Real Madrid lídrem po vítězném el Clásicu!

Real Madrid lídrem po vítězném el Clásicu!

| Zápasy | De la Red

Real Madrid po dlouhé době ovládl El Clásico a vrátil se na první místo tabulky. Ostře sledovaný duel rozhodla branka Viníciuse Júniora, na kterou ještě v závěru navázal Mariáno Díaz. Barcelona adekvátní odpověď nenašla, přestože v zápase šance měla. Oproti prosincovému duelu na Camp Nou bylo k vidění více gólů i brankových příležitostí.

První El Clásico v letošní sezoně branku nepřineslo a v tom druhém se na ní muselo dlouho čekat. Až v 71. minutě prolomil gólové mlčení Vinícius Júnior a jeho branka nakonec byla vítězná...

Real Madrid vyrukoval na svého odvěkého rivala s útočným trojzubcem Isco - Benzema - Vinícius, takže jen na lavičce náhradníků zůstal například Gareth Bale. Barcelona zase vsadila na trio Messi - Griezmann - Vidal. Nebylo překvapením, že se v sestavách neobjevili zranění Eden Hazard či na druhé straně Luis Suárez. Své první El Clásico si na lavičce Barcelony odbyl trenér Quique Setién.

Trávník Santiaga Bernabéua od začátku zkrápěl vydatný déšť a v úvodu utkání to možná sehrálo svojí roli, protože o první rozruch se postaral až nepřesně střílející Toni Kroos po zhruba patnácti minutách. O chvíli později nedokázal zase procedit balón na lépe postaveného Benzemu Brazilec Marcelo a to mohlo vyjít Real draho. Ve 22. minutě se po spolupráci Messiho s Albou dostal do šanci Antoine Griezmann, jenomže francouzský útočník nenašel v zakončení potřebný klid. O slovo se přihlásil i Lionel Messi, s jeho střelou si ale Courtois poradil. Belgický brankář musel v prvním poločase ještě dvakrát do akce, když zlikvidoval tutovky Arthura i Lionela Messiho. Brankář Realu Madrid se stal ústřední postavou prvního poločasu, který nakonec divákům žádnou branku nenabídl.

Barcelona byla v prvním poločase o něco lepší, ale Realu zase patřil úvod druhého dějství. Zhruba po hodině hry měl dvě možnosti Isco, nejprve zpoza vápna prověřil Ter Stegena a jen o pár minut později ho dokonce překonal. Přesněji řečeno si Ter Stegen sice sáhl na balón, ale celou situaci zachraňoval na brankové čáře Piqué. Obrovské šance Realu Madrid tím nekončily a v 63. minutě pro změnu z voleje překopl branku Karim Benzema.

Quique Setién potřeboval oživit skomírající hru Barcelony a na trávník poslal čerstvou akvizici Martina Braithwaita. Tomu by za jistých okolností stačila minuta, aby se stal "nesmrtelným", hned po svém příchodu totiž překonal Courtoise, ale z pohledu Merengues všechno zachránila defenziva.

Nejdůležitější okamžik přišel v 71. minutě, Kroos výborně poslal kolmici na Viníciuse Júniora, který z levé strany postupoval do šestnáctky a přesnou střelou k tyči překonal Ter Stegena, čímž rozjásal vyprodaný stadion Santiaga Bernabéua. Barcelona měla na odpověď dostatek času, ve skutečnosti však měla pořádný problém, protože směrem dopředu byla jednoduše bezzubá. Zinédine Zidane poslal na závěrečné minutky do hry Mariana Díaze a ten se mu ve druhé minutě nastavení odměnil krásným druhým gólem. Šlo o podobnou situaci jako v případě prvního gólu, akorát celá akce proběhla tentokrát z pravé strany hřiště. Mariano Díaz procedil z úhlu balón do sítě a definitivně rozhodl o návratu Realu Madrid do čela španělské nejvyšší soutěže.

Preview: Preview: Real Madrid se v souboji o čelo utká s Barcelonou

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 6.3.2020 00:00.

Komentáře

olinho
olinho

mozno klucovy zapas z pohladu ligy, ktory proste musime zvladnut a vyhrat ho...v pripade prehry to bude 5 bodov a nebude tam uz prilis vela zapasov na mozny obrat...musime za tymi vysledkami urobit hrubu ciaru a ist na ihrisko s tym, ze vyhrame a nic ine neberieme...od hracov ocakavam maximalnu koncentraciu a nasadenie od prvej sekundy, musia nechat na ihrisku vsetko, hrat ako jedno muzstvo a vsetci spolu potiahnut za vyhrou...snad sa vratime k skalopevnej obrane a uz by sa patrilo nieco ukazat aj v utoku, samozrejme maximalna efektivita je tiez klucova...mohli by sme nadviazat na prve Clasico, v ktorom sme boli lepsi, ale tentoraz k tomu pridat aj nejake goly...takze zajtra vsetci fandit ako o zivot a spolocne si podme pre tri body halam real2

luís.figo
luís.figo (upraveno: )

Nominacia Real

  • Brana: Courtois, Areola a Fuidias

  • Obrana: Carvajal, Militão, Ramos, Varane, Marcelo a Mendy

  • Zaloha: Kroos, Modrić, Casemiro, Valverde i Isco -Utok: Benzema, Bale, Lucas Vázquez, Mariano, Vinícius

  • Nenominovani:

  • Zraneni: Asensio i Hazard

  • Rozhosnutie trenera: Nacho, Brahim, James i Jović

  • Suspendovani: Rodrygo.

Domis7
Domis7

Na co nominovat dalšího útočníka, když Benz odehraje tak jak tak 90’.

luís.figo
luís.figo

Otazka na Zidanea...ja som dal iba oficialnu nominaciu Realu wink

Domis7
Domis7

Ja vím. To byla jen recnicka otázka smile

Gristo
Gristo

Zajímavá nenominace Joviće, i když ne uplně nečekaná. thinking

Gristo
Gristo

Zidane má v týmu, obvzlášť v útoku, jasně nastavenou hierarchii a Jović má podobnou pozici jako Rodrygo nebo Brahim, takže jeho občasná nenominace by neměla být pro nikoho překvapující... thinking

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Myslíš ten Brahim, který není v nominaci téměř nikdy? A jak do té celé hierarchie zapadá Mariano, který nebyl celou sezónu v nominaci a najednou je nominovaný na EC? biggrin

Gristo
Gristo

píšu podobnou pozici...na křídlech máme víc hráčů, proto dostává Brahim méně příležitostí. Mariano je pro mě taky překvapení, ale ZZ pro to má asi nějaký důvod. V dalších zápasech se bude podle mě v nominaci opět objevovat častěji Jović.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Brahim, James a Jovič 135mE dobrého potenciálu zapomenutých na lavičce facepalm facepalm

misinho7
misinho7 (upraveno: )

ZZ sa regulerne zblaznil. Aj keby sme vyhrali nič to nemeni na tom, ze Karim je v lese no vie ze jeho neposadi nikdy cize sa nemusi ani snazit. Jovic vždy ked da gol potom mesiac nehraje aby sa nerozbehol a neohrozil Karima. A Mariano nehra celu sezonu aby bol potom nominovany na najdolezitejsi zapas s tym ze aj tak hrat nebude, coze ZZ tym poistil Karimovi jasnych 90 min. Akoze uz ma to začína cele srat a ZZ mal uspechy ale jeho zaslepenost sa neda ignorovat.

Beast7
Beast7

Verim ze sa hraci aj trener po prehre z City spamatali a vyhrame zajtra, inak to bude fiasko pretoze nam hrozi vypadnutie z LM a Barcel9ne by sme navysili naskok ak zajtra prehrame..cize treba dat do toho vsetko a vyhrat

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

-Jovic si za svou branku zaslouží měsíc na lavičce/tribuně - to sem bude chtít každý mladý perspektivní hráč, když tohle vidí

-Mariano neodehrál vůbec nic, ale najednou je v nominaci na nejdůležitější zápas sezóny

-golfista Bale, s přístupem úplného vandráka, dostane přednost na ukor Brahima a jiných zas a zas.

Ty nesmyslné rotace a preference Zidane vůbec nedávám

Gristo
Gristo

Pro tebe smysl nemají, pro trenéra očividně ano. wink Kdyby měl Bale přístup vandráka, tak by nebyl v nominaci.

Sagittarius
Sagittarius

Tak mluví za nej výkony na hřišti a jeho nasazení, které muze vidět každy fanoušek. Tenhle hráč nemá absolutně v nominaci už co dělat. Rozhodne bych dal přednost Brahimovi.

Mateusz
Mateusz

Děkuju, žes mi to vysvětlil chytráku lol

Gristo
Gristo

Nic ti nevysvětluju ani ti nevnucuju svoje názory, pouze diskutuju. smile

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

Mně třeba přijde že tenhle přístup měl Bale vždycky. Pamatuju si ten záběr když vás ještě trénoval Benítez jak si Bale místo toho aby běhal upravoval ten svůj ponnytale...

El Galactico
El Galactico

K tomu pristupu. Z toho, co som videl a cital, podla mna Baleovu situaciu mozes porovnavat s tou Griezmannovou v Barcelone. Vyborny hrac, ktory ale uplne nepasuje do toho, co hra Barcelona a niekedy je preto trocha zabity. Ked k tomu pridas terajsiu zlu formu a Baleovu nachylnost na zranenia, tak sa zrodia taketo keci. Ale je to ovela zlozitejsie ako len, ze sa mu nechce a podobne.

El Galactico
El Galactico

A napriek tomu sa dostal do Madridu a svojho casu medzi najvacsie hviezdy svetoveho futbalu. hat

Gristo
Gristo

To vážně nepoznáš recesi, která tak trochu čiší z toho rozhovoru? To je asi jako kdybys ty v práci pracoval dobře, ale v běžných věcech bys byl líný, ty otázky ohledně ctnosti a slabiny se podle mě nevztahovaly na fotbal. Ale kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

biggrin On tu lenost na hřišti pravidelně předvádí, v tom je ten problém wink

Gristo
Gristo

Tvůj subjektivní názor. wink

PDReal
PDReal

Nazor naprostej vacsiny by som povedal. A k tomu ze stale omielas ze keby to tak bolo nehra, zamyslel si sa niekedy nad tym ze sa ho snazime predat? Kto by kupoval hraca s platom 17 mega ktory si nezahra cez 18 rocnych hracov ktory pendluju medzi A tymom a castillou... Vidis sam ake porcie casu dostava.

Gristo
Gristo

Jenomže on si přes něj zahraje, protože je kvalitnější a protože mu trenér víc věří. Já zase nevěřím těm teoriím o jeho nasazování pro lepší prodej.

PDReal
PDReal

Protoze je kvalitnejsi? Tak potom preco hrava tak malo?

Gristo
Gristo

Já píšu o Baleovi...ten měl v poslední době nějaké zranění, ale potom byl v lize dvakrát v základní sestavě a odehrál skoro celý zápas. Ale je to tak, jak to říká ZZ a co pořád vy nechcete pochopit, do každého zápasu musí vybrat nějakou sestavu, a věřím že ji vybírá tak, aby z toho měl prospěch celý kádr a ne jednotlivci... thinking

PDReal
PDReal

Tak to uz neni ani vtipne lol 2x bol v zaklade hat to si asi zizu myslinze je najlepsi hrac na svete lwbo 2x hral... Nema ziadnu konkurenciu u nas a aj tak sedava na tribune lol ani Bale o sebe nema tak vysoku mienku ako ju mas o nom ty , mal by si mu robit agenta.

Gristo
Gristo

Na tribuně právěže bezdůvodně (zranění, šetření) moc nesedává...

PDReal
PDReal

"Moc" nesedava smile bezne dolezity hraci koncia pravidelne na tribune thumbsup

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Já ti nevěřím, že netrolluješ, takhle mimo není nikdo biggrin

Gristo
Gristo

Úsměvná logika, kdy ten, kdo má na věc jiný názor je automaticky mimo. thinking

Santos Trinidad
Santos Trinidad

OK, tak promiň, nejsi mimo, Bale jezdí po prdeli, Benzín je nejlepší devítka na světě, absence Joviče je očekávatelná, Mariano nezapadá ZZ do systému, protože na hřišti maká, Haland je nesympatický Nor, hype a neměli bychom ho kupovat, tým nepotřebuje žádnou dramatickou přestavbu a mezi žádnou trofejí a třemi trofejemi není příliš velký rozdíl thumbsup

Gristo
Gristo

Když to tak čtu, tak je to samozřejmě dost nasazené, ale ze vším vpodstatě zhruba souhlasím.

Gristo
Gristo

Proč si ale myslíš, že ten tvůj pohled na věc je ten správný a ostatní jsou mimo? Však to by potom mohl říkat každý...

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To je právě ono, všechno, co jsem napsal, není zdaleka jenom můj pohled na věc, každý soudný člověk přeci vidí, že Bale má ty zápasy na háku, nebo že Benzín je za zenitem... Plus ty tvoje výroky o tom, že se Marianovi nebo treblu, tam musíš sám cítit, že je to mimo... Mluvíš o tom, že nejsi naivní, ale loajální, loajalita se ale nevyznačuje tím, že nic nejritizuješ a vše bezmyšlenkovitě schvaluješ...

Gristo
Gristo

Uznávám, že s tou úspěšností/neúspěšností to bylo docela mimo. S Marianem jsem to myslel spíš tak, že to není vyloženě hráč do kombinace, kdežto Benzema a Jović ano. Ale za mými tvrzeními ohledně Balea a Benzemy si stojím, i když samozřejmě uznávám, že by měl Jović dostávat o dost víc šancí na Benzemův úrok.

Real Siempre
Real Siempre

Gristo, jedna vec je mit nazor, a druha vyjadrovat takovy postoj. Tohle prece nemuzes myslet vazne…? Obrana letos slusna, zaloha lepsi nez loni, cele to visi v utoku, V ruznych fazich sezony zkousi ZZ ruzne hrace, nemame to ustalene, protoze na to nikdo nema byt dobry celou sezonu… Takze totalni prestavba utoku je na miste a BB + Mariano uz by tu vubec nemeli byt.

Gristo
Gristo

Všechno co sem píšu, myslím vážně... smile Ustálené to není hlavně kvůli zraněním Hazarda a Balea...

Real Siempre
Real Siempre

Eden ok, ale GB proste ne. Ani kdyby byl 100% casu zdravy, nebude jeho minutaz zavratne jina.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

lol thumbsup dobře ty. Ale trollové pojedou stále to své, i když jeden ubral, aby jiný mohl rozjet bomby. Teda jestli to není jeden a ten samý. thinking

Gristo
Gristo

Já jsem tady zaregistrovaný už docela dlouho, nic netrollím ani nejedu žádné bomby. wink Všechno je to jenom o schopnosti akceptovat nepopulární názor někoho jiného...Já o tobě taky nepíšu, že trollíš, protože nesouhlasím s tvými názory.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Pokud já bych měl trollovat, tak je pak toto web plný trollů. Nemám problém akceptovat něčí názor, ale od tebe je to buď silně naivní nebo si z nás prostě děláš prdel.

Gristo
Gristo

Když je pro tebe silně naivní a nejsi schopný reagovat bez posměšků, tak na mě nereaguj, protože se neshodneme. To by bylo nejlepší. smile

PDReal
PDReal

ja mam pocit ze si Barnett najal tlmocnika lol pri vsetkej ucte suhlasim ze kazdy ma svoj nazor, ale chcelo by to aj niecim ten nazor podlozit, ale co sa da dobre povedat o Garethovi? nic, spytal som sa Grista tuto otazku, odpoved sa logicky nekonala rolleyes

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

Ehhh, přijde mi že porovnáváš dvě odlišný věci.. Griezi sic nepasuje do systému ale spolu s Vidalem maká za celej tým, fakt neuvěřitelný jak se ten hráč každý zápas obětuje.

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

Co říkáte na to vyjádření Courtoise na Messiho? Chápu že mu asi dost leží v žaludku kvůli všem těm míčům co mu poslal mezi nohama ale říct tohle o jednom ze dvou nejlepších hráčů historie... thinking

Domis7
Domis7

Že se na Messiho připravují stejne, jako na každého jiného hráče, ze jej rozebíraji jako hráče napr. z Levante. Nic hroznyho bych v tom neviděl.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Čekal jsem nějaký úlet, tohle mi taky přijde v pohodě.

Real Siempre
Real Siempre

Proste nuda, ale umim si predstavit, ze ve Farse jsou na to citlivi biggrin

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

Neee, úlet to není ale přišlo mi že je z toho dost cítit že ho štve lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To možná jo, ale když si představím tu ušopleskovu arogantní tlamu, tak jsem čekal nějakou šílenost, tohle je celkem neškodné.

CrisRM
CrisRM

Určitě větší jak Vidal...

CrisRM
CrisRM

Protože ti vadí no.. redface

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Protože je extrémně nesympatický, a to, že chytá za Real, na tom nic nemění wink

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

tvoje reakce je velmi úsměvná smile potřeba bránit "sympatičnost" hráče RM za každou cenu tím že budeš poukazovat na "nesympatičnost" hráče FCB, prosím, posluž si

do týhle p i t o m ý diskuze se nebudu pouštět thumbsupsmile

CrisRM
CrisRM

Dobře, tak v čem je Vidal sympatický? biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Stejně dobře to můžeš otočit a zeptat se, v čem je Courtois sympatický? biggrin Jinak u Vidala mě napadá třeba bojovnost...

Gristo
Gristo

A v čem je Haaland sympatický, když už jsme u toho? hmm biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Já to znovu obrátím a řeknu to tak, že mi zatím není ničím nesympatický, co jsem četl, tak je to absolutní profík, který se nenechal zviklat penězi a pomíjivou slávou a před United dal přednost BVB, co je z čistě sportovního hlediska určitě rozumný krok a i přes to, jaká se kolem něj rozjela mediální bouře, tak jsem zatím nenarazil na žádný jeho exces, plus i rozhovorech působí veskrze rozumně...

dod1al
dod1al

...a čo si čakal za odpoveď od Courtoisa-a confused samozrejme, že všetci vedia, čo Messi dokáže a že v prípade, ak mu poskytnú priestor, že bude kruto trestať...určite sa bude ZZ aj hráči zaoberať Messi-m, ale očakávaš, že niekto povie v interview, že majú pred Messi-m panický strach, alebo prezradia plány na jeho bránenie lol

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Zbytečně se to nafukuje, neřekl nic špatného. Mě přijde, že k Ronaldovi a Messimu si nikdo nemůže nic dovolit ať už teď Courtois nebo Van Dijk na tom předávání zlatého míče. To, že patří k nejlepší hráčům neznamená, že si nad němi všichni budou honit péro.

PDReal
PDReal

Neviem komu z vas odpovedat tak to napisem ako novy prispevok. Situacia Jovic/Mariano za mna po dlhsej dobe jedno dobre rozhodnutie ZZ. Vzhladom nato ze hrat bude Karim tak Mariano je urcite ovela lepsia alternativa na ozivenie hry. Ked naskoci je ho plne ihrisko, ked naskoci Jovic tak ho tam clovek naopak musi hladat...

Holoubek
Holoubek

Jako já souhlasím, ale nebýt Supercopy, tak nemá odehráno ani těch pár minut, a poprvé se dostane do nominace na jarní EC, který bude pravděpodobně rozhodovat o případným titulu, tak je to minimálně na zamyšlení. Možná to vyjde, nevím, ale rozhodně tah absolutně nečekaný, a záležet bude jestli Marianovi nevadí, že vlastně nehrál a naskočí v podobným duchu jako právě v supercopě. Pokud tedy dostane šanci.

Mateusz
Mateusz

Ale vždyt on se ani nepodívá na hřiště! Leda že potečem tak dostane v 80. minutě šancci, uvidíš. Kdo čeká, že si zahraje, bude zklamán. D tady je jen JEDNA NEJLEPŠÍ DEVĚT A PŮLKA NA SVĚTĚ! Tvořič prostoru a král asistencí, náš rozehráváš a tempo naších utočných akcí a král v mezihře mezi devítkami světa!

Gristo
Gristo

Tobě asi hodně leží v žaludku, že? razz

Mateusz
Mateusz

spíš si dělám srandu z jeho obhájců a těch argumentů

anade1
anade1

Nejsem v cr, ale objednal jsem si dres par mesicu dozadu a ten mi hlida bracha. Bracha fotbalu rozumi jak koza nakladaku. Nula. Dal jsem.mu ukol aby si v nedeli v dobu zapasu toho Marcela obliknul biggrin tak uvidime jestli ta koza prinese stesti!!!

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Výhra Barcelony v EC, čistý konto Barcelony v EC, postup Barcelony do ČF LM, vyřazení Realu v OF LM, titul pro pro Barcelonu. Nepříjemné, ale zcela uvěřitelné, že? No... snad povede ke skutečné přestavbě Realu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

facepalm vrať se až zase budeme vyhrát, takové "fanoušky" mám nejradši...

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Já jsem pořád. I v době úplných sraček. Tedy poslední rok a půl. Co je na tom, když vidím, že hra Realu nestojí za nic? Takových je tu spousta. A je to pravda.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Zkus to po sobě ještě jednou přečíst a trochu se zamyslet. Něco jiného je napsat nějakou kritiku, něco jiného napsat takový poraženecký vyblitek.

Madridista3
Madridista3

tak jak to dnes vidíte, já mám strach, ale budu doufat a věřit v pozitivni výsledek real2

siflik
siflik

My by sme tu aj barcu porazili keby že máme kvalitný útok ale takto zas vidím trápenie s nejakým usmudlanym gólom ale aj keď verím že to dáme stále my behá hlavou že nás čaká asi peklo lol devil

Madridista3
Madridista3

ne, barcelonu čeká peklo, teda doufam biggrin

siflik
siflik

Chcem tomu veriť biggrin snáď nesklamú

Real Siempre
Real Siempre

U Farsy si dneska tipnu, ze k Messimu a Griezmannovi tam daji zase Vidala. Pokud ne, tak toho Nora. Albu cekam v prubehu, mozna pujde od zacatku, ale pak tam bude riziko obnoveni zraneni.

Valeri911
Valeri911

Dnes CR na štadióne SB? frightened

Laura97
Laura97

Zdá sa, že áno. Veľmi ma to potešilo thumbsup

Laura97
Laura97

Mohol by, dnes by sa nám jeho góly zišli lol

Valeri911
Valeri911

Courtois, Carvajal, Sergio Ramos, Varane, Marcelo, Casemiro, Kroos, Valverde; Vinícius, Isco a Benzema

Laura97
Laura97

Marcela som tam teda nečakala. Každopádne verím vo výhru a návrat na 1. miesto.

Gristo
Gristo

Marcelo a Vinícius frightened

misinho7
misinho7

Vinco paráda ale Marcelo?

Gristo
Gristo

Právě, jsem překvapený spíš z Marcela...ale tak asi pro to má ZZ nějaký důvod. thinking

siflik
siflik

Marcelo asi kvôli centrom a strelám vcom je mendy natom horšie biggrin

lokas23
lokas23

Uvidíme, jestli vyjde tahle brazilská spolupráce, ale Marcela se trošku bojim thinking

Dantes
Dantes

Kdo ne.... silent

Foppy
Foppy

Snad bude mít dobrý den

PDReal
PDReal

Uhm tak teraz neviem ci si Zizu z nas robi srandu, alebo si chce skratit kontrakt, ale nejako nedokazem pochopit preco nehra Mendy lol toto nemoze dopadnut dobre, stale som rozmyslal zmenit tip na 2:1 (aktualne 1:2) teraz naopak rozmyslam ci neprihodit este nejaky inkasovany golik facepalm

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

No tak Marcelo mě teda překvapil... jinak FCB: Stegen Semedo-Pique-Umtiti-Alba de Jong-Busi-Arthur Messi-Griezi-Vidal

Braithwaite počítám z lavičku v druhý půlce a tipuju že Alba neodehraje celý zápas.

Gristo
Gristo

Proti těm krajím by se podle mě dnes víc hodil Bale... unsure

PDReal
PDReal

Daj uz pokoj s tym Baleom lol

CrisRM
CrisRM

Bale je spis na 4-3-3

CrisRM
CrisRM

biggrin biggrin thumbsup Trefně jsi to zabil biggrin

Domis7
Domis7

Marcelo cry

Mateusz
Mateusz

Kde je Mendy..

Michy
Michy

Proč hraje Marcelo, když Mendy brání mnohem líp?

Kaja900
Kaja900

Protože Zidane, bojím se že tohle rozhodnutí nás bude stát body unsure všichni ví že tyhle zápasy musí hrát Mendy.. jen Zidane ne facepalm Ale snad se pletu a Marcello překvapí thumbsup dneska nic jinýho než výhra nepřipadá v úvahu real4 cheers

Michy
Michy

Taky se toho bojím. Jako s Marcelem v obraně a s našim útokem to nebude nic lehkýho.

Diskostu
Diskostu

pači sa mi že už El clasiko ani nikto nerieši niekedy to boli 100vky článkom 1000ce komentárov teraz už absolútne nič obyčajný zápas ktory si pozrú len fanúšikovia Barcelony a Realu

CrisRM
CrisRM

Nesouhlasím

CrisRM
CrisRM

Levá strana v prde*i.. Začnete se modlit... Zrovna proti Messimu.. To mi rozum nebere...

PDReal
PDReal

To nejsi zdaleka jediny lol ...

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

Stejně je Messi spíš ve středu než vpravo(vlevo z vašeho pohledu). Souboje budou Marcelo X Semedo - ani jeden bůh ví jak dobře nebrání.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Ok.. Marcelo vs Messi a Semedo.. Jenze Semedo je aktuálně dopředu lepší jak Marcelo.. Smutné...

Diskostu
Diskostu

Barcelona už oslavuje že hra Marcelo Isco a Vinicius citujem "Vinicius, ten kluk absolutně neumí střílet. Mine i 200% šanci." najhoršie na tom že ma absolútnu pravdu

PDReal
PDReal

Koho citujes?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Své choré myšlenky. Nejlepší je s ním se vůbec nebavit.

PDReal
PDReal

lol uzasne ... Som rad ze som sa spytal lol

Diskostu
Diskostu

hlúpa otázka ale tak

Diskostu
Diskostu

moj tip je klasika 0:3 zahodené obrovské šance a CK pre nášho hráča...samozrejme Lahoz Barcelonu bude tlačiť

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

vtipný že na barcablaugranes.com všichni píšou že Lahoz bude tlačit Real... tenhle typ fans v obou táborech... facepalm

Real Siempre
Real Siempre

Lahoz a Real? Mate koukam mezi fanousky same novacky nebo jen pacienty s kratkou pameti? biggrin

Diskostu
Diskostu

ak súdim podla posledných zapasov tak pískal nam CDR 3:4 proti sosiedadu kde nás poškodil a Barce Vyhru na Atletiku 0:1 kde im odpustil spusta kariet

lukita
lukita

Teším sa na zápas a verím že neprehráme

Real Siempre
Real Siempre

Zizou, Zizou, ty si ze me asi delas pr..., ne? Marcelo na EC? Woe, ja skoro nevim, jestli to vubec zapinat...

PDReal
PDReal

thumbsup podobne

Laura97
Laura97

ale zapni si to thumbsup

Doczizou
Doczizou

Dnes to muže skončit dle mě jakkoliv. Vůbec bych si netipnul, nebo nemám ani tušení. Formu nemáme, ale poslední clasico jsme je přehráli v pohodě. Zase se mají šanci ukázat hráči jako Vinco a třeba Isco. Kdy jindy

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

OT: pánové z redakce, přiznejte se kdo z vás je dneska na EC?

zemiak
zemiak

Show zacina. Toto je vzdy nevyspytatelny zapas. Konecne by sme sa mohli pochlapit, aj ked si nie som isty, ze na to uz mame. Snad to aspon nejako uhaluzime, mohli by sme mat konecne kus stasticka.

Dantes
Dantes

Ty vole se začtu a zase zapomenu natipovat, podobně jako se City biggrin facepalm

Michy
Michy

Jako když bude nejhůř, tak by mohl naskočit Roncek na edenovo registračku smile

Dantes
Dantes

Žádné celo-stadionové, anebo aspoň celo-tribunové choreo? Zklamání pro mě mad

markushaluska
markushaluska

Škoda, že nemáme takú plochu ultras ako BVB lol

Dantes
Dantes

To je jasné, že nebude, ale čekal bych větší chore. Na NC je vždy celostadionové pokud si pamatuju. Nevím proč tam to jde a u nás ne thinking

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Pravda. Ja to porovnaval jen s mym "druhym domovem".

Real Siempre
Real Siempre

Moc Farsu letos nesleduju, ale prekvapil Rakitic na lavce.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Vždycky jsem se před EC cítil jako před prvním sexem..Nervózní a natěšený zároveň..Asi už jsem to "panictví" ztratil tolikrát, že to se mnou už nic nedělá..

Dantes
Dantes

Bohužel taky... Že by to bylo věkem? V hokeji to ale tak nemám, ta je zápas-derby vždy vyhecované a jsem do toho vždy vtažen, ale tak to je živě na tribuně, takže to je jiné. A teď je to ještě podpořené tím, že mi padl Sopcast a nemůžu naladit jiný a ani žádný jiný stream... Máte pls někdo něco stabilního?

Dantes
Dantes

Dík už mi naskočil Sopcast, ale nechám si to do zálohy.

lokas23
lokas23

Pěkně Marcelo... facepalm

Real Siempre
Real Siempre

Nelibi se mi postaveni Vinyho pri braneni. Nechava Semeda za zady a mrdi to tam soubojem 1 na 1 v rychlosti proti Marcelovi. Tu kartu mel presne za to.

Madridista
Madridista

Nikdo ani nic jiného nečekal. Penaltička přijde ve druhém i nějaká ta redka heading

adriano213
adriano213

Mam pocit ze to s panom Lahozom dneska bude velka zabava facepalm

Diskostu
Diskostu

hrač realu keby spraví toto ako alba už je vonku ..lahoz presne na niečo podobne čaka....

adriano213
adriano213

Zda sa mi ze to mala byt jasna amarilla pre Albu…

Madridista
Madridista

To se ti nezdá, to tak je..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Byla, na jedné straně Vinicius okamžitě amarilla na druhé to není ani faul.

adriano213
adriano213

To Lahoz opat posral a zase sa naskytuje ozacka co kua VAR ? Mala to byt predsa 2 zk a nasledne CK a to je dost dolezite ovplyvnenie zapasu… nam vzdy pozorovatelia Rozhodcov hovorili ze najdolezitejsie je spravne/nespravne posudzovanie PK, ČK a uznanie/neuznanie golu

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

VAR to samé jako jiné zápasy, takže nic. Minule jasná penalta, ted měla Barca od 35 min hrát v 10.....

Real Siempre
Real Siempre

No nevim, za me Alba hranicni.

CrisRM
CrisRM (upraveno: )

Už měl být v šatně...

CrisRM
CrisRM

Lahoz by si měl pořídit brýle..

CrisRM
CrisRM

Alba mohl dostat 2. žlutou..

Nortem
Nortem

Nevim o co vam jde, tu prvni zlutou Alba dostal za nic, takze dat za tohle druhou by bylo dost za hranou...

Diskostu
Diskostu

nie za také fauly dostavali v Ec Redky hrači realu ...

Nortem
Nortem

jasne ze jo... prestan pohadkarit... je dobre, ze ji nedostal, jinak by zas farsa brecela, tady opravnene

Diskostu
Diskostu

onedlho budem brečet mi ked nám vyluči hráča za podobnú vec ...

Dantes
Dantes

Ovšem faul to byl a pískat se mělo. Ten zmrdeček je opravdu ten poslední co by se měl smát a ironicky ukazovat, že jako žádný faul nebyl... talking

Nortem
Nortem

to melo, souhlas... ale poslat ze hriste fakt ne

Diskostu
Diskostu

Alba je jedna z najvetšich špin v historii futbalu kludne ho mohol poslať preč... každý center je na zemi a rozhadzuje z rukami utočny faul ... pametam ako nám neuznali regulárny gol Balea kde v hlavičkovom súboji sa hodil o zem a rozhodca mu to zožral

Nortem
Nortem

nesmysl, s tvoji logikou by pak Ramos ci Pepe meli dostavat cervenou hned na zacatku kazdyho zapasu za ty prasarny, co za svoji karieru spachali...

Diskostu
Diskostu

VInicius ten proste to vsebe nema všetko zle

lokas23
lokas23

Škoda té přihrávky Viniho, ale alespon se snažil přihrát na volného Isca. Kdyby to tak zkusil i Marcelo hned na začátku, možná mohlo být veseleji lol

zemiak
zemiak

Vini vedel, ze tam iSCO nabehne, poucil sa, bohuzial sa poucila aj obrana Barcy.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Obrana totální totální katastrofa...Pruchoďák jako prase..Otázka času kdy se něco ujme..Thibo thumbsup

Madridista
Madridista

Hrůza, děs. Tohle není hodno Realu Madrid... hra na náhodu, bez kvality útoku. Prostě čekám akorát na to,kdy to Barce vyjde. Kde jsou ty doby,kdy jsme doma diktovali tempo cry cry cry

Doczizou
Doczizou

Pan Lahoz to vede přesně jak umí a chce! Alba má žlutou a jasný faul který ohodnoti žlutou u Viniciuse, udělá, že nic se neděje a tváři se jak hovno na vaclavaku

Nortem
Nortem

tak prvni zlutou dostal Alba za nic, tak poslat ho ven by bylo nefer, i kdyz alespon pisknout to mel... takovyhle situace jen ukazujou na to, jak spatne piska

Doczizou
Doczizou

To je jedno jestli ji dal za nic. To stejný platí při Carvajala. Co je nefer.. faul v brejku ? Vinicius ji dostal fér ? To je fotbal a faul na žlutou kartu. On vi, ze ji má a proto nemá dělat takový faul. Ale pan Lahoz to nějak neviděl ? Jo on to dobře viděl

Nortem
Nortem

prvni zluta pro Albu byla naprosto vymyslena, takze idealne to mel pisknout, ale bez karty... v prve rade nemel Alba dostat vubec tu prvni, ale na to si tu nikdo nestezuje a uz byste ho posilali ze hriste... trochu objektivity hosi

Doczizou
Doczizou

Dostali první žlutou oba. Já říkal, že Neměl davat ani jednu když jsem to viděl. Ale objektivní kolego buď ty. Druhá byla jasná žlutá. Tu nikdo nic jiné neřeší.. Vinco dostal za co žlutou pak ? Se na to podívej v klidu

Nortem
Nortem

no carvajal ji dostal za to uplne zbytecny strceni, opravnene... alba naprosto za nic, neopravnene, i kdyz to je debilek... takze tak, tomu se rika objektivita...

PDReal
PDReal

A nekopol.ho predtym nahodou alba pätou uz po odpiskani? Preto vznikla ta roztrzka myslim,len to nwopakovali... Aspon mi to tak pripadalo, skus pohladat, mozno sa mylim

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Něco takového tam bylo, Dani by do něj nešel jen tak....

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Proč by jí neměl dostat, on tam jako první provokoval Daniho. Pokud chtěl Lahoz hrát frajera a rozdával amarilla , tak to měl dotáhnout, protože to na žlutou bylo jednoznačně.

Nortem
Nortem

kdyby mel kazdej dostat kartu za slovni provokace, tak hry koncej po prvnim polocase pro nedostatek hracu... to strceni bylo naprosto zbytecny...

Gristo
Gristo

Vinícius bohužel dnes zatím nevyřešil ani jednu situaci dobře... unsure

CrisRM
CrisRM

Raději se budu koukat na to jak Vinicius pronikne do 16-tky a doufat, že to skončí v bráně, než koukat na Balea, na kterém ani ta snaha nejde vidět...

Gristo
Gristo

Proti gustu...

Gristo
Gristo

Je to pouze názor většiny lidí, nic víc, nic míň... wink

Gristo
Gristo

Jinak celkem vyrovnaný zápas, jenom se mi nelíbí občasné díry v naší obraně a řešení finálních situací před bránou soupeře... thinking

adriano213
adriano213

Ako nerad to hovoril ale barca je prechodna po krajoch chcelo by tam rychlych hracov ktory vedia prihrat ako Bale alebo Lucas lebo Vini sice prebehne ale ta kopacia technika ci strely alebo nahravky je hroza des

zemiak
zemiak

Hmm, dopredu to nie je vylozene zle, ale co sa deje dozadu? Tolko cistych sanci dovolit? Mame stastie ze je 0:0, to by clovek nepovedal, ze Tibor bude v tejto sezone za velku hviezdu.

siflik
siflik

Zatiaľ pekná opatrná hra mohli sme vyhrávať 2.0 ale aj prehrávať biggrin škoda tých protiútokov asi by sa tam zišiel fakt ten bale biggrin

Kaja900
Kaja900

Nevím kdo by měl dát gola.. od nas ho necekam s timhle utokem.. takže budem rádi když to zkončí 0:0 facepalm Vini absolutně neumí řešit finální fázi a ani 1 na 1 neprojde.. A obrana totální průchoďák unsure Jinak jsem nepochopil proč Marcelo cca ve 20 minutě nedával pod sebe na Isca.. to by byl nejspíš gól.. no snad se borci proberou, protože takhle 3 body fakt neuděláme

Zaujatý fanoušek II
Zaujatý fanoušek II

Viniho žlutá poměrně dost přísná. Konflikt Alba Carvajal asi v pořádku. Alba mohl mít druhou za tn bodycheck. Zároveň mám teda pocit že skoro hned potom byl míč za čárou a FCB měla mít roh. Vidal za podobný zákrok jako Vini(na Marcela) bez žluté...

Vzhledem k tomu že to píská Lahoz to mohlo být i horší... snad nebude žádná velká kontroverze v druhém poločase thumbsupsmile

CrisRM
CrisRM

Opravdu nechápu proč Culé tak brečí na Lahoze.. Jordimu dovolil pokračovat po 30. minutě... Nejde ani tak o to, že by ten zákrok na Valverdeho byl tvrdý, ale zastavil tím proti útok kousek před půlkou, když bylo jasně vidět, že Alba ho nestíhá...

Fujo
Fujo

Protiutoky mame dobre, Tibor dnes (zatial) drzi toto skore ale HORIME vo finalnych prihravkach facepalm a toho Albu ja nemozem ani vidiet talking

Domis7
Domis7

Kolem 65 tam musíme poslat Mariana, ať to tam rozbíjí a doufat, že si Pique dá zase nějakej vlastňák, protože nevím, kdo ten gól dneska jinak dá...

Kaja900
Kaja900

Zidane to bohužel jak ho známe nebude nijak oživovat a Benzema tam bude pěkně 90 minut jak to má Zidane rád unsure ale snad ho tam hodí aspoň na 10 minut

92:48
92:48

Druhé otrasné EC v rade. V prvom tohtosezónom EC sme mali dobrý aspoň prvý polčas, ale toto je hnus od začiatku. Nech si hovorí kto chce čo chce Vinicius nemá u nás čo robiť, okamžite predať. Ten chalan je neskutočne predvídatelný a tak otrasnú koncovku ako má Vinicius ťažko hladať u nejakého iného futbalistu, ale chápem že hrá dnes v základe lebo treba si povedať pravdu nie je velmi z čoho vyberať. Dúfam že sa cez leto už urobí prestavba týmu, lebo tento grc čo hrajeme, nato sa velmi ťažko pozerá. Naša jediná taktika je centre do šestnácky a dúfať že to niekoho trafí a odrazí sa do brány. Vy čo veríte že v odvete porazíme Manchester City by ste sa mali zobudiť zo sna, lebo to bude jednoznačný výsledok pre MC.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Super jak vidíš do budoucnosti..Tak to vypni a běž spát.. facepalm

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup říkám si proč se někteří na to vůbec dívají.

92:48
92:48

Chcete mi snaď povedať že vy ste spokojný s hrou ktorú posledné zápasi predvádzame? Nehovoriac o tom že náš útok prakticky neexistuje.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Já jsem tam něco takového napsal..? Reagoval jsem na tvůj jasnovidecký výkon o zápase se City...Tím pádem víš i jak to dopadne dneska, tak jsem ti chtěl ušetřit čas a poslal te spát..Toť celé...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Zatím obstojný fotbal z obou stran. Bohužel úplně špatně řešíme situace před brankou, když máme nahrávat střílíme a naopak. Fede už tam mohl 2* vběhnout a pálit, zbytečně to nahrává. Lahoz no comment, já už vlastně ani nejsem překvapený.

Kaja900
Kaja900

Z Viniciuse mají všichni dobrou prdel.. je fakt že snad ani jednou neobesel 1 vs 1.. A jelikož neumí ani střílet, tak vlastně nevím k čemu je hřišti unsure bohužel to není ale kym oživit..

Diskostu
Diskostu

presne hrači Barcelony si zneho robia prdel vedia že je neškodný

Ryan
Ryan (upraveno: )

Z těch několika málo zajímavých situací, co jsme vepředu měli, tam Isco vždycky nabíhal z druhý vlny a vždycky byl úplně sám, jenže ani jednou ten míč nedostal. Buď jsme to cpali před bránu a když už ta finálka šla jednou pod sebe, tak byla tak pomalá, že jí obránce na první tyči beztak sebral. Tzn. měli jsme tam sice pár pěkných akcí, ale jelikož řešíme špatně předfinální fázi, tak se ani k tomu obvyklýmu spalování šancí nedostanem.

Jinak taháme spíš za kratší konec, dozadu tam občas máme díry, nad kterými zůstává rozum stát - jak může jít Arthur z vlastní poloviny sám na bránu, to nepochopím. I přes to je to dneska hratelný, jen by to chtělo, aby všichni makali jako Valverde (vím, utopie).

Kaja900
Kaja900

Kdyby nahrál Marcelo Iscovi cca kolem 20. minuty tak vedeme 1:0.. nechápal sem proč to cpal před bránu unsure

Madridista
Madridista

Protože si nemůže odvyknout na to,že už tam není Ronaldo,který v tomto prostoru vždycky stál

Real Siempre
Real Siempre

Mendy misto Marcela, protoze ve druhe puli uz to muze byt pruser. Lucas misto Isca a nekde kolem 75 min Mariano mista Karima.

Madridista
Madridista

Boha to je děs, ať už je po sezóně. Poplivani dresu....

Nasir
Nasir

Benzema nahraje Vinimu na křídlo a běží si do vápna tak, aby mezi Vinim a ním bylo asi 5 obránců. Kdyby si tam nenabíhal ještě osamocený Isco, bohužel trochu pozdě, tak téměř nemá smysl do vápna přihrávat.

Diskostu
Diskostu

to nikto nevidi že vinicius nemá nato hrať futbal na vrcholovej úrovni ????? ten hrač nic nespracuje cez hráča neprejde neprihraje strieľať nevie ... zbytočne bude kecat bludy o tom že sleduje sterlinga maneho salaha atd

92:48
92:48

Tiež sa mi nad tým rozum zastavuje. Nemá u nás čo robiť.

Ďuri22
Ďuri22

Benzema kurník šopa facepalm

Diskostu
Diskostu

stare známe ako kazde Ec tutovky zahodené hádajte čo príde v 80 min

Fantocci22
Fantocci22

Bože to je šancí a hovno z toho.

Real Siempre
Real Siempre

Boha, to jsou sance, jen to promenit...

Diskostu
Diskostu

kamarat ty si si ešte nezvykol ? :D

Michy
Michy

Když už konečně začneme útočit, tak zase neproměníme šance...

lokas23
lokas23

Škoda že Cris musí jen koukat, hodil by se nám na malou výpomoc. lol Mít jeho v útoku, tak barca už teče seven

Domis7
Domis7

Tohle nebylo ani na video? Z toho druhého záběru bylo jasne vidět, že Arthur projel Vinckovi kotník confused thinking

lokas23
lokas23

Pomalu se začínám bát toho, že zase v 80+min dostaneme nějakej haluzák a dojedeme na to, že máme neschopný útok.

lokas23
lokas23

Vinceeeeek goal goal smooth

Ďuri22
Ďuri22

Vincooooooo real2

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Viniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Ty debile, co nemáš v RM co dělat.... biggrin biggrin biggrin

markushaluska
markushaluska

Kto nadaval na Vinca? biscottos radšej on ako BALE

furry
furry

Tady máte toho Vinicuse kritici halam

Nasir
Nasir

Stejně jako posledně jsou šašci mimo. A ještě víc vytrestal mamlasy z cirkusu, že prý nedá 200% šanci. biggrin

lukita
lukita

Viní skvelé goool to bola paráda

CrisRM
CrisRM

Viniiiiii adoring

Domis7
Domis7

Cojeeeeeeee, kde jste chytraci???????? Mendy in!!!!

Diskostu
Diskostu

Dik Pique Vinicius ten by to nikdy nedal

Michy
Michy

No Vincek pěkně, ale můžeme asi poděkovat Piquému, tečoval.

CrisRM
CrisRM

Toni krásná asistence

Dantes
Dantes

Nejlepší bylo jak tam mával jak na prvního Mája, ať mladej běží, že mu to tan pošle biggrin

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup je zajimavy, ze na to nikdo od nich nereagoval

TheBest
TheBest

A kdo si teď dělá srandu z koho lol

lokas23
lokas23

Proč ted Toni nestřílel? eek eek

Diskostu
Diskostu

to bude peklo...

Real Siempre
Real Siempre

Tak, tohle uz jsem tenhle tyden jednou videl, 1:0, nadejny vysledek. Radeji nemyslet...

Nortem
Nortem

barca dostala wake up call, tak snad vydrzime :D

Dantes
Dantes

Pískej konec biggrin

Michy
Michy

Konečně to dostalo tempo thumbsup

Real Siempre
Real Siempre

A ted Zizou stridat, radsi cerstveho Lukitu misto Isca

Dantes
Dantes

Mariano a Lucas na plac.

Zobinho
Zobinho

Podle opakovaného záběru mi přijde, že by tam ten Vinyho gól spadl i bez pomoci Shakiry.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Není to jedno..? smile Shakira je stejně madridista..To snad vidí za ty léta každý.. biggrin

Dantes
Dantes

Přesně tak, až on skončí, tak budeme mít zase o něco víc těžší dávat góly unsure biggrin

Zobinho
Zobinho

Samozřejmě důležitý je gól. Já jen že jsem viděl, že tu bylo něco o tom, že to bylo jenom štěstí, že to trefilo Piqueho. biggrin

CrisRM
CrisRM

Všichni se shodneme na MOTM: Valverde

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

To je hráč sezóny..To je snad jasné už teď.. lol

mreal
mreal

Dani odohral tiez paradny zapas! Za mna on, ale Fede tiez dobry,takmer ako vzdy

Mateusz
Mateusz

Mariano neverim lol

lokas23
lokas23

Mariano not bad biggrin biggrin real1

lukita
lukita (upraveno: )

Super Marián goool paráda

Mateusz
Mateusz

takhle jde utocnik do branky

Michy
Michy (upraveno: )

Marianoooooo hat Takhle hraje hroťák!!!

siflik
siflik

Tvl minútu na ihrisku a gól real2

CrisRM
CrisRM

Přišel, viděl, skóroval!

lukita
lukita

thumbsup presne tak tolo tak rýchle a skvelé

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Super.. od 91. Minuty hrajeme v jedenácti.. thumbsup

lokas23
lokas23

rotflol rotflol rotflol tyhle troll komentáře stejně nikdy neomrzí biggrin

adriano213
adriano213

Mariano ukazal viac za minutu ako benzema za 2 mesiace rotflol

92:48
92:48

Mariano nadhera, za par sekund ukazal viac ako Benzema za cely zapas

CrisRM
CrisRM

Ta oslava.. NO PROBLEMO

Real Siempre
Real Siempre

Hm, tak ted se musi nechat, ze to Mariano Jovicovi natrel...

Nasir
Nasir

Jak to najednou jde, když se tam ten čerstvý útočník pošle a ne, že nikomu nevěřím a hraje jenom jeden. Mariano krásně partydance heading

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Jovicovi..? Tomu nemá co dokazovat..Jovic je stále mladý a musi dostat čas..Ale mistr Benzema by měl být červený až na prdeli..

Gristo
Gristo

Cožeto? biggrin teď upřímně nechápu jak to myslíš

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak co haters, diskostus a jiní blbové, kde je ten debakl 0:5 thinking

Zobinho
Zobinho

Jak je to jednoduché. Škoda, že nedostávají útočníci více příležitostí. Jinak MOTM Valverde naprosto zaslouženě. real2

Mateusz
Mateusz

Dnes je to zasloužená výhra, v porvním poločase až moc velkej průchodák v obraně, ale ve druhém jsme je zatlačili a Vini to vyřešil pak skvěle. Tak v La Lize stále žijem, a na Barcu máme ted i výhodu vzájemného zápas. Jo a Marianovi ten gol strasne preju, byl jsem nasrany ze tam sel na 3 minuty... Ale stihl toho udelat dost wink lol

Dantes
Dantes

Teď ty předchozí ztráty mrzí ještě víc...

Fantocci22
Fantocci22

Super druhá půle! Bál jsem se, že nasadí golfistu, ale naštěstí přišel Mariano a nechápu, jak to kopl, ale super gol. Snad mu to u nás pomůže, ale nevím no.

Zobinho
Zobinho (upraveno: )

Pomůže mu to zpět na tribunu jako Lukovi, který když dal gól, tak si pak skoro měsíc nezahrál.

lukita
lukita

Dosť smutné.. Luku mi je ľúto

Zobinho
Zobinho

Jo to mě taky a stejně tak Mariana. Bohužel je tu neohrožená devítka, která sleze ze hřiště až v 85 minutě.

lukita
lukita

Veď to ten Karim a jeho pozícia neohrozena.. Celkom ma to bude zaujmat ako s tym ZZ naloží keďže Mariano dal gol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Bohužel to nepomůže vůbec v ničem a Benzema pojede neohroženě dál.

Fantocci22
Fantocci22

Uvidíme no, já budu věřit, že se to třeba trochu otočí, ale Karim mě teda naštval, jak čekal u lajny na to střídání místo toho, aby aspoň pár sekund pozdržoval...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Karim věděl, že Mariano dá na 2:0, takže spěchal lol

Fantocci22
Fantocci22

Tak to potom beru zpět. biggrin Snad to kluky nakopne a navážou na výkon z druhé půle i v dalších zápasech. Dlouho jsem si takhle zápas s Barcou neužil. Konečně se makalo.

siflik
siflik

Druhý polčas nádhera aj sme zatlačili aj gola dali paráda Barca si ani neskrtla partydance

Domis7
Domis7

Můj milovaný Mariano. Takhle má tah na branku útočník! Konečně!!!!

92:48
92:48

Mariano by mal dostat viac priestoru, myslim si ze si to zasluzi. Bohuzial sa to asi nestane ked ze Benzema by hral zaklad aj s jednou nohou.

Dantes
Dantes

Příště nebude ani v nominaci. ZZ

Real Siempre
Real Siempre

Nedivil bych se, ale kdo vi...

92:48
92:48

Stale tomu nerozumiem ze nikto z vedenia nevidi ze Benzema uz niekolko sezon nic nehra, ano mal aj dobre obdobia, ale celkovo si myslim ze uz minimalne dva roky tu nema co robit.

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup tak to je, nic s tim neudelame, ale cas to za nas vyresi. Karimuv konec uz se blizi milovymi kroky.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Mariano je king! Zábavný zápas, zasloužené vítězství a Lahoz to odpískal úplně s přehledem.

Real Siempre
Real Siempre

Trochu me vytocil u toho Alby v prvni puli, ale jinak ok.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Až na toho Albu, kde to byl jednoznačně faul na amarilla a roja , tak to šlo. Tentokrát se obešel bez svého výstupu. Celkem by mě zajímalo jestli se CR7 dostane i do šatny nebo ne???

Santos Trinidad
Santos Trinidad

S Albou souhlas, ale zase k té první žluté přišel jak slepý k houslím a zase by byly kecy o tlačence, takhle je to lepší smile Cris nemusí být ani na hřišti, stačí, že je na stadioně a hned to jde redface A jsem hodně zvědavý, jestli se teď pro Mariana něco změní, jestli bude za týden zase mimo nominací, tak ať jde ZZ do prdele.

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Myslim, ze sam tusis, jak to za tyden bude, ne?

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Bohužel tuším a to mě sere nejvíc, maník dá za dvě minuty stejně gólů jako Benzema za posledních deset kol a stejně bude hnít na tribuně vomit

Real Siempre
Real Siempre

Bohuzel. Cekame na to uz dlouho a jeste chvili budeme muset vydrzet, ale okamzik Karimova konce se blizi. Pristi sezona a schluss.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No pokud na ZZ bude správný tlak z médií, tak by mohl trochu vyměknout, ale bojím se, že se nic nestane. Nejhorší na tom je, že všichni vidíme, kde může být řešení a ZZ a jeho zarputilost to nedovolí realizovat. Jinak na toho CR7 jsem myslel úplně stejně. Alba sice k první amarilla přišel ani neví jak, ale tak samo i Carvajal a pokud Lahoz chtěl machrovat a rozdávat karty, tak se pak nemůže divit, že tím sám sebe dostane pod tlak.

Real_M
Real_M

Vinicius Junior: "He (Cristiano Ronaldo) came into the dressing room at halftime to support the team and give us moral support. That’s why I celebrated like him. He’s a winner in & out of the pitch".

CrisRM
CrisRM

Cristiano byl v šatně jo? Hezke od něj

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

biscottos seven borec.... Že by se vztahy po odchodu daly konečně do pořádku.

Real Siempre
Real Siempre

Vypada to, ze cas trochu obrousil hrany. A je to tak dobre.

MarcoMarsh
MarcoMarsh

Takze uz vieme preco nastal taky obrat po druhom polcase biggrin Nie ZZ ale Cristiano ich musi namotivovat aby zacali slapat.

Real_M
Real_M

Faktor CR7 u nás stále funguje lol mal by prísť pozrieť aj na zápas do Manchestru lol

Laura97
Laura97

Je to proste stále madridista. real1

Real_M
Real_M

Budúci tréner Realu biggrin

Laura97
Laura97

Kiežby, na Eure sa osvedčil lol a ešte by som za trénera chcela aj kapitána.

lukita
lukita

thumbsup áno je a mám z toho radosť potešilo ma to

Laura97
Laura97

Mňa tiež, keď som sa dozvedela, že bude na zápase mala som radosť.

Doczizou
Doczizou

Tomu se strašně těším. A když to tak bylo, víme co je nakoplo. Navždy madridista !

Raulik
Raulik

Byl v šatně v poločase a burcoval bývalé spoluhráče. ????

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Vypadá to tak, ten posun ve vztazích musí být zásadní. eek

Holoubek
Holoubek

Až možná na toho Albu, což bylo hraniční si myslím, že to bylo taky fajn výkon. Mariano dal stejně golu za 2 minuty na hřišti jak Benzema za posledních 13 zápasů ligy. To je fakt na zamyšlení biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Mě ne, ve chvíli jak dostal ten balón, tak říkám mladému, dívej on dá gól a bylo redface smooth

zemiak
zemiak

Toto od Karima nevidis, zoberiem loptu a donesiem ju kolmo do brany. Nabieha spoluhrac? OK ale som pred branou a ja ju nesiam az za ciaru heading . Pri gole predviedol aj svoju nesikovnost (sikovnost? biggrin ), ale ked do tej brany nejdes, gol nedas.

MarcoMarsh
MarcoMarsh

Ja som pocas akcie skor krical nech to prihra biggrin myslim ze Vinco, ci kto to bol bol uplne volny pred branou, no trocha (dost) zasebcil ale vyslo to

Ryan
Ryan (upraveno: )

Výborná druhá půle, takhle bojovný výkon jsem od nás už dlouho neviděl. Ta chvíle, jak tam Marcelo vyhecoval diváky, když s Varanem zastavili Messiho šanci, to byl snad ještě lepší moment než oba góly. A že vítězný gól de facto vstřelil Piqué, to už je jen třešnička. biggrin

PS: Carvajal s Casemirem po tý středeční hrůze výkon na pána, oba dva. thumbsup

Real Siempre
Real Siempre

Marcelo tam byl v totalnim rausi.

zemiak
zemiak

Tesne pred tym som nadaval, ze on uz snad nikdy nikoho nedobehne, nechal si to na spravny moment.

Michy
Michy

Druhá půlka byla od nás dobrá, od viniho gólu jsme byli jasně lepší a Mariano je prostě borec. Jen je škoda, že příští zápas si nejspíš nekopne.

AdM22
AdM22

Druhej poločas byl z naší strany možná nejlepší výkon, co jsem letos viděl. Konečně jsme zas mohli mít z fotbalu trochu radost. smile

iHala Madrid!

Real Siempre
Real Siempre

Farsa dve velke sance v prvni puli, ale jinak nic. Messi to sam vsechno neudela. Jinak dobre, ze se v tydnu nehraje, kdyz jsem videl zejmena Fedeho a Carvu, jak jsou hotovi, tak par dni klidu prijde k duhu.

CrisRM
CrisRM

Messi byl neviditelny..

Real Siempre
Real Siempre

A hlavne F.de Jong, ten, ktery mel tvorit z hloubky, totalni nic.

CrisRM
CrisRM

Pravda.. De Jong vs Valverde… Jasný vítěz...

Laura97
Laura97 (upraveno: )

Druhý polčas bol veľmi dobrý. Konečne sme doma porazili Barcelonu a nedostali ani gól. Hráči zaslúžia pochvalu, že po prehre so City sa nevzdali a zabojovali. Vidieť ich radosť po góloch a bojovnosť dotiahnuť to do konca bolo krásne, dnes som na tím hrdá. real2 halam Možno im priniesol šťastie CR, aj Marcelo ožil biggrin

zemiak
zemiak

Marianove zakoncenie bolo uzasne. Toto by sa oplatilo trenovat, genialny bol spomaleny zaber na Stegena - vyborne vybehol, zmensil uhol, Mariano nakopol loptu do zeme - Andre sa pobavene zasklebil a potom ho myslim Umtiti zrovnal zo zemou a usmev ho presiel. Inak ma Riadne vytocil, co zasa za zakrok vytiahol proti iSCOvi a ked uz to nedal, Pique zachranil.

Xdr3891
Xdr3891

Ligu musíme tento rok už zvládnuť. Súčasná Barca má len 2 dobrých hráčov.

olinho
olinho

fantazia chalani, som na vas nesmierne hrdy, Zizou pripravil muzstvo vyborne, podali sme jeden obetavy, kolektivny, koncentrovany vykon a podla mna sme absolutne zasluzene vyhrali a sme tam, kam patrime, teda na cele... v prvom polcase to bolo vyrovnane, ale tutovky mali iba hostia, dvakrat nas Thibaut podrzal, my sme viackrat zlyhali vo finalnej faze...v druhom polcase sme tam mal usek, kde sme ich totalne pritlacili a mali sme tam tri dobre sance, skoda Iscovej strely, to by bol paradny gol...Vini skoroval aj so stastim, ale za svoj vykon si to plne zasluzil, strasne odmakany zapas aj smerom dozadu a Mariano tomu nasadil korunu, takto nejako treba vyuzit sancu a tych par minut, super chlapce...som nesmierne stastny, chalani ma potesili, vyhrali a teraz to mame opat vo vlastnych rukach halam real2

Beast7
Beast7

Druhy polcas bol brutalny, hrali sme paradne Barcelonu sme tlacili skoro cely 2.polcas a Vini v 2.polcase jednoznacne najlepsi hrac aky tah na branu ma a bol to pekny pohlad nanho celkovo, som spokojny udrzali sme ciste konto a mame 3 body a vysledok 2:0 pekne, Mariano prva strela a gol paradicka mal by dostavat naozaj viac minut ktovie co by z neho bolo keby dostaval vela priestoru..Hala Madrid real2

dod1al
dod1al

Nie som ovplyvnený víťazstvom Real-u, ale kto sa aspoň trošku vyzná vo futbale tak by nemal písať nervácke komenty, lebo to je des a hrúza...

  • dnes najmä v 2.polčase intenzita hry, nasadenie, trpezlivosť a túžba po víťazstve rozhodla
  • áno, Vinícius toho veľa aj pokazil, ale jeho odhodlanie bolo úžasné
  • fyzická pripravenosť hráčov Real-u je skvelá, EC v takom tempe do poslednej minúty som dlho nevidel
  • LaLiga je stále otvorená, Real dostal "injekciu", treba sa sústrediť na najbližší duel a všetko je otvorené
  • Mariano ukázal, že má čo dať tomuto tímu, v budúcom dueli by mal ZZ nechať Benzemu odpočinúť
  • Hala Madríííd, vďaka chlapci za krásny a úspešný večer wink
  • P.S. viera do posledného dychu a konečný hvizd rozhodcu je v DNA RMFC a na to som vždy bol, som a budem hrdý adoring
Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup tady bych chtěl jen připomenout, že jsme letos 2 porazili Sevillu, 1AM a Barcu a žádný z těchto těžkých zápasů jsme neprohráli. Ten posun v tom týmu jednoznačně je, jen jsme prostě někde na půl cesty.

zemiak
zemiak (upraveno: )

Nam celkom vyhovuje hrat so supermi, ktori chcu aspon trosku hrat futbal a nie betonovat, kedze mame velky problem zabuchat kladivom na beton. Proti MC mi prislo, ze sme zabudli, ze to vieme a prilis sme sa sustredili na nedostanie golu doma. Teraz sme boli vyvazeni a aj ked sme mali vzadu par kolapsou, bolo vidiet, ze chceme dat gol a Barca s tym mala velke problemy. Vysledok mohol byt aj iny, ale asi zasluzena, no dost tesna vyhra. Stale nie je vyhrate, bez golov od utocnikov v zaklade to do konca tak ci tak nedotiahneme. Tesi ma ale, ze Vini ide hore a aj vo velkom Clasicu bol nas najnebezpecnejsi hrac thumbsup .

BTW: Baleofili, ZZ opat ukazal, co si o Balovom nasadeni a odhodlani mysli. Mozno proti MC bude v zaklade - kor vonku, no doma to s nim uz nechce riskovat.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup jj Zizu přesně ukázal, jak s Balem počítá a je pro tým důležitý, tak samo jak se ukázalo, že zkusit někoho jiného místo Karima "není" řešení. biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Vcera jsme po Vinyho golu predvadeli 5 minut to same, az jsem si rikal, co to tam zas vyvadime. Ale hosi nastesti rychle prisli na to, ze Farsa nejsou City a tolik netlaci a sli zase napadat.

PDReal
PDReal

Pod Zidanom to tak bolo vzdy, tazke zapasy ok, potom pride Mallorca a stratime body, na tych zapasoch by bolo treba zapracovat

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To ano, ale řekl bych, že tam jde odpovědnost hlavně za hráči, ti totiž nepodají odpovídající výkon.

PDReal
PDReal

tak podla mna je problem v tom ze nevieme co hrat ked sa super stiahne na vlastnu polovicu ... nevieme hrat do plných ...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Upřímně, tohle ale umí opravdu málo kdo, tím nás nechci nějak bránit.

PDReal
PDReal

no ved ja to zase naopak nemyslim zle, len kosntatujem, bohuzial prave Barce toto ide o cosi lepsie preto v lige roky stracame ... tento rok nastastie aj oni maju problemy, dufam ze uz to s nimi pojde len s kopca rotflol

Doczizou
Doczizou (upraveno: )

Dnes takový divný den a moc jsem se netěšil. O to víc jsem rad a spokojený. Těšíme se z výhry. Par postřehů :

  • ZZ když prohrajeme, nezůstane na něm niť suchá, když se vyhraje, tak je to asi zázrakem. Dnes namotivoval a složil to jako frajer. Samozrejme až na Benzemu.
  • výborný Marcelo a Carvajal... jezdili jak o život. Největší šance Fcb středem. Ty dva za mě super
  • Vincek jsi to zasloužil, makal taky úžasně. Asi nikdy nebude hráč s 20 góly v sezóně, ale teď řešíme dnešek a ten se mu povedl.
  • šanci nám dal Cortois. Dotahovat 0:1 by bylo hodně těžké.
  • nemám růžový brýle, každý zapas bude pro nás těžký. No tohle velké hráčům novou krev a chuť se prát o titul !
LosMerengues
LosMerengues

Konečne môžeme byť šťastní po El Clássicu. Dnes zodpovedný výkon od všetkých hráčov, veľmi milo ma prekvapil Marcelo. Vinckovi aj keď najmä v 1. polčase nič nevychádzalo, tak stále skúšal a skúšal čo je super! Okamih zápasu pre mňa striedanie Benzemu. Ešte nikdy som nevidel aby pri takom stave hráč vedúceho tímu opustil ihrisko skôr ako vôbec 4. rozhodca zdvihne tabuľku nad hlavu. rotflol

olinho
olinho

inak v tejto sezone v Clasicach bez inkasovaneho golu hat

lukita
lukita

thumbsup skvelé

adriano213
adriano213

Mariano v La Liga 1 odohrana minuta 1 vstreleny gol lol ani CR u nas nemal v ziadnej sezone priemer gol na minutu lol

markushaluska
markushaluska

Mohli Marianovi tu 7 predsa len nechať lol

Masi
Masi

Moc hezký zápas, zdravé napětí, ale hlavně se hrál fotbal a to oboustranně pěkný. Nejlepší na straně Barcy Messi, Griezmann a Semedo. U nás Karim, Thibaut, Kroos. Velký palec nahoru pro Marcela. A Vini konečně gol, chlapec se uklidní a ono to půjde. Mariano umí hrát moc hezky uvolněně když tam vlítne na minutu, génius Zidane. smoking

adriano213
adriano213

Masi viem ze mas rad Benzemu ale vazne si myslis ze patril k najlepsim na ihrisku ? lol ani nahodou

Masi
Masi

Ano to si skutečně myslím. Každý útok šel přes něj, vše zrychlil, nepředržuje míč, hraje neskutečně efektivně a jsem rád, že se díky tomu dostáváme vůbec dopředu. Valil se tam jeden útok za druhým, téměř neztratil míč a to ho zase zkoušel položit Piqué podivným chvatem, pohybuje se všude, pořád útíká strážcům, proto je vždy volbou první přihrávky a ostatní můžou volně bez zdržování doběhnout.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jako máš pravdu, ale zase to nepřeháněj biggrin Navíc jsme tam kde vždy, jako 10ka by byl super, ale když je v 16ce, tak není schopný vystřelit a když už to udělá, tak trefí světla stadionu.

adriano213
adriano213

No to ano ale tam kde ma byt nie je ,ked ma dat gol neda…my potrebujeme utocnika ktory dava goly nie utocnika-zaloznika vcera tam Karim sance mal a opat vyhorel

Masi
Masi

To je věc názoru a můj je přesně opačný. Když tam útočník je, hra se k němu ani nedostane, protože projít středovou hradbou je složité. Pomůže ti nějaká rychlá kombinace středu, což neděláme, pomůže ti nákop, což si normální tým pohlídá, pomůže ti zrychlení přes křídla, což nám delší dobu nejde. Dobrou možností je spolupráce s hrotem a jenom se opakuju když řeknu, že díky tomu, že náš útočník funguje lépe než jiní, se na soupeře valíme v dostatečné rychlosti i počtu. Góly dává tým a přispět musí každý, jako například včera Vini. I Isco byl blízko, i Karim. Góly příjdou, když se dostáváme k brance a to se včera dařilo na výbornou.

PDReal
PDReal

presne thumbsup

Holoubek
Holoubek

Nevím, jestli patřil k nejlepším, ale souhlasím, že včera mu to herně sedlo, což samozřejmě bylo vidět i na útočných akcích, který z velké části taky šly přes něj. Problém je, když to pěkně rozehraje a zrychlí třeba na Fedeho, tak bohužel pak nestihne doběhnout do vápna, kde by byl potřeba, a většinou tam je jen náš jeden hráč (Vini) případně tam nebyl nikdo. Pak jestli by nebylo lepší aby tudle roli "desítky" neplnil Isco, a Benzema by se tlačil do vápna a do zakončení. Případně musí být k Benzímovi nějaký golový křídlo jako byl CR nebo je Salah, Mané atd. kteří se do vápna budou tlačit.

Za mě včera nejlepší záloha, především Fede mě bavil. Ale samozřejmě zahráli dobře všichni, hlavně v druhém poločase, kde jsme díky našemu mega presinku Barcelonu téměř nepustili hrát. Potešil i výkon Courtoise. U Barcy se mi nejvíc líbil asi Arthur, Griez a Vidal. Messi nebyl extra zlý, ale podle mě hrál mírný podprůměr, ale to pravděpodobně, že mu záloha, hlavně Casemiro nedal téměř prostor.

Hra byla o mnohem lepší, ale taky tím, že nám prostě sedí, hrát otevřenou partii s lepšími týmy, kde prostě nehrají v zataženém bloku. Proto taky máme tak fajn výsledky letos proti silnějším soupeřům (Barca, Atleti, Sevilla,..) Bohužel, abychom byli úspěšní v lize, musíme vědět hrát proti betonu, a tady je taky i na ZZ, aby nějak hráče za prvné koncentroval a dal nějakej systém, co dělat když. Na tom bude muset ZZ popracovat a snad trochu povolí a začně víc zapojovat Joviče s Marianem.

Zobinho
Zobinho

Jo to byla přímo radost pohledět, když Messi přebral balon a hned u něj byl Case, který mu vypíchl balon. Úplně mi to připomnělo Kovačiče, který ho takhle osobně bránil.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jenže to o čem píšeš platilo za BBC a to jen v její nejlepší době. Útočník by se měl zapojovat do souhry, ale jen do té míry, aby pak nechyběl v 16ce. Bohužel hrajeme v systému, ne který nemáme vhodné hráče a pokud má Karim období, kdy mu to nepálí, tak by jsme měli umět hrát i jinak. Otázka je tedy, jestli Karim i přes své kombinační schopnosti není pro RM spíše přítěží. Gól Mariana jasně ukázal, že se to dá hrát jinak. Karim nemusí nutně odcházet, ale on musí mít kvalitní alternativu, které hlavně dáme i čas na hřišti.

PuschKing
PuschKing

A odkiaľ ty vieš, aké má pokyny od ZZ? Ak by neplnil pokyny trénera, tak nehrá stále, ale sedí na tribúne... Karim je náš najlepší útočník, či si to niekto prizná alebo nie... To, že nemáme náhradu nie je chyba ZZ...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

A pořád dokola facepalm Myslíš, že mu ZZ zakázal střílet, dávat góly, nechodit do 16ky??? To že nemáme náhradu je především chyba ZZ protože má na lavičce další dvě 9ky, který i přes Karimovu nemohoucnost nedostávají absolutně žádnou šanci. Pokud by dostávali pravidelně šanci, tak nemusíme tak často trpět. A pokud na to nemají, tak nemají v RM co dělat a je třeba sehnat jiného hráče.

PuschKing
PuschKing (upraveno: )

Problém nie je v Karimovi, to si treba uvedomiť. Chcete od Karima nemožné... Karim nikdy nedal viac ako 32 gólov za sezónu. Problém je v tom, že zbytok tímu sa mu produktivitou ani nepribližuje... Keby ešte aspoň dvaja hrali tak "slabo" ako Karim tak máme 96 gólov len od troch hráčov, čo by bola úplne iná realita... Navyše máme takmer permanentne zranených hráčov, ktorí mali tvoriť základ útoku - Asensio + Hazard... Tam je tá chýbajúca produktivita + bezzubý Bale... Máme herný systém nastavený ako máme... Neviem či máš predstavu, koľko trvá, kým si nazháňaš nových hráčov aby si zmenil systém... A koľko ešte vyhodených peňazí bude na hráčov, ktorým to proste nesadne v RM aj keď sa do systému hodia svojimi výkonmi v minulom klube... Ja som spokojný, že máme výrazne zlepšenie oproti minulej sezóne a prestavba bude pokračovať... Stále vravím, že titul v La Lige je mojím prianím a pokiaľ ho získame, bude to až až pre túto sezónu...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Problém není "jen" v Karimovi, Karim je součástí celého problému. Souhlasím, že je nám třeba gólové křídla, proto jsem taky psal, že Karim byl super v době BBC. Dneska když má stát útok na něm, tak je problém. Problém je to, že má strašně nevyrovnané výkony a problém je to, že ZZ ho nesundá ze hřiště. Změna systému trvá tomu rozumím a i já jsem spokojený s posunem o proti loňsku a nečekám zázraky. Na druhou stranu je těžko nějakou změnu uskutečnit, když se o ní ani nesnažíš. A tady jsme zpět u Karima, pokud bude mít nadále neohrožené postavení, ale zároveň nebude schopný dát dva měsíce gól, pak je Karim problém, protože zabírá místo někomu, kdo by mohl být produktivnější.

PuschKing
PuschKing

Určite sleduješ RM dlhšie, čiže by si mal súhlasiť, že Karim má vždy v sezóne útlm v produkcii, ale potom sa zase rozbehne, čomu napomáha to, že mu ZZ dáva dôveru... Toto je proste Zidanov štýl vedenia-podporí svojich hráčov aj keď sa nedarí, preto za ním kabína ide...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Sry, ale tohle není o důvěře, ale "slepém" čekání než se Karim chytne. V době CR7, hrajícího Balea se můžeme bavit, že jsme si tento komfort mohli dovolit, teď to prostě nejde. Pokud ZZ ví, že Karim tento útlum má, ale zároveň má být/je tahoun, tak tu má být plán B a dát šanci i někomu jinému.

Nasir
Nasir

Hele, neber si to osobně, ale toto je pitomost. Pokud má hráč pravidelně útlum, tak trenér musí mít už připravenou další variantu, rozehraného náhradníka. Ne že budeme bezmocně čekat a modlit se, až to špatné období skončí, takhle dobrý manažer nepostupuje, to je triviální věc. ZZ tam Benzemu nechává kvůli hierarchii a protože jiným hráčům nevěří a chce od něj pomoc s rozehrávkou, proto jeho výpadky ignoruje. Všechny tyto věci mají určitý smysl, ale nyní nám moc nepomáhají (to by bylo na delší diskuzi). Řeknu jenom, že když tam máme 4 záložníky, tak nestačí, že je Benzema supluje. Souhlasím s tím, že někdy pošle výborný míč dopředu - to udělal včera. Ale není to tak každý zápas, taky je kazí a není to jeho hlavní úkol. Když si pustíte záznam, uvidíte situace, kdy Benzema nestíhá do vápna (to třeba ani Isco, ale ten není hroťák). A že ZZ nevěří hráčům, kterým dá minimum šancí, je jeho dlouhodobá slabina, kterou předváděl už poslední rok s CR7. Hráči nejsou slepí a většina důvěru potřebuje. Každý není "stroj" jako CR7 a nemá jeho sebevědomí, to ale neznamená, že to nemůže být dobrý hráč.

Obhajoval jsi Benzemu systémem, ale Zdeněk ti správně napsal, že on je součástí systému. Chyby dělají i jiní, ale on je hlavní zakončovatel a systém hry je spojený s jeho (ne)kvalitou. S běhavějším nebo silnějším útočníkem, který přetlačí obránce, by to bylo jiné. Benzema se ani nehodí k našim křídlům, nespolupracuje s nimi, jak má, a není rozený střelec. Viz třeba včera, když Vini + Benzema šli proti 5. Viniho bránili 4 obránci! Co si myslíte, že s tím udělá? Že to kopne obloučkem přesně mezi hráči na Benzemu jako De Bruyne? Tak to je trochu naivní, zadruhé hráči Farsy nebyli tak unavení jako ti naši a zatřetí to by byla pohádka, kdyby Real našel kluka, co je v 19 na úrovni De Bruyneho! Ale tak to asi nebude. Vini má prostor to nahrát jenom dolů ke středu. Co má udělat Benzema? Jít tam a narazit Vinimu nebo to vzít na sebe. Co ale Benzema udělal? Nic, jen tupě čekal, jestli to Vini vyřeší sám. To se děje v zápasech běžně. "Tato útočná kombinační hra Realu radostná je velice". rolleyes

Gristo
Gristo

thumbsup nicméně náhrada je Jović...

PuschKing
PuschKing

Náhrada, ktorá zatiaľ ešte potrebuje čas, lebo teraz jeho príchodom na ihrisko sme ešte slabší ako s Karimom bez formy...

PDReal
PDReal

lenze vidis ze v sucastnosti ked utocnik stoji v 16-ke (viď Jovič) tak zas nanho nedostaneme loptu, a to ma opät vracia k nazoru ze chyba je ta ze nemame kvalitny trojlistok, takto hral Karim aj v minulosti a slapalo to ... davali sme kopec golov, Firmino tak hra v Live a takisto to slape, mi nato ale nemame hracov na kridle momentalne, takze suhlasim zeby sme mali hladat iny cestu ... nemyslim si ze by nam velmi pomohla len vymena utocnika pokial nebudeme vediet bez jeho pomoci dostat supera pod tlak a vytvorit mu sance

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

A tady se nabízí otázka, jak je možné, aby záloha + křídla RM nebyli schopni dostát míč na našeho útočníka?? Částečně je to problém Joviče, protože mu to moc nejde a nehraje, částečně je problém až ve velkém zvyku hrát s Karimem. Jen výměna Karima samozřejmě nepomůže, ale nic nedělání je ještě horší.

Masi
Masi

Co že ukázal jasně gól Mariana? Že Barca prohrává v nastavení v souboji o čelo tabulky a má vysunuté hráče na soupeřově půli a hraje vabank?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Ne, že to lze hrát i přímočaře s tahem na branku a bez strachu ze zakončení. Kolikrát za poslední zápasy se Karim dostal ve slibné šanci do 16ky a než si rozmyslel co udělá s balónem, tak o něj přišel, někdy mi to přijde až zoufalé. Já si cením jeho kombinačních vlastností, ale ta nemohoucnost, ve které se zase ocitl je šílená a ZZ by s tím měl něco dělat. Marcelovi sedění za Mendy značně pomáhá....

I ten můj 12 letý "fotbalista" ti u zápasu řekne, že mimo Vincka (a ten minimálně) se nikdo nesnaží natlačit se před bránícího hráče (jak to udělal Mariano), s balónem jít přímo na branku a zakončovat. Včera tam měl Fede minimálně dvě takové akce kdy se svou rychlostí mohl jít a místo toho volil nesmyslnou přihrávku a celou akci zabrzdil. Všichni neustále někoho hledají a snaží se zavézt míč až do branky.

Gristo
Gristo

Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by to Benzema nejspíš dělal, ne? biggrin Marianův gól v nastavené hierarchii nic nezmění...

Gristo
Gristo

Trenér dělá vždycky všechna rozhodnutí v prospěch celého kádru...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

facepalm prosím tě bez urážky, kolik ti je roků???

Gristo
Gristo

Chceš říct, že nechce aby tým hrál co nejlépe a aby se vyhrávalo? Má nějakou představu o tom, jak by to mělo v každém daném zápase fungovat a vybírá pro to vhodné hráče. Ono je sice hezký, že dal Mariano gól, ale v konečném důsledku to moc neznamená. Co se týče tvé otázky, tak 15 let.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

biggrin thumbsup a jsme konečně doma a teď lépe chápu tvé názory (nic ve zlém). Jasně že ZZ dělá vše pro úspěch, jenže tohle samo o sobě úspěch nezaručuje. Je třeba si uvědomit, že každý se plete a poučit se ze svých chyb. ZZ je v některých věcech až příliš konzervativní, zarputilý a opisuje neustále stejné vzorce, což prostě není dobře. On má být schopný nachystat tým na jinou variantu hry a využít potenciál, který se mu nabídne a ne že když dá Jovič nebo Mariano gól, tak je za odměnu nenapsat do další sestavy. Jestli sis včera všiml, tak Mariano po gólu cry (Baleovi emoce neznámá) a tuto emoci je třeba zvednout a dát jí šanci, ukázat mu důvěru a strčit ho tam v dalším zápase do základu. Když se nebude dařit nevadí, dá tam svého koně a výsledek bude stejný. Nebo se zadaří a..... Je to jako jít 5x na rande s jednou buchtou, nedostat ani pusu, pak dostat zašuk.t od její nejlepší kámošky a druhý den zase zvát na rande tu první. Jako zarputilost se cení, ale plné vajca to nevyřeší. redface

Gristo
Gristo

Nevím no, já jsem zase za konzervativnost a zarputilost, i když uznávám, že občasná flexibilita může být k užitku, jako třeba ve španělském superpoháru. Ale mě se prostě líbí jasně nastavená hierarchie, ať je to už jakýkoliv post. To máš jako kapitán, seržant, kaprál. Taky to nemůžeš pořád točit, ti v nižších patrech musí vytrvat, plnit svou roli a využívat šance. smile Co se týče toho brečení, tak chápu že ti jižani to mají nastavené trochu jinak, ale já bych kvůli takové věci nikdy nebrečel. A k tomu začátku, to jako když jsem mladý, tak nemůžu mít v ničem pravdu? biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Hierarchie je důležitá, ale musí to mít své hranice, pokud je nemá je silně demotivující. Jižan nejižan, o tom to není, pokud něco miluješ a děláš to rád, tak tě to pohltí. U fotbalisty je hlava 70%, podívej na Hallanda, veze se ne obrovské vlně nebo Marcelo, který potřeboval nakopnout Mendym. Karim už tady x let mimo mistrovskou sezónu žádnou pořádnou náhradu nemá, a proto je v klidu mimo i několik měsíců a nic se neděje. Pokud jde o tvůj věk, tak to samozřejmě neznamená, že nemáš automaticky pravdu (nikdy si to nenechej nikým nakecat), jen máš prostě v něčem trochu ušacký (naivní) pohled, to je celé, ale k tomu si musíš dojít sám. wink

Ryan
Ryan

Samozřejmě, že můžeš mít pravdu, ale ty tu píšeš, že "Trenér dělá vždycky všechna rozhodnutí v prospěch celého kádru...", jak kdyby trenér byl neomylný, což je prostě naivní. On má samozřejmě zájem na prospěchu kádru, je to jeho práce, ale jako každý jiný smrtelník taky dělá chyby. A stejně jako by měl být chválen za správná rozhodnutí, tak by měl být (přiměřeně) kritizován za ty špatná, protože kdyby ho celý svět jen plácal po zádech, tak bychom se nikam neposunuli.

Gristo
Gristo

Však ano, chyby může udělat, ale ne úmyslně. Myslí si, že Benzema je pro hru týmu tou nejlepší variantou, tak ho tam posílá. Jestli to byla chyba nebo ne, můžeme zhodnotit na konci sezóny... thinking

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

pray zhodnotit to nemůžeš, protože to není s čím porovnat, pochop to. Aby jsi to mohl udělat, tak by druhý útočník měl dostat přiměřený čas, protože tak to stále budou jen dohady jaký by to bylo kdyby.

Gristo
Gristo

Mluvím o hodnocení, ne o porovnávání...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jak ho chceš zhodnotit, když ho nebudeš mít s kým srovnat???

PDReal
PDReal

tak na 15 rokov mas velmi kultivovany prejav hat

MarcoMarsh
MarcoMarsh

Prvy polcas celkom vyrovnana hra, Tibor 2x velmi podrzal, za to my sme nejaku sancu nevypracovali. Vini isiel asi do 4och prienikov no bohuzial ani v jednom pripade nevyriesil situaciu dobre.

Druhy polcas, to uz bola ina pesnicka, velky pressing od nasich hracov, barca nevedela poriadne rozohrat, zdalosa mi ako keby prestala hrat. Velka skoda ze mariano nedostava viac sanci. jeho dravost je neskutocna.

Stale nechapem toho benzemu, on rozohrava nase utocne akcie zo stredu ihriska a potom neni nikto v 16ke. Za mna najlepsi dnes Isco a Valverde. Snad nasich hracov toto vitazstvo nakopne. halam

Laura97
Laura97 (upraveno: )

Videli ste komentár jedného fanúšika Barcelony: A nie je to teraz jedno ? Tu neide o to, či Pique tu strelu tečoval ale o to, ako tej čiernej opici dovolili vystreliť. Semeda nikde a Pique ustupoval dovtedy, dokedy nebolo neskoro. vomit2

Real Siempre
Real Siempre

Kdyz pomineme tu opici, tak jsem se po tom golu dobre bavil tim, jak asi Piquemu bylo, kdyz konecne prisel na to, ze Viny uz je fakt blizko a mohl by strilet biggrin

Laura97
Laura97

biggrin asi si myslel, že predsa Vini nedá gól tak to nečakal.

Real Siempre
Real Siempre

On si Pique asi nekde na farsa forech precetl, ze Viny neumi vystrelit, proto mu tam nechal tolik mista a pak uz to nestihl uhasit, ale naopak nam jeste pomohl biggrin

Laura97
Laura97

Veď sa po zápase aj pochválil lol

Real Siempre
Real Siempre

Jinak dneska, kdyz tak koukam na sestrih, vidim, ze drtiva vetsina sanci ve druhe puli byla po vykopu od Ter Stegena, ktery to proste nemel komu dat. Behem par vterin jsme meli balon a hned jsme sli dopredu. Perfektni thumbsup Nehlede na to, ze Farsa vcera fakt po 65 min zacala fyzicky odchazet.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

JJ ze začátku ta rozehrávka šla, ale jak jsme na to přišli, že to hrají úplně stejně, tak jsme to kradli. Přišlo mi to, jako rozehrávka v přípravce lol, ale tohle všechno plyne z toho, že měla Barca špatný pohyb. Toto jde však na vrub pasáka krav.

Real Siempre
Real Siempre

U nich se nepotkavaji dve veci - to co dela treba Neuer, protoze to je fakt prakticky stoper (Ter Stegen to zkousel, ale bylo videt, ze mu to neni vlastni), a to, co delalo ve stredu City, tj. schopnost pohybem utect z pressingu.

adriano213
adriano213

Ozaj sledoval som na FB ,ze niekto z merengues.cz bol vcera na el clasicu chystate sa aj o neaky report ako ste tam isli, kde co a ako ? Nejaky clanok napisat ? smile

olinho
olinho

presiel som si komenty a fakt nechapem, preco mate tu potrebu nadavat na hracov a posielat ich niekam po takomto vitazstve, je to ubohe...Mariano da gol a namiesto toho, aby sa oslavovalo, ako to zvladol, tak sa zacne posielat Benz niekam, hoci aj on odmakal cely zapas a za vcerajsi zapas si kritiku rozhodne nezasluzi, ale vsetci sme nejaki... rolleyes

Lukáš Černý
Lukáš Černý

Prosím, nevíš jestli je někde možné se podívat na záznam? Klidně i jednorázově placený ...

Holoubek
Holoubek

Pindat na Karima? Vždyť nikdo neříká, že byl příšernej nebo tak, včera zahrál slušně, tak jako celý tým to odmakal, ale určitě nebyl nejlepší na hřišti. Téměř všichni ho tu chválí, tak zas nepřeháněj. Co se týká třeba i mě, tak jsem jen zmiňoval, že prostě není ideální že jeden útočník má za 12 zápasů stejně branek jako Mariano, kterej odehrál 2 minuty. A tím samozřejmě myslím, že je prostě potřeba větší rotace v útoku. Všichni jsme štastní za výhru, ale nemáme stále nic vyhráno. Důležitý bude neztrácet body a zopakovat bojovný výkon i v příštích zápase.

PuschKing
PuschKing

Odpoveď som písal vyššie Zbyňkovi :) Súhlasím, že ešte nemáme nič vyhrané... Ale neopúšťam sa keď sa proste nedarí... Tým je v prestavbe a raz dôjde aj na Karima, ale momentálne si nemôžeme dovoliť posadiť nášho naj strelca, pretože to čo zahrá Karim nezahrá ani Jovič ani Mariano v momentálnej forme... Jovič dostal pár zápasov za sebou, ale nevidel som uňho ani zrnko zlepšenia... Potrebuje viac času... ZZ nemôže čakať kým zaberie a naj strelec bude sedieť...

Holoubek
Holoubek

Jasně, nejlepší střelec to sice je, ale jak jsem psal, v roce 2020 mu to prostě nejde, tak přece nemůže hrát za zásluhy. Proto by možná bylo lepší i zkusit něco jinýho, třeba i s tím Marianem, případně by mohl Mariano jít na hrot a Benzema hrát zleva či po Marianem. Všechna ta kritika právě, že prostě to ofenzívě nejde, ale i tak se hraje téměř v totožný sestavě bez nějaký změny, což teda jde právě na hlavu samotnýho ZZ. Neříkám, že Benzema musí sedět teď 10 zápasů v řadě, ale nějaká rotace by ani jemu neuškodila...

football.is.passion
football.is.passion

výhra, nevýhra...Kritika smerovaná Karimovi je úplne na mieste. El Clásico sme urvali, to je pekné, ale to nieje dôvod na to aby sme ignorovali fakt, že už pekných 15 zápasov v rade nastupujeme do zápasu 10ti (ber to prosím ťa s rezervou). Nemôžme si dovoliť posadiť útočníka, ktorý za posledných 12 zápasov strelil 1 gól a viditeľne hra katastrofálne? To myslíš seriózne vážne? Trošku ti chýba súdnosť a reálny pohľad na vec. Môžeš sa hrať na akokoľvek loajalného fanúšika, ale čo si napísal je jednoducho čistá blbosť. Samozrejme, že Jovič či Mariano nemôžu byť vo forme keď celú sezónu presedeli na lavičke/tribúne. Ale momentálne by som vsadil aj posledné gate nato že jeden či druhý by boli platnejším a prínosnejším hráčom ako Karim. A to nemyslím vôbec v zlom. Karimovi klobúk dole za všetko čo pre tento klub urobil, ale podľa môjho názoru v klube ako je Real Madrid by malo byť neprípustné aby hráč takto totálne bez formy má neohrozenú pozíciu 1ky v útoku. Zidanovi všetka česť, tohoto trénera milujem, ale práve túto vec mú vyčítam a vždy vyčítať budem.

PuschKing
PuschKing

Nesúhlasím s tým, že sme 15 zápasov v rade o 10tich... Pretože aj keď Karim gól nedá, svoju ďalšiu robotu si odvedie... Štatistika jasne ukazuje, aký je jeho gólový priemer... Mal obdobie keď mu to sypalo a teraz obdobie, keď mu to nepadá-čo presne vystihuje jeho gólový priemer...

To je ako som písal na začiatku s Tiborom...mal tuším 12 zákrokov a 11 gólov... Písal som, že štatisticky nepatrí ku brankárom, čo má 50% úspešnosť zákrokov a že v ďalšom období sa tento priemer upraví tým, že bude mať aj kus šťastia, nie len smoly pri chytaní... A wuala, Tibor si posledné obdobie vylepšil štatistiku na svoj štandard... ZZ nie je sprostý, vie dobre, že ak by Jovič bol schopný nahradiť aspoň trošku lepšie Karima, tak ho tam dá... Lukovi to však ale ešte nejde...

PDReal
PDReal

to ze nastupujeme 10-ti sa neda brat ani z rezervou lol ze nedava goly okej, chapem, ale ze nastupujeme 10-ti to ti k tomu poviem len tolko ze v tom pripade nastupujeme maximalne 8-my wink stale sa musim vracat k tomu ze vacsina zatvara oci pred tym ze ten utok je cely neproduktivny a je jedno kto tam nastupi, ani jeden z troch ofenzivnych postov neprodukuje goly, Karim okrem golov ma este aj najviac asistencii, a to uz je troska smutne... ked najslabsi clanok muzstva je nielen najlepsi strelec ale este aj najlepsi nahravac, ak je teda on tak hrozny tych ostatnych by sme mali vsetkych rovno povyhadzovat rotflol problem je ale v tom ze Jovic v najlepsom zapase neukazal nic viac nez Karim v tych bez formy , tak koho tam chces dat? Mariano by mal dostavat viac sanci, ale za mna z lavicky pretoze podobne ako Morata je typ ktoremu to viac sedi ked naskoci do druhej polovice, ked zacina od zaciatku tak nehra v takom tempe ako na tych par minut, a prave to tempo ked tam lieta ako utrhnuty z retaze je to co Mariana zdobi ... je to tazka tema ocividne 100 ludi 100 chuti, ale ten hate na Karima je premna nepochopytelny... kritika ok, ale ked niekto pise ze je katastroflany a podobne to je cez ciaru, ignorujete tym nazory jednak "asi hlupeho" Zidana, jednak tymove statistiky a jednak fakt ze aj ked je utocnik tak jeho hra nie je len o goloch ... napriek tomu suhlasim ze by bolo na mieste Jovica skusat castejsie, napriklad boli zapasy kde sme viedli, idealna sanca dat Lukovi prilezitsot a nastupil na 10 minut rolleyes tomu velmi nerozumiem... ale ze mu Zizu ktory bojuje o titul neveri od zaciatku bohuzial chapem, aj ked ma to mrzi, mna zatial tiez nepresvedcil ...

Holoubek
Holoubek

Ta kritika na Karima či na ZZ je právě kvůli těm několika posledním větám. Byly zápasy, kdy jsme vedli nebo to naopak nešlo, a chtělo to nějakej impuls, a Jovič přijde na 5-10 minut. Někdy až na nastavení. To prostě nejde. Mariano se ani do nominace nedostával, ale častokrát nám žolík jeho typu mohl pomoci vyhrát zápas. Jeho chuť a odježdění to tam po zadku, do "krve" to je co nám často v zápasech ve předu chybělo. Viz jako v záloze, když přišla nová krev v podobě Fedeho, kterej byl všude, vepředu v zadu a nic nevypustil, a záloha šla pak nahoru. Chápu, že i ty sám nad tím kroutíš hlavou, ale to je právě to, proč je tu ta kritika především. K tomu, taky jak jsem již několikrát psal, ta přichází na Karima z ofenzivních hráčů nejvíc, protože on jediný hraje téměř vše a proto se tu často řeší.

PDReal
PDReal

s tym suhlasim ale to nieje nieco zaco by mohol Karim, to uz ide na Zidanovu hlavu smile snad nechceme aby Karim krical na Zidana ze je na case tam pustit Jovica lebo on nema den lol , tam uz by mal Zizu reagovat

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak může nemůže, samozřejmě že to jde hlavně za ZZ, ale Karim je ten na tom hřišti....

PDReal
PDReal

uz sme sa natu temu bavili, ty si uz videl niekoho pytat sa na striedacku? smile (nezraneneho), ked nehra dobre je tam od toho Zizu aby ho stiahol... tu myslim nieje priestor na polemiku

football.is.passion
football.is.passion

Ja nechápem prečo sa tu toľko opierate o Karimove štatistiky. Ja nikde nepopieram, že Karim v prvel polovicy sezóny nehral perfetkne. Áno hral. A bol to náš najlepší hráč, ale od nového roka to išlo veľmi dole a keď už sa tak radi opierate o štatistiky, tak nechápem prečo vám teda príde normálne na útočníka mať 1 gól v 12 zápasoch. Lebo stále má tie štatistiky od začiatku sezóny najlepšie? Tak potom fajn dohrajme sezónu s Karimom na hrote. Ostáva nám 13 zápasov. Opierajme sa o sezonne štatistiky..veď čo, že v ďalších 13 zápasoch nepridá žiaden gól, stále ich budem mať najviac od začiatku sezóny.Protekcia určitých hráčov u tréneroch nieje žiadna novinka. A v prípade Zidane a Karim to naozaj nieje o tom, žeby bol Karim tak úžasný. O5 pripomínam bohužiaľ v zápasoch kde Jovič nastúpil nebolo hádam ani možné aby predviedol jeho najlepšiu stránku keďže, forma s ktorou prišiel bola totálne zrujnovaná jeho hracím časom na ihrisku. Zatiaľ jeho kariéru, ktorá vyzerala sľubne posiela Zidane do záhuby. Verím, že v lete odíde, pretože Joviča mám naozaj rád. Nech na toto angažma v Reale zabudne, oklepe sa a pôjde ďalej. Kým tu bude Karim, tak Zidane ho na lavičku nepustí ani cez Haalanda.

PDReal
PDReal

vedieme do zahuby jeho karieru ktora vyzerala slubne? vraj ho mas rad tak mi povedz co na nej vyzera slubne? jedna sezona?...aj Marek Mintal bol jeden rok najlepsi strelec Bungesligy wink predtým sa neuchytil v benfice, odisiel na hostvanie do Frankfurtu kde prvu sezonu nepredvadzal nic zazracne ... minuly rok mu to sadlo padalo mu to a mal velmi slusnu sezonu, v repre ktora nema prave nabity tym hviezdami sa bez neho "zazracne zaobidu" staci im druholigovy Mitrovic, naviac trener repre smerom k nemu ani nemal prave pozitivne vyjadrenie ... zaujimave asi mu vsade krivdia unsure

PDReal
PDReal

budem sa X-ty krat opakovat, pozri si Firmina, mal este dlhsiu seriu bez goly nez Karim, a tiez maju na striedacke napr Origiho ktory vie davat goly a aj tak je Firminova pozicia neotrasitelna a hra stale od zaciatku drvivu vacsinu zapasov rovnako ako Karim ... asi ty treneri ci uz Kloop ale Zidane vedia co od tych hracov chcu a su s tym spokojny, to uz je posledna vec odo mna k tomuto bavime sa tu o tom stale dookola je to zbytocne, ked niekto niekoho nemusi, argumenty su zbytocne ... uprimne dufam ze sa snad Jovic chyti a bude buduci rok hravat viac nech mate klud na dusi wink tiez by som bol rad ... Jovicovi fandim, ale uvidíme ci sa vôbec(nemyslim len u nas) presadi unsure

football.is.passion
football.is.passion

Tak sme sa dostali na tú úroveň, že budeme miešať jablká s hruškami. Liverpool má strelecký potentné krídla, kde Firmino ich podporuje skoro z pozície 10ky. Zatiaľ čo Karim je náš jediný hráč, ktorý je reálne schopný strieľať góly. A táto funkcia jednoduhco padla práve na neho. Firminov gameplay je na oveľa inšom levli ako Karimov. U neho je tá podpora Salaha, Maného či celého tímu v tej mierne stiahnutejšej pozície celkom viditeľná. Hoci Liverpool nemám nejak extra v láske, ten tím nesledujem často, ale vždy keď som videl ich zápas a hoci Firmino nedál gól, tak ho vždy bolo vidieť. Vždy hral v tom trojlístku perfektné aj on. Čo Karimov prípad momentálne vôbec nieje(možno v silných časoch BBC pod Carlom). Od začiatku roka bohužiaľ Karimov príspevok do hry neregistrujem v absolutne žiadnom aspekte hry a v kombinácii s našími impotentnými krídlami sa to bohužiaľ rovná častému strácaniu bodov. Som si istý, že ak by si bol Karim udržal formu ktorú mál v tej prvej polke sezóny tak dnes máme na Barcelonu väčší náskok.

PDReal
PDReal

vôbec to nie su jablka z hruskami, prave naopak, potesila ma tvoja reakcia lebo ci uz si to postrehol alebo nie tak sa tie nase nazory apson v istom bode stretavaju ... ako pises Live ma Salaha a Maneho, KArim je sam ... a pozicia Firmina je preto taka lebo si to prave moze dovolit ma s kym hrat, nestoji to cele na nom bez podpory ... preto hra Firmino dobre, pretoze ma s kym ... preto hral Karim dobre v BBC ... ale co dnes dnes? my jednoduhco nemame ani Salaha ani Maneho, mame tak mozno raz za cas dobry vykon od Viniho... Karim tam nema s kym nieco vymyslat, a ked bude len cakat na zakoncenie v 16-ke dopadne ako Jovic ... a celkom vtipne mi vyznieva aj to ze "keby si udrzal formu" ... o tom ci Karima nosime na rukacha alebo kamenujeme rozhoduje 1 moment, da gol povedzem po jednom uspesnom halcikovom suboji a je kral, ked gol neda automaticky vacsina ludi uz nevidi nic ine co spravil na ihrisku, nedal gol je to nula ... a Live moj druhy najoblubenejsi klub(aj ked z velkym odstupom samozrejme lol ) preto ich takisto sledujem, a Bobby tiez castokrat znatelne trpi pri absencii niekoho zo spominanej dvojice S-M ... jednoducho povedane, okej mozme kritizovat Benzemu, rozhodne ma naviac, ale treba prihliadat aj na situaciu v akej sa nachadza, to je moj nazor a tym by som to uz po 10x ale teraz uz vazne za seba uzavrel smile , nech to tu nespamujem, aj tak sa vacsinou opakujeme smile thumbsup

Nasir
Nasir

Nepochopil jsi podstatu věci. Není to o tom, že my nemáme Salaha a Maného a proto máme smůlu. Systém hry má odpovídat tomu, jaké máme hráče. Nemáme na křídlech střelce, ale jsou schopní něco vytvořit, takže co potřebujeme je střelec na hrotu a je to mazák Benzema, který by měl být schopný se tomu přizpůsobit. Píšeš, že Benzema nemá s kým co vymýšlet? Jsi na omylu. Benzema se o to nesnaží, nepodporuje křídla, hraje stereotypně. Doby CR7 jsou pryč, ale někteří to asi pořád nechápou.

El Gato con Botas
El Gato con Botas

El Clásico: 8x 11° + 7x 12° = 2,4‰ biggrin biggrin Mě ty Clásica jednou zabíjí...

El Gato con Botas
El Gato con Botas (upraveno: )

No jo no... Ty jedenáctky, to byla předzapasová příprava, která začala v 15:00. Porada, lehký strečink, seznámení se hřištěm, další porada... V 21 hodin, byl jsem správně rozehřátý. A pak už potřeba se do toho pořádně obout. Po El Clásico mám v práci domluvené volno. Z takového zápasu bolí celé tělo... biggrin Však to znáte ne? Fotbal bolí... lol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No tvl 15piv od 15:00 někde do 24:00 byl bych asi mrtvý. biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Když jsem ještě hodně pil, tak jsem jeden den začal v devět ráno, skončil ve tři ráno a udělal 26 kousků biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

frightened a to jsem si do dneška myslel, že hodně piju. Díky hoši, teď jsem úplně v pohodě lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

biggrin Tak tohle byla ještě studentská léta, dneska už nepiju v podstatě vůbec.

Real Siempre
Real Siempre

hat to jsem nedal ani v nejlepsich letech. Ja mel rekord rovnych 20. Dneska na pohodu a v klidu 2, kdyz je u toho vic lidi tak 3-4, kdyz je to Plzen z tanku, tak treba 6-7 lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Tak ono nebylo o co stát, já to tehdy ještě ve strip clubu zakončil decákem režné a další den jsem myslel, že umřu vomit2

Real Siempre
Real Siempre

Ouuu… tak to bych to mel jasny… jinak k ty tankovy Plzni, tuhle jsem byl V Praze u Vejvodu a dobra, moc dobra... tam clovek vypije 10 kusu ani o tom nevi.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Já pivo nepiju už dobrých pět let, ale Plzeň nikdy nebyla úplně můj šálek čaje, já měl radši Kozlíka jedenáctku biggrin

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Když je nálada a dobrý kolektiv, dělí počet piv třema. Takže jsem měl pět... lol Jestli bude ta bitva mezi Realem a FCB o titul, trvat do posledního kola, odejdou mi ledviny... biggrin

dod1al
dod1al

...fakt si pamätáš nejaké súvislé pasáže z EC, alebo to bola len jedna dlhá eufória/?/ biggrin

Domis7
Domis7

...2,4 ale v 9 ráno ještě lol lol

Šigy
Šigy

Parádní výkon biscottos tahle výhra je setsakramentsky důležitá thumbsup góly Vincka a Mariana mě zvlášť potěšili partydance strašně bych si přál více možností pro Mariana pray ten klučina si mě získal už od svých začátků v Áčku svým nasazením a bojovnosti hat

markushaluska
markushaluska

Prežíval to s nami. Škoda, že nemôžeme vidieť do jeho hlavy, zaujímalo by ma čo si asi tak cez ten zápas hovoril lol

Holoubek
Holoubek

škoda že nerozumím ani slovo, není to někde i v Aj?

luís.figo
luís.figo

Nemoze byt nic krajsie ked strelime gol v EC cez Piqueho biggrin

Real Siempre
Real Siempre

rotflol tvl krasne tam sedi. Ma u toho takovej osobitej styl lol

lukita
lukita

Nech to tak vydrží čo najdlhšie, to sú super zábery thumbsup rotflol

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.