Real Madrid uspěl na stadionu Eibaru

Real Madrid uspěl na stadionu Eibaru

| Zápasy | De la Red

Ve středu Real Madrid roznesl na kopytech Galatasaray a úžasnou střeleckou formu si přenesl i do ligového zápasu s Eibarem. Bílý balet byl nekompromisní a domácí celek zničil čtyřmi góly. Rovnou polovinu, tedy dvě branky, zaznamenali z pokutových kopů Sergio Ramos a Karim Benzema, který se trefil i ze hry. Čtvrtý gól obstaral po hodině hry Federico Valverde.

Jestli Real Madrid v zápase s Betisem střelecky pohořel, tak si vše bohatě vynahradil v soubojích s Galatasarayem Istanbul a nyní Eibarem. Tureckému soupeři nasázel šest gólů, ligovému protivníkovi zase čtyři. Real se zároveň na chvíli posunul do čela soutěže.

Zinedine Zidane nechal jen na lavičce náhradníků hrdinu utkání s Galatasarayem Brazilce Rodriga, ovšem i tak byla úderná síla hostů obrovská. Vázquez, Benzema a Hazard se měli starat o ofenzívu a starali se o ní znamenitě. Už v 17. minutě vytvořil Real obrovský tlak na balón, Eibar se nestačil bránit a v závaru před Dmitrovićem zakončil do odkryté klece Karim Benzema. Sotva se Eibar vzpamatoval a musel čelit další nepříjemnosti a sice pokutovému kopu. Faul na Hazarda potrestal Sergio Ramos.

Defenzíva Eibaru byla jako na kolotoči a ofenzivní výpady Realu zachycovala jen s pomocí faulů. Ve 29. minutě Cote nedovoleně zastavil Lucase Vázqueze a v rozmezí několika minut měli hosté další penaltu. Karim Benzema byl stejně neomylný jako jeho předchůdce Ramos a Real Madrid už vedl 3:0. První poločas se Eibaru totálně sesypal.

Po přestávce to měli domácí hodně složité, v 57. minutě se marně dožadovali penalty a o pět minut později už inkasovali čtvrtý gól. Modrićovu přihrávku poslal rovnou z první do sítě Federico Valverde. 

Preview: Preview: Nezopakovat poslední ostudu z Eibaru...

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 12.11.2019 00:00.

Komentáře

Gristo
Gristo (upraveno: )

Dneska bych se to nebál trochu protočit, dát šanci od základu i jiným, není třeba nic lámat přes koleno. thinking Courtois - Carvajal, Militão, Ramos, Mendy - Valverde, Casemiro, Isco - Lucas, Benzema, Vinícius Ale spíš čekám něco s Modrićem a Hazardem, což bude taky fajn... smile Na tréninku trénovali hru s míčem na malých prostorech, takže se těším na přesnou kontrolovanou hru. thumbsupsmile Nejdůležitější je zisk 3 bodů... Tip: 1:3 juggle

Kaja900
Kaja900

Dneska se nebál protocit sestavu ? biggrin to sme se neměli bát doma proti posledním leganes nebo slabymu Galatasaray.. tak se mohla protocit klidně půlka sestavy, ale tady bych naopak dal to nejlepší co máme, doma jsou silný a poslední vzájemnej zápas s náma hovoří za vše smile kdyby zrovna dnes Zizu šetřil hráče, tak bych to nepochopil.. hlavně to chce navázat na minulej výkon a brát 3 body real4

Gristo
Gristo

thumbsupsmile stejně žádná rotace nebude... biggrin

olinho
olinho

dnes nas caka velmi tazky zapas na tom malom ihrisku, na ktore su domaci zvyknuti, my sme predsa len zvyknuti na sirsie ihrisko, takze musime sa tomu prisposobit...treba hrat co najjednoduchsie, nadviazat na vykon proti Galata, musime byt pozorni vzadu a efektivni vpredu...verim, ze sa nam podari vyhrat a udrzat kontakt s celom halam

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup to bude heslo dneska: hlavne jednoduse

Real Siempre
Real Siempre

Heh, to jsou uzasne kecy... pry ze se Barcelona nikdy nechtela zapojovat do takovych akci? Boze, ta pamet... Farsa primo ustanovila pravidla, jak udelat transfer pomoci kombinace oficialni casti a toho mimo...

Doczizou
Doczizou

Ale píšou tam celkem rozumně v debatě.. neumí poslední dobou udělat dobre hráče a Flo jim to vyfoukne. I když nikdy nevíme, jak se který hráč chytne. Já bych rad viděl za rok dva na pevno v sestavě jednoho z Brazilců, pak Odegarda, Kuba jako 12 toho hráče, Militaa, Mbapeho, nějakého tvrdého muže co umí i hrát nohou. Těšil by mě takhle silný Real !

Nasir
Nasir

No ježiš. Vtipné je, že článek "záhadně" vynechal, že Farsa u přestupu Neymara podváděla, aby ušetřila. Sice nepodvedla přímo Santos, ale investiční společnost DIS, která vlastnila část Neymarových práv, nicméně Santos zřejmě dostal pokutu stejně jako Farsa a Neymar. A když se top klub chová jako cikánský překupník z Palerma, co si o něm mají ty kluby myslet? Není divu, že když se handrkovali, protože Bartomeu řídí klub jako Homekredit, tak se na ně vyprdli a dohodli se s Realem, který se zachoval jako serióznější obchodník. smile

A ta jejich manéž:

  • "Radsej 120 mega za demba nez 57 za rodryga. Radsej 2 mega za Abeho nez 1 mega za kuba. Proste bartomeu a jeho banda"
  • "Radšej 120 za Demba, ktorý je jeden z najväčších talentov na svete a niečo dokázal v Dortmunde ako 70 miliónov za Viniciusa a 60 miliónov za Rodryga, ktorých nikto nepoznal a nič nedokázali."
  • "Presne tak..alebo radšej 150 mega za kutýňa čo už niečo ukázal v liverpoole a potom ho dať na hosťovanie do Mníchova :D "
  • a ještě Real prý pouze skupuje hráče, o které se zajímá Farsa. Prý se zajímali dříve i o Joviče. smile No nevím, ale pokud se Farsa skoro o každého hráče zajímala dříve, ale pak jí všechny někdo vyfoukl, tak se na mě nezlobte, ale to je pěkná banda pitomců. biggrin
Real Siempre
Real Siempre

Jo, zas jedno vtipne katalanske novinarske odpoledne

Valeri911
Valeri911

Hádam dnes vyhráme, celkom by ma to potešilo..skromne, mám narodeniny tak sa chlapci snažte! heading real4

Beast7
Beast7

Prajem ti všetko najlepšie, hlavne veľa zdravíčka birthday

Dantes
Dantes

Tak to všechno nejlpeší štírko wink Já je mám zítra smile

lukita
lukita

Aj ja som škorpión moje boli 6.11.

lukita
lukita

Dantes prajem všetko najlepšie k narodeninám birthday

Dantes
Dantes

Děkuju smile

Valeri911
Valeri911

Dantes, tak teda všetko najlepšie k narodeninám! birthday real2

Dantes
Dantes

Děkuju smile

Masi
Masi

32? Hodně zdraví kamaráde. smile

Dantes
Dantes

Před 4 roky jo smile Jinak díky.

Masi
Masi

Ups biggrin

Dantes
Dantes

To je v pohodě, horší by to bylo naopak biggrin

❤️Real
❤️Real

Veľa šťastia,veľa zdravia birthday

lukita
lukita

Všetko najlepšie prajem birthday

❤️Real
❤️Real

Gól sme nedostali štyri zápasy takže dúfam že to natiahneme

misinho7
misinho7

Courtois; Carvajal, Varane, Sergio Ramos, Mendy; Casemiro, Valverde, Modric; Lucas Vázquez, Hazard y Benzema.

totalne ma presla chut pozerat tento zapas ked vidim Lucasa v zakladnej...

Gristo
Gristo

No, mohl tam být Militão, Vini a Isco, ale i tak velmi dobrá. cool Rodrygo a Vini snad přijdou do hry v průběhu druhé půle... real2

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Trenerův mazlíček, no. Jinak Militao si koukám letos fakt zahraje facepalm

misinho7
misinho7

cez frantika a kapitana cesta u ZZ nevedie....ale strasne sklamanie zo zostavz, ten Lucas mi dokaze totalne znechutit ten zapas a to tesenie nanho.. po tom hattricku Rodryga som sa tesil co predvedie dnes a rip biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Lucase ani nemám sílu řešit, to je nutné zlo, ale nenasazování Militaa je úplně mimo, když hrál, tak byl úplně top, ale i tak tam bude pořád pobíhat Pat s Matem.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak ono to nebylo od Ramose s Varanem v poslední době nejhorší, ale je třeba rotovat....

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Oba mají hrozné výkyvy, ale i kdyby byli bezchybní, tak jak říkáš, je třeba rotovat.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

My budeme potřebovat na malém prostoru tvořit, a proto tam dáme Lucase místo někoho z Brazilců. lol facepalm Takže Brahim kompars....

Gristo
Gristo

Tak asi to má nějaký konkrétní důvod, který my nevidíme, ZZ ví nejlíp co dělá... thinking

adriano213
adriano213

Mam pocit ze ZZ vobec nevie co robi to je jak hras Šipky hadzes ale nevies kam hodis len dufam ze trafis lol

Real Siempre
Real Siempre

Souhlasim s tebou, ze posledni dobou je Lucas spatny. Ale dneska s nim mel ZZ jasny plan. Minuly rok jsme tam shoreli, protoze jsme vubec nebojovali. Tohle umi a umel Lucas zmenit.

Dantes
Dantes

Přesně tak, to byl úkol Lucase a nejen jeho. Kompaktní byl celý tým.

❤️Real
❤️Real

Mal tam byť Vinicius

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Tahni do hajzlu Zizou...Vazquez v zakladu..

misinho7
misinho7

Inac ten hejt na socialnych sietach ci inde je na Lucasa uz riadne enormny. Uz je dokonca Lord ako byval niekedz Bendtner. Ten sa stal nepriatelom c.1 biggrin a to len vdaka tomu ze ZZ ho tam dava aj ked na to nema a na lavicke mame x talentov ktore si zasluzia hrat ovela viac

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Dnes výhra Realu a večer výhra Karlose, osss biscottos

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Plus Štafek taky doufam..Ten slovak je nesympaticky kojot.. lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Pusobí na mě jako takový arogantní machýrek, který se chová a vyjadřuje, jak kdyby měl doma plnou poličku Českých lvů, ale na místo toho hraje v dementní Ulici. Snad v žádném rozhovoru se nezapomene distancovat od Laviho, že je to jenom fiktivní postava a on je v reálu úplně jiný, ale přijde mi, že se při tom hraní Laviho ani moc snažit nemusel.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Tak to na me teda pusobi uplne jinak, spis ze je hodne nad veci a umi si ze vseho udelat srandu.. Namachrovany je prave ten vypaseny slovak..

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Jedine co mi na Stafkovi vadi je ze je pojebany spartan.. facepalm biggrin

Šigy
Šigy

To mě je sympatický výběrem automobilové značky a ta o něm vypovídá, že to nebude, takový namachrovaný frajírek a v rozhovoru pro časopis Té značky se jevil docela rozumně.

furry
furry

Přesně, mam z něj stejné pocity.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Štafek krásné KO v 1. Kole.

Jakobí
Jakobí

Přesně tak thumbsup

Michy
Michy

Varane od MS nehraje nic moc a Militao stejně nedostane šanci facepalm A Lucas v základu je taky dobrý fail. Zvlášť když můžou dostat šanci Rodrygo, Vincek a nebo Brahim u kterých je možnost, že se ještě zlepší. To už mi ani tolik nevadí Courtois v bráně, jak Lucas v základu.

Jakobí
Jakobí

Militaa nechápu. Pokazdy co hrál, tak nezklamal a furt tam bude cpát Varaneho s Ramosem talking

marroos
marroos (upraveno: )

Uz by to chcelo Militaa a Isca do zakladu niektory zapas. Snad nabuduce.

anade1
anade1 (upraveno: )

Nikdy nepochopim kritiku sestavy pred zacatkem zapasu. Naopak se mu treba neco jinak zdalo na treninku, jine takticke povinnosti...uvidi se jak je to dobry/spatny taa hra az behem spilu. Fandim jako za mlada real2

Gristo
Gristo

Přesně. adoring

Dantes
Dantes

Tonda na lávce? No to jsou mi věci smile

Mateusz
Mateusz

Jsem zvědavý, jestli bude hodně znát absenci Toniho a taky jak to půjde naši mladé puš.. ehm, matadorovi Lucasovi. unsure Je to jeden z nejnepříjmnějších soupeřů, aspoň co se mě týče. Snad to zvládnem... Vamos real2

Dantes
Dantes

Právě proto je tam myslím Lucas, aby makal a jezdil nahoru/dolů.

Dantes
Dantes

Chtělo by to dát rychle gól, bo jestli bude takhle chcát, tak terén bude čím dal špatnější....

Ryan
Ryan

Nekoukám a jak to zase jde. redface

Dantes
Dantes

Já si šel uvařit kávu a hned do minuty slyším komentátora rotflol thumbsup

Ryan
Ryan

Jsme prokletý.

Dantes
Dantes

Nechal jsem kávu kávou a šel hned zpět a vyplatilo se, viděl jsem zákrok a pentli Sergia biggrin

Ryan
Ryan

Byly penalty?

Domis7
Domis7

Obě, 100%

Dantes
Dantes

Tak tak, hodně naivní zákroky...

RMCF
RMCF

lol

Ryan
Ryan

Ale Eden mohl. biggrin

Dantes
Dantes

Přesně tak tvl, to je fakt strašné....

zemiak
zemiak

Ja nepochopim Ramosa, ako moze pri svojom nekonecnom egu, ktore ho nuti nahanat sa za rekordami, pustit kopat niekoho ineho. Asi to bude tym, ze ho ma take velke, ze sa ho musi snazit skryvat.

adriano213
adriano213

Teraz by som chcel vidiet zastancov Ramosa ze ked je na to urceny preco to nekopal aj druhy krat vsak presna situacia ako v stredu bolo iba 2:0 nic nebolo vyhrane ale preco to nekopal Sergio confused je na to urceny predsa preco nekopal. Aj tu 2hu vsak bola iba 29 minuta ? wink hovorte si kto chce co chce ale toto je o tom ze ked je PK musi ist dat Sergio gol a ked ho da uz si moze ist hockto ako som pisal toto je jeho sebeckosť wink a to ze zapas nebol vyhraty nech sa paci ked ste ho obhajovali v stredu teraz poviete co ? smile

RMCF
RMCF

Je určený Ramos, druhý Karim... Hodně exekutorů a klubů to má tak, že když je v tom zápase druhá, de někdo jiný...

furry
furry

lol Tohle si doufam nemyslel vážně?

adriano213
adriano213

No musel som si ripnut lebo naozaj 2:0 v 29 a v 14 je to iste predsa wink smile

furry
furry

Není. Na penaltu není určitě určen jen Sergio, vždy jsou to 2-3 hráči. Sergio první dal, na druhou už si třeba tolik nevěřil tak šel druhý určený. Co to má společného se situací kdy jste chtěli aby to šel kopat někdo kdo na penalty určený není?

Dantes
Dantes

Ty to je fakt ztracený případ v této věci s některými.

PuschKing
PuschKing

Aj minule, Keď sme mali 2 penalty tak prvú kopal Ramos a druhú Benzema, nič neobvyklého sa nestalo... Proste je tak určené poradie facepalm

zemiak
zemiak

Ved o koment vyssie to presne vysvetlujem. Nechal ju Karimovi, lebo je sebec, ved to je jasna logika.

misinho7
misinho7

Eden sa zlepsuje a zlepsuje. On bude delo tak isto ako v Chelsea.

Beast7
Beast7

Krasa podme na 2:0 real2

Beast7
Beast7

Mohol nechat kopat penaltu Edenovi och...

Michy
Michy

A jak je to jednoduchý když nevymýšlí blbosti s centrama a hrajou hezky po zemi thumbsup

Beast7
Beast7

Presne tak, tie centry vtedy mi isli strasne na nervy vkuse len nakopavanie do 16tky atd, toto je krasny futbal

Dantes
Dantes

Pískej konec talking biggrin

Madridista3
Madridista3

co je snad nemaš strach, dnes to zvládnem v mokrým triku biggrin real4

Dantes
Dantes

To se tak říká, to neznáš? smile

Beast7
Beast7

Hazard nahera tie finticky vsetko, dnes zase hrame pekne len tak dalej

Domis7
Domis7

Neslo to teď pisknout jako faul na Edena? confused

Doczizou
Doczizou

Musím to napsat. Nejlepších 25 min od nás za poslední rok ! Uzasné a to měl jít gólman Eibaru ještě ven. Proti nám by tahal redku už na polovině hřiště

gianir
gianir

Moc hezu akce teď eek

Mateusz
Mateusz

Hazard je bestie ty vole, tohle jsem od nej chtel videt. hat

Beast7
Beast7

Pekne, dufam ze necha kopat penaltu Edenovi aby ho to nastartovalo

Dantes
Dantes

Druhý je na řadě Karim. Už se s tím kurňa smiřte, že je v tomto v mužstvu jasná hiearchie!

lukita
lukita

Mne to je jedno kto za nás bude kopať penaltu, hlavne nech ju premení

Dantes
Dantes

No šak právě, ale někteří to pořád řeší....

Beast7
Beast7

Ja si mozem riesit co chcem wink ja hovorim o ludskosti a ne hierarchii..keby som bol na jeho mieste tak dam Edenovi kopnut penaltu ako spravny kapitan tak nehladaj za tym dementini rolleyes

RMCF
RMCF

To tu dlouho nebylo rolleyes

furry
furry

Já už se tím bavím biggrin Hrozná komedie.

RMCF
RMCF

Pro mě už je to spíš smutné než k smíchu smile

furry
furry

Mně přijde, že už to někteří píšou naschvál, takže proto. Jinak to smutné je, jak to že se to neřešilo když všechny kopal Cris? smile

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak třeba mě by bylo úplně jedno, jestli by mu tu penaltu měl nechat Cris nebo Ramos.

RMCF
RMCF

Je to pravděpodobný no ????

gianir
gianir

Já nás nepoznavam adoring

lukita
lukita

Ide nám to jak po masle, vypadá to na pohodovy zápas

Mateusz
Mateusz

Nádhera, je snad po zápase cheers to je druhý golovy zápas v rade thumbsup

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Kdyby nebyl Vazquez drevak tak je normalni gol ze hry..

Domis7
Domis7

Kdyby nebyly ryby, nebyli by rybáři...

Domis7
Domis7

Jen mě udivuje, že místo toho, abychom byli rádi, že penalta - gól, budem si ještě říkat, co za góly by vlastně měli dávat lol facepalm

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Jo taaak..ono je strasne spatne zminit ze gol ze hry je lepsi nez penalta..jeste uz kdyz je to druha v zapase..

Dantes
Dantes

To máš sice recht, ale tak co chceš dělat, když ho takto ve vápně sejme? To má říct, hej sudí sory, ale nepískej to, my jsme chtěli hrát tu akci dál.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Absolutne jste me nepochopili..mel to davat daleko driv od nohy..Ale palec nahoru pro Lucase ze po pul roce pres nekoho prosel..Ten to nemohl rozdychat ze ho obesel uz i Lucas a tak ho sundal.. lol

Dantes
Dantes

To jsou tak naivní zákroky v tom vápně, to fakt nechápu...

Dantes
Dantes

Valverde thumbsup

DevilBrox
DevilBrox

Modrič zatím skvělý výkon thumbsup

Fantocci22
Fantocci22

Tak snad klukům vydrží forma i po repre pauze když už na ně pojedu. pray

Gristo
Gristo

Pohodový zápas, Karim a Eden výborní, obrana v pohodě, záloha taky, jenom Lucas to docela kazí... unsure Jinak ta Mendyho rychlost eek ještě trochu vypilovat ty centry a bude to bestie. devil

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

thumbsup Libi se mi ze na levaka umi zahrat dost slusne obema nohama..Nekdy ma sice pri driblingu takove naznaky ze si zauzluje nohy ale protihraci jsou z toho dost v prdeli takze za me v pohode.. lol

Domis7
Domis7

Nemá žádnou herní praxi, vyloženě špatný to ale není...

Michy
Michy

Fedeee goal

Dantes
Dantes

Za dnešní výkon mu ho moc přeju!

Michy
Michy

Já taky. Dnes je pro mě Fede MOTM a těsně za ním Benz s Edenem.

Dantes
Dantes

Přesně tak. Dneska se asi zapojím do hodnocení.

lukita
lukita

Luka to skvelo videl a valverde krásny gól parádna akcia

luís.figo
luís.figo

Real vyucuje .... tak to ma byt biggrin

Domis7
Domis7

0:4, 67’ na co čekáme ZZ? Isco, Vini a Brahim na plac

Dantes
Dantes

Neblbni na takovém terénu, je čas. ZZ

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Nemusi byt vsichni tri najednou ale aspon dva a jedno nechat do rezervy na 80. Minutu..

Dantes
Dantes

Už jsou tam. Jste ZZ poslali SMSkou noty?

Domis7
Domis7

ZZ viděl, jak jsem dostal Portsmouth do Ligy Mistrů, tak si mi napsal o notičky... lol

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

To ja jsem zase s vyhaslym Ac tu ligu mistru dooonce vyhral.. lol lol

Dantes
Dantes

No už tam máš dva wink

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Brahim se chysta..pozor tady je nekdo prorok..80. Se blizi.. lol lol lol

Dantes
Dantes (upraveno: )

Myslím, že dneska budou spokojeni i kritici ZZ. Střídání má taky za jedna! Brahim.

Fegro
Fegro

Ano dnes souhlas.

Dantes
Dantes

Až nečekaně pohodové vítězství a nula vzadu! Bravo. Škoda, že je teď repre pauza...

Michy
Michy (upraveno: )

Za dnešek spokojenost. Když hrajeme rozumě po zemi, tak naše hra má smysl a dokonce se na to dobře dívá. Je tam vidět zlepšení hlavně v tom, že od začátku na soupeře vlítneme a zbytečně na nic nečekáme. Konečně se Eden dostává na svojí úroveň z Chelsea, Fede je beast a taky Courtois mi přijde mnohem jistější. Jen tak dál!

Gristo
Gristo

Wow, kdo dal Iscovi, Vinimu a Brahimovi v hodnocení 2 body? biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Asi někdo myslel že to je jak ve škole thinking

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Až nečekaně pohodové vítězství, když do toho šlapeme hned od začátku tak to jde. Po dlouhé době nám repre přestávka nepřijde vhod právě naopak. Fede vlevo o něco horší než na pravé straně, ale i tak velmi dobře. Moc se mi líbil Mendy. Modrič, Hazard, Benz taky velmi dobrý výkon. Vini moc chce ale nějak to nejde, měl by se trochu uvolnit.

Gristo
Gristo

Jj, na konci tam docela zle koukal po Karimovi, když mu nepřihrál... biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To bych ještě řekl že mu tam Karim na úkor Brahima několikrát přihrál.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno (upraveno: )

Mimochodem Stafek KO v prvnim kole v case 1:10..cetl jsem fajn komentar: Takhle ho vychovala ulice... lol lol lol

Dantes
Dantes

Já to vůbec nesleduju, KO je asi fajn, akorát tolik slávy, pozornosti a humbuku a po 70 vetřinách to skončí. Není to škoda?

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Tak oba dostali co chtěli, Štáfek potlesk lůzy a Benko půl metráku dolů.

Dantes
Dantes

Potlesk lůzy?

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To ber s nadsázkou, taková parafráze na starověký Řím a souboje gladiatorů wink

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Ja uz jsem si rikal jestli to mam brat osobne.. lol Taky jsem mu zatleskal i kdyz jen u Tv.. lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Benko ale působil dost skleněně, to KO od Štáfka mi teda nepřišlo jako nějaká raketa, ani moc dobře umístěné...

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Ber to tak ze ani jeden neni na nejake tezke rany zvykly..I kdyz byli na hlavni kartevtak to ani zdaleka nejsou profici..Kdyz si vemu posledni zapas Diaze s Masvidalem tak tam ty brady letaly jedna za druhou a borci furt stali na nohach..

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To máš asi pravdu, ale stejně mi to přišlo dost low. Já bojové sporty sice nikdy nedělal, ale měl jsem trochu divočejší období, kdy jsme se na diskotékách řezali jak koně, pár takových ran na oko jsem rozdal i dostal, ale takový vypínák z toho teda nikdy nebyl...

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Oni chlapci i kdyz nejsou profici tak zase na druhou stranu nejaky trenink maji..Stafek uz nejakou dobu dela box takze jakasi rana tam bude..navic tusim bojovali do 84 kg a Stafek vypadal ze toho tuku na sobe moc nema oproti tomu vypasenemu hovadu..

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ale zase klobouk dolů před tím, kolik váhy dal dolů, to chce taky kus vůle.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To určitě, za to respekt jak blázen. Jinak teď Atilla hodně pěkně.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Ten madar ma dlouhe pracky a byl na pokusy o takedown hodne dobre pripraveny..Atilla je v postoji jeden z nejlepsich v evrope a Karlos uz je evidentne trosku za zenitem..

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Tak to jsem vůbec nečekal a jsem zvědavý jak se s tím Karlos vyrovná. Za mě ten zápas bude mít odvetu v Bratislavě.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Tam jsou dve moznosti..odveta nebo konec kariery..

TheBest
TheBest

Spíš bych si tipnul, že bude pokračovat už jen ve váze do 84, protože tam podle mě pořád vede cesta do UFC pokuď by tam vyhrál proti několika fakt dobrým soupeřům. Ale pokuď by zase dostal tak dobrého soupeře ve formě tak by mu těch pár kil navíc podle mě rozhodně nepomohlo a dopadlo by to podobně.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To KO bylo hodně vtipné, nějak zvlášť to nesleduju, díval jsem se jen když ten velkohubý "Rom" dostal do držky. Kdo to je ten Benko?

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Já to taky nesleduju moc podrobně, ale co vím, tak je to nějaký slovenský podnikatel, který dal dolů snad 60 kilo...

Real_M
Real_M

Dobre ho vypol hat Lavi je talent biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad (upraveno: )

Tak nakonec příjemné překvapení, první půl hodina perfektní. Eden konečně připomíná toho hráče z Chelsea a Fede ty svoje moc dobré výkony konečně korunoval gólem, jestli to půjde tak, jak by mělo, tak by záloha mohla být v budoucnu zase úplný top. Kdo se mi teda ale nelíbí vůbec je Mendy, sice silný a rychlý, ale neskutečný kopáč, doufám, že Hakimi a Regui ho vytlačí.

Jinak taková malá osobní zpověď a zároveň dotaz do pléna, jsem to jenom já nebo u vás taky s věkem to fanouškovství lehce opadá (poprvé jsem si toho všiml asi před finále proti Live)? Jako pořád fandím, pořád koukám na 90% zápasů, pořád mám radost, když se nám daří, dáme gól, vyhrajeme, pořád jezdím a budu jezdit v periodě podzim/jaro na zápas na živo (i když i tam se to změnilo, dřív jsem jezdil na Real a Madrid byl bonus, teď jezdím do Madridu a Real je bonus), pořád si každý rok kupuji různé propriety z fanshopu, ale už to nemám tak, že bych se na každý zápas těšil už den dopředu, že bych si v závislosti na termínu zápasů plánoval denní program nebo že bych měl při důležitých zápasech už od rána žaludek na vodě a v případě proher či vypadnutí měl dva dny náladu na hovno... Nevím, jestli je to věkem, změnou priorit nebo třeba i tím, že po dlouhé době tu náklonnost dávkuju mezi dva kluby, ale prostě je to tak, jak to máte vy?

Holoubek
Holoubek

Souhlasím s celým prvním odstavcem, ale myslím, že to bohužel odsere jeden z dvojice Regui/Odri. Co se týká toho fanouškovství, já měl velký fanouškovský období od 2011-2017. A skončilo to asi tím finále s Juve. Taky trochu cítím, že to mě u mě upadá, fandím dál, sleduju vše co se dá, ale asi je to vyšším věkem a změnou priorit. Zároveň pokud sleduješ víc klubů, je to normální.

Gristo
Gristo

Však Mendy byl úplný top, takový sprinty ať už do útoku nebo zpět do obrany jsem už dlouho neviděl. eek jako pumpa, nahoru dolů, nahoru dolů, nahoru dolů...neskutečný...Já si takhle představuji krajního obránce, takže za mě Vamos Ferland! biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Však jo, rychlý je, ale když má balón, tak vždycky vypadá, že o něj zakopne a centry škoda mluvit, snad žádný nenašel adresáta.

Gristo
Gristo

Souhlasím, že v útočné fázi mu to moc nešlo, centry byly většinou nepřesné, to ano, ale obranná činnost a celková aktivita na 1... smile

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Aktivita určitě, v obranné činnosti jsem taky chybu neviděl, ale modernímu bekovi v top klubu by balón překážet neměl...

Gristo
Gristo

Neřekl bych úplně, že mu překážel, naopak situace podle mě řešil celkem konstruktivně (teď nemluvím o centrech). Věc názoru...

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Na mě prostě působí hrozně neohrabaně, no...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Oproti Theovi je to na balónu úplný Messi. Já ti nevím, ale mě se líbí, na míči je technicky v pohodě, centry byly horší.

Doczizou
Doczizou

Souhlas, ze dnes byl Mendy úžasný. Do obrany proti Marcelovi úžasný. A to Marcela mám hodně rad. Třeba to Santos ještě uvidi jinak. Já tohle měl na Valverdeho podobne a teď uznávám, ze na Real má. Mendy centry slabší nohou lepší než Carva silnou lol lol , dnes jedna pohádka

adriano213
adriano213

Stymvja vobec nesuhlasim Carva ma od nas jednoznacne najlepsie centry do 16ky a nikto od nas to tam tak ,,nečapuje,, ako on ani Toni ani Luka ked su na ihrisku smile

Doczizou
Doczizou

Souhlasím, to bylo v nadsázce.. jen detail Carva hraje každý zapas, má nacentrovano x let. A bečkem to tam neumí dat taky

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Nevim kolik ti je, ale zcela jiste to muze byt vekem a prehodnocenim zivotnich priorit..Myslim, ze kdyz prijde do zivota rodina, nebo nejaka slozitejsi zivotni etapa, tak jde i laska ke sportu, klubu a ostatnich "podradnych" veci stranou..Nevim v jake situaci se nachazis..Pokud mas vse vyresene a OK, tak te to mozna jen prestava bavit.. lol

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Myslím že s fanděním to je taková kombinace dosažených úspěchů a na druhou stranu naše málo koukatelná hra v posledních letech.

Melo
Melo

Začal jsem pravidelně Real sledovat na Sport1 asi v polovině sezóny 06/07 pod Capellem. Nej sezóna, kterou nejde překonat.

misinho7
misinho7

stare dobre casy

LosMerengues
LosMerengues

Som na tom tak isto. Realu som fandil aj predtým, ale bol som odkázaný na teletext, 15 sekundový zostrih v športe a 1-2 zápasy v telke z Ligy Majstrov. Koniec sezóny 06/07 si pamätám oveľa lepšie ako začiatok sezóny 19/20. hat

olinho
olinho

thumbsup detto, fandim od roku 2000, ale v tom case nebol internet, nic...kazdy pondelok som cakal na noviny, aby som si pozrel vysledky, ci sme vyhrali, vystrihaval som si vsetky obrazky v novinach, kde boli hraci Realu...o ligovych zapasoch v telke sa mi ani nesnivalo, raz za mesiac mozno davali Real v LM a to bolo vsetko...a presne aj u mna v polovici sezony 06/07 to prislo, konecne som mohol sledovat ligove zapasy a to puto bolo kazdym rokom silnejsie...pamatam si, ze po druhom gole Reyesa v poslednom kole proti Mallorce som pobehoval po obyvacke ako zmyslov zbaveni, ach tie spomienky real1

zemiak
zemiak

LOL ta sezona pod Capellom je nejaka velmi oblubena. Ciastkovo som fandil pred tym, ale to bola presne sezona kedy som aj ja zacal pozerat skoro kazdy zapas a skutocne som do Real zavislosti zapadol.

janinho
janinho

no tak ten zaver s mallorcou, to sa neda zabudnut biggrin real3

furry
furry

Jojo taky fandím od roku 2000, pamatuji si jak jsem čekal každé pondělí na eurogoly na eurosportu abych viděl sestřih zápasu smile A přál si aby Sparta nepostoupila do LM aby dávali Real biggrin

olinho
olinho

zrejme sme tu viaceri podobneho rocniku, ktory s fandenim zacali okolo roku 2000 a to som rad, ze je tu aj takato "stara" garda wink

PDReal
PDReal (upraveno: )

thumbsup rovnako tak ... vela si toho nepametam s tej doby ale jedno urcite ... Predrag 1:0, moja prva radost z LM real2

olinho
olinho

tak to si zacal trochu skor wink

PuschKing
PuschKing

1997, po famóznom góle Carlosa z priameho Francúzom sa stal okamžite mojím vzorom, keďže bol krajný obranca ako ja... a keďže hral za Real, tak ako dieťa som kvôli nemu začal fandiť aj klubu adoring

olinho
olinho

mozem povedat, ze aj mna k futbalu pritiahli Brazilcania, moja prva spomienka su MS98, paradoxne ale prvy zapas, ktory som kompletne dopozeral bol zapas Anglicanov neviem proti komu, iba si pamatam na Shearera smile potom som uvidel kanarikov a zacal som im fandit, Ronaldo, Rivaldo, R. Carlos a co je este vacsi paradox, ze ich vo finale znicil akysi Zidane biggrin klubovy futbal som zacal vnimat az s finale LM 2000, ked som sa otca spytal, co to je za muzstvo v tom ciernom a kedze vyhrali, zacal som im fandit a o dva roky neskor som uz naplno fandil plus v lete sa pripojil Fenomén, takze nebolo o com adoring

furry
furry

Mě si Real získal nezapomenutelnou akcí proti ManU. Redondo - Raúl.

olinho
olinho

nic podobne som od ziadneho hraca predtym nevidel, Redondo bol skvely thumbsup

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Na MS 98 mě uchvátil ZZ a RM dodnes pamatuji jak vystrašený Iker musel v LM do branky od té doby fandím.

olinho
olinho

no Zizouho som nemal velmi v laske, ked zostrelil kanarikov vo finale, ale potom po prestupe k nam si ma ziskal svojimi vykonmi a teraz na neho nedam dopustit smoking

Šigy
Šigy

To byl super moment thumbsup

janinho
janinho

1993 smile hned ako tam prestupil peto dubovsky. mali sme na VHSke este ten domaci zapas s Realom co dal po centri zlava gol hlavou, som tu pasku videl snad 100 krat smile velka skoda ze ho tam vtedy Valdano zarezal. az roky po jeho smrti som sa dozvedel ako ho vtedy odstavil, aj ked je pravda ze mal z coho vyberat a prave vtedy sa dral dopredu aj mlady Raul.

tuto fotku som nosil v penazenke snad od 15tich: https://www.lidovky.cz/lide/pohnute-osudy-slovensky-fotbalista-dubovsky-to-dotahl-do-realu-pak-zemrel-na-dovolene.A160315_205742_lide_ele/foto/SM3e76c4_DubovskyRaul.jpg

olinho
olinho

to si zacal podstatne skor thumbsupsmile aj ja mam doma nejake zabery najkrajsich golov, ale hlavne je to zo Serie A a co tam predvadzal Fenomén v drese Interu, to nie je normalne

janinho
janinho

su hraci ktorych kompilacie vydrzim pozerat 5 minut a staci mi. ale Ronaldo, tomu by si mohol natocit aj hodinovy zostrih a stale ma to bavi... ten keby mal lepsie zdravie tak podla mna nemal limit toho co sa dalo dosiahnut. uz aj v barcelone niektore jeho akcie boli jak keby som pozeral na to ako niekto hra Fifu s nejakymi tymi cheatmi alebo ako sa to vola... on a Ronaldinho boli absolutny top co sa dalo sledovat a tlieskat mu museli proste aj fandovia superov.

olinho
olinho

presne, obaja boli famozni a futbalom sa bavili, som rad, ze som ich mohol sledovat

Ryan
Ryan

2002 a na dlouhou dobu poslední LM.

olinho
olinho

to finale som uz naplno prezival ako fanda, volej Zizouho je nezabudnutelny smoking

Ryan
Ryan

Já ten rok začal sledovat fotbal a sport obecně. První byla olympiáda v Salt Lake City a na jaře jsem pak při LM začal fandit Realu. smile

Gristo
Gristo

Já od roku 2012. biggrin

olinho
olinho

tak zrejme si o nieco mladsi, niekedy treba zacat wink vhupol si do Mourinhovej tretej sezony, ktora bola najhorsia z troch biggrin

Mára
Mára

Pro me zacal byt Real definitivne jasna volba v roce 1998 (i kvuli MS), ale uz v roce 1996 jsem s nima a dalsima vybranyma hracema v jinych tymech "koketoval". V tom roce 1996 pro me ale byla priorita ME + ceskej fotbal (hlavne kvuli dostupnosti).

Jinak prvni sledovani fotbalu si vzpominam na MS 1994 a Roberta Baggia smile

RMCF
RMCF (upraveno: )

Ja zas na euroligy na stv2 smile

janinho
janinho

euroligy a Tango, to muselo byt biggrin

PuschKing
PuschKing

To bude tým, že sme poslednú dobu dostali "nažrať" veľa trofejí, hlad je uspokojený. Ja na sebe napr. pozorujem, že strašne chcem víťazstvá a dominanciu v lige a potom špeciálne El Clasico. V tomto by sme už mohli potiahnuť poriadnu sériu bez prehry... Ligu majstrov si sledujem tak nejako v pohodičke a ani ten Ajax ma tak nevykoľajil ako kedysi keď sme vypadávali s Lyonom a pod...

Ako fanúšik Marcela mám na Mendyho vysoké nároky hlavne po technickej stránke, ale mám pocit, že sa zápas čo zápas zlepšuje...

olinho
olinho

vyborne zvladnuty zapas z nasej strany, hlavne prvy polcas bol paradny, krasne akcie, kombinacie, famozni Eden s Karimom, jeden z nasich najlepsich polcasov za dlhu dobu hat vyborne sme si poradili s tym ihriskom, navyse lialo, takze nic moc podmienky, ale zvladli sme to bravurne a posledne zapasy mi chlapci robia radost, skoda toho Betisu, kde vykon tiez nebol vobec zly, ale zradila nas efektivita...ku kritike uz pred zapasom pri videni zostavy sa uz radsej ani nebudem vyjadrovat, lebo by to bola opat zdlhava a zbytocna diskusia facepalm rolleyes

ja som velmi rad, co posledne tyzdne predvadzame, piaty zapas v rade s nulou vzadu, Tibor konecne posobi isto, obrana je pevna, kvalitna zaloha a dobra koncovka, navyse Eden nabera formu...snad sa v repre pauze nic nestane a po nej budeme pokracovat takymto stylom aj nadalej halam

dod1al
dod1al

...či Real vyhrá, alebo remizuje, nebodaj prehrá, tak na portáli je to preview ega a subjektívneho PR zopár prispievateľov. Chlapci, ja som fanúšikom RMFC od doby, keď TV boli čierno-biele, uhlopriečka obrazovky bola tak 60cm a správy v médiách o úspechoch Real-u boli raz ročne po víťazstve v PMEZ v noticke na 5 riadkov. To ale nie je podstatné, podstatné je byť verným fanúšikom v dobrom aj zlom a používať obyčajný zdravý sedliacky rozum a fanúšikovskú vernosť v "merengues", lebo Real bol, je a bude len jeden wink

  • P.S. dnes bolo všetko správne od začiatku, až do konca - bodka adoring
Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Dneska tam nebylo co hledat, presto vidim Lucas spatne, Mendy blbe s balonem atd. Nu coz, beru to jako narocnost fanousku nejvetsiho klubu sveta.

dod1al
dod1al

...náročnosť fanúšikov RMCF je na mieste, ale tie prejavy nespokojnosti voči niektorým hráčom sú evidentne z dôvodu animozity, predpojatosti a nepochopenia súvislostí...Káder Real-u potrebuje popri obľúbených loptových kúzelníkoch aj menej očarujúce typy hráčov, ktorí sú však pre rovnováhu tímu nesmierne dôležití - a v tomto smere je aktuálny káder + rezerva hráčov na hosťovaniach vyskladaná priam ideálne wink

Jakobí
Jakobí

Kubo dneska pěknej gól thumbsup

janinho
janinho

no zacinaju prevazovat tie dobre vykony nad slabsimi takze z toho sa velmi tesim. dolezitejsi je zaver sezony, takze do zimnej prestavky treba udrzat formu a ak neprehrame v EC tak to moze byt vyborna sezona. Barca vyzera byt absolutne zavisla od Messiho (este viac nez v minulych sezonach) a atleti tuto sezonu zatial pre mna sklamanie (teda sklamanie v dobrom pre nas biggrin , len ze som od nich cakal lepsiu hru)

Real Siempre
Real Siempre

Matrace nemely spatny start, ale pak je potkala stara bolest - malo vstrelenych golu. A Frasa, souhlas, Messiho vykon je pro ne rok od roku dulezitejsi. Neskutecne, jak to bez nej nejsou schopni zvladat.

janinho
janinho

jj, ten start mali dobry, ked som videl nasu a barcelonsku mizeriu tak som si vynadal ze som ich pred sezonou nedal na majstra ale posledne tyzdne uz skrotli. ked som pozeral 2.polcas s tou slaviou tak oni vyslovene cakaju len na to co messi vymysli. nebyt tych jeho priamych kopov tak by boli v prisernej perdeli. ten griezmann ktovie ci najneskor v lete nepojde o dum dal. necudoval by som sa keby ho ponukli ako swap + cash za neymara. tak som to cakal uz minule leto, ze griezmann pojde do psg a neymar do barcelony. hlavne nech podrzia valverdeho co najdhlsie. na neho som od cules necital pekne slovo neviem ako dlho biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Swap a cash nebude, protoze neni cash biggrin

janinho
janinho

katalanske banky to poistia biggrin pique hovoril ze boli ochotni ist s platmi dole len aby sa im zlaty chlapec vratil

Nasir
Nasir

Piqué už říkal spoustu blbostí, jen tak na okraj. smile

Real Siempre
Real Siempre

Shakire never ani slovo, ten uz nakecal takovych nesmyslu...

Holoubek
Holoubek

Ale oni se nechtěli vzdát svých platů, oni je jen chtěli přehodit na příští roky. Že teď oficiálně dostanou méně ale příští rok(y) by se jim to doplatilo. Jen kvůli tomu aby se vlezli do FFP.

janinho
janinho

ja som to len tak letmo pozrel ocami, ich vnutorny bordel ma vobec nezaujima. ale tak, verim tomu ze na taku vymenu griezmann, dembele by aj PSG mohli prikyvnut.

Holoubek
Holoubek

To možná, ale oni chtějí taky i cash. Ale popravdě by byli hloupí, Dembele je sice stále mladý, ale jeho výkony jsou jako na houpačce, k tomu jeho morálka asi není ideální. Nadruhou stranu by mu to v PSG asi vyhovovalo, liga téměř každý rok vyhratá, a pár zápasů v LM taky ujde. Griezmana nevím, myslím, že částečně kvalitní je, ale jeho chyba už byla odchod od Atletů. K tomu, stále mají skvělý útok - Icardi se chytá, Mbappé, Neymar (nevíme jak dlouho tam ale budou oba), k tomu Di Maria, tak by možná Griezman přišel vhod, pokud by odešlo duo Mbappé Neymar. Což teda nepředpokládám, že by Kylian odešel, ale Neymar možná jo. Uvidíme

janinho
janinho

tak cash dostanu asi o rok za mbappeho a ten im vyrovna FFP na slusne ozivenie kadra. keby miesto 1 hraca ktory chce odist ziskali 2 kvalitnych francuzov tak podla mna by na tom neboli horsie nez s neymarom ktory cele leto trucuje a na jar pravidelne maroduje. a mbappe ak nepredlzi zmluvu do konca tejto sezony tak je podla mna jednoznacne na odchode (najneskor v lete 2021).

ja hovorim co by som urobil na mieste vedenia PSG. dembele v Barce podla mna nebude hrat nikdy prve husle a PSG by mohol byt pre neho idealny klub. a utok dembele, icardi, griezmann by im na to co dokazuju teraz tiez bohate stacil.

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.