El Clásico branku nevidělo

El Clásico branku nevidělo

| Zápasy | De la Red

Žádný trhák. Místo ostře sledovaného konfliktu téměř biblických rozměrů, na který jsme v případě El Clásica zvyklí, nastal klid zbraní. Domácí Barcelona si po zcela vyrovnaném utkání rozdělila body s Realem Madrid a jejich vzájemná přetahovaná o první místo pokračuje dál.

Real nastupoval do třaskavého zápasu ve velké pohodě, což během týdne několikrát deklaroval trenér Zinédine Zidane a jeho hráči ještě přidávali. Na stadionu Camp Nou to měli osobně dokázat hráči jako Benzema, Bale, Casemiro, Kroos nebo Ramos, jehož výbušnost a možná až agresivita k El Clásicu prostě patří.

Patří k ní taky Lionel Messi jakožto historicky nejlepší střelec téměř posvátného střetu dvou světů. Kromě něj nechyběly ani takové veličiny jako Suárez, Roberto, Piqué nebo De Jong. Mladý Nizozemec měl ve středu pole hodně práce, protože právě zde se často odbývaly ty nejklíčovější bitvy.

Fanoušci jsou všeobecně zvyklí na to, že velmi často je Real Madrid v úvodních minutách daleko aktivnější. Barcelona naopak musí přežít úvod přepálený soupeřem a pak se pozvolna dostává ke své obvyklé strategii. Dnes tomu nebylo jinak, třebaže vyložené šance na straně Realu nebyly tak časté. V desáté minutě se po kombinaci dostal do zakončení Karim Benzema, ale s jeho pohotovým pokusem si Marc-André ter Stegen nakonec poradil.

Obrovské šance se fandové Bílého baletu dočkali v 17. minutě. Centrovanému míči šel naproti záložník Casemiro a povedla se mu i hlavička. Dokonce se mu podařilo překonat i brankáře Ter Stegena, jenže za něj zaskočil veterán Gerard Piqué a z brankové čáry odpálil míč pryč! Real byl střelecky jasně aktivnější, po třiceti odehraných minutách vedl už 9:1.

Jenže to mohla být Barcelona, které se málem povedlo vstřelit první branku. Po uplynutí půlhodinky hry Alba doběhl po straně hodně blízko k vápnu a v něm hledal nabíhajícího Sergiho Roberta. Těsně před ním belgický brankář Courtois vyboxoval míč, jenže jen k nohám dorážejícího Lionela Messiho. Proti jeho dělovce z první však heroicky zareagoval kapitán Sergio Ramos a na poslední chvíli vykopl míč z brány!

Domácí Barcelona tak trochu nevěděla, co s obranou Realu. A když je v takovém rozpoložení, přijde Messi a vymyslí nádherný oblouček za obranu na nabíhajícího hráče. Tentokrát jím byl obránce Jordi Alba, který si míč zpracoval a pálil jen těsně vedle tyče! První půle se stala minulostí a vyloženě spokojený s utkáním nemohl být ani jeden tábor fanoušků.

Dnes fantastický záložník Fede Valverde se po hodině hry vrhl do otevřené obrany blaugranas a našel na kraji vápna Garetha Balea. Velšský reprezentant a náruživý vyznavač golfu si zpracoval míč a nikým neobtěžován pálil jen do boční sítě. Real byl v těchto chvílích jasně aktivnější a nespoléhal se jen na centry. Naopak, velmi často si pečlivě vytvářel pozice na vstřelení branky.

Náboj byl z duelu cítit, ale po ofenzivní stránce obě jedenáctky jasně zaostávaly za svou reputací. Dvacet minut před koncem se sice trefil útočící Gareth Bale, jenže jeho branka byla správně odvolána pro hned dvojitý ofsajd hostí. Bale by gól hodně potřeboval, přeci jen se velšský útočník netrefil už více než sto dní.

S přibývajícím časem se oba týmy spoléhaly stále více na vlastní čisté konto. Rozhodně to dnes nebyla nějaká ofenzivní smršť, spíš to vypadalo jako šachová partie dvou mírně senilních seniorů. Remíza, která vlastně vyloženě nemrzela ani jednoho soupeře, byla dnes večer nevyhnutelná. Safety first, tak zas příště.

Preview: Preview: Zítra se odehraje odložené el Clásico

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 22.12.2019 00:00.

Komentáře

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Výhra 2:1 můj tip.. Ale možná se zapas přeruší a nakonec ukončí... Otázkou je, jaký bude mít vliv stav zápasu na chování demonstrantů, kteří mají koupání lístek..

olinho
olinho

v prvom rade dufam, ze vsetko dopadne dobre, nebudu ziadne skandaly a cele nase muzstvo pride v zdravi domov...co sa tyka zapasu, tradicne derby, ktore nema favorita, bude to nesmierne narocny suboj, ale ja chalanom verim a viem, ze ak dokazu zo seba dat maximum, ak budu pozorni vzadu a efektivni vpredu, tak sme schopni tam vyhrat a doniest domov tri body halam

lukita
lukita

Teším sa na skvelý zápas a perfektnú atmosféru na štadióne a verím že neprehráme real2 držím palce našim chlapcom

Real Siempre
Real Siempre

Bude to sichta a snad ne rychta.

Jinak Farsa dokonala sve a opravdu poslala oficialni stiznost na rozhodciho v zapase s RSSS. Cili tlak byl ucinen. Takze kolik penalt bude vecer proti nam? Jedna nebo dve? Kolik je kurz na to, ze nedohrajem komplet?

furry
furry

Nebo je nasere a budou jim křivdit i dnes wink

Real Siempre
Real Siempre

Mam pocit, ze dnes nebudou Rubiales a spol. takovi drsnaci a nedovoli, aby se Farse ublizilo "jeste jednou", i kdyz zadne predtim nebylo biggrin

Michy
Michy

Vždyť Barce ubližuje celý svět a nejvíc samozřejmě papa Perez lol

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup ten za to chudak bude moct i v dobe, kdy uz tu s nami nebude. Cules v tom maji proste jasno biggrin

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

To je fakt bizár... ty si už předem nastavenej tak že Barceloně pomůže rozhodčí... facepalm

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Bohužel pokud máš takovou zkušenost, pak už čekáš, že to přijde. Zvlášť když to píská takový odborník a u VAR mu asistuje ultra zaujatý kkt.

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup a zvlast kdyz jakoby nahodou prijde stiznost presne pred EC. Tak krasne se to prece hodilo, ne?

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Jakoby náhodou Barca podává stížnosti vždy když je rozhodčí zaříznou wink Neciť se kvůli tomu speciálně

Real Siempre
Real Siempre

Vzdyt rikam, ze se to krasne hodilo. A taky zafungovalo.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Spíše mám strach, že se nebude pískat nic v náš prospěch. Já bych si fakt přál, aby dneska ze strany rozhodčího a Cules proběhlo vše úplně korektně, tak aby vyhrál momentálně ten lepší.

Real Siempre
Real Siempre

Zbozne to prani, ale obavam se, ze ti nebude vyhoveno

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Toho se bojím nejvíce, a pak toho, že po dobrém výkonu dostaneme nějaký slepený gól což je specialita Suareze rolleyes

janinho
janinho

fakt neviem co mam od tohto zapasu cakat, ci bude nejaky bordel na tribunach, ci potvrdime rastucu formu alebo nas leos zase raz ponizi... som zvedavy aj kto zo stvorice casemiro, valverde, kroos, modric ostane na lavke. osobne tipujem ze luka bude len zolik a s karimom na kridlach rodrygo a (bohuzel) bale. vzadu asi ziadne prekvapko a kurtoaa, carvajal, varane, ramos, mendy.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Vidím to stejně. Jen bych brzdil s tím ponížením. Pokud nám nešupne 4 góly, pak je to moc silné slovo, protože pořád to je jen fotbalový zápas.

janinho
janinho

tak samozrejme ze to beriem z hladiska sportovych vysledkov... ale real je pre neho velmi oblubeny super. https://www.givemesport.com/1530679-lionel-messis-records-against-real-madrid-prove-hes-the-king-of-el-clasico aj ked ako sami uznali, hlavne na bernabeu, lebo tam musime hrat otvorenejsiu partiu a to mu presne vyhovuje. ale tych debaklov sme si v clasicos na ESB v poslednych rokoch bohuzial uzili viac nez dost a drvivu vacsinu reziroval prave Messi. som zvedavy ci na neho zizou postavi osobku (Case/Fede) ale ta hra Barcy stale viac stoji a pada prave na Leosovi. som velmi zvedavy na vecer.

PDReal
PDReal (upraveno: )

Case by mu nestihal, ten by sa na nom vykartoval lol a Fede ma ofenzivne ulohy celkom takze myslim ze on to urcite nebude, keby hral Fede osobku na Messiho tak sme vpredu opat raz bez energie, takto to tam aspon Valverde trocha rozprudi snad ... ja dufam ze prave jeho aktivita by nam mohla pomoct v strede ihriska k nejakym schopnym brejkom ... a hlavne ze bude Barce robit problem pri rozohravke ... to by mohlo byt pre nas klucom k uspechu, inak to ale nevidim ruzovo, ten utocny trojzubec ma momentalne len jeden ostry hrot a to je na el clasico zalostne malo unsure

Real Siempre
Real Siempre

Dva klicove body: blokovat de Jonga + kryt zonu mezi Casem a stopery, kde rad startuje Messi.

Michy
Michy

Hlavně ať to není žádný debakl pro nás. Asi to bude vyrovnaný, ale Barca má v útoku větší kvalitu a mám takový blbý pocit, že právě to rozhodne. Jinak doufám, že dnes to Clasico bude mít náboj jak mělo dřív.

Real Siempre
Real Siempre

UZ z toho duvodu bych chtel videt 4-4-2. Sice to asi bude slabsi dopredu, ale bude vetsi sance bodovat nez 4-3-3.

Michy
Michy

Souhlas thumbsup

Diskostu
Diskostu

EC bohužiaľ už nemá taký náboj ako v minulosti...Myslím že každý vie jak dopadli posledne EC takže ja ako asi aj každý fan je zmierený...budem rad aj za strelený gól...pripadne akýkoľvek bodový zisk bude pre mňa obrovským potešením ,ale ako hovorím nič neočakávam je dosť reálnej že dostaneme debakel ...OT: nerýpem ,je to len môj názor, kedže par jedincom to tu evidentne vadí

Beast7
Beast7

Ako tak vidim malo kto nam veri noo...ale ja nasim verim a mam taky pocit ze dnes vyhrame, Messi nieje vsetko..Verim ze vyhrame a tipujem 1:3 a prekvapime vsetkych. real2

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak proč tam vlastně jezdit, co kdyby jsme jim ty body dali rovnou ať si ušetříme tu potupu. Proč ten Real vlastně sleduješ když už teď víš, jak to dopadne a že to prohrajeme debaklem. Tvl ty jsi jako ti mudrlanti co tady před sezonou říkali, že Barca bude válec, AM taky a mi budeme hrát sotva o LM. A dneska se po nich zem slehla.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Tak Diskostu má jenom dvě písničky, debakl pro Real a pak tu, že rozhodčí nebo hráči soupeře jsou prasata podřadná biggrin Ale v jedné věci s ním souhlasím, že u posledních EC mi chyběl pořádný náboj, byly to obyčejné zápasy, ne ty bitevní vřavy jako pod Mouřenínem, trochu doufám, že dneska to bude vzhledem k situaci v tabulce i vzhledem k té napjaté politické atmosféře trochu jiný příběh...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ono to bude i tím, že v poslední době tam chybí ty horké hlavy, které to dokázali vyhecovat. Je věřím, že jestli se Mendy a Militao časem usadí v sestavě, tak se to opět vrátí, protože oni dokáží přitvrdit hru. Uvidíme co bude dneska, v hledišti asi bude peklo a Ramos by to mohl trochu rozpumpovat lol

furry
furry

Courtois

Carvajal-Varane-Ramos-Mendy

Casemiro-Valverde-Kroos-Isco

Bale-Benzema

misinho7
misinho7

Toho Garetha si mohol odpustit.

Adam
Adam

Tak na taky zapas, tam moc na vyber nemame...

CrisRM
CrisRM (upraveno: )
  1. Má víc zkušeností, lépe ustoji tlak EC 2. Je dobrý proti Albovi
Beast7
Beast7

To uz je ofiko ci este ne?

Adam
Adam

Ofiko

Kaja900
Kaja900

Isco a Bale unsure no nemám z tyhle sestavy dobrej pocit, ale snad kluci překvapí cheers ani nevím kdy dal Gareth naposled gól.. bude to všechno ma Benzemovi

Adam
Adam

V Lige tie dva kusy co dal Villarealu a potom dostal cervenu

Beast7
Beast7

Hmm no neviem, ako chapem ze Rodrygo je este na el clasico primlady do zakladu no, ale urcite potom pojde namiesto Balea, skoda ze Hazard chyba Isco je len taka jeho alternativa

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Isco, Bale rolleyes Chápu že ZZ chce zkušenost na hřišti, ale jeden hraje kulové a druhý to má u butt . Raději tam dát Rodryga a Modriče než tohle. No uvidíme, snad ZZ ví co dělá, protože minulý zápas to ideálně neodhadl.

furry
furry

Tak věřím, že Isco se umí na takovýhle zápas vyhecovat u toho druhého už si tím nejsem jistý...

misinho7
misinho7

Najlepsie by bolo nejako vyhravat aspon o ten golik a v druhom polcase ked sa bude Barca snazit vyrovnat a viac otvarat hru tak tam dat Vinca a Rodryga ako nase rychle kridla a dorazit ich. biggrin

adriano213
adriano213 (upraveno: )

Alebo oni dorazia nas, lebo ked vidim toho Mendyho tak to bude otvorena strana ako z biblickeho pribehu facepalm

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

A ted si predstav ze by tam hral Marcelo..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To si právě nemyslím, zpět hraje velmi spolehlivě.

PDReal
PDReal

kedy bola Mendyho strana otvorena? frightened do zadu je spica

adriano213
adriano213

Ked Barca utocila v prvom polcase a on si do zadu vykluskaval a pred nim bol 4m hrac napr vtedy

PDReal
PDReal

tazko ti nieco poviem k jednem akcii v prvom polcase kedze neviem ktoru myslis ale len sa spytam, vies aj kde bol par sekund predtým? ci nebezal spat od 16-ky barci napríklad... a mimochodom keby si toto mal brat ako chybu tak Marcelo hra 5 ligu v Kazachstane smile

Beast7
Beast7

Ja vidim striedanie-modric, jovic a rodrygo

dod1al
dod1al

V dnešnom dueli očakávam vyrovnaný súboj, ale v EC človek nikdy nevie...ja budem sklamaný v dvoch prípadoch...

  • ak bude hrať Real bojácne, bez vášne a intenzity
  • ak radikáli vyrobia problémy, z dôvodu ktorých by bolo EC prerušené, predčasne ukončené, lebo politika by nemala ovplyvňovať šport
  • P.S. Hala Madríííd!!! a pekný futbalový večer wink
zemiak
zemiak

ZZ to skusal na PSG a celkom to fungovalo, tak verim v jeho um aj dnes. iSCO sa vie na velke zapasy celkom hecnut, este mu budeme lestit kopacky. Vo vyhru sice neverim, ale predsalen ZZ to tam na nich celkom vie a tak nie som uplny pesimista. Pome nanich. HALA MADRID!

Diskostu
Diskostu

OT: pozrite na gól Ronalda par minút dozadu....neskutočný výskok také sa vidí málokedy

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Pánové nějaký normální link, dneska to je úplný děs.

Dantes
Dantes

Sopcast, ale jede spolehlivě. sop://broker.sopcast.com:3912/264777

Diskostu
Diskostu

To začo chcel alba ruku wtf :DDDD

Dantes
Dantes

To je prostě Alba...

Dantes
Dantes

Stihl jsem to až od 5. minuty (trošku záměrně), ale bylo nějaké extenpore na tribunách během nástupu atp.?

Fantocci22
Fantocci22

Nevim nevim, ale ty zákroky na Varana jsou dost hraniční...

Diskostu
Diskostu

šlapak na Varana ťahanie za dres od rakitiča na Varana .. no dnes je objektívny rozhodca ...

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Klidne mohl fouknout pentli..Jedniu slapak na stehno a podruhe dres natahly na dva metry..

Dantes
Dantes

Neblbni wink

Dantes
Dantes (upraveno: )

Viděl, to byla ironie a narážka... Tohle se na CN nepíská...

Diskostu
Diskostu

Bude doraz na druhej strane za podobnú situáciu...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To držení bych ještě přehlídl, ale ten šlapák byl masakr už sám o sobě na žlutou a Varane šel za míčem do šance. Tak tady nebylo o čem a měli jsme kopat, takže klasika rolleyes facepalm

Holoubek
Holoubek

Souhlas, to držení bych ještě přešel, ale šlapák byl jasnější. Ale neřekl bych ze to byla chyba rozhodčího, nejde proste vidět všechno, ale spíš chyba VAR. Tam měli zasáhnout a pozdržet hru. Jinak si myslím, že rozhodčí docela v pohodě, jeden z nejlepších výkonu poslední doby, snad to tak bude pokračovat.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já bych řekl že to byla i chyba rozhodčího, protože Varane mu ten šrám ukazoval, takže se na tu situaci měl jít podívat. Ale vina padá na VAR a nemůžu se zbavit dojmu, že nás nezařízli.

Holoubek
Holoubek

Asi ano, ale to se prostě stává, jednou ti pomůžou, jednou uškodí. S VARem by se to mělo stávat méně častěji, bohužel tady to nevyšlo. Hlavní je, že jsme neprohrali a musíme si jít pro 3 body v neděli.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já si teda počkám kdy nás někdo "potáhne" v EC, ale to si snad ani nepamatuju. Prakticky po každém EC je tam něco co měli pískat a nestalo se tak.

Holoubek
Holoubek

Ok, v EC k nám většinou rozhodčí nejsou tak nakloněný jako k Barce (beru posledních 10-11 let) takže se můžeme cítit ukřivděni, ale někdy nám to rozhodčí zas usnadní jinde. To k fotbalu proste patří, a patřit bude. VAR sice pomáhá aby těch momentu bylo méně a méně ale nikdy to nebude ideální. Jako dvě penalty to byt měli a určitě je fajn, že se o tom mluví, ale už mi začíná připadat, že začínáme plakat jako fanoušci Barcelony, a to se mi nelíbí .

Real Siempre
Real Siempre

Tak k tomu mame jeste par svetelnych let daleko biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Takže co máme se nechat řezat a být úplně v pohodě. Mě naopak vytáčí, že prakticky každé EC jsme měli kopat penaltu a nic se neděje. Ale my brečíme....

Holoubek
Holoubek

Vždyť netvrdím, že máme držet hubu a krok, jasně musí se na to upozornit a měli by na tom rozhodčí na tom pracovat. Sice je blbý, že zrovna všechny ty chyby proti nám se stavaji většinou v EC, nadruhou stranu když si vzpomeneš na zlatý hattrick v LM, tak tam taky bylo několik chybných momentu, většinou v náš prospěch a i díky tomu jsme pak mohli slavit vítězství v LM 3x za sebou. Zase beru, že tam byly i momenty proti nám. A o tom to je, někdy se něco pískne pro a někdy proti. Tak to bude vždycky. Mince má vždy dvě strany. Takže radši jsem, že nám prošel gól z offisidu v LM a skončilo to zlatým hattrickem, než abych to vyměnil za to že by foukly penaltu včera. Misky se vždy musí vyvážit, jednou pro nás dobře jednou ne.

Mě ale hlavně štve, že se tady rozjiždeli teorie už před, že Barca podává stížnost, že ji rozhodčí budou teď tlačit, a při chybě hned kazdej má jasno. Jako neschvaluji, že ji vůbec podávají, to se jim smeju. Oni plačou furt, ale tady jsem viděl příspěvek (nevím od koho) ze to schválně podávají před EC. Tak kdy to mají podat když se chtějí odvolat k zápasu kterej byl teď o víkendu. Taky mě sere, že jsme díky penaltě pak mohli vyhrát, ale ono se to vrátí. K tomu remíza není tak zla a ligu máme stále ve svých rukou, nesmíme ale moc ztrácet bodu s slabšíma tymama. A neustále si pak taky stěžovat a klesat na jejich úroveň se mi opravdu nelíbí.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Jenže my si stěžujeme oprávněně, jim se 20x připískne a jednou proti a hned jde stížnosti na vedení PD. Já si nepamatuju, kdy si RM oficiálně stěžovalo na rozhodčí. Ano "brečelo" se tu už před zápasem, bohužel opět oprávněně, protože oni na EC nemůžou nominovat rozhodčího, který za sebou nemá nějaké kontroverzní rozhodnutí proti RM a nemá nasráno v trenkách písknout penaltu na CN. Souhlasím, že jednou se pískne pro jindy proti, proto taky v LM byly situace pro nás a jednoznačně proti. Ale pokud jde po PD pak ta miska vah se už dávno urvala. Byla tu doba kdy Barca nedostala dva roky v kuse červenou, což ve zbytku světa nemá obdoby. Jak psali na polském webu od výměny vedení PD se nenormálně rozevřely nůžky, Barca verzus ostatní týmy PD a to v penaltách pro a proti i červených kartách.

Holoubek
Holoubek

Ano oni si stěžují furt, a proto se jim taky cely svět směje. My se k tomu pomalu a jistě tímto způsobem přibližujeme, a to je něco co se mi nelíbí.

Já o ty bilanci penalt a červených kart vím, a vi o nich plno lidi. A nechci aby se na to zapomnělo, ale furt se ohánět, že oni takle a nám takle. To je jak u dětí. Proto jsem myslel, že my jsme ti lepší, chytřejší, uvědomělejší a nebudeme brečet při prvním chybným zapisknutí a klesat na dno jako oni.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jenže tohle není jedno zapískání, v EC můžeme říct, že jsme systematicky poškozováni. V lize by jsi u určitých rozhodčí našel neustálé stejné chyby. Za mě té pohár přetekl a RM by měl jít tvrdě do vedení PD.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Mě na tom že se podá stížnost nepřijde absolutně nic špatného a měly by to dělat všechny kluby. Stejně tak nevidim nic špatného na tom když po zápase někdo z hráčů nebo trenérů řekne že se měla kopat penalta. Samozřejmě že v tom kontextu kdy to podává Barcelona je to nešťastný protože jí se často ty chyby hodily ale proč se týmy PD nespojily a nepodali nějakou plošnou stížnost? Stejně tak proč to neudělá Real?

V sezóně 16/17 jste nám kvůli chybám rozhodčích vyfoukli titul kvůli uplně jasnejm neuznanejm gólům... to neni útok ani stížnost ale prostej fakt... bylo to o 3 body...

Real Siempre
Real Siempre

To neni zadny fakt. Tehdy ten vycet sepisovaly katalanske noviny, takze pulka toho bylo zbozne prani nez opravdove poskozeni. A ze to bylo o 3 body? I Realu bylo parkrat ublizeno, cili i u nej by bodu naskocilo vic, nebylo by to jen o tri.

Nasir
Nasir

No ten výčet byl pěkný imbecilní blábol. Pamatuju si, že tam uváděli situace, které nějak vágně nebo zpočátku vypadaly, že by třeba mohly být ruky, ale při zpomaleném záběru bylo vidět, že to ruky nejsou. Hlavně mě ale fascinuje, když někdo vyrukuje s hovadinama typu "bylo to o 3 body", aniž by se zamyslel, kolik sporných situací nebo vyložených podvodů jim body naopak přihrálo... A ještě sezóna 16/17!! To víš, že jo. facepalm Jenom mě teď mrzí, že si nepamatuju přesně, který to byl ročník, jinak bych napsal peprnější reakci... ale viděl jsem sestřih penalt pro Farsu 16/17 nebo 15/16 a to bylo něco neuvěřitelného, asi tak TŘETINA smyšlených nebo simulací! roja Tehdy jsem si říkal, že je to dokonce polovina. Kdybych se někde spletl nebo byl hoodně mírný, tak dobrá, je to méně, ale třetina určitě. Nemluvě o té statistice, jak se rok a půl proti Farse nepískaly penalty, což bylo něco neuvěřitelného, naprosto mimo realitu všech ostatních klubů včetně Realu. A prý 3 body, to je... facepalm

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

lol opravdu tu chceš vytáhnou ten blábol katalánských médií, kteří započítali rádoby fauly, ale nějak už zapomněly započítat, kdy vás v té sezóně rozhodčí podržel a samozřejmě už vůbec nebrali v potaz body o které obrali RM.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Nikde, vůbec nikde ale že vážně absolutně nikde jsem nemluvil ani o katalánskejch médiích, ani o rádoby faulech. Mluvil jsem o naprosto legitimních gólech který nebyli uznaný a stály nás body snad ve dvou zápasech, který kdybychom vyhráli tak jsme vyhráli i ligu.

Ale je to sračka, blbost a lež tak se tim nezatěžuj protože takovýmu lháři a blbcovi jako jsem já to stejně nevysvětlíš wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

facepalm hele vypadáš celkem rozumně, takže pokud ty tu píšeš o dvou zápasech kdy Barcu poškodili a počítáš rovnou, že by jste měli titul. Pak to počítáš, klasicky katalánský a zapomínaš, že vás v té sezóně několikrát rozhodčí podržel a na druhou stranu RM poškodil, takže ve výsledku by ten titul stejně zůstal tam kde je. wink

Real Siempre
Real Siempre

Vypada to, ze nam Farsa nechce doprat ani ten jeden titul za posledni leta, co jsme s velkou drinou zmakli.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek (upraveno: )

Je dojemný jak pod každej Zbyňkův komentář napíšeš nějakej hezkej podporující komentář... cry Jen se zeptám, ví o tom Zbyňkova manželka?

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Achjo.. odpust si ty poznámky typu "klasicky katalánsky", jsou zbytečný a hloupý... Heleď máš to asi suprově zmáknutý a je ti to jasný. Víš přesný čísla toho kolikrát kdo koho zaříznul a kolikrát kdo komu pomohl. To ti nevezmu ani kdybych se postavil na hlavu. Tak to nechme být.. Úplně na začátku tohohle vlákna to bylo o stížnostech, bohužel kvůli jedný mojí poznámce se to zase strhlo do týhle komedie... napíšu to znova - stížnosti by po pochybení rozhodčích měli podávat všechny kluby a každý hráč nebo trenér si může "vyplakávat" jak chce wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Ta poznámka zbytečná není, protože to jsou klasické katalánské počty. 1+1=7. Jako když Messi neměl statistiky, počítali se nahrávky nebo dribling nebo.... Co se týče té sezóny, pak ano zmaknute to mám protože k tomu byl normální (ne katalánský) článek, kde se všechny a tím myslím všechny chyby sečetly. A titul zůstal v Madridu. Ještě teď si pamatuju na ten pláč kdy jsme poslední zápas hráli s Malagou a ta měla dostat 1mE bonus za Isca, když dosáhne titul v RM. Okamžitě podvod už dopředu.

Real Siempre
Real Siempre

Slapak jasny, a a to drzeni... mohl pisknout a nemusel. Kolik takovych penalt uz jsme za tohle videli.

Doczizou
Doczizou

Tak teď jsme videli ubrečenou FCB co děla u rohu. Na Varana jasný faul a nula. Kamera to 3 x zopakuje, jen var ro nevidí. Ale oni daji určitě protest, ze měla být penalta v jejich neprospěch vomit

Dantes
Dantes

Dobrá 10-minutovka, škoda. Víme však jak to chodí, přijde jedna akce Messi - Kousarez a Curtouis bude lovit...

Mateusz
Mateusz

Ten Mendy je na balonu fakt strasne tragicky z meho pohledu, bud je to nervozitou nebo je fakt jalovy. Kazdopadne dnes bude udlezite, aby hlavne udrzel svou stranu a fyzicky na tom je taky dobre

Doczizou
Doczizou

Fyzicky je skvělý a nikdo ho nemůže projít. Proto zatím fcb neví kudy. To vidíš taky ? Neposlouchal bych ty umělce v TV. Mendymu nejdou, no Ono nemůžou jít, když centruje na 4 modré a od nás tam nikdo není

Mateusz
Mateusz

mně jde čistě o to, jak se chová s balonem, jak mu to odskakuje a sám neví kudy, když má něco udělat. Ale jak rikam, fyzicky je tam tom dobre a musi si proste hlidat hlavne obranu v tomto zapase.

Doczizou
Doczizou

Já mám jiný názor. Jde nahoru jako píst v převodovce a proto nemusí hlídat on aloe oni jeho

realmadridista
realmadridista

úplne s tebou súhlasim. Center nedá ani jeden poriadny a jediné pozitívum na ňom je, že ma atleticku postavu ale inač mi príde aj smerom dozadu slabý

PDReal
PDReal

smerom dozadu slaby eek , ja som este nevidel od kedy je u nas ze by cez neho niekto presiel lol

Diskostu
Diskostu

Pfu skoda Valverde

Mateusz
Mateusz

Nebyl to zlý poločas, barca není silná, opět a zas hrozili jen z Messiho akcí... tohle musíme ve druhém poločase urvat.

Michy
Michy

Hrajeme skvěle. Nemůžu si pomoc, ale aspoň jednu pencli jsme měli mít. Fedeho rány z první jsou top.

CrisRM
CrisRM

Rakiticuv faul na Varana mela být..

Michy
Michy

Jj bylo to jasný tahání za dres.

Fantocci22
Fantocci22

Jako za mě zatím dobrá půlka. U nich hrozí klasicky jen Alba s Messim, ale zato teda pořádně. My máme dost standartek a střel z dálky, ale je potřeba to líp zakončit. Snad je uhlídáme a odvezeme nějakej bodík.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Odpoví mi někdo, proč, i když je VAR, nebyla penalta po faulu Rakitiče na Varana? Tlak na rozhodčí o kterém se tu hovořilo před zápasem?

Doczizou
Doczizou

Velmi dobrý dotaz. Chcel by som počut teraz tych objektivnych fanušikovia cules.. par ich tu je

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup evidentne jo, vypada to, ze stiznost se vyplatila biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Protože si Alba neřekl o kontrolu videa. Na druhé straně nechal kontrolovat úplný nesmysl a tady se tvářil že nic. Už ten faul na Isca, před střelou Benze byl na zapískání.

CrisRM
CrisRM

Jenže.. On nemusí vyloženě žádat o něco VAR.. VAR mu může říct.. Máme tady potencionální pencli pojd se podívat.. To mě na tom zaráží...

CrisRM
CrisRM

Když na to koukám, tak si moje babička co má 7 dioptrií a zapomenula si brýle... biggrin biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ne sedí tam ten hodný pán, díky kterému měl CR7 trest na 6 zápasů.

CrisRM
CrisRM

To fakt? Ahh

Holoubek
Holoubek

Jako tenkrát tu žlutou za simulování dávat neměl, ale CR si to posral sám, že pak do něj strčil. Neudržel nervy na uzdě. Jasně, chyba rozhodčího byla, ale největší podíl na tom trestu pak má sám CR. K tomu nestál pak jen 5 zápasů? I když to je asi maličkost.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ne dostal 1 v odvetě a právě 5 zápasů jinak by se to nepřeneslo do ligy. CR7 to posral, ale ten frajer ho ve vyložené šanci zařízl a on neudržel nervy. Messi za stejný nedostal ani jeden wink

Holoubek
Holoubek

Nn, dostal 5 zápasů, ale jelikož to bylo tolik, tak se to přenášelo do ligy. Kdyby to bylo pod 5, tak by to zůstalo v supercopě. Takže 1 v supercopě + 4 v lize stál. Kontroloval jsem to, a v 5. ligovém kole už CR nastoupil a prohráli jsme s 0:1 s Betisem. Je to ale jedno, protože ať tam byla chyba rozhodčího, nejvíc si za to u mě může CR sám. Chápu, že cítil křivdu, ale jako profesionální fotbalista musí udržet nervy na uzdě. Je to těžký, ale hold pak musel nést následky.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Aha, myslel jsem že to muselo být nad 5 zápasů. Následky nesl, ale zbytečně tvrdé a neopodstatněné.

PDReal
PDReal

aj tu pridam jeden postreh, opäť mozno nespravny, ale ja myslim ze on po takýchto situáciách takmer vzdy komunikuje z var aj ked si to zrovna kamery nevsimnu, casto je vidiet ze si na chvilku pridrzi sluchatko, kde mu mozno len povedia, vsetko ok pokracuj, uz sa viackrát stalo ze sa pisalo ako rozhodca nieco nekontroloval s VAR a pritom som na vlastne oci zopar s tych situacii sledoval v priamom prenose a videl zaber na rozhodcu ako komunikuje cez vysielacku, pride mi obcas ze v tom aj novinári zase len nasli podu na vytvaranie senzacii, priznam sa ze si teraz nevybavujem ako to bolo vcera ci bola vidno nejaku komunikaciu, ale on kludne mohol dostat spravu bez toho aby sme o tom vedeli thinking

zemiak
zemiak

Ja to vidim presne rovnako. Mne sa dokonca zda, ze aj vcera bol po tom zakroku pohlad na rozhodcu, ktory komunikoval do mikrofoniku a to pravdepodobne s VARom. Myslim si ze neodpiskanie bolo VARom posvatene. Preco som vysvetlil dole, rozhodcavia chceli mat kludnu cestu domov.

TheBest
TheBest

spíš s Bartomeuem komunikoval lol

zemiak
zemiak

Vidis, to ma ani nenapadlo. Je kludne mozne, ze sa napojili na rozhodcov Bluetooth a komunikovali s VAR plnym Barca fans. Bolo tam nieco? Neboj Alejandro ciste ako Barca, teda lalia smile . Ked za hlavnym VARom sedel De Burgos, to vlastne nemuseli ani prepajat.

Nasir
Nasir

Jistě. Jenže VAR potřebuje nějaký čas, aby to analyzoval, pokud to byla špatně viditelná nebo těsná situace, jak můžeme vidět v jiných případech. Navíc tam šlo o standartky s větším počtem soubojů, čili toto určitě nemohli vyhodnotit bleskově, pokud by to skutečně prověřovali. Já nevím, co mu říkali, třeba to prověřovali a nic neviděli, což je taky selhání. Ale pokud mu za pár sekund odpověděli, vše ok, tak to je selhání zcela jistě, protože to ani pořádně neprověřoval. Buď mu jen zběžně řekli, že tam nic podezřelého neviděli, nebo sledovali jinou situaci než tu s Varanem, protože jak jsem řekl, byla tam skrumáž více hráčů. Čili toto může být velká systémová chyba VAR, že oni třeba něco prověřují, co je zaujme nejvíc, ale zcela pominou jiný souboj. Samozřejmě to pak povede ke spekulacím, že ten souboj s Varanem raději neprověřovali záměrně.

Každopádně za selhání VARu v EC zodpovídá pan rozhodčí Ricardo De Burgos Bengoetxea. Kdybyste náhodou nevěděli, co je to za případ, tak vám připomenu tento článek od Milánka: https://merengues.cz/clanky/ricardo-de-burgos-bengoetxea-potrestan-na-jeden-mesic-7166

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Co na to říct a takového borce nasadí na další EC, ten blb už by v tomhle duelu neměl nikdy vystupovat. Ale samozřejmě je to jen náhoda facepalm

Nasir
Nasir

Pozor, s tím blbem je to dokonce ještě horší. Teď se podrž. Pamatuješ na ten zápas loni, kdy uznali gól Suaréze, přestože nejprve kopnul brankáře? Byla tu kolem toho nějaká debata a video. Náhodou jsem zjistil, že rozhodčí, který to pustil a kontrolu VARu suverénně nežádal (VAR opět nic) byl zase pan Ricardo De Burgos Bengoetxea!!

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To je odpad, hlavně mám pocit, že ve Španělsku ani takové špatné rozhodčí řešit nechtějí. Člověk si pak říká co za tím stojí, když na jedné straně vymýšlejí nesmysly typu zápasů v USA, aby přitáhli pozornost a na druhé straně neustále nechají ligu poškozovat nekvalitními rozhodčími. Asi to někomu slouží, prostě když Barca nemůže, rozhodčí pomůže.

zemiak
zemiak

Uz to spominal Dantes. Take sa v takomto zapase nepsikaju. Jasne, faul tam bol, ale skor z nemotornosti a za ten pruhovany plac to nestalo.

CrisRM
CrisRM

Stát se to jim, tak přijdou další stížnosti na svaz lol lol

zemiak
zemiak

Tak tu ti oponovat urcite nebudem, to je take ich.

furry
furry

Takže fauly z nemotornosti se nemají pískat? biggrin Hráč je odpovědný za své tělo, takovéhle šlápnutí na stehno je prostě penalta a hotovo. To mu tu nohu musí zlomit aby se piskalo?

zemiak
zemiak

Maju a hrac je samozrejme zodpovedny za svoje telo vzdy. Tiez suhlasim, ze to MALA byt penalta.

Na druhej strane chapem preco sa nepiskla. Kedze bola "neumyselna" a Varane priamo neohrozoval branu + s obrovskym prizmurenim oboch oci by sa to dalo interpretovat ako "obycajna zrazka hracov v skrumazi". Bola by to penalta z kategorie "prisnejsich" a take v takom zapase, so stadom sfanatizovanych ludi pred stadionom fakt ani necakam. To by od tych slz spadol stadion.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Aha, takže protože se hraje u nich doma a jde o extrémně ubrečeny tým, který shodou okolností před zápasem podal protest na rozhodčího, tak se nebude pískat jasný faul. Tak to už je hodně těžké a fotbal pláče.

PDReal
PDReal

ja sice suhlasim s tvrdenim ze to je jasny faul na varana od rakitica, mozno to pride len mne neviem, ale uz som to tu vravel po tych barcelonských "penaltách/nepenaltach" v minulom kole, v 16-ke pri rohoch sa vsetci tahaju ako divi, a rozhodcovia to prosto pustaju pokial lopta nesmeruje priamo na toho zatiahnutého hraca, a a v tomto pripade lopta po Varana vôbec nedoletela, preto to ani neriesil ...

CrisRM
CrisRM

Nejspíš..

Diskostu
Diskostu

Barcelona čista katastrofa zálohu sand ani nemajú De Jong Rakitič to je komédia čista ....Valverde tam pekne páli...najhoršie na tom je to že v druhom polčase naj nasukaju 2-3 góly presne taký vývoj bol aj minule EC

Dantes
Dantes

Již jsem o tom psal, tohle by mě bohužel vůbec nepřekvapilo.

zemiak
zemiak

Hrame mimoriadne dobre a Barcu uspesne eliminujeme. ZZ je pan, ale zasa ma prekvapil. Tiez iSCO klasicky dobry vykon. Barca sa kartuje statocne snad to dotiahnu na cervenku. Super, snad nam tam nieco padne v druhom polcase.

furry
furry

Dobrý poločas, ale to bylo i vloni a jak to nakonec dopadlo. Chtělo by to dát konečně první gol.

Real Siempre
Real Siempre

Domaci slusny poker, ale zaslouzene. Snad si pan rozhodci nenechal marias na druhou puli pro nas...

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Hrajeme dost dobře, škoda, že tam nepadl žádný gól.

92:48
92:48

Mohli by sme využiť toho že majú v zálohe Rakitiča a Roberta, obaja sú tragický.

Dveesa
Dveesa

Zatial dobre, podme si urvat vyhru, modric in isco out a v 82.min koncert ticha na camp nou real4

lokas23
lokas23

Koukám tedy jen chvilku, ale Mendy zatím ty centry nic moc. Je to takhle cely zápas?

Mateusz
Mateusz

jsme lepsí, jen to dotlacit k sancim.

Real Siempre
Real Siempre

A vida, Vidal... cekal jsem, kdy to prijde. Nejde to lehce, tak pritvrdi.

adriano213
adriano213

Od dôb Altintopa som slabsieho hraca nevidel ako je Mendy ,smerom do predu to je katastrofa facepalm

lokas23
lokas23

Těším se na hakimiho, uvidíme jak zamíchá kartami. smooth

Real Siempre
Real Siempre

Shit, na moment se mi to seklo a hned vidim, ze Case ma zlutou?

92:48
92:48

Gareth poďme dole už, Rodrygo na plac.

Diskostu
Diskostu

Vidal krasna ruka

Mateusz
Mateusz

vidal ruka, nic.

Real Siempre
Real Siempre

Tak na karty uz mame taky srovnano biggrin

92:48
92:48

Už vedieme lol

Diskostu
Diskostu

Ten už je uplne mimo Ramos karta wtf ?????

Ďuri22
Ďuri22 (upraveno: )

Barca asi podala sťažnosť cez prestávku biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Nebyt toho jednoho stridani Farsy, tak bych si normalne myslel, ze Federace dneska zakazala stridat lol

Real_M
Real_M

Prečo nestriedame? talking

Mateusz
Mateusz

Přestali jsme hrát, co je kua

Dantes
Dantes

Sudí se nudí, tak hraje mariáš, ve druhém poločase na naší straně.

Mateusz
Mateusz

pro ramose žlutá uplně nepochopitelná, prostě zase to píská uplně slepé stádo volů

Dantes
Dantes

Já to neřeším, to stejně nemá cenu. A to na obě strany.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Hlavne jestli si nekdo vsimnul jak se Messi snazil krasne oplacet tim kopancem do zadu.. rolleyes biggrin

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Cooo? Vždyť ho Ramos chtěl zastavit nohama a když ho přeskočil tak po něm chňápnul rukou... to jste neviděli? frightened

Dantes
Dantes

Ale no tak, takové konspiračky, to je myslím zbytečné.

CrisRM
CrisRM

Aby to nebylo tak nápadné lol lol

adriano213
adriano213

My sme taky chaby smerom do predu ze sa na to neda pozerat…vsak mi nevieme nic vymysliet Benzema neskutocne tragicky ani neviem ze je na ihrisku a to vidiet aj viacej Bale ako jeho…

Melo
Melo

thumbsup

Mateusz
Mateusz

primo, co s toho ze jsme meli hodinu mic na noze, kdyz v utoku jsme fakt marni, uplne jako oni.

Dantes
Dantes

N U D A. To bylo tedy Clásico...

Michy
Michy

Byli jsme celý zápas lepší, ale prostě klasicky neumíme dát góly. Škoda, měli jsme vyhrát.

Mateusz
Mateusz

Tak myslím, že classico ukázalo jedno - oba týmy jsou jen stínem své nejlepší verze, naprostá nuda, kromě Messiho nemají nic, my jsme byli lepší první poločas, ale úplně bez nápadu jinak. Škoda, něco z těch střel tam mělo padnout...

92:48
92:48

Veľmi nudné El clasico. Z našej strany dobrý prvý polčas, ale druhý už veľmi slabý z oboch strán. Karim a Gareth jedna veľká tragédia, naopak veľmi dobrý výkon podal Valverde.

Real Siempre
Real Siempre

Mne se to z nasi strany libilo jeste do cca 65 min. pak uz fakt nuda a vyrovnavaci marias pana rozhodciho. Celkove od nas slusny vykon, ale chybi to, co odeslo predloni. Farsa celkem marna.

adriano213
adriano213

Barca bez cistej sance a dost chaba a my ,my sme este tragickejsi keby dnesne clasiko prehrame niesom taky nastvany ako po tomto totalne nic smerom do predu utocil jeden, dvaja hraci…ZZ ziadna reakcia, toto bol strasne slaby vykon viem ze sa toto tu bude pisat ale toto ak predvedieme proti City tak dostaneme bura…emocie vo mne vru neskutocne talking

Doczizou
Doczizou (upraveno: )

Hele ty jsi co čekal ? Viděl jsi poslední sezónu vůbec.. tobě se nelíbí, když jsme na Camp nou 80 minut lepší ? Vše tu kritizuješ, ale dnes bych jen chválil ! S daleko silnějším mužstvem a bez zranění jsme dostávali bura u nich. Dnes to bylo zvládnuté jak takticky, fyzicky, tak aj mentálne. Ak by Var dnes fungoval, tak su 2 penalty a nikto ani nepípne.

Holoubek
Holoubek

Naprostý souhlas, neuvěřitelně i bez zraněných dvou klíčových hráčů jsme to zvládli a ZZ mužstvo parádně připravil. thumbsup

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup já taky koukám co zase vadí. Nedostaneme bura, jsme lepší, vidím Barcelonu, která posledních 15min doma tahá čas, protože vidí, že na nic lepšího než bod nemá ale zase je vše špatně. Ano mít v týmu střelce, pak vezeme tři body, ale teď mimo Benze nikoho nemáme, to je realita.

PDReal
PDReal

sranda ako sa roznia nazory, ja som po vcerajsom zapase spokojnejsi ako po mnohých vyhraných smile

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

No Suaréz tam měl dvě šance a Messi taky, každej minimálně jednu čistou hmm

menec
menec

ale mohol tam ZZ na konci takticky vystriedat 3. hraca. uz sme nemali sily a Barca mohla zahrozit.

Superreal
Superreal

Cítím se VELMI šťasten, že konečně nehrál hlavní roli rozhodčí, nýbrž fotbal. Žádné kontroverze, žádné prasárny, žádné emocionální výlevy a nervové kolapsy... I fanoušci mi přišli celkem v klidu, soudě podle zvuku ochozů. Dobrý bod z Nou Campu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup souhlas, i když některé žluté pro nás byly vtipné. Jediný kdo nezklamal byl Suareze, ten debil reklamoval úplně každou akci do které se dostal facepalm

Superreal
Superreal (upraveno: )

On se do nějaké dostal? thinking biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No právě, že ani ne a i to mu stačilo, jen jsme doma s mladým koukali.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

A co ty (ne)penalty na začátku? O tom by se dalo mluvit jako o zářezu ne?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

O čem mluvíš? "Ruka" Carvajala? Dej nějaký odkaz protože já jsem nic na penaltu neviděl.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

facepalm Bože můj ty si už předem nastartovanej... mluvím o Lengletově kolíkách ve Varaneho koleni a Ivanově tahání za dres...

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

No možná nebejt tak předem nastartovanej a mít trochu nezatemněnou mysl... protože Barcelona tam nárok na penaltu žádnej neměla takže je logický že myslím váš nárok...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak u vás těžko říct, když si Suareze žádá penaltu za každé vkročení do 16ky.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

A já jsem Suaréz? Co to s tim má společnýho? Sám dobře víš že hráče co hrajou za tvůj klub neovlivíš, viz tvoje averze k Baleovi nebo Courtoisovi. Timhle jen potvrzuješ tu nastartovanost a zatemněnost... jestli si myslíš že všichni cules schvalují Suarezovu simulaci tak se šeredně pleteš wink

CrisRM
CrisRM

Hlavní rozhodčí fajn, ale VAR nic moc..

Superreal
Superreal

Ten offside to byl. Zajímavostí je, že pozicí chodidel nikoliv, ale pravidla hovoří o nejposlednějším článku těla (v případě Mendyho rameno, zatímco u hráče FCB to byla řiť) a tam to offside byl.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Přidal bych asi byl, protože ta lajna byla v řádu centimetrů a jak víme VAR tohle není schopný spolehlivě vyhodnotit.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Poslední částí těla, kterou můžeš dát gol v souladu s pravidly..

janinho
janinho

nemate tu niekto zabery na tie 2 situacie na zaciatku? ked rakitic jasne stiahol varana za dres a potom mu tusim lenglet kolikmi na stehne spravil henten sram... lebo ak toto neboli zakroky na penaltu tak uz fakt neviem, chcel by som si to pozriet este raz.

PDReal
PDReal

tahanie za dres som uz pisal vyssie, tam si viem predstavit dovod preco nie, ale slapak sice mozno budu okecavat tym ze hral loptu, ale to je prosto nezmysel, to bol faul a faul na kartu ci uz loptu hral alebo nie, nemoze predsa niekomu dat slapak na stehno, jasny faul a penalta ... ale tak darmo, uz je to tam

Masi
Masi

thumbsup

Diskostu
Diskostu

Tak slabu Barcelonu som nečakal..ta ich zaloha to je haluz De Jong to je katastrofa...rovnako ako naš impotentný útok pomalé neefektívne...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Předpokládám, že u tebe pane Debakl panuje velké zklamání, co? thinking

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Já vám nevím, bod dobrý, výkon celkem fajn, chvílemi to nebyla nuda, ale ta EC mi poslední dobou přijdou jakési sterilní, se slzou v oku vzpomínám na ta jatka z Mouřenínovi éry unsure

Michy
Michy

Jo to já taky, Ramos a Pepe to tam solidně kosili smile

furry
furry

Škoda, druhý poločas už celkem nuda. Velká škoda Edena s ním vepředu by jsme to urvali si myslím. Ale dneska se mi líbil Bale, takhle kdyby makal pořád nemůže mu nikdo nic říct.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

V čem konkrétně eek Zpět odbránil, ale dopředu byl zbytečný. Když to měl na svou levou nohu, tak v jasné šanci to poslal ven ze stadionu.

CrisRM
CrisRM

No.. Tam byla chyba Valverdeho.. V Ideálni situaci, když tam byl prostor na přihrávku, když byl Bale v dobré pozici, tak to napálil do Vidala.. A pak už byl Bale ve velkém uhlu.. Stává se..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak Fede to měl hlavně zakončit sám, tak jako Dani když se dostal do 16ky na konci. Ale míč se dostal k němu a v šanci to netrefil.

CrisRM
CrisRM

Neveřil si asi.. Přitom on pálit umí..

Nasir
Nasir

Mám dojem, že Valverde to měl nahrávat spíš napravo, protože tam byl volný Isco. Stane se. A pro Balea to zas takový úhel nebyl, bohužel to netrefil.

Ohledně toho Carvajala na konci, to mě nadzvedlo. Měl asi hned střílet. Benzema to zadrbal, nenaběhl si správně, to byla velká šance, kdyby to vyřešili lépe.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Dani není bohužel žádný střelec, ale tam si myslím že kdyby se nepodělal, tak to mohl být gól, protože to byla solidní šance.

furry
furry

Posílal nebezpečné centry, makal jak jsem ho už makat dlouho neviděl. A v té šanci trefil boční síť, ne že to poslal ze stadionu. Taky ho nemám rad a chci aby odešel, ale umim pochválit když se něco povede. Tobě když se někdo znelíbí, tak už je pak jedno co dělá a všechno je špatně (Bale,Poche) biggrin

PDReal
PDReal

thumbsup presne tak, ja ho uz vyslovene nemozem ani citit, ale vcera makal ... keby takto pristupoval ku kazdemu zapasu, mozno by som tu zast v sebe potlacil a dokazal ho tolerovat v zostave, pretoze to co robi mimo ihriska je jedna vec ale mna najviac stve to ako sa prezentuje na ihrisku, a vcera konecne po dlhej dobe hral tak ako sa patri (tym nemyslim formu ale snahu)

luís.figo
luís.figo

Tak asi mam ine naroky a ocakavania, ale chvalit utocnika za 100 mega ze z 10m nikym nebraneny trafi bocnu siet = netrafi ani branu - to mi pride dost mimo. To uz sme klesli tak nizko a na chvalenie nam staci taketo nic zo strany nasho top hraca ? unsure

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup Bohužel je to tak, že Bale se chválí za to že v zápase běhá a má snahu. To, že jeho výkon byl na konci nulový (bez gólu) je asi jedno.

Holoubek
Holoubek

Tak to pak můžeš po včerejšku vyhodit celou naši ofenzivu. To, že Balea nemám rad přeci neznamená, že po dobrým výkonu ho nemůžeme pochválit. Stále pokud chce patří s Benzemou a Hazardem k našim nejlepším ofenzivním hráčům, jako to potvrdil včera. Že se mu jindy nechce to už je jiná kapitola. Ale za včerejšek si zaslouží thumbsup Isco se tu chválí taky hodně přitom je to od nej první lepší výkon od zapasu s PSG (mezitím 3 příšerný zápasy)

A ač s tebou většinou souhlasím, zdá se mi že všechno ženeš zbytečně do extrému, což se mi nelíbí. Letos to začalo s Courtoisem, který sice nechytil nic a kritiku si zasloužil (i odeme) Tys to zbytečně hnal úplně jinam. Pak se tu smějeme Barca fans, že jsou většinou na hlavu a píšou kraviny a že furt plačou k rozhodčímu a ty to zas zbytečně ženeš do extrému když je nazyváš Mongolama a už před zápasem tu Jedeš teorie jak budou rozhodčí proti nám. Pak situace s Balem. Většině z nás se ta situace nelíbí, a asi jsme za jeho odchod, ale nebudeme ho kritizovat i za slušnej výkon a potažmo ho nazývat vandrákem.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ano ženu to v některých ohledech do extrému, bohužel mám většinou pravdu. Kritizoval jsem rozhodčí a opět nás podělali, kritizoval jsem Courtoise protože byl extrémně špatný, teď ho nemám problém pochválit, což jsem v minulém zápase udělal. Kritizuji Balea protože to je vandrák, který má RM u zadnice a za včerejšek fakt nevidím za co ho zásadně chválit, pokud ti k tomu stačí, že běhal v EC, tak mě teda ne, protože většina hráčů by za to dala vše aby si ten zápas mohli zahrát a tady se chválí frajer za to, že to odběhal.

Holoubek
Holoubek

Já neříkám, že nemáš, ale ženeš to do takových extrémů, že to pak má spíš opačný účinek než jaký z tvých komentářů má být. A já neříkám, žes Courtoise si pak nepochválil, ale že tvoje kritika byla přehnaná. A to nemyslím, třeba po zapáse, kde si to zasloužil, ale mám namysli kritiku před dalšími zápasy, co nás už tehdy čekali a to neustálé rejpání. Bale to včera odmakal jak dopředu tak dozadu. I s míčem byl nebezpečný, a Barca s nim měla problémy s tím, že ho musela neustále hlídat a byt krok před nim, aby jim neutekl. Neříkám, že podal excelentní výkon, ale podal slusnej výkon za kterej se sluší pochválit. Protože jestli za včerejší výkon nemůžeš pochválit Balea, tak pak nemůžeš pochválit skoro nikoho.

furry
furry

Já ho ale nechválim za to, že trefí boční síť, napsal jsem kvůli tomu, že Zbyněk napsal že to poslal že stadionu wink

Doczizou
Doczizou

Taky bych od našeho nejdražšího hráče čekal něco rozdilove ... třeba udělat hráče a zakončit. Já u Bale vidím jen přihrávku zpátky anebo stejný centr jako Mendy. Ten se za to ale kritizuje. To ze by nám nebýt milimetrových offside nahrál na gól a možná vyhrál EC nevadí.

zemiak
zemiak

Nevravim, ze Bale dnes centroval bohovsky, ale tak jeho centre porovnavat s Mendyho to je trosku cez ciaru. Vzdy maju uplne ine parametre. Ano stane sa mu, ze prekopne, ale zvacsa su nebezpecne. Mendyho nechcem hanit, podla mna podal vynikajuci poctivy vykon, presne taky, ako sme v Barcelone potrebovali. Pravda vsak je, ze smerom dopredu bol prachmizerny.

Doczizou
Doczizou (upraveno: )

Ani já nevravím, že Mendy centruje skvele. Ale ten rozdiel 20 ročneho obráncu v prvom EC a top hrača a naše vraj najlepsie pravé kridlo není žiadny. A pre superovu bránu su nebezpečny rovnako. U Bale sa mi pačilo jedine a to to, že išiel ku konci zápasu na hrot k stoperom. Karim si zase povedal, že bude tvorca hry a Bale dal vďaka Mendy pravé z tohoto priestoru aj gól. Tam nám chyba často hráč a aj preto su centre také. Ono tam není na koho. PS - stačí sa pozriet dnes na hlavu Ronalda. Nebyť tam on, tak center Costu nikam a ono gól

furry
furry

Jasný no, ale už jsem si od něj zvykl na takovou bídu, že tohle je něco nezvyklého smile Jinak k tomu Mendymu, nechapu tu obrovskou kritiku na něj, mě se ten kluk líbí a věřím že bude ještě lepší, že se zlepší i jeho útočná fáze. Protože dozadu je mnohem spolehlivější než Marcelo.

Doczizou
Doczizou

Souhlas s Mendym. Ono každý potrebuje niekoho kritizovať a keď počuje jak komentátor na digi trepe Mendy dokola, tak to pekne skresli. Priatelka rozumie fotbalu, vařila v kuchyni a vravi po 1.polčase, ta Barca ich dobre tlačí co ( TV není z kuchyne vidiet). Já : jak si na to přišla. Tak počujem komentátorka a ten tón keď je fcb v útoku a Real tam podľa toho ani nebol u branky. Tak asi tak

jokersk
jokersk

Škoda zranenia Hazarda, sním by to možno bolo za 3 body.

olinho
olinho

ja si myslim, ze sme boli lepsi, aktivni, mali sme viac striel, dokazali sme ich aj zatlacit, bohuzial v zakonceni sme zlyhali...prvy polcas sme mozno mohli kopat minimalne jednu penclu, tie zakroky na Rafu boli velmi "podozrive"...chalanom musim podakovat za vykon, po tazko zapase na Mestalle, ktory ich stal urcite mnoho sil, to odmakali aj dnes do konca, je to bod, nic to neriesi, ide sa dalej halam

scaesar
scaesar

Škoda, Barca dnes byla zralá na prohru. Bohužel naše impotentní ofenziva je prostě problém, který už nás letos stál dost a dost bodů. Jinak slušný výkon hlavně v první půli, kdy jsme měli energii presovat a Barce to dělalo problémy, v druhé už se o presing pokoušeli jen Fede s Iscem a to už nestačilo.

lokas23
lokas23

Chyběl Marcelo, chyběl hrozně moc hazard a hlavne chyběl nápad. Moc si přeju, ať je už u nás Kylian. Jinak z druhého poločasu musím vyzdvihnout Valverdeho, ten kluk je klenot. smooth real4 jinak bod fajn, ikdyz výhra by slušela víc. real4

CrisRM
CrisRM

Mendy hrál dobře, takže ta ztráta Marcela nebyla moc znát, skoro vůbec..

lokas23
lokas23

Nelíbila se mi moc jeho hra dopředu, ale viděl jsem jen druhý poločas. Dozadu super.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Ano, zatímco Marcelo to má naopak.. Aspon nám to dává možnosti...

lokas23
lokas23

Kdyby k němu byl hazard, tak rozhodně. Ale takhle mi tam z té strany chyběl ten "drive", nebo jak to napsat.

CrisRM
CrisRM

Pořád lepší než tam dát Nacha...

lokas23
lokas23

to rozhodně :D

Holoubek
Holoubek

Marcelo sice často přidává hodně dopředu, ale dozadu je pak poloviční a často na to doplácíme. Ať Mendyho moc nemám v lásce a často ho kritizuju, tak dneska to zvládl dost dobře. Jeho první EC, dozadu bez chybky, do předu by to sice trochu chtělo přidat, ale nemůžeme mít všechno.

lokas23
lokas23

Jen dodám, že ikdyz furt všichni nadáváme na Balea, tak já mu nemůžu vytknout skoro nic. Je to sice kapitola sama o sobě, ale ten kluk tam nechává podle mě vše a snaží se. Ačkoliv je ta Story kolem něj fakt nic moc, tak prostě je to skvělý hráč a svým způsobem ho mám stále rád a jsem rád, že ho máme.

scaesar
scaesar

Za mě dobře že hrál Mendy a ne Marcelo. Dopředu je Marcelo sic o hodně lepší, ale bez gólových hráčů před ním je to k ničemu. Zato Mendy je o parník lepší dozadu a nechce se mi ani domýšlet, jak by to vypadalo, kdyby hrál Semedo, potažmno Messi na Marcela.

zemiak
zemiak

Mendy mal moznosti dopredu neskutocne mnozstvo a som si isty, ze byt tam Marcelo, nieco nam z toho padne. Otazka znie o kolko by sme toho viac nakupili my, minimalne by bol zapas stavnatejsi.

lokas23
lokas23

Cítím to stejně. Jak jsem psal nahoře, tak být tam Mendy a k němu hazard, tak mi Marcelo nechybí, ale takhle z té strany moc nehrozilo a většinou to končilo spatnym centrem

CrisRM
CrisRM

Cítím to jako prohru, protože jsem měli na výhru, škoda.. Ter Stegen držel pekne...

lokas23
lokas23

Hlavní je, že jsme neztratili. Pořád je to bod z jejich svatostánku a to se počítá.

zemiak
zemiak

Boli k porazeniu. Bez Edena je nas utok slabsi a i s nim nemozeme hovorit, ze sa superom klepu kolena. Bod je dobry, ak budeme tieto punktiky poctivo zbierat, mame sancu.

CrisRM
CrisRM

To pujde.. Ten tým se ještě lépe sehraje..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Chtěl bych je dodat, že máme bod z Camp Nou, Meštaly, Wanda Metropolitano a tři z Sevilly. Všechny těžké venkovní zápasy máme za sebou.

Ryan
Ryan

Jenže taky máme 0 z Mallorcy. biggrin

Ryan
Ryan

To jo, já tím chtěl říct, že pro nás je teď venku (a často i doma) každej těžkej, takže ty body nemají vlastně o tolik vyšší hodnotu než body proti papírově slabším. Navíc si pořád zapomněl na Bilbao třeba.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já vycházím z historických zkušeností, doma se nám teď tolik nedaří, ale pořád hrajeme na Bernabeu a výhoda to pro nás je.

Laura97
Laura97

Pred zápasom by remíza bola veľmi slušný výsledok, po zápase trochu mrzí lebo chlapci na výhru mali ale každopádne bod z ich pôdy sa počíta a ešte môže byť veľmi dôležitý halam Fede je úžasný hat

Holoubek
Holoubek

Musím přiznat, že před zápasem bych bral bod všemi deseti, a bál jsem se, že nás Barcelona porazí, ale teď po zápase, ač je bod supr a asi nejspravedlivější, zdá se mi, že jsme výhru mohli urvat. Celkově si myslím, že ZZ připravil mužstvo perfektně, asi nám pomohlo i to, že jsme vyrovnali o víkendu zápas ve Valencii. Myslím, že Mendy i Fede svoje první EC zvládli dobře, celkově obrana byla kompaktní směrem dozadu až na menší výjimky, možná trochu chybělo pak směrem dopředu, ale to nevadí. Záloha podržela, Case perfektní dneska. Kdo se mi ale opravdu líbil byl Bale a Isco. Ať často hrajou prd a bývají nejhoršími na hřišti, na tydle velký zápasy se umí nastavit a podat skvělý výkony. Oba dva makali jak dopředu tak dozadu. Celkově fajn zápas, kterýmu snad chyběli jenom goly. Pochválil bych taky rozhodčího, až na menší hrubky zvládal zápas dobře, a jsem rád, že se nesnažil být ústřední postavou. Jsem také rád, že nebyl žádný kiks od fanoušků a všechno proběhlo dobře.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No až na ty míče na hřišti v 55 min to bylo bez velké kontroverze, i když se mohla pískat penaltu v náš prospěch. Upřímně nechápu adorování Bale, jako že ho budeme chválit za to že konečně běhal eek Jinak Isco dneska překvapil a byl výborný.

Holoubek
Holoubek

No ale tak balony na hřišti jsou ještě v pohodě, nastavilo se o minutu navíc nakonci tak to beru ok. Penalta asi být mohla, možná i dvě, ale jinak si myslím, že to rozhodčí zvládl. Tady mu spíš měl pomoci VAR. A ač bych se Balea tak jako ty rád zbavil, stále je to naše nejlepší pravé křídlo. A při zranění Hazarda nás nejlepší ofenzivní hráč spolu s Benzemou. A i když jeho poslední zápasy byly taky nic moc, dneska se mu to povedlo a určitě si pochvalu zaslouží. Dozadu odjezdil, dopředu se taky snažil. Nebylo to výkon na zlatej míč, ale pro mě patřil dneska mezi ty lepší. Pro mě dneska z ofenzivní trojky nejlepší Isco a za ním Bale. Nejhorší Benzema, ale i tak stále beru že i on nehrál špatně.

zemiak
zemiak

Suhlasim, ze Bale podal slusny vykon, tiez sa mi este o nieco viac pacil iSCO. Pravdou vsak ostava, ze az taki uzasni neboli, lebo prave predfinalna a finalna faza nebola dokoncena a tak ich do neba vobec vynasat nemozem. Za mna to bola dnes nasa najhorsia rada. Po nastupe Fedeho to uz je pravidlo a potrebujeme od nich viac nie len v tomto zapase.

scaesar
scaesar

To bych za vinu úplně Iscovi nedával, Baleovi trochu víc. Předfinalni fáze je hodně ovlivněna pohybem útočné vozby a to je náš problém, Karim se nechová jako útočník ale jako ofenzivní záložník, čímž nezaměstnává soupeřova obranu, nevytváří prostor pro druhou vlnu a vytlačuje tím Isca, Kroose atd o dost hlouběji než by bylo třeba. Ti jsou pak nuceni hrát impotentní házenou protože dopředu není na koho. Bale včera zahrál slušně dozadu, dopředu mu trochu chyběli nabehy do stran kde by odtahl krajniho beka a udělal mezeru. Přijde mi že je trochu líný dělat naběhy bez míče když má pocit že jej nedostane a tím vzniká ten samý pro lem jako u Benze.

CrisRM
CrisRM

OT: Koukám se do kolonky zraněných... Bez koho jsme hráli to EC vlastně.. A uvědomil jsem si, že jsem málem zapomenul, že máme furt Asensia.. Tak dlouho už je mimo... Snad nedopadne jako Jesé...

olinho
olinho

nj, to zranenie Marca ma strasne mrzi, lebo bol jasny kandidat na prave kridlo a podla mna nebyt toho zranenia, tak by hral zaklad...skoda, ale snad sa vrati este silnejsi a to zranenie ho nepoznaci, ja mu verim

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Doufejme, že ne. Škoda, že s námi teď není, jeho střely z dálky by se nám třeba dnes hodili.

Beast7
Beast7

Aj Edenove strely z poza chybali, len Case, Fede a Toni skusali kopat spoza 16tky inak kazdy by chcel dat gol z 5tky..

Ryan
Ryan

Za mě slušný výkon, jen ta předfinální fáze zase špatná. Asi zasloužená remíza.

Holoubek
Holoubek

Btw. Viděli jste ten gol Ronalda dneska? Panebože to je výskok. thumbsup

janinho
janinho

https://www.youtube.com/watch?v=dYvuK4sTCq8

tak sa mi podarilo najst video s tymi 2 situaciami na Varana. povie mi niekto keru p*** vcera robil zase VAR??? Rakitic tam dobre ze neroztrhol dres pri drzani Rafu presne v priestore kam sla lopta a potom ten Lengletov slapak na stehno... este ukazoval ten sram co mu ostal... akoze sorry, ale v tej la lige neviem kto robil skolenie na VAR, ale chlapci tam mali asi pusteny nejaky serial. butt

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tohle nemůže být o školení, protože o čistém šlapáku na stehno se nedá diskutovat, to je jasný faul.

tomkrupa17
tomkrupa17

Slusny zapas...ale chybi nam rychly presun do útoků...hrajeme strasne pomalu dopředu,barca zahrozila jen kdyz sla rychle dopredu...my vse zastavime za pulkou...

PDReal
PDReal

vcera za mna z nasej strany vyborny vykon smooth , bohuzial v ofenzive nemame potrebnu kvalitu aktualne, byt tam Eden verim ze v "pohode" berieme tri body, ale inak obrana i zaloha hat Fede tradicne potesil, skoda ze mu nepadol ten volej, a ze si viac neveril v tej situacii kde napokon hladal Garetha, keby tam necakal na Isca a mazal hned sam, mozno to mohlo vypalit lepsie unsure Mendy do zadu vyborny, v predu mu to skripe ale nebolo to zas tak hrozne ako to prezentoval komentator ... centre mu nesli rovnako tak ako ostatnym ... velka skoda tej golovej situacie, tam nam chybali centimetre, zo zapasom som spokojny s výsledkom uz menej, ale zase je pravda ze tie Messiho loby za obranu tam tiez smrdeli golom takze 0:0 nieje ziadna katastrofa

pekar66
pekar66

Koukám na hodnocení zápasu a ano, první místo zaslouženě, ale ISCO až tak dole? Jde vidět, že některým leží hodně v žaludku. Včera to byl právě on, kdo se nebál něco vytvořit a hrál dobře....Trošku soudnosti chlapci...

luís.figo
luís.figo (upraveno: )

Na jeho pohyb a hru nemam vycitky..jeho prihravky - zvlast vo finalnych fazach unsure Mne skor vadi rovnake hodnotenie pre Curtoisa a Balea...jeden to svoje odpracoval/co bolo treba chytil, druhy odbehal, snaha bola ale nie som si isty ci trafil branu ...

PuschKing
PuschKing

V tomto Clásicu som dostal to, čo som od tých zostáv očakával...

  1. Barcelona zatiahnutá a dusená vďaka kvalitatívnej aj kvantitatívnej prevahe našej stredovej formácie, nútená hrať na brejky (aké otočenie herných štýlov oproti 5 rokov dozadu smile ), bohužiaľ s našou jalovou koncovkou...

  2. Hernandéz Hernandéz - dostal som tiež to čo som očakával...nezvládol 3 Clasiká predtým, prečo by mal zvládnuť štvrté... Carvajal keby mal ruky v zadku tak by preveroval, či nebola ruka... Pri podľa mňa jasných penaltových zákrokoch na Varana (VAR to musel vidieť) však nebol ani náznak záujmu čosi konzultovať... Karta pre Ramosa smiešna, za dotyk Messiho je žltá- španielsky zväz to má asi ako dodatok v pravidlách o udeľovaní ŽK smile Každopádne toto bolo jeho najlepšie odpískané Clásico...

  3. Pred zápasom by som bod bral, po priebehu sa mi máli... Ale som rád, že sme zase neprehrali po jednej z kontier a tutoviek, ktoré si Katalánci vypracovali... Za to môžeme ďakovať ZZ, že "uhaluzil" ďalšiu neprehru na Camp Nou a úplne "náhodne" tam ako tréner ešte neprehral (jediný tréner, ktorý tam neprehral prvých 5 El Clasíc)

  4. Bonus večera - vyhral som kvíz o El Clásicu na DigiSporte takže mám krásne Vianoce a narodky s novým dresom Ramosa birthday

PDReal
PDReal

gratulujem cheers thumbsup

PuschKing
PuschKing

Ďakujem, škoda, že nemám jeden pre každého z Vás smile

Doczizou
Doczizou

Super hodnotenie, suhlas s tajomnym ( asi už vianočnym ) Varom. Gratulujem k dresu, je v správných rukách thumbsup

PuschKing
PuschKing

Oni tam určite chľastali Vianočný punč a nevideli to biggrin Tak radšej nech výjde ďalšia biela kópia dresu do užívania ako alternatíva s Piquém, ktorú som mal na výber biggrin

luís.figo
luís.figo

Sergiov dres v dobrom zavidim...a velka gratulacia k narodkam aj k vyhre wink biggrin

PuschKing
PuschKing

Ďakujem pekne, prajem podobnú výhru niekedy najbližšie smile

PuschKing
PuschKing

Zbyněk, tebe thumbsup že si so mnou súhlasil bez jedinej výčitky biggrin nejak nám mäkneš lol
A ďakujem samozrejme wink

Holoubek
Holoubek

Změna stylu je patrná, také proto, že v obouch klubech se vyměnila spousta hráčů. Ač se nakonec zdálo, že jsme ze zápasu měli víc, víc lepších šancí podle mě nakonec měla Barca. Ale samozřejmě to byl velmi vyrovnaný match.

Rozhodčí podal podle mě fajn výkon. Jedinou věc co nechápu je šlapák na Varana, ale tam měl spíš zasáhnout VAR. Protože rozhodčí na hřišti nemůže vidět vše. Jinak se žlutýma kartama souhlasím, i s Ramosovo. Tam když jseš na zemi a útočník tě preskakuje, a ty se začneš zvedat a tím ho sfauluješ je to automaticky žlutá. Což přesně splňuje podle mě tendle případ. Jednou už takle na začátku sezóny dostal žlutou nějaký obránce co zvedl nohu když ho Bale přeskakoval a také obránce dostal žlutou.

Bod je nakonec opravdu dobrý, lepší než prohra a ztráta na čelo. Nás to posílí, že máme na to vyhrát ligu, a je snad oslabí psychicky, že nemaj ligu v kapse.

A Gratulace k narozkam, dres ti závidím.

PuschKing
PuschKing

Vieš, u nás sa zmena štýlu očakáva s novým trénerom, ale Barcelona sú/boli práve na to hrdí, že majú svoj špecifický spôsob hry a zrazu hrajú niečo úplne iné-v tom ma to udivuje... Myslím si tiež, že vyloženejšie šance mali domáci smile

Čo sa týka toho Ramosa, názor som písal len z toho čo som videl z priameho prenosu a opakovačky v zápase, možno v detailnejšom spomalenom rozbore by som pripustil, že to na žltú bolo, viem že Ramos nie je nejaký svätúšik chase

Či nás to posilnilo sa dozvieme už v najbližšom zápase, aký charakter ukážeme smile

A ďakujem pekne, a verím, že sa raz podarí aj tebe smile

Laura97
Laura97

gratulujem a všetko najlepšie birthday

PuschKing
PuschKing

Ďakujem pekne aj zástupkyni nežnejšej časti fanúšikov smooth

Laura97
Laura97

Za málinko, poznám tvoj pocit ja som jeho dres vyhrala na konci minulej sezóny wink

lukita
lukita

Gratulujem k narodkám aj k dresu birthday

PuschKing
PuschKing

Ďakujem pekne, už keby tu bol real1

lukita
lukita

Možno dorazí rovno pod vianočný stromček...

PuschKing
PuschKing

V čase vianočného zhonu u kuriérov nemám veľké oči... Predkrm v podobe trička z oficiálneho slovenského fanclubu už ale mám tu real2

lukita
lukita

Áno to máš pravdu,mne včera mal priviesť kuriér zásielku ešte doobeda a nakoniec to prišlo až dnes..

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Gratuluji k narozeninám i k pěknému dárku. Herní projev jsi popsal docela přesně, ale s tím rozhodčím moc nesouhlasím, myslím, že až na neodpískanou pecku to zvládl slušně (a s peckou na NC se bohužel moc počítat nedá, zvláště pak včera), a ta žlutá pro Ramose podle mě úplně v pohodě...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To je ale trochu smutné konstatování, že nejde na EC kopat penalta ne?

Real Siempre
Real Siempre

Smutne mozna, ale ma pravdu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Pravdu má určitě, nic se s tím však nedělá. A zrovna on nemá rád když se "brečí".

PuschKing
PuschKing

No pre mňa to je dosť veľké ovplyvnenie, neodpískať penaltu v takomto zápase, pretože víťazstvá sa rodia aj po premenení jednej penalty smile Ramos dostáva žlté častokrát už len kvôli menu na drese, čo ma dosť mrzí... A ďakujem pekne k prianiu, teším sa veľmi, keďže som nikdy nič vecné nevyhral, tak to bude pamätné real1

Mateusz
Mateusz

Tak Real si oficiálně postěžoval na včerejší pískání, a to vlastně úplně POPRVÉ touto formou a stylem. Na webowých stránkách přidali příspěvek, kde ukazují zákroky na Varanna včetně opakovaných záběrů a přímo píšou, že tyto dva penaltové momenty Hernandez i VAR přehlídl a nechal hru plynout dál!!!!! Konečně! Jsem za tento krok rád.

Nechápu, že ta parodie dostala k pískání další EC. Dokud kluby, hráči a všichni nezačnou tvrdě vyžadovat vyšší kvalitu pískání, nic se tady nezmění. Pro nás to měla být minimálně 1 pencle, protože to tahání za dres (i když očividné) je ve vápně docela zvykem.

kouky666
kouky666

Byl jsem s naším výkonem velice spokojen škoda že nás podrazily rozhodčí velmi se mi líbil Mendy Bale hrál vymecne dobře jinak jsme je přehrávali na camp nou což jen tak nikdo nedokáže myslím že na Bernabeu i s Hazardem je smaznem Hala Madrid!

Domis7
Domis7

Tak co myslíte? Podáme taky oficiální stížnost na rozhodčí?

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

Ne, myslim, ze Flo musel strasne penit, kdyz uz zverejnili vubec poprve neco takoveho. Nejake stiznosti jsou zbytecne, dulezite je to co nejvic medializovat..

Pryc at jsou doby kecu “rozhodci nekomentujem”, “kazdy dela svou praci” apod diplomaticke sracky. Je to nekolikate classsico v rade, kde jsme poskozeni, tohle uz dal nejde. Cim vic se bude rejt do spatnejch a nepochopitelnych rozhodnuti sudich, tim lip. Vzdyt zakrok na Raphu videl kazdy, nechapu, jak mohl ten druhy trotl u VARu zustat v klidu. Vyjadreni Lengleta je jen k smichu, viz jak dopadl za podobne zakroky Nani nebo Pepe, ktery se Busquetse ani nedotkl.

A pokud na dalsi Classico bude jmenovan kdokoliv z te dvojice znova, uz by to bylo na povazenou

Domis7
Domis7

To máš pravdu. Souhlasím thumbsup Lenglet moc rozumu asi nepobral, ale tak co bychom mohli čekat, že se přizná? Kdeže...

zemiak
zemiak

Mimochodom, to Albove/Suarezove skakanie, kricanie a plakanie mi pride nechutne, ak by take nieco robili nasi hraci, mozno by si sudca vobec vsimol, ze sa nieco vazne stalo. Ja som ale rad, ze sa k tomu neuchylujeme a ideme tazkou cestou. Teda remizovali sme si to sami, nedas gol nemozes vyhrat. V katalansku sa inac vyhrat neda. To je cesta vitazov.

furry
furry

Nejvíc mě pobavilo když Varane nebo kdo přistrčil v souboji Suareze, jemu se od hrudi odrazil balon a on začal plakat a chytat se za ten hrudník lol Tak jsem si říkal jestli se na něj mají pískat i fauly míčem biggrin

olinho
olinho

presne, na tomto som sa velmi smial, ten clovek je neskutocne ubohy vomit

LosMerengues
LosMerengues

Ešte tam bola jedna takáto situácia, keď sa od Casemira odrazila lopta do chrbta Suaréza a ten spadol lebo si myslel, že dostal úder lakťom. biggrin

furry
furry

Jojo lol

Mateusz
Mateusz

To jsem videl a uplne jsem penil. Kurva takova sracka, jak zenska uplakana, tyhlety simulace a pady jsou dno fotbalu. U Suareze me to ale neprekvapuje, vzdycky byl adept na psychiatra

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jak jsem psal, ten blb reklamoval faul při každé akci do které se zapojil. Jak se chytl za solar po zpracování míče byla úplně největší žumpa. Nepřeju nikomu nic zlého, ale tenhle zasran by si za ty roky tohohle vomit zasloužil pořádně zrakvit.

Domis7
Domis7

Suarezovi to naštěstí nikdo už nežere. Ten musí mít v te hlavě řádně nas’ano. O Albovi se ani nebav, ten je největší špína v tomhle...

janinho
janinho

ja som s nasim vykonom velmi spokojny. pred zapasom by som remizu urcite bral a aj ked realu fandim 25 rokov, tak fakt si neviem vybavit kedy sme ich na NC mleli tak ako vcera v 1.polcase. ten nas pressing po strate lopty bol paradny, ved si tam nevedeli dat 3 prihravky po sebe a len vdaka tomu kazili rozohravku tak ako si u nich nepamatam. urcite aj ich zly vykon prispel k tomu tlaku ale tie ich chyby casto plynuli z nasej aktivity. mendy-dozadu vyborny (proste je mega rychly a to sa pocita), ale dopredu to bola katastrofa. vysiel mu snad 1 center z 8. este si tam v 2.polcase raz uplne zbytocne zavaril, ale to sa podarilo aj carvajalovi. valverde bude superstar. paradny fyzicky fond a tie jeho strely z prvej, to je proste parada. keby tam bol miesto isca alebo balea hazard tak myslim ze by sme vyhrali. isca musim pochvalit, pripravil tam par dobrych sanci, len ako vzdy obcas zdrziaval rozohravku.

video z tych 2 zakrokov som sem uz daval. ktorykolvek z nich podla mna jasna penalta. ak mi niekto ide tvrdit opak tak musel dat zbohom zdravemu rozumu. keby sa tam s rakiticom drzali vzajomne tak nepoviem nic, ale varane tam siel jednoznacne po lopte (ktora smerovala presne do jeho priestoru) a rakitic ho tam evidentne drzal snad 3-4 sekundy. no a ten slapak lengleta, to bolo na facku. na zaciatku tam VAR skuma absolutne mimozne plakanie Albu na ruku Carvajala (cistejsie to uz blokovat nemohol) a toto si neoveria? ked ma Varane sram na stehne ktory musel vidiet aj sudi???? v 2.polcase tam este boli 2 chyby sudiho, fauly na Balea na polovici a Isca pred 16tkou prehliadol asi len on.

Alba a Suarez zase raz ukazali co su za blbeckov. im uz snad nejde ani nadavat, ich uz clovek miestami lutuje. a potom niekto bude vraviet, ze mimo travnika su to fajn chlapci biggrin butt

dufam, ze doma budeme proti nim hrat rovnako dobre a nie zase den otvorenych dveri. s takouto hrou a lepsou efektivitou mozeme prejst aj cez City, aj ked ti sa nespoliehaju na 1 hraca tak ako vcera zase raz Barca.

PDReal
PDReal

prvy odskek thumbsup ... ale tu zatvorku o Varanovi si "malicko" prehnal lol je rychly ale tam kam isla lopta by sa nedostal ani s tryskovym batohom smile zato ten slapak roja co preboha zamyslal ten Lenglet, ved keby sa nad tym niekto zamyslel kam a naco vôbec dvihla nohu takymto spôsobom tak mu moze dat kludne cervenu pretoze to vyzera ako jasny umysel, ved po lopte isile hlavou a co mala znamenat ta noha v takejto vyske? facepalm

janinho
janinho

no teraz som si ten roh este raz pozrel a mas pravdu, ze to neslo uplne na neho, ale zase bol v tom priestore a pod tlakom to griezmann pokojne mohol horsie trafit. proste aj to siahnutie tam bolo uplne evidentne taketo veci sa musia piskat. ten lenglet absolutne 100%tna penalta a ZK. kusok vedla a varanovi tam spravi vazektomiu priamo na ihrisku... toto kto povazuje za normalny zakrok tak nech vyhlada psychiatra.

furry
furry

Jsem si taky říkal, že tam šel jako brankář nohou napřed.

PDReal
PDReal (upraveno: )

to ma tiez hned napadlo ci sa mu nachvilu neprisnilo ze chyta svoje prve Clasico lol

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Otřesnej zápas z naší strany, Real si jasně zasloužil vyhrát. V první půlce jste mohli mít dvě penalty za to držení dresu a ten krásnej šlapák na Varaneho koleno. Takovýhle góly "z offsidu" vám většinou uznávaj lol ne teď vážně, kdyby to bylo obráceně tak chci ať gól platí... Suarez klasicky předved svoje nejlepší číslo... nebejt občasný pěkný kombinace Realu asi bych u toho umřel nudou...

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

A mimochodem, jdu si usrknout z hrníčku s nápisem "Já to řikal" protože kromě těch míčů v 55 minutě se nestalo nic wink hat biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak to já jsi si rovnou vypít celé kafe s nápisem "v EC nás opět zaříznou". Jinak je mi záhadou, jak jde na stadion propašovat takové množství míčů.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Zvláštní, co jsem si to tady pročítal tak si byl docela v pohodě s tim jak rozhodčí pískat jen na mě teď vytahuješ tenhle kalibr thinking To mně taky confused

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jaký kalibr, bavili jsme se o tom před zápasem, ty jsi nechtěl věřit, že to tak dopadne a tady to máš.

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Superreal 18.12.2019 21:58 Cítím se VELMI šťasten, že konečně nehrál hlavní roli rozhodčí, nýbrž fotbal. Žádné kontroverze, žádné prasárny, žádné emocionální výlevy a nervové kolapsy... I fanoušci mi přišli celkem v klidu, soudě podle zvuku ochozů. Dobrý bod z Nou Campu.

Zbyněk Hlávka Zbyněk Hlávka 18.12.2019 22:07 thumbsup souhlas, i když některé žluté pro nás byly vtipné. Jediný kdo nezklamal byl Suareze, ten debil reklamoval úplně každou akci do které se dostal facepalm

Z tohohle jsem usoudil že si více méně spokojený s tím jak to odpískal, proto nechápu proč na mě reaguješ slovy jako "zářez". Ano, já doufal že to rozhodčí zvládne ty jsi prorokoval že ne. Udělal dvě chyby které mohli hodně ovlivnit zápas. Zářez tomu říkat nebudu, promiň, konspirační teorie jsou tvoje parketa...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ano psal jsem to včera, protože až ráno jsem viděl tu opakovačku se šlapákem, můj stream to nenabídl. Za mě v tak vyrovnaném zápase 1-2 penalty v rozmezí dvou minut je zářez. Konspirační teorie lol co jiného si myslet, když nás pojebou ve 2 EC že 3. Ale hlavně že papá Pérez ovlivňuje všechno.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Chápu, ono se na to těžko něco píše, když vás tak okatě tlačí.

Real Siempre
Real Siempre

Dal ti tam smajliky, to znamena, ze diskuze konci. To ja uz znam lol

PDReal
PDReal (upraveno: )

mna by najme zaujimalo ci to bola Lengletova neohrabanost/nesustredenost, alebo to spravil schvalne, pretoze tam proste nevidim dovod nato aby dvihol nohu zo zeme, a este takto ... na Raphu si vcera nejak Barca velmi vyskakovala smile este sa mi vybavila situacia ako mu Alba tam chmatal do tvare na zemi, ked sa k nemu Varane postavil, tak to vyzeralo ze ho ide odviest do polepsovne lol

janinho
janinho

robia to brankari ked idu lapat loptu vo vzduchu a chcu sa chranit, ale ti tam idu kolenom a nie kolikmi dopredu. mna by fakt zaujimalo z akeho dovodu to VAR vobec nepresetroval, ked predtym mali potrebu skumat toho carvajala. uz len ten sram na stehne varaneho by mal byt dovod aby zastavil hru a opytal sa na to.

furry
furry

Podle mě to var zkoumal, protože tam byla prodleva než jsme zahrávali ten další roh a rozhodčí si dával ruku na ucho. Že tam ale oni neviděli nic aby se šel rozhodčí alespoň sám podívat, to mi hlava nebere.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No to šahnuti do tváře byla taky karta, pak bych ještě přidal ruka Vídala těsně před vápnem.

furry
furry

Ruka Vidala sice byla, ale až po odrazu od jeho nohy, tohle už se nějakou dobu nepíská wink

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

https://www.youtube.com/watch?v=dYvuK4sTCq8

Hele já si myslím že byla... když se na ty záběry koukneš zpomaleně na 0,25 tak je vidět že celou dobu kouká po míči a chce ho (pravděpodobně) odehrát tou nohou kterou trefí Raphu ale ten míč nakonec odhlavičkuje pryč. Z toho záběru zpoza branky mi přijde že to jde dobře vidět, Clement tu nohu ani nijak nepropne spíš jen Raphu těma kolíkama štrejchne. Lenglet neni žádnej zákeřňák a často mi u něj chybí agresivita. Pokud na to VAR koukal stejně jako já - určitě ano, protože jsou to fandové FCB žejo Zbyňku, Nasire a RS wink - tak spíš chápu že tohle nepískli ikdyž to písknout mohli. Co vážně nechápu je že nepískli to tahání za dres.

Jojo, to si taky pamatuju tuhle situaci ale Rapha po něm na zemi taky nějak chmatal takže bych to neřešil, prostě klasický strkačky biggrin v rámci mezí

PDReal
PDReal (upraveno: )

tak myslim ze dvojmetrovy Rapha sa tak nejak klasicky u takto vysokých ludi dost krkolomne lamal k zemi takze to nebol umysel, lenze Alba tomu samozrejme stal chrbtom takze chapem ze ho to nastartovalo pretoze si urcite myslel ze ho Varane schvalne dohrava smile Lengleta nemam sice nasledovaneho aby som ho sudil, ale tiez na mna neposobi dojmom ze by toto robil naschvál oto viac mi pride cudne vidiet takyto zakrok, ale asi mas pravdu, ked som to pozeral teraz po tvojom komentari tak naozaj to vyzera ze mal tak blby odhad v tej chvili alebo jednoducho taky strach ze loptu hlavou mozno netrafi ze sa asi nohou "zichrovat" aby ju neminul thumbsup ale nic to nemeni natom ze ho nesetrne skolil, aby bol faul faulom nemusi v tom byt umysel

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Alba je Alba... facepalm Hlavně že z toho nic nebylo.

Souhlas thumbsup

janinho
janinho

thumbsupsmile za objektivitu

anade1
anade1

thumbsup mam rad kdyz I zaujaty fanousek dokaze nezaujate psat...tak to.ma byt, jit prikladem ostatnim co nechteji videt realitu...mimochodem...ze te to tady bavi vic nez na vasem portalu? :) uplne v pohode, nalejme si cisteho... biggrin tady se totiz da fakt dobre pokecat takze ti rozumim :) muzes fandit s nama klidne razz divej...prohravat rozhodnute zapasy v lize mistru...Suarez...ale notak, vyser se na to biggrin tady se zaradujes vickrat a pak jeste pres digi sport vyhrajes dres nebo hrnek!! Bohusu, notak...neblbni biggrin

Zaujatý fanoušek
Zaujatý fanoušek

Díky cheers Je tady spousta docela v pohodě lidí, ikdyž kdyby tady pár jedinců nebylo bylo by to ještě lepší thumbsupsmile

lol lol lol Hele děkuju moc za nabídku ale odmítnu hat

Michy
Michy

Tak můžeš aspoň tajně fandit Realu, nikomu to neřekneme lol

LosMerengues
LosMerengues

Úspešne som prečítal 250 nových komentárov. biscottos biggrin

zemiak
zemiak

Inak co hovorite na Baleove odpaly z autu do ohna? To som u Realu este v zivote nevidel, mozno sa mi nieco mari od Roberta 15 rokov dozadu. Celkom som sa na tom zasmial, ale preco nevyuzit vsetok Baleov talent biggrin

furry
furry

Jo tak pokud to umí je to skoro jako roh, proč to nevyužít smile

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Aspoň v něčem ten švih z golfu využije biggrin

zemiak
zemiak

Pytam sa len preto, lebo uz som videl nazory, ze tieto Anglicke prvky do technickej hry Realu nepatria.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To je blbost... Vše co pomůže dosáhnout požadovaného výsledku se počítá (mimo simulování). Já bych ani neřekl, že jsou to anglické prvky, pokud se nepletu tak s tím přišel Island na Euru a od té doby se to začalo hodně používat.

Holoubek
Holoubek

Ono už to bylo i predtím, ale je pravda, že od dob Islandu je to asi i více na očích. Problém v tom je, že musíš mít hráče kterej to dokáže takle daleko hodit. A těch není úplně hodně.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Je pravda, že ne každý dokáže hodit 30m a víc. Ale používá to dneska hodně týmů.

Holoubek
Holoubek

Jj, rozhodně je to zajímavý prvek hry, ze kterého se dá udeřit.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Já to teda poprvé zaregistroval dřív, u Stoke City.

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.