapas a řízení a dnes byl jiný sport

anade1
anade1

Jezis ty kecy na to ze sudi pripiskava fakt nemam rad...zrovna prooti nam to rikaji taky skoro vsichni a taky to nesnasim...ja neverim ze rozhodci piska aby nejaky tym zvyhodnil. Spis jdou dycky vic videt ta rozhodnuti ktera naserou. Kdo odpiskal klidny zapasy finale ligy mistru uz nevime nikdioo, ale Ayetkina si pamaujeme vsichni :D No tak jim budeme muset narezat v clasicu (tim padem nemusite chodit na to drevo jak tu nekdo psal)! Spis mi prijde ze Atleti nestaci pomalu a uz to asi nebude ten tym co meli + barce az odejde Messi... to sem zvedavej! lol

Diskostu
Diskostu

sam tomu neveriš že real ešte niekedy Barcelonu porazi určite nie pokial o niečo pojde... jedine žeby bolo uz o titule pre barcu rozhodnute tak to vypustia ...ak Barcelona bude potrebovat vyhrať proste vyhra

anade1
anade1

...to lustis z karet nebo osahavanim koule? Ja sem taky fanda jasnovidectvi a mam dojem ze tahle debata bude na hovno. Urcite se shodneme, ze si nepokecame biggrin

Diskostu
Diskostu

nesom si isty či si videl poslednych par EC

anade1
anade1

Takze jako ty predchozi zapasy, jina soupiska, jini treneri, jina situace v lize, jina forma hracu...souhlasim ze opakovanim stejneho recepptu se vysledek malokdy meni, ale kazdy zapas je jiny. I barca hraje v jinem rozpolozeni. Nebude to stejne..bude to 50 na 50 jako vzdy.

Doczizou
Doczizou

Koukal jsi ten zapas ? Nebo máš jen tyhle obecný řeči.. atleti byli cely zapas lepší až na malé pasáže, šance atd ani nemluvě. A to co Lahoz předvedl bylo vtipný. To není brečení, musíme koukat na sebe. Ale pan Pigue měl být ven a oni by neprošli za půlku. Takhle berou 3 body.

anade1
anade1

Jo, mam jen takovy obecny kecy...nemam to rad, pusobi to jako vymlyva a ty ja taky nemusim. Kolikrat sme my vyhrali a taky sem cetl to breceni ze se nam pripiskava, tak nechci mit dvoji metr. Proste rozhodci to posuzujou jak to posuzujou a taky s tim obcas nesouhlasim, ale myslim ze piskaji vsem stejne spatne biggrin v kazdym sporte je plno kontroverznich rozhodnuti, ale chapu te. I mne vadi vic kdyz ma nekdo na dresu Pique vic jindy...ale nemam rad to fnukani kolem. Asi sem divnej ja thumbsup

Doczizou
Doczizou

Já taky nemám rad brečení. Ale když vezmu fakta, tak rozhodčí v LaLize a třeba v Anglii je sakra rozdíl. Tady není dělají stejná rozhodnutí. Pigue je blb, ale neresim jeho. Měl žk a sestřelil ve skluzu Moratu. To nebylo jako chyba, nebo nepozornost pana Lahoze. Ten už měl nakročeno do šatny. I Simeone tam kolaboval. Nemusíš byť divnej, jak píšeš. Divný jsou některé rozhodnutí. To je vše..

zemiak
zemiak (upraveno: )

Je to jednoduche, pozerat na druhych a plakat preco to je chyba rozhodcu, Piqueho, vlady, dani, mamky je jednoduche, prijmat zodpovednost a pozerat sa primarne na seba je tazke. A ano preto si divny. wink

Nasir
Nasir

No, nevím, ale vidím tu hlavně konkrétní výtky, co bylo odpískáno špatně a není to zdaleka poprvé. Byly tu asi před rokem přímo statistiky, které ukazovaly podivnost okolo verdiktů rozhodčích. Samozřejmě na to můžeš mít jiný názor, nebo ti může připadat zbytečné to řešit, ale pokud to chceš celé bagatelizovat, že to jsou všechno kecy, protože lidi si stěžují vždy, takže to celé hodíme do jednoho pytle a všechno je to ok - tak podle mě je obecný kec právě tohle, co jsi napsal ty, s prominutím. Protože není kritika jako kritika a chyba jako chyba. A co se týče těch kontroverzí Realu, tak určitě víš, že se tu o nich debatovalo a ta chyba se mnohdy přiznala. Ano někteří mají jiný názor, ale nepřipadá mi, že by tu běžně jely výmluvy v náš prospěch. Asi to vidím jinak nebo jsem taky divný.

anade1
anade1 (upraveno: )

Jde mi o neco jineho. Kdyby atketico vyhralo, budou se resit chyby rozhodcich? Urcite min na tomhle serveru a vice na barce. Jde mi o to, ze jakmile se nam to nehodi, nadavame a naopak zase fans jinych klubu na nas. Tady se hodne resi veci objektivne podle me, coz je super a mam z toho radost. Proto mi vadi kdyz se tu obcas objevi kritika naaaahodou zrovna kdyz se nam nehodi do kramu. to ze sou atleti lemplove a neporazi barcu skoro 9 let v lize, a ze nedaji gol a klasicky to neudrzi...to nejsou prvni reakce. Prvni reakce jsou ty ze rozhodci to pripiskaval. Mne to sere protoze kdyz vyhrajeme my je to to stejne (na jinych serverech) a nakonec to snad I vypada ze barca vyhrava tituly protoze maji Lahoze a my Ligy Mistru protoze Florentino. Strasne me ve fotbale mrzi jak treba I peknej zapas nakonec nikdo neresi pokud nevyhraje tvuj kun, ale jen se kyda na sudi.skoda

Holoubek
Holoubek

Tak ono je to taky tím, že náš jediný soupeř v boji o titul asi opět zůstala Barca, a to se vždycky bude řešit víc. Kdyby s námi na čele místo Barci byli Atleti, taky by se při výhře Barcelony tolik neremcalo. Osobně to ale nemám rád, nějaký pobrečení, protože tím stejně nic nezměníme. Jak si sám zmínil, tady se to zatím drží celkem objektivně, za což jsem i já rád. Protože rozhodčí jsou furt jen lidi, a prostě chyby budou dělat. Jednou pomůžou nám, jednou nám uškodí, jednou pomůžou Barce. To se prostě stává, a stávat bude, tím ale zase nechci říkat, že se chyby rozhodčích mají přehlížet. Určitě by se na mělo upozornit, a sami rozhodčí by na nich měli pracovat. Ale vymlouvat se neustále na to, že se někomu přípískává víc a někomu míň je už otravný. Atleti si to prohráli sami, když nedáš gol, nemůžeš vyhrát a nebo alespoň bodovat. My máme stále ligu otevřenou, a prohrát a nebo vyhrát si ji můžeme hlavně sami.

anade1
anade1

Amen bratre. Mimochodem si myslim, ze Barca jeste postraci body klidne proti malym tymum, takze ono jestli porazi atlety, klidne muzou o tyden pozdeji rupnout proti outsiderovi. Tenhle rok je nas, verim v to. Mame super soupisku, ktera je siroka, velka konkurence a tym chyta I herni pohodu coz zidane proste umi. Rozhodci nerozhodci, dame to po svym smoking

Real Siempre
Real Siempre

Tak Mestalla je taky nas oblibeny stadion...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To je, ale přece jen jsme je teď párkrát dokázali porazit a už delší dobu nejsou úplně ve formě.

Real Siempre
Real Siempre

Kdyz je nejaky stadion pro tebe neoblibeny, obvykle nerozhoduje, jestli jsou oni ve forme nebo ne. Proste to tam vzdycky bude zatracene slozity. I kvuli tomu, ze i kdyby prohrali predtim i potom cokoliv, proti nam se hecnou jak nikdy a bude to vypadat uplne jinak.

Holoubek
Holoubek

Prosinec je klíčovej a jak Valencie tak EC bude velmi velmi náročné. Ale teším se i na leden, kde bude spestření v podobě Španělského superpoháru. A hlavně se hraje 2x týdně, což je supr pro fanoušky, ale i pro hráče, kteří nedostávaj tolik prostoru, tak by se tady měli zahrát.

anade1
anade1

No to sou abudou vzdy...ale proto Atletico prohralo? Nedali gol, to se pak nemuzou divit. Nebo to ze nedali gol je chyba rozhodciho? Nerikam dobre odpiskany zapas, nerikam ze se tam neda nic vycist, protoze vzdycky da. Rikam ze kvuli tomu Atletico neprohralo.

PuschKing
PuschKing

Lahoza neznášam, ale včera kupodivu dosť pripískaval Atlétom, veľa faulov na hráčov Barcelony nepískol... Hrubá chyba bola nevylúčenie Piqueho za druhú ŽK, čo potom kompenzoval po sklze Vitola, keď sa Pique zranil... Keď nedáš gól, tak nevyhráš. Už som si zvykol, že robotníci nám v boji o titul nikdy nepomôžu... Štatistika, keď nevyhrali s Barcelonou v lige od roku 2010, to len potvrdzuje...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tvl od roku 2010, tak to je solidní výkon. Od nich fakt pomoc nemůžeme čekat.

Holoubek
Holoubek

Jim to proti Barce jde ještě hůř než nám. I když jsou často vyrovnaným soupeřem, skoro vždy bere Barca 3 body, výjimečně je remíza. Ta by nám pomohla, bohužel Messi.

Mateusz
Mateusz

Je to jednoduchý, Barca muže hrát uplný hovno, být pod tlakem, nepřehrávat soupeře, ALE:

-Ter Stegen je nejlepší brankar na svete podle me, a co vychytal vcera za tutovky, tolik nas golman nechytil behem cele sezony zatim. -Messi....

Velka skoda, vcera to meli prohrat, nemluve o tom, ze ten sasek Pique měl jít ze hřiště.Zrovna tenhle šašo, co pláče na internetu nebo novinářům o nějakém připískávání. Grc, grc grc ten vcerejsi match. Skoda, takhle spatna Barca a my mame tak malo bodu

Holoubek
Holoubek

Souhlas, duo Ter Stegen a Messi jim momentálně dělají většinu bodů a bez nich by snad nebyli ani v top 5. Co všechno chytí Marc je neuvěřitelný, a ač se Courtois v posledních zápasech zlepšil, na Marca jako nejlepší současnýho brankáře nemá. Proto je i s podivem, že v německý repre je stále jen dvojka. Je to škoda, protože Barca je letos opravdu vlažná.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ter Stegen je úplně jinde, to je pro mě společně s Oblakem brankář prvního sledu, ve druhém sledu bych pak viděl Allisona s Edersonem a Keylorem a třetí sled jsou různí ti Kepové, Courtoisové apod.

Holoubek
Holoubek

V manažerování určitě, v chytání jsou podle mě tak na stejný úrovni. lol lol

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Co někdy zahlídnu v sestřihu co ten kluk vychytá tak jen žasnu. Je to podobnej typ jako Marc, menší(na gólmana) ale hbitej. Ne jak ten věžák co neví kolik má mezi nohama místa lol

Diskostu
Diskostu

ter Stegen bol je a vzdy bude hrubkar kixar proste taku si vybudoval povesť pred par rokmi

Ladislav
Ladislav

Nechaj ho on to píše už tretí krát iné totižto nevie len kritizovať všetko a používať dookola tie isté vety a tváriť sa pritom aký je múdry. Myslím že je to nejaký maďar z nových zámkov alebo komárna či také niečo.

olinho
olinho

prosim ta najblizsie sa tu zdrz takychto narodnostnych blbosti, ze kto je co a odkial je, nepatri to sem a inteligentny clovek toto ani nenapise...staci, ze vsade okolo v diskusiach sa nadava na seba kvoli narodnosti, je to ubohe a nepatri to sem

Ladislav
Ladislav

Prosím ťa nabudúce sa ozvy aj keď sa tu reálne nadáva a nie kritizovať stále len mňa kvôli slovu maďar. On tu nadáva neustále ale to je v poriadku že? A to slovo maďar nebolo myslené rasisticky ale skôr že napíše len to čo mu google dokáže preložiť. Ďakujem vopred že v budúcnosti budeš používať rovnaký meter na každého.

olinho
olinho

kde som ti pisal, ze si nadaval? jeho neriesim, kazdy z nas vie, co tu predvadza, ale na tieto reci som proste alergicky...neboj sa ty nic, na kazdeho mam rovnaky meter

Ladislav
Ladislav

Veď v pohode ale pre istotu sa presvedc ci náhodou na jedom nie su cm a na druhom palce. smile tak ok už ziadny maďar, pfuj daj na to

olinho
olinho

ver mi, ze som ti to nenapisal preto, lebo mas nick Ladislav...napisal by som to hocikomu inemu, lebo sa mi to proste nepaci a nejde o to, ci madar, cinan, mongol ci co ja viem o aku narodnost...

LosMerengues
LosMerengues

Tak toto počujem prvý krát eek

Real_M
Real_M

Zobud sa to nieje Karius... facepalm

Real Siempre
Real Siempre

Pred par lety? Jeste v Nemecku nebo az ve Farse? a na zaklade ceho? Jestli si to dobre pamatuju, v Nemecku platil za golmana, se kterym se obecne tezko vychazi a tezko se koucuje, protoze je neskutecne umineny. Na tohle tema kdysi vysel pomerne obsahly clanek, tusim ze v Kickeru. Ale ze by to byl machr na kiksy? Na to byli v Nemecku jini.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

No jo no, v tomhle je ten největší rozdíl, Barcelona má na rozdíl od Realu dva kurevsky rozdílové hráče, a když je jeden z nich schopný dát 50+ gólů a k tomu kopu asistencí za rok a druhý zase všechno chytí, tak je těžké se s tím měřit unsure Ale zase z veselejšího soudku, Getafe jenom bod za Atlety, na to se dívá moc hezky smile

PuschKing
PuschKing

Akurát včera som myslel na teba v nejakej 50.minúte, keď hralo Getafe, že dnes asi nebudeš spokojný s tým čo predvádzajú... Pozrel som si potom výsledok a ejha 4 kusy ani neviem odkiaľ biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

První poločas to byl festival spálených šancí, ve druhém se to naštěstí zlomilo a nakonec jsme jim naložili solidně biggrin

Ladislav
Ladislav

No ale ked skončí messi tak som presvedčený o tom že príde naša éra. Budúcnosť bude naša alebo iného veľkoklubu ale barca bude mať na chvilu tzv. Oddych . Možno kúpia neymara ale on tiež messiho nedokáže úplne nahradiť. Dokonca si dovolím povedať že aj atletiko sa cez nich prebojuje a že to bude aj pre nas ťažší super ako barca. Ale ktovie možno tam príde nejaký tréner ktorý dokáže z tých hráčov vyťažiť viac ako Valverde... ale keď sa reálne pozriem aké mená budú za nás pravdepodobne hrať tak máme pred sebou skvelú buducnost

Diskostu
Diskostu

To je zas Hanba ...Dali to Messimu tak teraz už sa potvrdilo ze tako anketa nemá žiadnu vahu...

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Vždyť to vyhrál zaslouženě. Tenhle rok mi bylo jedno jestli to vyhraje Virgil nebo Messi, oba byli suverénně nejlepší.

Diskostu
Diskostu

Chcelo to dať Virgilovi Vyhral LM ...

Diskostu
Diskostu

Dijk bol Fenomenalny...Messimu to klasika dali z lutosťi v LM zažil asi najvetšie poníženie v kariére minulú sezónu...

El Galactico
El Galactico
  • s Liverpoolom urobil historicku ligu... hoci nevyhrali, tak to bola temer perfektna sezona zo strany Liverpoolu. Ja som teda nevidel hrat legendarnych obrancov minulosti, ale tazko si viem predstavit lepsiu sezonu v podani obrancu ako mal vlani van Dijk. Este k tomu sa s Holandskom dostal aj do finale Ligy narodov, co je dalsie male plus... Ako Messi bol a je famozny, co sa tyka individualnych schopnosti vyhral zasluzene, ale Barcelona vlani okrem LM pohorela aj vo finale Copa del Rey s Valenciou. A vyhrat ligu si zasluzi kredit, ale povedzme si na rovinu, ze to bolo v konkurencii asi najhorsich Atletica a Realu za posledne obdobie.
Holoubek
Holoubek

Tady nemá smysl reagovat, stačí si rozkliknout profil a přečíst komenty. Přijde mi to spíš jako Barcelonskej troll, kterej dělá že je Madridista, ale píše kraviny a snaží tady z toho dělat holubník. Už jen ty komentáře typu: PSG zapne na par minut a Real je ponížený, nebo tolde o Messim. Nejlepší bude ho ignorovat a časem snad odejde.

Ladislav
Ladislav

Už včera bolo neskoro keby odišiel. Ako píšem vyššie klasický maďarský barceloncan.

furry
furry

thumbsup Já se divím že ještě nedostal ban po tom co tady občas předvádí.

anade1
anade1

Spis teda nechapu Mahreze pres De Beuynem, Hazardem, Sterlingem, Griezmannem...ja teda Mahreze nesleduju, ale teda nic o nem ani nevidim ani nectu...

Holoubek
Holoubek

Mě tam přišlo víc přešlapů. CR klidně měl být na 5tým místě za Maném a Lewou. Sterling až za Mahrézem to nepochopí asi nikdo. A pak třeba ještě Ter Stegen za Alissonem. Celý mi to přišlo takový zvláštní, ale to mi přijde každý rok. Ale gratulace Messimu, opravdu borec co stále předvádí. A z namyšlenosti VVD se mi chce zvracet.

furry
furry

Z namyšlenosti VVD? Vždyť prý řekl, že to má vyhrát Messi protože je fenomenální.

El Galactico
El Galactico

Africky pohar narodov. Alzircania vedeni Mahrezom vyhrali. Aj Manemu ten turnaj trocha v poradi pomohol, kedze Senegal doviedol az do finale, kde prehrali prave s Alzircanmi.

anade1
anade1

Ajo :) tak aspon neco.kazdopadne pred Hazardem? To nevim...ale okej dikec za info thumbsupsmile

El Galactico
El Galactico

Individualne nie, ale v tej vyhre na Africkom pohari vidim argument v jeho prospech + samozrejme platny clen kadra silneho City. Mne skor trha oci ten Sterling, toho fakt zatial docenili azda len anglicki novinari.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Messi zaslouženě a 6:5 je celkem fér, ale přál jsem to VvD, naprosto snový stoper.

Ladislav
Ladislav

Jasné že messi zaslúžene ved odkedy odišiel neymar z barcelony tak on sam ťahá celé mužstvo a tie víťazstvá sú prakticky len jeho a stegenove. VVD je dobrý ale to bol celý ajax takže za mňa správne rozhodnutie.

Diskostu
Diskostu

Cely ajax ??? wtf o čom točiš ...koho zaujima že messi taha Barcelonu keď ju nedotiahol na vrchol ...

Ladislav
Ladislav

Prosím daj si jahodu do úst a nereaguje na mna ... diky

Michy
Michy

Nedotáhl na vrchol? A kdo teda dává za Barcu ročně 50+ gólů a spoustu asistencí, kdo je věčně zachraňuje a dotáhne je k titulu v lize?

Ladislav
Ladislav

Hmmm a teraz ti odpíše nejakú vetu ktorú už použil. Vieš on sa tu len hrá ale keď to messi získal hneď otváral šampanské. Bohužiaľ mu ide le o to aby tu konverzácia padla na úroveň forcabarca to je cele

Diskostu
Diskostu

Vrchol je vyhra v LM ...liga nikoho nezauijima a duplom nie španielska

anade1
anade1

Van Dijk, Ajax? Asi Livec nebo De light?

Ladislav
Ladislav

Sry:D live jasné už mi z toho diskomadara prepina lol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jak 6:5, vždyť letos už jednou "Zlatý míč" vyhrál ne? biggrin

Ladislav
Ladislav

Zemiak. Prosím neviete spraviť niečo ako mute určitých ľudí ( animals) ktorých nechcem čítať? Najlepšie ani vidieť dotyčného nick. To by bolo super.

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

ot: Modric se podle me docela slusne oprel do Ronalda, i kdyz neprimo.... Ale ma pravdu. Nedokazu si predstavit vyraz CR kdyby měl někomu předávat GB lol rolleyes

Lukita se zachoval i vyjádřil naprosto správně. Na stránkách cirkusu se smáli, že hráč Realu musí dávát GB Messimu, ale Luka to vzal naprosto skvěle. Holt není jen velký fotbalista, ale taky velký člověk. hat

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Cris je takový jaký je a přijde mi celkem zbytečné se do něj kvůli tomu opírat...

Valeri911
Valeri911

Lukita ukázal aký je človek a futbalista nielen CR, ale rovnako aj Messimu, či do budúcna akémukoľvek inému hráčovi, kt.získa ocenenie v budúcnosti ... Jednoducho je to o rešpekte aj ďalších hráčov hat

Real Siempre
Real Siempre

No ja jsem zvedav, jestli ji pristi rok prijde Messi nekomu predat.

furry
furry

Má naprostou pravdu. Jezdit tam jenom když může vyhrát je hodně velká ubohost od Ronalda.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Co přesně je na tom ubohého? Ronaldo byl včera na galavečeru vyhlášení nejlepšího hráče Serie A za minulou sezónu. Navíc to není jenom nějaká doména Ronalda, takový Messi tam vloni taky nebyl...

furry
furry

A vsadím se, že kdyby měl šanci na výhru tak půjde na tohle předávání a ne Série A. Já byl vždycky velký fanoušek Ronalda, ale rozhodně za ním nebudu stát když se mi něco nelíbí nebo ukazovat na druhé, že ten to dělá taky, to je jak děti ve školce wink

Santos Trinidad
Santos Trinidad (upraveno: )

Může být, ale obecně nechápu potřebu řešit to, jestli někdo přijde na nějakou akci nebo ne a ještě mluvit o ubohosti, když ti hráči tuší (ví), že nevyhrají a ještě k tomu mají jiný program, tak tam prostě nejdou, nic hrozného či ubohého v tom fakt nevidím.

furry
furry

Kdyby to takhle bral každý, tak je tam jen moderátor, vítěz a nějaký novinář biggrin Úcta k soupeři a respekt se holt dneska už moc nenosí frown

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Vem to tak, že buď mohl sedět na GB celý večer jak puk, sázet do kamer nucené úsměvy a cenu za nejlepšího hráče Serie A by za něj přebíral někdo jiný nebo si tu cenu prostě přebral sám a na GB hodil bobek, za mě úplně v pohodě rozhodnutí.

furry
furry

Dobře a vloni? To měl ještě předávat míč jako poslední vítěz a ne “nepříteli” ale bývalému spoluhráči... Jak jsem říkal, jsem jeho velký fanoušek a obdivuji ho, ale zase ho nebudu obhajovat za každou cenu. Chápu, že ty to z praxe musíš mít jinak biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

biggrin Tak já obhajuji jenom ten letošní rok, u loňského si upřímně řečeno už ani nepamatuju, že tam nebyl a celkem mě to překvapuje, protože tu šanci na výhru měl podle mě víc než slušnou...

furry
furry

No to se údajně nechtěl potkat s Perezem. Ale kdo ví...

Holoubek
Holoubek

Ano půjde. Ale to platí asi i u Messiho, kterej tam třeba loni taky nebyl, protože bylo skoro jistý, že GB dostane Modrič. Nějak bych to extra letos neřešil, i když osobně se mi to nelíbí. K tomu právě CR měl alespoň "výmluvu" v podobě galavečeru v Itálii. A i když přiznávám, že je to jak ve školce, hold v takový době žijeme.

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.