¡¡¡CAMPEONES!!!

¡¡¡CAMPEONES!!!

| Zápasy | De la Red

Vítězem neobvyklého ročníku 2019/2020 se ve španělské LaLize stal Real Madrid. Mistrovský titul si znovu zajistil po třech letech. K definitivní jistotě kolo před koncem soutěže mu stačilo porazit Villarreal a přesně to se také stalo. Výhru 2:1 vystřelil dvougólový Karim Benzema.

Real měl před utkáním všechno ve svých rukou, stačilo zvítězit nad Villarrealem a v tu chvíli by měl na čele nedostižný náskok. Hosté měli na stadionu Alfréda di Stefána o motivaci postaráno, ještě stále totiž bojují o Evropskou ligu.

Domácí neponechali nic náhodě a vykročili za vítězstvím již v prvním poločase. Po chybné rozehrávce defenzivy Villarrealu potáhl Modrić balón až k šestnáctce, rozdělil jej do strany na Karima Benzemu a ten přesným zásahem poslal Real Madrid do vedení. Real pak nechal aktivitu na soupeři, ale ten si směrem dopředu vůbec nevěděl rady a to platilo i ve druhém poločase. V 73. minutě fauloval Chakla ve vápně Sergia Ramose a Real měl k dispozici pokutový kop. Sergio Ramos ho rozehrál kuriózně jen posunutím na Benzemu, který vstřelil gól, ale rozhodčí to neuznal a nechal penaltu opakovat. Na vině měl být předčasný výběh. Druhé penalty se rovnou ujal Karim Benzema a nekompromisně zvýšil na 2:0. Krom vlastního výsledku domácím nahrával i průběh utkání mezi Barcelonou a Osasunou.

Real byl v laufu a do konce utkání měl i další šance. Po parádní Modrićově ráně se zatřáslo břevno a o dvě minuty později Villarreal vstřelil kontaktní gól. Vinent Iborra si naskočil na centr Gaspara a hlavou ho ťuknul do branky. Hosté dokonce v nastavení sahali po vyrovnání, ale Courtois výtečně zneškodnil střelu Bruna Soriana, přičemž Iborra pak netrefil prázdnou branku. Po závěrečném hvizdu propukla radost hráčů v bílých dresech, Real Madrid totiž získal svůj 34. mistrovský titul v historii.

Preview: Preview: Real Madrid již může oslavit mistrovský titul

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 20.7.2020 00:00.

Komentáře

Doczizou
Doczizou (upraveno: )

Nikdy jsem o tomhle blbci neměl velké mínění. Spíš mě usilovalo, jak mu i tady kde kdo přál. Šel jen do klubu kde byl bezedný rozpočet.. do pondělí byl jako veš v kabátu a teď se nafukuje. Měli by se postavit proti tomuhle rozhodnutí třeba kluby v Anglii. Co se týče soudu, tak ono se zase ukaže jako s Blaterem a spol za nějaký čas kolik dostali na účet od sponzorů city. Fotbal je špinavý sport.. no díky lidem hlavně, co ho dělají.

Nasir
Nasir

Asi jsi chtěl říct "bezedný rozpočet". smile Bezdětný rozpočet teď mají v Barceloně - furt jsou v porodních bolestech, ale výsledek pořád nikde. biggrin

Doczizou
Doczizou

Jj mobil mi to přepisuje. Díky thumbsup

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx (upraveno: )

City nemuselo podplácet nikoho. Ty problémy za které byli stíhány se stali v roce 2012 - 15. UEFA vznesla obvinění v roce 2018 a celý rok 2019 se to táhlo protože City odmítalo spolupracovat. Až v roce 2020 přišel trest a právníci City u CAS měli lehkou práci protože doba kdy ta pravidla porušovali je už promlčena, za to co se stalo před 5ti lety je nikdo dnes už trestat nemůže. Teď už je ze City stabilní klub s velkými příjmy, teď už na ně nikdo nemůže.

Doczizou
Doczizou (upraveno: )

Super, že je něco promlčený.. To má fakt logiku. A když nespolupracovali, tak o to víc měli dostat trest. Určitě se neuplaci, to známe od Blatera a spol.. pak to vypluje a.. a vlastně to bude promlčeny

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx (upraveno: )

Za nespolupraci trest dostali - 10 milionů euro. FFP je pravidlo které nefunguje, je v něm spousty chyb a spousty cestiček jak to pravidlo ojebat a vlastně kterékoliv pravidlo se tak nějak dá ojebat, jen na to potřebuješ šikovný tým právníků. City má celkem 5 právnických es, tři z Anglie a dva ze Švýcarska takže to byla naprostá hračka, City tady nemuselo fakt nikoho podplacet, navíc CAS funguje v anonymitě. Já jsem rád, že City tenhle spor vyhrálo. Všichni utrácí prachy, kdysi to byla Chelsea, pak United, PSG, City, Barcelona, atd. Nevidím důvodu proč by měli trest dostat jen oni a jen proto, že si dovolili být úspěšní, z Nassera jsou všichni zesrani tak ať dají pokoj všem.

Doczizou
Doczizou

Nasir to napsal přesně jak to je a mělo by být. Rok podvádí, aby se to promlčení a byli z toho venku. Jsou nějaký pravidla a mají platit. Jestli je to City, nebo PSG. Kdysi bylo něco, teď se to tímhle mělo zastavit a opět nula. A Pep nebrání hráče, ale mele voloviny jak jsou v tom nevinně. Když ti tohle přijde v pořádku a vlastně je to ok, tak to mě mrzí, to si moc nemůžeme psát o něčem

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

eek to si děláš prdel??? City utratilo peníze jako nikdo, nedá se to srovnat a ty budeš psát o úspěchu facepalm Všichni do jednoho by měli být potrestáni, někde se začít musí a pokud za nespolupráci dostali 10mE, tak místo toho měli dostat stop na 1 sezónu v LM. Navíc k tomuto měla FIFA vydat prohlášení, že nejsou bez trestu protože by nic nepřišli, ale protože to prekludovalo. A drzost toho katalánského blba je o to větší.

Holoubek
Holoubek

Tak počítal jsem od sezony 11/12 do sezony 14/15 jejich net spend (tedy rozdíl mezi výdaji za které nakoupili hráče a příjmy co dostali za prodané a podle Transfermartu to vyšlo 254,4 mil. euro. To mi nepřijde, že by utratili peníze jak nikdo. (za 4 roky průměrně roční 63,617 mil. net spend). Ve srovnání s roky 06/07 - 09/10, tedy taky 4 sezony, jsme my, Real Madrid, za tydle 4 roky jsme měli net spend 345 mil, a to ceny za hráče byly o dost níž.

Pokud bereme i 2015/16 tak tam pak utratili balík, ale i tak průměrný roční net spend 86,81 mil za 5 let. Takže mi to nepřijde jako nějaký závratný utrácení oproti ostatním klubům. Vím, že FFP je složitější na výpočet a popravdě ho nevím přesně, jen beru hrubý data z přestupů, který dělají pravděpodobně velkou část. Pokud se má trestat, tak všechny najednou a stejným metrem, ne že tady se potrestá a třeba u PSG a jiných týmů se to zamete pod koberec.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

https://www.transfermarkt.com/highest-transfer-spending-since-2000-2001/index/galerie/1022?page=22 zrovna teď je na to téma srovnání. Od roku 2000 utratili 2,05 miliardy liber, přitom se tu bavíme o klubu, který hrál LM poprvé v roce 2011 a do vstupu šejků to byl podprůměrný klub PL. Od sezóny 07/08 do 11/12 kdy mohlo být poprvé uplatněno pravidlo FFP měli net spend 458 milionů liber talking, podprůměrný klub s podprůměrným příjmem. A ty to chceš srovnávat s RM či MU, tradičními kluby s velkým příjmem a úspěchy. confused V následujících sezónách se pak dobře prodávalo, když do klubu dostali "nelegální" peníze a i tak nebyli schopni FFP dodržet.

Holoubek
Holoubek

Tak já bral období 2012 - 2015, to je období co se řešilo a za co měli byt trestáni. Tam ty čísla přestupu co jsem psal sedí. Pro srovnání jsem bral čísla za 4 roky u nás za období před tím. To jen pro nějaké hrubší srovnání.

Jasně, že nemají zvuk takový jako my, ale nemůžeš říct ze v ty řešený době utratili nehorázný peníze protože 250m net spend za 4 roky není extrémní. Souhlasím, že potom utráceli jako diví, ale to už je zase jiná story...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já jsem to myslel obecně, že utráceli jako šílení a v tomto kontextu u nich chce někdo psát o úspěchu. rolleyes A znovu ten net spend prostě nemůže porovnávat s námi nebo MU, protože máme jiné příjmy než City. RM měl např. v sezóně 13/14 577mE a City 463mE, což je rozdíl 114mE * 3 a ve sledovaném období jsme měli o 342mE větší příjmy (výnosy), ale net. spend jen o 90mE vyšší.

Holoubek
Holoubek

Jasně, ale tak potom pojďme pořádně kontrolovat všechny kluby a ne si vybrat jednoho obětního beránka. Ač třeba CIty není úplně bez viny, a určitě to nebylo všechno v pořádku, to samé ale bude u PSG, které prošlo "kontrolou" a nic se nezjistilo. Přitom příjmově na tom s City budou porovnatelně. Když vezmeš Chelsea a její přebrání Abramovičem, tak tam taky lítaly pálky a určitě to taky nebylo všechno čistý. To samý bude s Newcastlem, pokud bude koupený. Což je taky jeden z důvodů, proč možná City taky nedali ban, protože by to mohlo mít vliv na nákup Newcastlu (moje spekulace)

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ale já s tebou souhlasím, že tím prošla PSG bez poskvrny je stejná hovaďárna jako City, tohle není o obětech, jsou to hovada. Abramovič je jiný případ, protože on fungoval dlouho před nějakým FFP, které se zavedlo právě kvůli takovým jako on či City.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Tak oni hlavně utráceli na začátku protože chtěli být úspěšní, bez nákupu prostě být úspěšný nejde. Mě se pravidlo FFP nelíbí protože dává klubům s vysokými příjmy neomezenou moc na trhu a pro kluby s nízkými příjmy je to pravidlo nefér a brání jim ve vzrůstu. Pokud UEFA chce regulovat trh tak by se to mělo udělat tak aby to bylo pro všechny fér - třeba pravidlo, že každý klub může za rok utratit max 250 mega a víc ani cent. Pro srovnání: City jsou za poslední roky -668 za transfery a United jsou -540, takže oba kluby utrácejí jak divý, ale u United to nikomu nevadí a u City ano? Takové nefér pravidlo bych porušoval taky kdybych byl bohatý majitel klubu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Cože?? Já si nejsem jistý jestli chápeš vůbec ten princip FFP. Oni utráceli peníze, které neměli, ten klub je nevydělal. Šejkové do klubu nasypali neskutečný balík, aby dohonili tradiční kluby, které něco budovali desítky let. To ti přijde normální a fér ??? Pravidlo FFP, kdyby nebylo děravé a správně se uplatňovalo, tak je jediné spravedlivé ke všem. Když velký klub vydělá velké peníze může je utratit, když je pro.ebe jako Barca, tak prostě v dalších letech musí šetřit. Naopak malý klub, když se mu podaří se dostat nahoru třeba přes odchovance a ty peníze vydělá, pak může růst. Není prostě možné, aby někdo přišel a začal utrácet peníze, které ten klub nemá. Srovnání MU a City je úplně mimo. Nezlob se na mě, ale absolutně ti uniká princip.

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

thumbsup nejde o absolutni vysi, ale o to "nasypani" vs. postupny rust. Je jasne, ze kdyby na to vsichni dupli, totalne by to nabouralo fungovani tehle sejkovskych klubu, protoze u nich neco jako postupny rust neexistuje, ti chteji vsechno hned.

Btw nejstastnejsi ted muze byt ten sejk, co se chysta nasypat balik do Newcastlu, ne? Tomu ted nikdo nebude moct rict ani popel...

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

A tobě přijde fér, že malý klub má šanci na úspěch jen skrz odchovance a nebo dobrý skauting? Vždyť to ten klub nemusí nikdy dosáhnout úspěch, to je sračka, to radši ať to ti šejci dál porušují, mě to vůbec nevadí. Ono ne nadarmo se říká, že pravidla jsou od toho aby se porušovala biggrin

Real Siempre
Real Siempre

FFP nerika, ze nesmim kupovat. Takze to nemusi stat jen na odchovancich. A skauting je tak jako tak nutny pro to, abych se dostal nahoru. Takze sracka to neni. Je to proto, aby neprisel nekdo, kdo tam prvni leto pusti pul miliardy a o rok pozdeji znovu. Vsak uvidime, jak to vykouzli v tom Newcastlu, jestli to tomu sejkovi daji.

Laura
Laura

To nemyslíš vážne ? eek City a PSG si robia ako sa im zachce, vysmievajú sa celej FFP, celý trh dostali do sračiek, potom keď nedostanú trest, ešte hovoria sprostosti a ty povieš, že nech ju porušujú aj ďalej. Tak keď je to raz zavedené, tak nech to platí pre všetkých a všetci ju dodržiavajú. A to som minule niekde zahliadla, že City v lete plánujú nákupy za milióny ale tomu veľmi neverím, že by išli tak míňať v tejto dobe.

Karlito
Karlito

Budou investovat do kádru 150 - 200 mega. Už mají téměř jistého Ferrana Torrese z Valencie a pak chtějí překopat celou obranu a tam se jim rýsuje Koulibaly a ještě k němu chtějí jednoho. Chelsea taky investuje, už koupily Ziyeche, Wernera a ještě se zajímají o Havertze a Chilwella, tak proč by nenakupovalo City? biggrin

Laura
Laura

Aha biggrin ale Chelsea nemíňala lebo mala ban tak našetrila ale inak kto iný ešte okrem PSG teda bude teraz nakupovať za také peniaze ?

Karlito
Karlito (upraveno: )

United chce koupit Sancha který pod 100 nepůjde.

Laura
Laura

Ešte stále sa o neho snažia ? Lebo raz čítam, že majú záujem, potom už nie a stále dookola.

Karlito
Karlito

Jasně, že ho chtějí získat. Však je to mladý hráč s velkým potenciálem a ještě k tomu Angličan. Pro United naprosto ideální.

Laura
Laura

Tak okrem City, PSG, Chelsea a United asi nebudú kluby veľmi míňať.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ano přijde, každý klub musel nějak začít i RM, Bayern, MU a trvalo jim to desítky let. Fuuu confused confused ani nevím, co ti na tvůj názor napsat, myslet že když mám peníze, tak můžu mít všechno a hned vomit2 Takhle by to v životě nemělo fungovat a proto doufám, že PSG nebo MC nikdy LM nevyhrají.

Laura
Laura

Ja dúfam, že otočíme zápas so City a pošleme ich kade ľahšie a PSG si vyláme zuby na Atalante a budem spokojná.

Karlito
Karlito (upraveno: )

City ji jednou vyhraje, stejně jako ji vyhrála Chelsea. V City pracuji velmi dobře a šejk teď začal zkupovat kluby po Evropě (Belgie, Francie, atd.) a pokud si to dobře vychytají tak by si mohli vychovávat i nové talenty, ideální by pro ně bylo kdyby si šejk koupil Benficu nebo Ajax a udělal si z těch klubů takovou farmu na talenty, to by se klidně mohlo stát. A i přímo ta jejich akademie v City začíná vzrůstat. V PSG na to jdou špatně, ti tu LM neudělají asi nikdy.

janinho
janinho

ked utracali United tak tie prachy boli radovo nizsie, dneska tie prestupove ciastky za sezonu vyrovnavaju pomaly HDP vyspelych ekonomik. navyse v case ked nakupovali ManU a Chelsea ziadne FFP neplatilo. teraz plati lebo sa tie sumy vyhnali do nechutnych cisel a FFP je potrebne. tak ako povedal klopp, mas krajiny kde si sejk proste ten titul nemoze kupit. naco je potom taka liga ked crak ktory ma majetok v desiatkach miliard napumpuje za 10 rokov do posil riadne vyse miliardy eur? ako sa s tymto da superit? teba bavi pozerat taky futbal? navyse taketo podnikanie NIKDY nevydrzi fungovat. nielen ze tymto totalne skrvili cely prestupovy trh, ale ked sa jedneho dna sejk zle vyspi alebo OPEC zavrie brany, tak prestane vypisovat seky za falosne (X-nasobne nadhodnotene) marketingove zmluvy s klubom a mozes si rovno skrtnut ManCity z futbalovej mapy. ale trh uz ostane sk*rveny a sejk si najde akurat novu zabavku. keby toto povolili napr. v NHL tak by ta liga totalne stratila na atraktivite. myslis ze v USA nie je dost miliardarov ktori by si chceli dat hambac zo Stanley cupu a nejaka miliarda na ucte by im nechybala??

jedno stastie, ze real si takato pakaz nemoze nikdy kupit...

Nasir
Nasir

No to je právě ještě horší. Vždyť oni dostali od soudu pokutu za to, že nespolupracovali ve vyšetřování, tím se to natáhlo a soud pak musel konstatovat, že je to promlčené. Tím jako by přiznali, že podváděli, ale udělali to tak, aby se vyhnuli trestu. Což je opak toho, co arogantně žvaní Guardiola. Tím u mě klesl v podstatě na úroveň šmejda, ať se na mě jeho fanoušci nezlobí, pokud tu nějací jsou. Aby někdo vydrbal se soudy, dostal pokutu a pak si otvíral hubu... chase

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Guardiola brání svůj klub a své hráče. Na jeho místě by udělal každý trenér to samé a kdo říká, že ne tak lže. Navíc před 5ti lety tam on nebyl, takže pod ním City funguje dle regulí.

LosMerengues
LosMerengues

ZZ by také hlúposti nikdy nerozprával. Mohol kľudne povedať, že nebude komentovať veci na ktoré nemá dosah a jeho prácou je trénovať hráčov a vyhrávať zápasy.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Nikdy nevíš. Kdyby takhle do Realu všichni ryli tak by si to Zidane možná taky nenechal líbit. Já bych reagoval stejně jako Guardiola, osobně mám radši tiskovky kde trenér říká věci na rovinu i co se týče přestupů a Guardiola to tak dělá vždycky. Zidaneho tiskovky jsou takové, že se tam člověk toho moc nedozví, to nemá ani cenu číst.

janinho
janinho

mmt, ty si akoze bral ten jeho plac o tom ako nemohli financne superit s ManU vazne? to ze chceli Alexisa ale nemohli si ho dovolit... ze chceli Maguirea ale nemohli si ho dovolit? lol lol lol https://www.transfermarkt.co.uk/premier-league/fuenfjahresvergleich/wettbewerb/GB1

tu si pozri tabulku s net spend za poslednych 5/10 rokov v PL. za poslednych 5 rokov City minuli na posily v cistom viac nez Chelsea, Arsenal, Liverpool a Tottenham dohromady. takze cokolvek Pep na tej tlacovke povedal bolo bud myslene ironicky, alebo ten chlap absolutne stratil sudnost a kontakt s realnym svetom. nikto ten prestupovy trh neskrvil tak ako City a PSG, NIKTO! Ani Real s Galacticos sa k tomu ani nahodou nepriblizil. ManU minaju tiez mega vela, ale to je klub ktory sa s Realom bije celu dekadu o poziciu klubu s najvacsimi prijmami na svete a najhodnotnejsej sportovej znacky. oni si na tie prestupy zarobili. jedine co CAS urobila bolo ze cele FFP poslali do hnoja a pozehnali dalsie masivne kvenie prestupoveho trhu a celkovo sutazenia. stale je totiz dost sejkov ktorych majetok sa pocita v desiatkach miliard a ktori od nekonecnej nudy nevedia coby, tak si radi kupia titul v PL alebo LM.

Holoubek
Holoubek

To ano, ale třeba u Live to zachránil mega přeplacení Coutinha od Barcy. K tomu to co se řeší, je období 2012-2015, takže ač tydle čísla ukazují, že City mega utrácelo, s čímž já souhlasím, furt to nepatří do těch řešených let, za který mělo City být 2 roky mimo. K tomu mezi City a PSG vidím docela rozdíl v tom, že PSG za 400m euro koupí dva hráče, City si za to koupí téměř polovinu základní sestavy, protože kupuje kvalitní hráče, ale extra mega je nepřeplácí. I proto je mi City příjemnější než právě PSG.

janinho
janinho

sorry ale co je to s tym coutinhom za argument? keby si nevydupal prestup a nepodojili barcu tak by naopak nesiel napr. keita... tu ide o to ze pep place ze si nemoze dovolit hracov zatial co jeho klub mina uz celu dekadu omnoho viac nez ktorykolvek iny tim. spomen si na prestup Mahreza a co okolo toho narobili.

Real Siempre
Real Siempre

… brani klub a sve hrace… to delal dlouho pred rozhodnutim a pak az vcera, v dobe mezi tim si sam rozhodne nebyl jist vysledkem, minimalne dle vyjadreni, ktera daval. Mel to nechat byt a ne znovu (a naprosto zbytecne) jitrit vasne.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Standardní Pepek, prostě krysa v lidském obleku.

Real Siempre
Real Siempre

Normalni s.ac.. Ale u nej me to neprekvapuje. Jurggi mel zas jednou pravdu, ze je to spatny den pro fotbal, frajeri si tam hazi desitkami a stovkami milionu jako by nic a oni jim to jeste posveti. A tenhle sasek, misto aby drzel hubu, tak si jeste prisadi? Neskutecna arogance.

janinho
janinho

presne tak. mne to pride ako ked sa tusim SME muselo ospravedlnit Lexovi. kazdy vedel ze je to hovado ktore tie skutky spachalo, ale skorumpovane sudy, premlcanie skutokov a procesne chyby funguje proste vzdy a vsade. a este katalansky j*bo bude vykrikovat ze sa im ma niekto ospravedlnovat...

jaaaaaak ja by som si zelal aby sme toho c*raka vyklepli v LM. po tom vysledku z 1.zapasu to asi bude nad nase sily, ale henten deges nesmie vyhrat s ropakmi LM. ani tento rok ani nikdy. a dufam, ze LFC ho uz nepusti na 1.miesto ani v lige.

Real_M
Real_M

Toto bude veľmi ťažký zápas... Posledných 5 zápasov proti ponorke mame 3 remízi (2:2) Výhra (3:2) Prehra (1:0)...

olinho
olinho

caka nas rozhodujuci krok smerom k titulu, na zajtrajsok sa este treba naplno skoncentrovat, bude to narocny super, urcite budeme aj trpiet, ale verim, ze to doma dame a po zapase sa moze zacat fiesta halam

PDReal
PDReal

zajtra mam narodky, pekne to vyslo, dufam ze mi chlapci daju darcek v podobe hry hodnej majstra real3 a titul by tiez nebol na zahodenie lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

S tím prvním nepočítej, to druhé by vyjít mohlo biggrin

Laura
Laura

Všetko najlepšie prajem a želám Ti, aby si dnes hodinu pred polnocou dostal darček v podobe titulu. smile birthday

PDReal
PDReal

Dakujem smile , verim ze to tak bude thumbsup

football.is.passion
football.is.passion

Ľudia, dnes som po roku zašiel na forcu pozrieť sa ako znášajú pravdepodobný titul v rukách RM. Ostal som doslova zaskočený biggrin Tam sa hádam v každom článku rieši iba VAR, rozhodcovia, nominácie rozhodcov a kadejaké konšpirácie smerom ku Realu rotflol Pričom od reštartu takmer každé rozhodnutie VAR smerom ku penaltám bolo legitímne a správne. To, že vyplakávajú aj admini na webe či dokonca samotní funkcionári v Barcelone má celkom zaráža. Podobné správanie od Realu či jeho fanúšikov som naozaj nikdy nezažil napriek tomu, že vo vzájomnej histórii bola Barcelona pri oveľa viditeľnejších a väčších škandáloch čo sa týka rozhodcov.

janinho
janinho

oni nikdy nevedeli prehravat. vzdy sa to zvalovalo bud na Franca, alebo na federaciu, alebo na pocasie, alebo na zle posekany/poliaty travnik, alebo na VAR... v tomto smere nemaju ziadnu uroven. nezabudnem ako Ronaldinho dostal na ESB standing ovation za svoj vykon v Clasicu. chcel by som vidiet aby dokazali na NC urobit nieco podobne... ani vo sne. a ak bude trenerom Xavi tak to bude este horsie. ten cely zivot v rozhovoroch akurat kydal na Real. taky Puyol bol v porovnani s nim absolutny diplomat a gentleman. ten vzdy vedel uznat aj kvality supera a zbytocne nevyvolaval konflikty.

Real Siempre
Real Siempre

Hraci jsou viditelne unaveni, ale ted uz je potreba to dotahnout. Jsme zvedavy na ponorku, nejdriv super vykony, ale proti Farse a Sockam to evidentne za moc nestalo. Tak uvidime, co si prichystali pro nas.

Michal Andrš
Michal Andrš

Unaveni jsou vsichni at uz mi, nebo souper.... Oba tymy maji o co hrat....takze lehky zapas to rozhodne nebude....ale verim, ze prave nas tym bude ten uspesny a tim padem nejuspesnejsi ze vsech v La lize.... Ani bych se nedivil, kdyby se v zizrejsim zapase objevil byt jen na chvili Bale, proti ponorce se mu obvkle darilo biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Vzhledem k rotacim budiz, ale prijde mi uz tak izolovany od tymu, ze si neumim predstavit, ze by ho tam ZZ dal prave v takovou chvili.

Laura
Laura

Chlapci už pravdepodobne melú z posledného ale ostal 1 zápas, ku ktorému musia pristúpiť plne koncentrovaní, sústredení, odhodlaní vyhrať a získať titul. Musia predviesť bojovný a tímový výkon, nepovažovať sa za majstrov ešte v šatni a potom verím, že už zajtra budeme oslavovať. halam

Real Siempre
Real Siempre

Musi nas hnat motivace to ukoncit, protoze do Granady se investovalo hodne fyzickych sil. Bylo videt, jak je ten zapas psychologicky dulezity, nenechat Farsu prijit na 1 bod.

Laura
Laura

thumbsup myslím, že si v pondelok tiež vydýchli po záverečnom hvizde lebo hrať ešte 5 minút tak neviem, neviem. Ja sa už tak teším na zajtra, poďme si po titul a nedajme už Barcelone nádej. pray

Mace Windu
Mace Windu

Tak tak. Chalani musia mať v hlavách, že ešte žiadna trofej nie je istá. Preto treba riadne zamakať a po zápase sa môže oslavovať.

Laura
Laura

V tomto sa spolieham na ZZ, že im to dookola opakuje tak ako na každej tlačovke biggrin Nebude to najľahší zápas ale všetko je v našich rukách.

Mace Windu
Mace Windu

Podľa mňa sú hráči takí profesionáli, že si to sami uvedomujú. A jasne, Ponorka je kvalitný súper, ale máme na to zdolať ju.

Laura
Laura

Uvedomujú ale v hlave sa už podvedome môžu uspokojiť a môžu byť problémy. Ale zo strany ZZ nepríde k podceneniu a on im to pripomenie. Ja sa tak teším na večer, nech sa už hrá.

Mace Windu
Mace Windu

Jop, nech už je 22:00. Teším sa ako malý chlapec na príchod Ježiška biggrin

Gristo
Gristo

Hraje se od 21... smile

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Dneska v 21:00, tak ať o to nepřijdeš.

Laura
Laura

lol dnes hráme o 21:00 wink dnes to vidím na oslavu real2

Mace Windu
Mace Windu

Och biggrin Vďaka všetkým trom, že ste ma upozornili thumbsup Lauri, škoda že nie je piatok. Lepšie by sa oslavovalo lol

Laura
Laura

V pohode, ešte, že si napísal tento koment lebo si predstav, že zapneš o 22:00 futbal a zistíš, že je po polčase, to by ma vytočilo biggrin to teda áno thumbsup tak to oslávime aspoň všetci tu na stránke a zajtra sa môže oslavovať poriadne wink

Mace Windu
Mace Windu

No škoda že nie je nejaký zraz. Alebo jednoducho oslavovať v kruhu madridistas biggrin

Laura
Laura

Tých ja vo svojom okolí ani nemám, okolo mňa je to samý fanúšik Liverpoolu. unsure

Mace Windu
Mace Windu

Tých teraz vyliezlo ako húb po daždi biggrin U mňa to je najmä fanda MU, Arsenalu a MŠK Žilina lol

Laura
Laura

Prečo asi nie ? lol No poviem Ti, jedno lepšie ako druhé rotflol

Mace Windu
Mace Windu

Ty okrem Realu ešte nejakému klubu fandíš ? smile

Laura
Laura

Počkať ty fandíš MU, Arsenalu a Žiline ? Lebo som to asi zle pochopila a nechcela som sa Ti vysmievať, takže prepáč smile ani veľmi nie, ale na repre scéne mám viac obľúbencov.

Mace Windu
Mace Windu (upraveno: )

Nie nie smile Nič sa nedeje. Myslel som to tak, že v mojom okolí sú fandovia aj tých troch klubov. A ktorí sú tí tvoji repreobľúbenci ?

Laura
Laura

Tak potom som to dobre pochopila wink Brazília, Španielsko, Nemecko a mám rada aj Portugalsko a Belgicko ale to len kvôli pár hráčom, ktorých mám rada smile A potom MS dopadnú tak, že vyhrajú Francúzi lol facepalm

Mace Windu
Mace Windu

Jasne, dobre si to pochopila wink Haha lol Ale musel to byť dobrý pocit, Keď Francúzi padli vo finále ME s Portugalskom, čo ?

Laura
Laura

Vieš čo, tam to bol najprv plač, keď Cristiano opustil trávnik a potom to bola neopakovateľná radosť , neverila som, že to bez neho zvládnu biggrin

Mace Windu
Mace Windu

Vážne si plakala, keď Ronalda odniesli na nosítkach ? smile

Laura
Laura

A ešte ako, moja sestra na mňa pozerala ako na sprostú keď išla okolo a počula ma lol

Laura
Laura

Ďakujem smile a teraz mám slzy šťastia, zaslúžia si to chlapci naši real2

Laura
Laura

Neskutočne krásny pocit vyhrať a vidieť ich takto šťastných.

Laura
Laura

Pustila som si na RM TV oslavy, pustila som si našu hymnu a je mi tak dobre ako už dlho nie biggrin a aspoň takto symbolicky si s tebou pripijem cheers

furry
furry

Taky to sleduju smile thumbsup

Laura
Laura

thumbsup Sice nerozumiem ani slovo ale stačí mi tá radosť celého tímu

furry
furry

Přesně biggrin

Laura
Laura

Roberto Carlos mi ale príde nejaký kľudný, on zvykne inak prežívať naše výhry rotflol

furry
furry

Ale i na jeho hlasu byla cítit obrovská radost biggrin

Laura
Laura

Asi som to prehliadla biggrin

Mace Windu
Mace Windu

Oki, tak aj Tebe symbolicky na zdravie takto na diaľku cheers A nech si takto pripijeme ešte pri ďalších tituloch biggrin

Laura
Laura

Verím tomu, že ešte bude dostatok príležitostí thumbsup

PuschKing
PuschKing

Nezabudnite upozorniť Štepána, že to je dnes o 21:00, lebo príde o titulový zápas biggrin

Laura
Laura

thumbsup biggrin na neho som si hneď spomenula, či vie, že dnes je zmena.

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Já se včera těšil cely den, ze si večer pustím fotbal a oslavime titul... V 7 hodin jsem volal otci aby pro mě přijel... On na to, ze nemůže.. Tak jsem uprosil kamaráda aby mě na motorce přivezl zpátky na firmu.. No jak debil jsem zjistil, ze se hraje až dneska.. Za poslední měsíc se mi to stalo už po 3 a je mi to už trapné, tak jsem se o to včera ani nepodělil, protože by se mi Laura s R. Siemprem vysmáli biggrin biggrin

Jen bych připomenul, že mám 23 ne 70.. redface

Laura
Laura

biggrin biggrin prepáč, ale teraz si mi zlepšil náladu. To už ani nie je možné, ráno som rozmýšľala či vieš, že sa hrá o 21:00 ale myslela som, že už si v obraze.

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Furt lepší dřív jak pozdě redface biggrin tak jsi mi měla napsat na ig raději.. Ale s tim, ze jsem tu byl o den dřív, bych měl já upozorňovat lol

Laura
Laura

To je pravda lol nemám instagram. No vidíš a Mace si myslel, že hráme o 22:00 a teba nikde wink

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Tak aspoň, že na tebe se můžeme spolehnout... thumbsup hat

Laura
Laura

Samozrejme, ja Vám dám vedieť. Ak bude treba, spravím si ig kvôli tebe. wink

ŠtěpánK
ŠtěpánK

To nemusíš.. Většina ho v dnešní době má, tak jsem myslel, ze mas..

Laura
Laura

Robím si srandu ::smile: nejak ma neoslnil.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tvl Štěpáne, trochu zvolni v práci nebo změn složení tablet lol

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Beru jen vitaminy, vápník, zinek, hořčík... lol

Dantes
Dantes

Všeho moc škodí...

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup presne, ma si dat pivo nebo drink a hned by vedel, kdy se hraje lol

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Pivo si dávám po práci, neboj lol

king_fredyy
king_fredyy

Dufam že Villareal nam to pusti ako pustil barcelone

Ladislav
Ladislav

Dufam ze to napises este aspon 2 x. Casu mas dost to das.

los blancos
los blancos

Takže oficiálne real nebude oslavovať prípadný zisk titulu .bavíme sa asi teda o cibeles a oslavách v uliciach madridu autobus s hráčmi a trofejou a podobne

dod1al
dod1al

...ten titul treba najskôr definitívne vybojovať a o oslavách/neoslavách sa baviť až potom...btw, ak Real titul získa, na fanúšikovia na Cibelés budú oslavovať v rozsahu, aký im dovolí polícia wink

los blancos
los blancos

Čítaj ešte raz a pozorne

anade1
anade1

Vsimate si nekdo posledni dobou jak se hraci na treninku bavi a jaka tam je dobra atmosfera? Mimichodem posledni dobou dal Brahim asi tri silene banany. Ten borec me bavi

Sergioo
Sergioo

Však jasné keď máme titul na dosah.

Gristo
Gristo

Někteří se baví i na tribuně - to už je ovšem zavrženíhodné...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

facepalm https://youtu.be/4CmyIQrUuxg https://youtu.be/538nEQtBbUA Gristo, když se podíváš na ty videa, tak zjistíš, že Bale se na tribuně nebaví, resp. nikomu dalšímu to nepřipadá vůbec vtipné a nechce s tím mít nic společného. Je to jasný vzkaz směrem k ZZ a k RM, za to že nenastupuje, proto se ho chceme taky zbavit. Sklopit si sedačku a dělat během zápasu, že spím, když dole se hraje o titul, je akorát tak výraz neúcty ke spoluhráčům a celému týmu a né zábava.

Gristo
Gristo (upraveno: )

Však on to pravděpodobně nedělá za účelem pobavit ostatní, ale sebe, popřípadě uzemnit novináře...

Když Militão a Marcelo během zápasu proti Atléticu zesměšňivali a parodovali Simeoneho, to ti nevadilo? Nebo to se nehrálo o titul? Protože tohle je podle mě mnohem větší úkaz neúcty, než když si hraješ s kusem papíru... Tam to taky nikomu kromě nich dvou nepřipadalo směšné a nikdo s tím nechtěl nic mít.

Dvojí metr - jako obvykle...

P. S. Jak jde dohromady tvoje tvrzení, že to dělá jako satisfakci za to, že nenastupuje S TÍM, že chce dodržet smlouvu, když je mu teda jasné, že nebude nastupovat, protože se ho chceme zbavit?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

facepalm když se dělal srandu M+M z Chola v zápase s AM, tak to bylo k tématu probíhajícího zápasu, žádným způsobem tím nedávali najevo, že mají RM a spoluhráče u butt Nechápu co na tom nechápeš a kde vidíš ten dvojí metr??? Je zajímavé, že jsi si vybral dělání dalekohledu a spaní Bale jsi v tichosti přešel confused K tvému PS, které je takový slovní rébus. RM se ho chce zbavit, protože svým chováním špiní klub a dál už to nehodláme tolerovat (doufám). Bale je blb, který už historicky měl ve zvyku, si skrze svého agenta vyplakat místo v sestavě. Očividně dneska ani plakaní Barnetta mu není nic platné a proto dělá tyhle věci. On tady chce zůstat, ale chce i hrát ve svém mám v p.či tempu. Vysedávání na tribuně nebylo nikdy jeho hobby.

Doczizou
Doczizou

Dnes hrajeme o titul a když vidím, jak tu někdo píše, že Bale a jeho chování je v pořádku a další tu chválí blba pepka a podvod na druhou by dělal taky , tak já už nevím, kam to vše jde facepalm. Ještě že většina je v pořádku a těší se na večer thumbsup

Gristo
Gristo

Ještě že tu jsi ty, abys nás dokázal poučit o tom, co je v pořádku a co naopak není. thumbsupsmile Protože co platí pro tebe, tak automaticky nemusí platit pro ostatní...

P. S. To, že nehaním Baleovo chování má přesně co společného s tím, jestli se dnes hraje o titul, popřípadě jestli se těším na večer? (Jakože samozřejmě těším, jenom by mě zajímala souvislost.) wink

Doczizou
Doczizou

To co děla Bale na tribuně určitě není v pořádku, to tě jako starší rad poučím. Taky jsem ho měl rad a těšil se, když šel k nám, ale to co předvádí ukazuje, že už tady nemá co dělat.. obhajovat ho pořad za odchody ze zápasu a tyhle komedie je dobre na dvě věci.. ať nám ukáže třeba jinde, že je top 5 hráč světa, když mu Zizu tak ubližuje.

Gristo
Gristo (upraveno: )

O poučování tě nikdo neprosí, ty staršino... thumbsupsmile Kromě toho si nemyslím, že by mu Zidane nějak ubližoval, Baleovo chování na tribuně mi přijde možná zbytečné a dalo by se říct nevhodné, ale mě osobně to nijak nepohoršuje a nevidím v tom nějaký zásadní problém.

Doczizou
Doczizou

Už to je pokrok, že píšeš nevhodné chování. Přesně tak, ve skoro 30 letech, když víš, že tě sleduje x kamer a máš v tomhle klubu ještě smlouvu na par let dělat tohle je na co dobrý ... pro koho. A když dostal minuty ba hřišti, tak rok neobešel protihráče. Škoda ze na hřišti si z nich nedělal srandu. Osobně si myslím, že 2 kola a konečná v Madridu. Snad nemá lístek v golf clubu na další rok

Ryan
Ryan (upraveno: )

Prej skoro 30, Bale má už 31 a náhodou zrovna dnes. biggrin wink

Doczizou
Doczizou

Já vím.. psal jsem to ironicky wink

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Asi bych úplně neřekl, že svým chováním špiní klub, to bych si dokázal představit třeba v momentě, kdy by byl zapleten do nějaké trestné činnosti, blbnutí s rouškou a ruličkou mi na to přijde málo... Každopádně plně souhlasím s tím, že musí pryč, na něm je vidět, že má ten fotbal prostě na háku, není pro nás žádným přínosem a stojí klub hromadu peněz, které se mohou investovat jinam.

Michy
Michy

Dnes to musíme ukopat za každou cenu real2

anade1
anade1

Dnes se po 14 mesicich vratim domu ze Zelandu a konecne si.na sebe hodim ten Marceluv dres, ktery uz na me tak pul roku ceka.musime ten titul dneska udelat a bude to perfect biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já mám Ramose vypraného a nachystaného, těším se jako děcko a doufám, že si večer společně zařveme. halam

PuschKing
PuschKing

Ja mám dres Ramosa, čo som vyhral na DIGI. Neperiem ho od prestávky a odvtedy sme všetko vyhrali biggrin Fandím v ňom každý zápas a verím, že keďže som ho vyhral v súťaži tak má víťaznú auru... Ale ak dnes vyhráme, tak už ho musím dať vyprať... Či ho nechať aj na LM? lol

PuschKing
PuschKing

Asi chcete, aby ma vyhostili z domu čo? lol

Laura
Laura

Ja som vyhrala dres Ramosa vo svojej prvej tipovačke na halamadrid.sk, asi som mala šťastie začiatočníka.

PuschKing
PuschKing

Žiadne šťastie, to je prehľad thumbsup Ja som svoj vyhral na DIGI v súťaži otázok ktoré sa týkali zápasov a hráčov z El Clásico :)

Laura
Laura

U teba to bol skvelý prehľad thumbsup

lukita
lukita

Určite ešte neprať a nechať na LM

OneReal
OneReal

Já se pár dní zpátky stavoval v Outletu v Praze, skočil do Adidasu, překvápko tam prodávali origo 2018/19 venkovní za 359,-- Kč redface Po jednom z nejhezčích, 11/12 domácí bílo-zlatej, bylo na čase rozšířit sbírku. thumbsup

LosMerengues
LosMerengues

Dnes má naša ikona a veľký srdciar, veľavážený pán Gareth Bale narodeniny, tak mu chlapci ráčte dať darček, po ktorom jeho srdce najviac túži - titul španielskej ligy s Realom Madrid. talking

❤️Real
❤️Real

Ja by som mu doprial titul ale s nejakým iným tímom. Tak ale keď keď už má tie narodeniny tak teda iFELIZ CUMPLEAÑOS

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ty souběžně hrané zápasy facepalm To zas dneska budu jak ve velíně, na jednom noťasu Real s Ponorkou, na druhém Geta s Atlety biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Naprosto ideální by bylo vést o poločase 3:0 a Barca téct 0:1, pak bych chtěl vidět záběry na jejich lavičku. biggrin

PuschKing
PuschKing

Myslím, že by stačil aj len ten náš výsledok biggrin

Real_M
Real_M

Gareth dnes Narodeniny birthday Možno si donesie na lavičku Neake Šampanské a konfety lol biggrin Barnett to potom bude obhajovať že chcel iba oslavovať prípadný titul lol biggrin

Nasir
Nasir

Trochu bych tě opravil, jestli dovolíš - Možná ho donesou na lavičku s nějakým šampaňským... wink

Madridista
Madridista

Neví někdo na kterém programu DIGI (Telly TV) Bude dneska hrát REAL? Nemůžu to dohledat nikde.

Raulik
Raulik

Zatím nepíší, že to tam budou dávat.

LosMerengues
LosMerengues

Veď v tom článku sa píše: 20:55 DS2 Real Madrid – Villarreal (D. Mucha)

Valeri911
Valeri911 (upraveno: )

Courtois; Carvajal, Varane, Ramos, Mendy; Casemiro, Kroos, Modric; Rodrygo, Benzema a Hazard

furry
furry

Chápu toho Modrice, chytil formu, ale je mi líto Fedeho. Jinak pěkná sestava.

Laura
Laura

So zostavou spokojnosť, takže poďme si po 3 body a vytúžený titul.

fifaman
fifaman

OT: fanúšikovia porta chcú aby casillas, po tom čo si už zaistili titul, nastúpil aspoň na 1 minútu

Fujo
Fujo

hat

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

Dobra sestava az na hazarda, radsi bych tam videl viniciuse. Kazdopadne uz at je ten zapas, protoze mne ty nervy a napeti roztrhaj lol halam vamos !!!!!!

Sergioo
Sergioo

No poďme si po titul!!!

Michy
Michy

Musíme to dát, vzal jsem si na zítra volno, abych mohl pořádně oslavit titul lol halam

Mateusz
Mateusz

tak to je teda srdíčko real2 lol lol

Michy
Michy

Jinak to ani nejde lol

Laura
Laura

Tak teraz vážne dúfam, že vyhráme.

Michy
Michy

No, při nejhorším to bude jen prodloužený víkend lol

Valeri911
Valeri911

Verím, že dnes to dáme! Vamos real4 real2

Doczizou
Doczizou

Ty vole jsem nějaký v napětí sakra a nejsem doma sám v dresu real2

Fujo
Fujo

Snubenica dojde domov z práce a asi pojde hned do inej miestnosti, dnes je prednejsi zapas lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

(Skoro)manželka musí být vždycky přednější wink

Fujo
Fujo

Ona je, vždy aj bude a moc dobre to vie ale ona a futbal to nejde dokopy a radšej pôjde pozerať nejaké veci na svadbu smile

Johny
Johny

Nekdo prosim dobrej odkaz na stream?

gianir
gianir

Taky dneska nemůžu najít nic normálního facepalm

Fujo
Fujo (upraveno: )

Skús toto https://socceronline.me/live-games/ ja to pozerám tu, aj keď po španielsky ale na jazyku mi nezáleží Je tam aj anglický link ale v horšej kvalite

Mateusz
Mateusz

Ramos je bůh.. dává góly, vrhá se do útoku, brání jako pán a k tomu umí poslat 50 metrový pas za obranu jako jsem neviděl od nikoho z naší zálohy už pěkně dlouho.. hat king

Madridista
Madridista

0:1 Barcelona prohrává

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

frightened escandalo! biggrin

Dantes
Dantes

Dostali z pentle? frightened Pak jsem se probudil...

❤️Real
❤️Real

Tvl ten Modrič si ide

Dantes
Dantes

Luka jede, uvidíme jak mu to dlouho vydrží, ale závěr sezóny si načasoval, jen co je pravda. Tohle umí jen starší a hlavně inteligentní hráči.

Mateusz
Mateusz

hraje neskutečně po té pauze. Ale i další z týmu hrají líp a víc se srdíčkem, než předtím

Michy
Michy

Benz goal

Mateusz
Mateusz

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

gianir
gianir

Goool de Kariiiiim Benzemaaaa halam

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Kariiiim si jde pro pičiči goal halam

Real Siempre
Real Siempre

Kariiiiim!!!!!!!!!!! Hezky ziskane, rychle sehrane.

Jsme bliz nez blizko - piskej konec!

Doczizou
Doczizou

Luka úžasná forma po covidu hat

lukita
lukita

Áno darí sa mu.. Je skvelý mam s neho radosť

Laura
Laura

Yes, Karim goal

❤️Real
❤️Real (upraveno: )

Karim=PICHICHI

lukita
lukita

Super Karim

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Luka zatím výborný. Prosím nějaký normální stream, dneska to je tragédie.

Dantes
Dantes

cdn.livetv320.me/webplayer2.php?t=alieztv&c=117365&lang=en&eid=950258&lid=1416960&ci=15&si=1

AdM22
AdM22

Letos Hazard = Bale = Griezmann. To je jak pres kopirku, dostane mic - prihraje dozadu. Kdyz uz dopredu, vetsinou s tim nic neni. 1vs1 neexistuje, risk neexistuje.

Jeste, ze mame krale Benze❤️

furry
furry

Eden když si dovolí 1v1 je okamžitě faulován. To je těžký.

Nasir
Nasir

Ano, tady bych se Edena taky zastal. Zjevně se všichni připravují na to, že Edena nesmí nechat rozběhnout. A ten faul před koncem, kdy ho skoro trefili na koleno, to bylo na žlutou amarilla kterou rozhodčí bohužel asi nedal.

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup to bylo hnusny. Normalne jsem cekal (bez naznaku cehokoliv), jestli nebude stridat.

Domis7
Domis7

Hazard zatím nic moc, ale zrovna dneska teda když má míč, tak jsou u něj instantně dva hráči a co chceš pak vymyslet unsure

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Koukam na rychly online Farsy a sestava je v utoku bez Pirany s Brathwaitem a Fatim? V takovem zapase? A v zaloze bez Busquetse, zato s Puigem? Zvlastni… To nas ZZ to vzal dle zkusenosti

Domis7
Domis7

To je tím, že rozhodčí a VAR piskaji pro Real...

furry
furry

Klasická nuda poločas, ale vedeme a to je dneska nejdůležitější real4

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak nuda, máme klasicky balón pod kontrolou a soupeř urputně brání...

furry
furry

Jo no, ale chybí mi tam moment překvapení a nějaká rychlejší kombinace aby jsme se tam dostali. Ale jak říkám, stačí mi výhra a na hře snad do příští sezony zapracujeme.

Mateusz
Mateusz

Poojdme pro ten titul, uz jen 1 polocas!

❤️Real
❤️Real

Mám také tušenie že dnes si pôjde zahrať aj Gareth. Na posledných 10 sekund by sa možno oplatil biggrin biggrin lol lol

Dantes
Dantes

Tvl Case ty chceš zase drama?

Real Siempre
Real Siempre

Lukita zlutou a je na hristi? Ona ta prvni zluta byla teda Daniho, ze?

Messi srovnal na 1:1, zatim nam to neva.

Dantes
Dantes

Jojo, špatná grafika. Předtím dostal jen Dani, rozhodčí na něj jasně ukazoval.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

To je divny.. Však toho borce zaříznul a rozhodčí pak držel žlutou v ruce.. Tak 20 minut zpátky.. Nevím no

Dantes
Dantes

Zaříznul??

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Jak zastavil jejich útok

Dantes
Dantes

Tam už fauloval Dani a ten Lukův zákrok nebyl na ŽK.

furry
furry

Nene ta první byla Daniho

Dantes
Dantes

Zcela jasně, nechápu co se ogarom nezdá...

Ladislav
Ladislav

Nechapem co som predtym videl ale nema luka 2 zlte karty?

Dantes
Dantes

Ty vole Thibor....

lukita
lukita

Hádam bude v poriadku

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Flashbacky s Čechova zranění frown

Dantes
Dantes

Přesně.... facepalm

Real Siempre
Real Siempre

To byla slupka, vzpomnel jsem si na Petra Cecha… uvidime, jestli dochyta...

Dantes
Dantes (upraveno: )

Sergio rotflol facepalm

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Hmmm nejsem si jistý jestli to byla penalta..

Dantes
Dantes

Myslím, že ne.

Fujo
Fujo

Tiež si myslím že nebola rolleyes

ŠtěpánK
ŠtěpánK

To zas budou kecy od cule

Michy
Michy

Za mě to neměla být penalta.

lukita
lukita

Napadlo ma jeden moment že ju Karim nepremeni tu opakovanú.. Ale vyhravame už o 2 góly tak super

Dantes
Dantes

Co to jako bylo? biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Brnkame vsem na nervy smoking

TOTALNI ESCANDALO!!! lol

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Ještě 1 ať má Karim hattrick

furry
furry

Tak za 1. to ani neměla být penalta a za 2. to nechá opakovat když to my posereme? lol To zas bude pláče biggrin

Spalik1893
Spalik1893

Presne tak lol facepalm ale to jak SR odebral a zrychlil, v tomto veku na stopera, neuveritleny..

furry
furry

jj thumbsup

Dantes
Dantes

Co chtěl jako Ramos udělat? biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Al eto, ze jsme to pos.ali, neznamena, ze se nemela opakovat, ne? Proste ji nechal zopakovat, protoze tam Karim vbehl driv, nez se Sergio dotkl mice.

gianir
gianir

Ale to je asi správně ne? Když tohle udělal Messi se Suarezem tak se řešilo ze tam byl Suarez taky brzo a měla se opakovat nebo?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Asi první u které si myslím, že taky měla být. Opakování bylo v pořádku ne??

furry
furry

Já měl za to, že pokud vběhne útočící hráč tak je to špatně pro tým který jí zahrával a tím pádem by se opakovat neměla, ale vlastně tím že to byl gól tak je to asi v pořádku, pokud by nebyl tak by se neopakovala tak asi správně, beru zpět.

PuschKing
PuschKing

Ak by Karim nedal, tak by bol odkop, pretože náš hráč porušil pravidlá pri pokutovom kope... Keďže dal gól, tak sa musí opakovať, tak hovoria Pravidlá futbalu... To isté platí aj v opačnom prípade... Ak by hráč Villarealu porušil pravidlá a vbehol tam skôr - Ramos by nedal - tak sa opakuje... Ak by dal, tak by bol gól...

furry
furry

Ano ano, jsem to pak tak psal smile

Belmont
Belmont

Penalta bohuzial uplne nespravne odpiskana facepalm

Ryan
Ryan

Tentokrát penalta teda fakt ne no. rolleyes

Dantes
Dantes

Kua škoda toho břevna, to by byl golaso jako prase...

Dantes
Dantes

Nedáš dostaneš a budeme trpět, tak jak to má ZZ rád.

furry
furry

Už měl předminule ne?

Real Siempre
Real Siempre

Zizou vsech 5 stridani? To koukam...

Dantes
Dantes

A pak, že ZZ nestřídá, vy mu tak křivdíte talking biggrin

furry
furry

pffffffffffffffffff. Mě trefí.....

Mateusz
Mateusz

curtois... ty pičo to je trapení lol

king_fredyy
king_fredyy

svet nevidel take prasata jak zlta ponorka

MR13
MR13

Je to tam Barca práve dostala gól real2

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Logika cule: Kdyby nebyla penalta, tak je to 1:1

Jak vysvětlit někomu, jako je cule, ze když se něco stane, tak to změní budoucnost a když se to nestane, tak to taky změní budoucnost.. Kdyby jsme nedali gól na 2:0, tak by Vill. nedal nejspíš gól...

Dantes
Dantes

CAMPEONES real2 real4 real3

king_fredyy
king_fredyy

prečo tak nehrali proti Barcelone ????

Michy
Michy

Marcooo goal

furry
furry

Viniciuuuuuuus frightened frightened frightened hat Nááádhera

furry
furry

kurňa neplatí, ale i tak to byla nádhera

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Kurva ten titul potěšil 2* tolik rotflol plačky cry lol

ŠtěpánK
ŠtěpánK

A vis co je nejlepší? Ze ten gól na 1:2 dala Osasuna v 10 hráčích biggrin rotflol

Real Siempre
Real Siempre

To je uplne bajo biggrin Osasuna respekt hat

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Joo já to měl otevřené na mobilu na onlajny.com a netrpělivě jsem to vše sledoval... Náš zapas a to jestli prohrajou..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

biggrin přesně, to je úplná třešnička na našem dortu lol lol

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Dneska oslavy, zítra vystřízlivěni a pozítří příprava na LM... To poslední kolo v lize mohou uhrát Jovic a spol..

ŠtěpánK
ŠtěpánK (upraveno: )

Ví ár d čémpijons maj freeeend real2 halam real1

furry
furry

Je to taaaaaam real2

Fujo
Fujo

CAMPEOOOOOONES!!!!!!!

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Herně mě to sice pořád nebaví, spousta věcí mě sere a do budoucna jsem spíš skeptický, ale aspoň dneska zanechám nářků a pičování a před kluky smeknu, protože vyhrát po tříměsíční pauze deset zápasů z deseti, to je slušná práce, tak teda: https://youtu.be/vRjOMucb7vc

Mateusz
Mateusz

CAMPEOOONES!

Michy
Michy

Campeones real2

Michy
Michy

A Barce nepomohla ani redka Osasuny lol lol

Kaja900
Kaja900

Je to taam ! cool real4 hat

lukita
lukita

Gratulujem.. Máme titul veľmi sa teším real2 sme najlepší

Laura
Laura

Campeones real2 real4 som na nich hrdá

Mace Windu
Mace Windu

Po dnešnom predstavení na Camp Nou ten titul chutí ešte lepšie lol

Dantes
Dantes

Co bylo?

Laura
Laura

Jednoznačne, môžu plakať aj naďalej, nás to ale trápiť už vôbec nemusí lol

Mace Windu
Mace Windu

Presne tak. Namiesto riešenie RM by si mali upratať pred vlastným prahom a riešiť svoje problémy, ktorých majú veruže dosť.

Laura
Laura

Tak čo majú robiť keď to Real všetko podplatil lol

Mace Windu
Mace Windu

No jasne biggrin Tak si užívaj víťazné pocity a potom dobrú noc smile Asi sa Ti dnes bude dobre spať biggrin

Laura
Laura

Ďakujem pekne a tiež prajem dobrú noc smile ako v bavlnke wink

Laura
Laura

Myslím, že takých tu bude viac biggrin

Ďuri22
Ďuri22

Real podplatil Barcelonu aby dnes prehrala biggrin

Fanda 33
Fanda 33

Gratulácia mužstvu, zvládli to po korone parádne, vyhrať všetky zápasy hat real3

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Jak bylo na Eurofotbalu? biggrin

misinho7
misinho7

? nechapem teraz biggrin myslis po dnesnom zapase ake su tam reakcie?

ŠtěpánK
ŠtěpánK

No jasne... Vím, ze tam chodíš a vím jaká je tam komunita... Tak se ptam biggrin

misinho7
misinho7

Na moje prekvapenie uplne v pohode. Akoze pisu tam teraz len normalni fans cule tak pohodka. Ostatni to nezvladli a zaliezli biggrin

AdM22
AdM22

Campeones!!!

redface

Dantes
Dantes

V Katalánsku pomalu kolabují špitály, JIPky nestíhají, ale tentokrát to není kvůli COVID-19...

lukita
lukita

rotflol majú čo robiť do rána

olinho
olinho

Campeoooooooooones Campeoooooooones Ole ole oleee cheers som na vas hrdy chlapci, dakujem chalani, dakujem Zizou adoring real2 halam

zemiak
zemiak

Bez utrpenia to nemoze byt, ale tak to ma ZZ rad - natvrdo ale s laskou. Pre mna je tento titul uplne neuveritelny - myslel som, ze na to kadrovo prosto nemame, ale ZZ to vdaka svojej taktike, svojmu "nestriedaniu" a svojmu "protezovaniu" svojich koni dotiahol do vitazneho konca - dokonca s predstihom. ZZ je pan, je neuveritelne co ako neskuseny trener u nas dokazuje hat . HALA ZZ, HALA MADRID, HALA MADRIDISTAS real3

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup máš naprostou pravdu, dneska ZZ nečekaně vystřídal všechny (asi byl na fóru), ne vážně je to borec a už teď je zapsán zlatým písmem do historie RM a patří mu naše úcta. Děkujeme Zizu adoring smooth

Nasir
Nasir

Je to borec, že přes všechny chyby, které udělal, to dokázal takhle uhrát takticky přes obranu a vytěžit ze situace co nejvíc. Byl by to ještě větší borec, kdyby už dopředu věděl, že s naším útokem a těmi mlaďochy během roku víc nezmůže, což určitě není tenhle případ, ale to je jedno. I tak dokázal mužstvo skvěle připravit na to, že musí teď v zápřahu vše vyhrát, to je přesně jeho parketa a taky ta přestávka nám prospěla... Zejména Benzema si odpočinul, předtím byl unavený a marný a po přestávce mu to tam zase začalo padat. Prostě vytěžil maximum ze situace a zaslouženě... král LL je z Madridu. smooth thumbsupsmile

Brahim nebo Mariano jsou asi teď rádi, že zůstali. smile

olinho
olinho

thumbsup Zizou ma na tomto titule obrovsku zasluhu, vyhral ho prakticky s muzstvom, s ktorym Lope ci Santi pohoreli a uz kazdy pisal, ze toto muzstvo je vyhorete, nieco neuveritelne hat adoring

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Jinak krome titulu, je to 10/10 a to jsme porad resili, kde muzeme ztratit. Ztratit jsme parkrat mohli, ale proste neztratili. A vo vo vo tom to je biggrin

Ryan
Ryan

Naše největší posila a hvězda do ofenzivy dala za sezónu jen jeden gól, a přesto slavíme titul, to značí přinejmenším to, že je na čem stavět, byť do dokonalosti má naše hra ještě hodně daleko.

Dnes mě mrzí jen ta penalta, která tentokrát opravdu byla vymyšlená, ale ono to ve výsledku vlastně nic nezměnilo.

Campeones, můžeme slavit. real2

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ta penalta mě taky sere, protože tohle byla jediná situace, která byla odpískána špatně unsure

Ryan
Ryan

Z pohledu rozhodčího na hřišti to klidně penalta být mohla, ale že to neřešil VAR, nechápu. Zbytečná kaňka na dnešním večeru. Btw ten odvolanej gól, to bylo co? Mě se to seklo ve chvíli, kdy to Asensio s Lucasem slavili. biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Karim měl ruku před přihrávkou. U penalty jsem viděl jen dvě opakovačky, Ramos si to píchl a šel, pokud ho trefil a byl už ve vápně tak pískat se to mohlo, i když moc přísně. Počkám co z toho zítra vyleze. Bohužel zbytečná situace.

zemiak
zemiak

Karim sa zlahka dotkol rukou lopty. VAR pouzity spravne, ale neuveritelna skoda, ze to zrusilo tu krasnu strikovacku Viniho, toto by som od neho chcel vidiet castejsi thumbsup

zemiak
zemiak

Toto je dalsia neuveritelna vec, ze sme to dali napriek tomu, ze nas papierovo najlepsi hrac aj kvoli zraneniam uplne vyhorel a najdrahsi sedel viac menej celu sezonu na tribune. Je jasne, ze ten titul vyhralo viac chcenie a vnutorna sila timu ako zarucene hviezdy. To som myslel, ze sa to v dobach velikanov s nekonecnymi statistikami uz neda.

Ryan
Ryan

Velikáni s nekonečnými statistikami pomalu a jistě končí. Ronaldo je pryč a Messi je v gólech na úrovni Karima. Něco neuvěřitelnýho. biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Jinak statisticky, prispeli k tomu kazdy trochu jinak, ale proste Mendy a Eden jsou mistri ve sve prvni sezone v RM.

furry
furry

Rodrygo též wink

“GB11”
“GB11”

Barca, Cabrón, Saluda al Campeón! real2 real2 halam real1

Domis7
Domis7

real2 real2 vamoooooooos

Doczizou
Doczizou

Tohle je téměř neskutečný. Po přípravě, kde nám Atleti dali 7 gólů, by tohle nikdo ani nevyslovil. ZZ byl vyhazoval a kritizován asi každé ligové kolo. Ono když se daří, tak je to lehký, ale když to jde jako hm nejde a uděláme titul.. to je dle mě umění a smekám hat . Za mě 3, který udělali v boji o titul nejvíc ( bez pořadí ) Zizu - měl kádr, který každý odepisoval a před rokem u nej vyhořeli 2 trenéři. Dal nebudu chválit.. Sergio - kapitán jak má být, i ve svém věku špičkově fyzicky, dával góly, řídil obranu a celé mužstvo. A pak Curtois - minulou sezónu asi nejvíc neoblíbený hráč ( spolu s Balem ), kde mu to úplně nešlo nás letos c krát podržel a udělal nám dost bodu. Takže těším se tomu, užívejme si to, čekali jsme dlouho a je to doma !

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Za me Tibor, kapitan a Karim (odzadu dopredu na hristi, bez preferenci).

Kritiky bylo hodne, napr. i Dupont za tu spoustu zraneni na zacatku, ale minimalne na pokoronavirove obdobi ten tym pripravil paradne hat

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tibor byl na začátku marný, ale pak se zvedl a začal chytat jako jednička RM, bez takových výkonu to prostě nejde a dneska opět podržel. Já doplním ještě jedno jméno a to je Mendy.

Doczizou
Doczizou

Karima jsem nepsal, ale určitě v top 5 je. Spíš měl ty svoje 10 zápasu a nevím, jestli tam je, nebo ne. Ale není to kritika, klobouk doku i před ním. I v tomhle věku má super výkonnost a je důležitý. No chce to k němu dravce a konkurenci.

❤️Real
❤️Real

Teda chlapci a dievčatá iba nachvíľu si odbehnem a hneď mám 200 neprecitanych komentárov

dod1al
dod1al

...Barca Cabron, salute campeon!!!!!!!! to kričal Dani Carvajal po poslednom titule v La Liga biggrin adoring thumbsupsmile real4

Real Siempre
Real Siempre

… a predpokladam, ze dneska bude kricet znovu. Jiz zitra na YT? biggrin

Sergioo
Sergioo

Veľmi sa teším z titulu. real2 Teraz poďme skúsiť LM čo to dá. Nič nie je nemožné! Inak ľudia pamätáte si keď sme na začiatku sezóny vraveli že titul určite nevyhráme lol Bum tu ho máme. K zisku titulu treba pochváliť fakt každého. Od brankárov až po útočníkov a takisto legendárneho Zizuho ktorý aj keď herným prejavom nepresvedčil ale titul je titul. Navyše s takým útokom... Klobúk dole. Samozrejme nechcem tu zhadzovať náš útok ale viete ako to myslím... Eden celú sezónu zranený, Vini Rodrygo veľmi mladý a Marco po zranení a Lukovi sa nedarilo... Bale odpísaný. Oslavujte čo to dá. cheers

kubči
kubči

Gratuláciami chlapcom k titulu. Je to krásny pocíti vyhrať titul Hala Madrid. real2 real4 real4

Sergioo
Sergioo

Diskostu ako ti je ?

❤️Real
❤️Real

Práve si prezeram forcavarca a strašne mi to spríjemňuje večer Hlavne ten idiot Lukáš lol

Fujo
Fujo

Ten chlapec je veľmi zakomplexovaný rotflol

Ladislav
Ladislav

Lukas911 dostal ban. Uz to tam nebude take vtipne cry

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nejlepší na tom je, že to bylo díky madridismo, mám trochu strach, že si to šel chlapec hodit wink

Ladislav
Ladislav

Hentaka burina nikdy nevyhynie, tej sa len tak nezbavis. Tam je najlepsie nic nevysadit a nechat nech si rastie v tichu a osamote.

Laura
Laura

Nádhera, kto by to na začiatku sezóny a vlastne aj v jej priebehu povedal. Hra síce nebola oku lahodiaca ale účinná. A po pauze klobúk dole pred celým tímom, z každého jedného hráča bolo cítiť chuť a odhodlanie vyhrať zostávajúcich 11 finále. Som nesmierne hrdá na všetkých, ktorí sa pričinili akýmkoľvek spôsobom o zisk titulu, spojili sily a išli si za svojim cieľom, častokrát vôľou a bojovnosťou. Vám všetkým, s ktorými to prežívam spoločne, prajem poriadnu oslavu. wink Hala Madrid včera, dnes aj zajtra halam real2

Mace Windu
Mace Windu

Skvele si to napísala thumbsup smile

Laura
Laura

Ďakujem Mace thumbsup

kubči
kubči

Prajem rovnako skvelú oslavu aj tebe. Madridisti užite si tieto krásne chvíle.

Laura
Laura

Ďakujem smile

olinho
olinho

pocas oslav ma zaujal jeden moment, Zizou prisiel k Brahimovi a dlho sa objimali, potom ho odtiahol z "davu" a nieco mu dlho hovoril...naopak s Marianom ci Baleom sa iba chladne pozdravil a bolo tam mini objatie

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Dneska jsem na to díval znovu a bylo to zvláštní, Brahim byl hodně dojatý, buď se s ním ZZ loučil a říkal mu ať se nebojí, že se vrátí (třeba jako Achraf), nebo mu říkal, že s ním počítá. thinking

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

"třeba jako achraf" :D :D :D no ted se vrátil

lukita
lukita

Dá sa tento okamih niekde pozrieť? Priznám sa mne to uniklo

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Na youtube RM, je tam celý záznam z oslav. Je to někde na začátku a pak ještě jednou úplně na konci.

lukita
lukita

Ďakujem idem to pozrieť

olinho
olinho

aj mna by zaujimalo, o com sa bavili hmm

PDReal
PDReal

keby som si mal tipnut tak Brahim u nas konci, nebude tu vecne sediet, je mlady a je treba aby niekde nastaroval karieru ... aj ked by som cakal skor hostovanie, je mozne ze ma niekde dohodnuty trvaly prestup thinking

olinho
olinho

mal by odist vo vlastnom zaujme...najvacsou vyzvou leta bude zbavit sa nepotrebnych a to bude teda fuska...

PDReal
PDReal

vcera na digi odznela informacia ze ceballos je na predaj za 25 mil€ ... dufam ze tu cenu si vymysleli lol

olinho
olinho

toho komentatora netreba brat vazne, kazdy zapas trepe dve na tri...vcera tiez hovoril, ze sme OFICIALNE potvrdili, ze je James na predaj, neviem odkial ma to info, ja som take nieco na oficialke nevidel, asi ma tajne info...vrchol bol vsak ten, ked sa 10 minut cudoval, preco je este Lukita na ihrisku, ked dostal dve zlte karty, kdezto bolo jasne, ze tu prvu sudi ukazal Danimu...

LosMerengues
LosMerengues

Tipujem. že to komentoval Dalibor Mucha. Toho majú v Digi ako odborníka na španielský futbal. No on je podľa mňa najslabší komentátor na Slovensku. Vôbec nekomentuje priebeh zápasu a ak náhodou komentuje, tak je počuť, že sa futbalu vôbec nerozumie. Väčšinu zápasu totiž rozpráva bulvárne a neoverené informácie, ktoré vydáva ako overené pravdy.

olinho
olinho

uhadol si biggrin thumbsup

furry
furry (upraveno: )

Mě zas v pondělí dorazilo, když řekl že je Florentino 20 let ve funkci prezidenta lol

olinho
olinho

odbornik no biggrin

Real Siempre
Real Siempre

20 let od prevzeti nebo 20 let ve funkci, kdo by resil rozdil lol

Holoubek
Holoubek

Ja tipoval (teda spíš doufal), že mu ZZ řiká: ještě vydrž, odejde Gareth a James a dostaneš u nás víc prostoru biggrin Tak uvidíme

Real Siempre
Real Siempre

Jj, kez bys mel pravdu. Ale nadeje je mala.

zemiak
zemiak

Tito posledne zapasy vobec nehrali a k vytazeniu mu to nepomohlo. Ak chce u nas niekedy uspiet, musi ist hostovat a urobit dieru do Spanielska. Mam rad ked chlapci cakaju na svoju sancu, no na tych kridlach je pretlak mladeze a evidentne momentalne nema najlepsie karty.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup Peréz jako vždy na pána. Dobré vyjádření směrem k VAR i přestupům. Letos jsme mega přestup stejně nečekali.

LosMerengues
LosMerengues

Len nech ten rozhovor nečítajú Katalánci. Nie som si istý, ako by si vysvetlili vetu, že Bartomeu je Florentinov kamarát. Aby potom neboli komentáre, že Bartomea dosadil za prezidenta Florentino. biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Dosadil a rovnou jeste podmaznul, aby pracoval pro Real lol

Nasir
Nasir

Nedávno podmáznul i Simeoneho a Saula, takže Pérez vlastně řídí všechny tři největší španělské kluby. smile

Real Siempre
Real Siempre

A proto nemame ted na ty prestupy. Uz proste nezbylo biggrin

PDReal
PDReal

vcera ma sklamali tri momenty ... ze krasna Toniho strela neskoncila v brane ... ze Viniho paradna akcia vysla na zmar ... a na zaver ze perfektna praca Sergia mala take tragikomicke vyustenie facepalm ... je to fakt neuveritelne ze toto VAR uzna ako penaltu, nechapem to, som zhnuseny... uprimne mi to pokazilo inak skvely vecer wall ale kazdopadne chlapcom gratulujem ich chyba to samozrejme nieje a titul beru zasluzene real2 dufam ze si to uziju a ze aspon posledny zapas proti leganes uvidime viac minut pre hracov ktory doterat viac povzbudzovali ako hrali lol taky Brahim s Jovicom by urcite mohli nastupit, Pichichi je v nedohladne Karim moze dovolenkovat smile

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Mě štve, že neukazovali záběry VAR, možná tam byl úhel, ze kterého by to vypadalo jinak. Ten zmetek Hernandez to udělal schválně.... biggrin

PDReal
PDReal (upraveno: )

ja by som sa nato oficialne stazoval, poskodzuju nam meno smile tento krat asi ziadny uhol nepomoze, pozeral som to teraz rano v klude znova a nemam co dodat, stale to neviem pochopit, toho typka co to rozhodol okmazite poslat do gulagu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já viděl jen jeden záběr, jak už jsem psal včera, jde o to jestli tam byl kontakt a Ramos v 16ce. Ale tentokrát byli rozhodčí mimo.

PDReal
PDReal

kontakt tam bol aj Ramos v 16-ke lol ale s tymi ich obhajobami nech idu niekam ... toto skratka nemoze byt penalta, to uz by potom rovno mohli nariadit metrove rozostupy smile

PuschKing
PuschKing

Pozeral som na DIGI a tam tú situáciu ukazovali z rôznych uhlov... Kontakt tam bol, bol v 16ke, ale Ramos zavadil o nohu súpera naschvál... Zo všetkých penált podľa mňa táto nebola... Nechápem, že to VAR neodvolal...

Santos Trinidad
Santos Trinidad

thumbsup Jsem rád, že Barcelona včera prohrála, protože získat titul díky téhle penaltě, z toho bych měl dost smíšené pocity unsure

PuschKing
PuschKing

Titul by sme vyhrali tak či tak, myseľ bola nastavená... Za stavu 1:0 k vyrovnaniu ani nemuselo dôjsť. Za stavu 2:0 došlo... Úplne inak by sa zápas vyvíjal pri rôznych stavoch, preto nemám rád vety typu KEBY... Nezabúdaj že: Keby pes nes*al, tak ho roztrhne wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Za stavu 1:0 to taky nechápu, možná strach, že by se řeklo, že na nátlak Barcy rozhodčí jedou proti nám. Takže vlastně si ta to Barca může sama lol

Gristo
Gristo

A ti další borci co se taky přímo nezapojili? Přes ten dav to nejde přímo vidět, ale na druhé straně je ještě několik hráčů, kteří to taky "jenom" pozorují... razz

Gristo
Gristo

Ty nezmiňuješ proč? Oni taky nechtěli riskovat zranění?

PDReal
PDReal

to bol len vtip smile a len tak medzi nami preco na mna reagujes , kazdemu tu pises ked nevies kudy kam ze ta nici nazor nezaujima , preco potom vobec na niekoho reagujes?

Gristo
Gristo

Protože interakce mezi uživateli jsou základním předpokladem pro vytvoření diskuze?

PDReal
PDReal (upraveno: )

ale ked na jednej strane pises ze ta moj nazor nezaujima naco potom citas moje prispevky to ma zaujimalo, a nie zas klasicky, omacka na ktoru sa ta nikto nepytal rolleyes smile pis si s ludmi ktorych nazor ta zaujima ak taky su, mna vynechaj , nemyslim to zle len mi nase konverzacie pridu zbytocne a otravne, dakujem za pochopenie

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

lol facepalm no na druhé straně jestli sis všiml jsou kamery a fotografové, takže tam se asi dostat nedalo. Kdežto Baleovi stačilo natáhnou ruku, ale ono je to jako s tou vlajkou že??

Gristo
Gristo

Ostatním taky stačilo jenom natáhnout ruku, konkrétně okolo Balea se nacházejí další dva...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jo a ti další dva jsou kdo?? Protože o hráče prvního týmu se určitě nejedná....

Gristo
Gristo

Ten jeden je myslím Luis López, brankář Juvenilu, toho druhého nevím...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No, takže to nejsou hráči A-týmu a ti by tam opravdu neměli co dělat.

PuschKing
PuschKing

Nehľadaj senzácie tam kde nie sú... Ja som pozeral oslavy a ZZ začala vyhadzovať malá skupinka hráčov, ostatní postupne dobiehali a kým došli tak to už aj skončilo... Balea som si všímal celý čas, ako naňho kto reaguje a bolo to v pohode... Je vidieť, že nepatri do hlavnej skupinky, ale nevraživosť voči nemu som nevidel od nikoho...

PDReal
PDReal

ja ziadnu senzaciu nehladam, prislo mi vtipne ako ho zas hned vyfotili zo zalozenymi rukami lol , to ze sa toho klasicky chytil Gristo je jeho problem ... mne je jasne ze jedneho cloveka bude tazko naraz vyhadzovat 30 ludi smile

Gristo
Gristo

Tak proč to sem dáváš, když nechceš aby se toho někdo chytil? ... unsure

PDReal
PDReal

aby ti navrela zilka na cele lol ... lebo ma to pobavilo, nemozem zato ze ty si taky malicherny ze sa ta vsetko hned dotkne wink

Gristo
Gristo

Mně je nějaký Bale upřímně jedno, takže žádná žilka mi na čele určitě nenabíhá... wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Třeba protože to ostatní berou s nadhledem a zasmějí se tomu??

Gristo
Gristo (upraveno: )

A není to třeba ovlivněno jejich celkovým pohledem na Balea? Kdybych sem dal nějaký příspěvek, ve kterém Baleovo chování vyzdvihuju/obhajuju, tak to taky budeš brát s nadhledem?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Pokud jeho chování bude hodno uznání, tak určitě s nadhledem... Nevím co řešíš, jde o vtipnou momentku, která však přesně odráží vztah RM vs. Bale.

PuschKing
PuschKing

A tak potom chápem, myslel som, že budeš jeden z tých, čo na Balea ťahá všetko, len aby ho mohol zhodiť smile

PDReal
PDReal

ja Balea sice nemusim ale nie kvoli opickam na tribune atd ale kvoli pre mna zasadnej veci ktorou je jeho postoj k situacii v akej sa nachadza, odchodu s klubu atd ... na tychto veciach sa skor dobre pobavim, na fantazii novinarov ktory najdu medzi tlupov ludi prave Bale s tymto postojom, ked mi to kamos poslal tak ma to pobavilo tak som si povedal ze snad nebudem jediny smile ... doplnim som to o svoj mozno o pre niekoho nevhodny komentar ...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jestli jsi si všiml, tak při oslavách byl v naprostém minimu záběrů.

PDReal
PDReal

popravde som oslavy nesledoval, toto mi poslal kamarat smile ja som si vobec neuvedomil ze uz po zapase dostanu pohar facepalm lol ako skoncil zapas tak som to vypol wall

Laura
Laura

Dnes o 14:00 sa niečo bude diať ? Lebo na offiko stránke Realu na fb som niečo zahliadla

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

JJ prý asi nějaký přestup, asi Bale odchazí lol

Laura
Laura

lol Zbyněk to tak nemôžeš napísať lebo niektorí to nerozdýchajú wink

PDReal
PDReal

nejake oficiality/oslavy titulu zo starostom atď

Laura
Laura

Ďakujem thumbsup

LosMerengues
LosMerengues

Tak po včerajších oslavách som si aj ja našiel čas a môžem s hrdosťou napísať: CAMPEOOONES CAMPEOOOONES OLE OLE OLEEEE !!! real3 Nebola to sezóna sprevádzaná krásnou hrou, ale to po príprave ani nikto nečakal. Napriek tomu máme titul. Gracias por todo. cheers

raborek
raborek

Tady jsou pravidla zahrávání penalty: Pokud dal rozhodčí signál k provedení pokutového kopu, musí být kop proveden. Jestliže dříve, než bude míč ve hře, hráč provádějící pokutový kop nebo jeho spoluhráč poruší pravidlo, ● pokutový kop se bude opakovat, jestliže míč skončí v brance, ● rozhodčí přeruší hru a naváže ji nepřímým volným kopem, jestliže míč neskončí v brance,

Takže naprosto správně opakovaná real2

PuschKing
PuschKing

Sladký, ťažko vydretý titul v mojom prepotenom drese, ktorý sa neperie kvôli víťaznej aure po prestávke... Viete aké to je vysvetliť to "spolubývajúcim, že žiadne pranie? lol

Pred sezónou som písal, že najväčšiu šancu na titul vidím v La Lige a som rád, že mi aspoň teraz predpoveď vyšla real2 real3 real4 halam

P.S.: pošetrím ten dres ešte do zápasu s City, hádam aura funguje aj mimo La Ligy biggrin

Laura
Laura

Pošetri ho a ak to zafunguje tak už ho neperieš biggrin

PuschKing
PuschKing

To mi doma neprejde lol

Laura
Laura

Pre dobro Realu všetko lol

PuschKing
PuschKing

Včera som si ho zabudol dať a pozrime sa facepalm

Laura
Laura

No takže proti City nech ťa ani nenapadne nedať si ho, inak poznáme vinníka biggrin

PuschKing
PuschKing

Budeš to mať na starosti mi pripomenúť, inak máme vinníka biggrin biggrin biggrin

Laura
Laura

Ako sa to zrazu otočilo proti mne lol Neboj nič, dám ti vedieť wink

PuschKing
PuschKing

Tomu sa hovorí karma lol Už máš dvoch na krku, aby si pripomínala lol

Laura
Laura

Veru biggrin keď to tak bude pokračovať, zachvíľu si začnem písať, čo mám komu pripomenúť, aby som nezabudla lol vidíš Štěpán včera pozeral lebo som ho nezaregistrovala ?

PuschKing
PuschKing

Ešteže sú telefóny s pripomienkami biggrin Nepísal nič, tak si asi zanedbala svoje povinnosti biggrin

Laura
Laura

Presne tak lol máš pravdu, asi som hneď na začiatku nesplnila zadanie, to sa nesmie opakovať lol biggrin

PuschKing
PuschKing

A to sa mám spoľahnúť na teba, že mi pripomenieš dres hmm lol

Laura
Laura

lol neboj mám pripomienku razz

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

OT: přiznejte se, kdo šel do UDH provokovat toho místního pitomce, vždyť už tak je na dně a ještě kvůli "madriditkovi" dostane ban lol

Fujo
Fujo

Teraz na to pozerám a strašne ma to pobavilo že aj "svojim" už lezie na nervy lol

misinho7
misinho7

mna pobavilo ze vraj nam tu na stranke neukazuju pravdu o tom ako rozhodcovia priznali ze nam pomahaju...ze vraj je tu cenzura..admini toto som si o vas nemyslel... ze nam takto zakryvate pravdu frightened lol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

A o jaké pravdě to píše eek Vždyť my ty zápasy sledujeme a na rozdíl od toho tupce známe i pravidla sportu, který sledujeme.

misinho7
misinho7

bacha nanho lebo si ta niekde pocka a dostanes do drzky biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Tak jak to čteš, tak borec na to očividně nemá, navíc já mám v ÚDH BAN, takže tam ani nic psát nemůžu.

Fujo
Fujo

Ale to mu musíš dať presné súradnice kam má dojsť na tom svojom čiernom aute, ale asi mu treba dať aj peniažky na benzín biggrin

Sergioo
Sergioo

Tebas sa vôbec vyjadril ohľadom VAR a že nám pomáhajú? Či zas si ten šašek vymýšľa?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Řekl, že Flo loni po tom co nebyl odpískaný faul na Viního vytvářel tlak na rozhodčí, a to tím, že jsme si po zápase oficiálně stěžovali. facepalm Že to dělá Barca každý druhý zápas mu samozřejmě nevadí...

Superreal
Superreal

Ale jsme v Realu Madrid, takže vlastně jen splněná povinnost. smooth biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Dobre se cte ten pasacek krav, jak rika, ze necekal, ze Real vsechno vyhraje.

Laura
Laura (upraveno: )

Namiesto toho, aby sa spoliehal na to, že ani Real nevyhrá všetko sa mal zaoberať svojim tímom. Nejak som ani nepochopila jeho zmeny v zostave na tak dôležitý zápas, kde ešte teoreticky mohli vykresať nádej do posledného kola. Na tlačovkách sa ho pýtali na zápas a on stále ani Real nevyhrá všetko a hľa. Aký to rozdiel oproti ZZ, ktorý sa nikdy k Barcelone nevyjadroval a stále si tvrdil to svoje, pozeráme sa len na seba a na svoje výkony.

olinho
olinho

podla mna sa velmi rychlo vrati k svojim kravam, co bude skoda pre nas biggrin

lukita
lukita

Čo myslíš vráti sa ešte pred odvetu LM alebo až po sezóne?

olinho
olinho

asi az po sezone, pockaju este, co uhraju v LM

lukita
lukita

Ja dúfam, že nehrajú nič a nepostúpia

dod1al
dod1al

...škodoradosť nie je nikdy radosť a vysiela do vesmíru len negatívnu karmu...vedenie Barca FC vs. Setién vs. Messi je ich príbeh, RMCF sa musí sústrediť na ten svoj, na ktorý majú reálny vplyv wink

lukita
lukita

Prepáč dod až sa ťa moja škodoradosť dotkla.. Prepáčte všetci čo ste to čítali sľubujem už sa to nebude opakovať.

LosMerengues
LosMerengues

Veď to je úplne normálne. Myslím, že nikto tu z nás nepraje Kataláncom úspech. wink

lukita
lukita

Ďakujem

dod1al
dod1al

...lukita, to je v pohode wink thumbsup , ja som to nemyslel zle, len svet funguje tak, že svoje ďalšie smerovanie môže ovplyvniť Real za seba, Barca a ostatní súperi tiež za seba a nech sa ukáže na ihrisku - kto je lepší...ja veľmi prajem Realu, ale nič zlé neprajem súperom, lebo verím, že by sa to zlé prianie vrátilo a negatívne pôsobilo práve na Real...

Real Siempre
Real Siempre

My jim neprejem nic spatneho, prejeme jim jen to, aby tam prezident zustal, trener zustal apod. lol

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.