Real Madrid se vrátí do ligového kolotoče proti Cádizu

Real Madrid se vrátí do ligového kolotoče proti Cádizu

| Zápasy | Milánek

Fotbalisté Realu Madrid se vrátí do ligového kolotoče, když se v rámci šestého kola již zítra utkají s Cádizem, který se letos po dlouhých letech probojoval mezi španělskou fotbalovou elitu.

Cádiz se po postupu pere s novou výzvou celkem obstojně, když má na svém kontě sedm vybojovaných bodů po dvou výhrách (s Huescou a Athleticem Bilbao), remíze (s Granadou) a dvou prohrách (s Osasunou a Sevillou). Nyní se tak nachází na průběžné deváté pozici ligové tabulky. Pro madridisty pak bude pikantní tento souboj i z toho důvodu, že proti sobě nastoupí dva bratři - Nacho a Álex, taktéž odchovanec královského velkoklubu.

Souhrn: Real Madrid doma podlehl Cádizu CF

Hodnocení hráčů

Hodnocení hráčů bylo ukončeno 22.10.2020 00:00.

Komentáře

LosMerengues
LosMerengues

A v útoku bude Negredo, ktorý odohrá svoj životný zápas.

Real Siempre
Real Siempre

Ocekavam tradicni letosni dietni nadilku, ale jinak samozrejme 3b. Pry Lucas na RB, Nacho na stoperu, snad bude i Lunin v brane....

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Lucas?? Vždyť Asensio nebyl na repre??

Real Siempre
Real Siempre

V pohode, nakonec je tam Nacho, I kdyz zda se, ze to moc nepomohlo (dle vysledku) biggrin

LosMerengues
LosMerengues

Za Francúzov hral Mendy RB, možno bude hrať aj teraz a Marcelo LB.

LosMerengues
LosMerengues

Nevidel som zápas, na sofascore mal hodnotenie 6.6

los blancos
los blancos

V hodnotení 1 najhorší 10 najlepší ?

Mateusz
Mateusz

Doufam teda, ze chytat bude Curtois. Vzdyt diky nemu ty body mame a pry od stredy trenuje, rak nevidim duvod aby nechytal

Real Siempre
Real Siempre

Tak je to maraton sedmi zapasu, nekdy si odpocinout musi a kdy jindy tam Lunina poslat.

olinho
olinho

cakam klasicky zapas po repre pauze, ale sme doma a tam musime proti novacikovi bez zbytocnych komplikacii vyhrat...cakam v zostave prevazne hracov, ktori zostali vo valdebebas a doplnia ich hraci, ktori sa vratili z repre o cosi skor...verim v dobry vykon a tri body halam

lukita
lukita

Ja tiež verím že vyhráme a dokonca tomu tak verím že vyhráme veľmi vysoko. Teším sa na zápas a na gólové hody v podaní našich hráčov

Laura
Laura

Hráme síce s nováčikom ale niečo mi hovorí, že ani v tomto zápase to nebudú gólové hody aj keď kedy inokedy keď nie dnes.

lukita
lukita

Ja stále nad tým mojim tipom rozmýšľam no ale nechám ho tam.. Veď môže sa stať hocičo

Laura
Laura

Môže ale ja tomu veľmi neverím. Ale aspoň 3 góly by ma potešili.

lukita
lukita

Uvidíme teda na konci zápasu.. Ale verím že päť a viac padne

lukita
lukita

Ale ved doprajme trochu fanúšikom zábavu.. Ja mám dnes super deň a chcem sa baviť pri tom zápase..Verim stake6vo veľa gólov

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Bavit se při zápase současného Realu? Mám takový pocit, že ti ten super den trochu zhořkne biggrin

lukita
lukita

Ja verím že nezhorkne..Zizu aj hráči spravia všetko preto aby to bol skvelý zápas

Santos Trinidad
Santos Trinidad

No za poslední rok a půl jim to mockrát nevyšlo biggrin

Doczizou
Doczizou

Máš tam 8-0 v tipu, tak to mě pobavilo biggrin

lukita
lukita

Áno mám.. Tak to ma teší že Ťa to pobavilo.. Nemám moc vo zvyku meniť tip na výsledok ani podľa zostavy

Real Siempre
Real Siempre

To neni nezhorklo, to je vylozene zku..enej vecer lol

lukita
lukita

Zhorklo ale katastrofálne. Taký skvelý deň to bola potom sa to takto pokašlalo všetko

olinho
olinho

snad mas pravdu, uz si ani nepamatam, kedy sme strelili 4-5 golov a poslali supera domov s debaklom

lukita
lukita

Dnes to určite padne mám také tušenie

MR13
MR13

Martin zranený na 2-3 týždne...to už snáď nieje možné frown

Fujo
Fujo

facepalm

Ryan
Ryan

OT: Počítá někdo ty Jamesovy kanadský body? Má tam další asistenci. biggrin

furry
furry

A nemuselo zůstat jen u jedné. Kopací techniku má fakt jednu z nejlepších na světě.

Lukáš Černý
Lukáš Černý

V pěti zápasech 3+3. Pustil jsem si tři jeho zápasy k práci a super, hodně mě bavil

Laura
Laura (upraveno: )

Offiko zostava: Courtois; Nacho, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Modric, Isco; Lucas, Vini Jr a Benzema. Ako písal Santos vidím to na 1:0 biggrin

Kaja900
Kaja900

To je zase sestava facepalm čekám klasickou nudu, ale třeba kluci překvapí

king_fredyy
king_fredyy

Ani Valverde ani Jovič ani Asensio.... takže ide sa na City - Arsenal

MatejRM7
MatejRM7

mal som to úplne, ale že úplne rovnako a na fb som dostal diss, že niesom pravý fanúšik

PDReal
PDReal

Akoze neviem preco preboha hra zas Lucas, nasi mladici dostavaju tak vela minut ze uz to nezvladaju tak dostali odych? rolleyes

Tonix_ko
Tonix_ko

Skor by som povedal, ze ZZ dal sancu hracom, ktorí neboli na repre zraze, teda okrem stoperskej dvojice smile

PDReal
PDReal (upraveno: )

Tak tam mal dat Asensia wall akose nic v zlom nech si to stavia ako chce ale fakt ma stve ze mame hracov ktorych by sme potrebovali rozhorat a my tam supneme Lucasa ktory uz tu je roky a vsetci vieme kde su jeho limity ...

Ladislav
Ladislav

lucas hra kvoli nachovi...

PDReal
PDReal

Pokial neveri Nachovi, mohol tam hrat Militao... Ale ako vravim ja sa nejak do zostavy nechcem niesat ZZ vie preco to robi ale pride mi zbytocne oberat o cas hracov ktory sa mozu dvihnut na ukor Lucasa ktory bude vzdy len ta posledna moznost

zemiak
zemiak

Pekna zostava, dnes to 1:0 nebude. Nejaky asi aj dostaneme. Skoda ze nehra Fede, ale inak je fajn, ze ZZ skusa zasa 4231. Lucas hraje preto, aby Nacho nezhorel. Dialnica bude pravdepodobne vlavo.

Uplne vazne sa tesim, ale ci bude fungovat KMI si isty nie som. Snad to pojde. real3

❤️Real
❤️Real (upraveno: )

Nevie niekto prečo hráme doma v ružových dresoch?

Tonix_ko
Tonix_ko (upraveno: )

Bude to asi niečo spojené s rakovinou prsnika...

LosMerengues
LosMerengues

V októbri bol deň boja proti rakovine prsníka a zrejme preto ružová farba.

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

No ..Ja se radši podívám na Milánské derby.. Ibra jede... partydance

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Tak nic..v Miláně mají problém s přenosem..

Kaja900
Kaja900

Už jsme mohli prohrávat po chybě ve 2. minutě, ještě že to Ramos zachranil na poslední chvíli, už sem tam viděl gol biggrin

Dantes
Dantes

Link prosím.

Kaja900
Kaja900

hele já koukám na streamu na tipsportu biggrin unsure

Dantes
Dantes

Jde na fullscreen a je to dívatelné?

Kaja900
Kaja900

nechápu co na tom Lucasovi Zidane vidí, to je tak hroznej hráč facepalm ted zas přihravka na dva metry a da to na nohu soupeře a malem z toho byl gol.. na doplnění kadru dobrý, ale že hraje tak často základ nepochopím

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Momentálně je to asi nejnebezpečnější hráč na hřišti.

Elcapitano777
Elcapitano777

úbohé ako každý zápas v tejto sezóne. to nikto v tom klube nevidí že ich bije nováčik na domácom ihrisku ?

Tonix_ko
Tonix_ko

Tak ako dnes budeme asi radi za výhru . 15 minúta a naši dôchodcovia sa už nestíhajú vracať do obrany.

misinho7
misinho7

Jezis to zas bude trapenie.

lukita
lukita

Štart je to hrozný ale ešte stále verím že odohráme dobrý zápas...

PDReal
PDReal

Tak sme sa dockali lol

furry
furry

Pěkně nás mele nováček rolleyes

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

A divíš se s tím "pohybem"... Všichni stojí a čumí, nechávají Cádiz v klidu hrát. Z Iscovi hry bych si vypíchl oči. Můžeme jít do rychlého protiútoku a místo toho, aby to dal z první, tak počká až kolem něj proběhnou tři hráči vomit

furry
furry

Nedivím, bohužel. Už když jsem viděl sestavu se mi udělalo zle wall

Ladislav
Ladislav

To by mi nevadilo az tak ako to ze ked uz isco nabehne do 16-ky a dostane skvelu nahravku tak zrazu akoby bol ziakom a padne na zem a je strasne smiesne lol

Tonix_ko
Tonix_ko

Problem je ze isco dostane prihravku do behu a nedobehne ju. Ako Isco mal ist uz toto prestupove obdobie. Je uz za zenitom a vobec sa nehodi na rychle prechody. Je staticky - nepohyblivy. Uz od 10 min sa taha po ihrisku. Toto na RM nestaci....

Kaja900
Kaja900

nechápu co to má znamenat, Cadiz zatím o dost lepší a ted dali na 1:0.. a klidně to mohlo bejt už tak 3:0 facepalm jak nás muže takovejhle tým takhle přehrávat.. jak by jsme pak chtěli hrát třeba proti bayernu confused snad se proberou co nejdřív.. ikdyž přesně tenhle průběh sem čekal když sem viděl tu sestavu

Tonix_ko
Tonix_ko

Statická záloha bez pohybu , kraje obrany dôchodcovia , hra bez rýchlosti , čakanie na sformovanie obrany .... Na toto sa pozerá ťažko ...

king_fredyy
king_fredyy

Ani pozerat nemusím a viem jak to vyzera.. Benzema na krídle centruje na Vasquetsa

JanVT
JanVT

Toto je hnus ako hrajeme

Kaja900
Kaja900

Zidane je snad slepej že jako jedinej nevidí že tahle záloha je prostě k ničemu.. starci bez pohybu akorát facepalm všichni to vidí, jen on ne.. nepochopím

Fegro
Fegro (upraveno: )

Stopeři mimo, Nacho prostě není moderní bek, Marcelo, Kroos úplně mimo a o tom předku se ani nebavím. Takhle vážně hraje Real doma s Cádizem?

Nasir
Nasir (upraveno: )

Real prohrává, ale dobře kombinuje a mačká soupeře.. ve 30. minutě si dokonce poprvé naběhl hráč do vápna a dostal míč za obranu, byl to Isco. Nic z toho nebylo, ale viditelně se Real nadechuje k drtivému náporu, zejména řada stojících hráčů před vápnem, jen ten míč tam chybí...

Ježiši, Modrič roja ..... Lucas mu tam mává, jak na 1. máje, že má prostor a mohl naběhnout k vápnu, ale on to kopne Nachovi a celá akce je pomalá. Tak jsem zvědav, jestli ZZ vystřídá Ramose a Modriče, nebo to spíš odnesou jiní. confused

PDReal
PDReal

thumbsup luka vyzera ako po opici

lukita
lukita

Po opici určite nie ale dnes sa mu nedarí to je pravda a mal by striedať

PDReal
PDReal

Jasne smile vravim ze tak len vyzera wink

PDReal
PDReal

Vyborne Sergio,oplacanie, budme radi ze aspon nie nejak razantne a skoncilo zltou, uz za to koleno v chrbte mohol vidiet kartu... Sergio by mal ist asi dole dnes nema den, aby dohral

Fegro
Fegro

Naštěstí VAR slepý a hluchý.

Kaja900
Kaja900

no nic, dal sem tomu poločas a vypinám.. hrajeme jak tým z okresního přeboru a nováček nás přehrává facepalm na tohle se fakt nedá koukat.. hrajeme snad nejhorší fotbal ze všech top týmů..

ValachJakPoleno
ValachJakPoleno

Já jsem to vydržel přesně od deváté do dvacáté minuty a stačilo mi .. Už se těším na El Clasico..

Doczizou
Doczizou

Děkuji za ty dary z nebe... myšleno že není zaslouženych 0-3.

Chechulin
Chechulin

Vypínám to, fakt mě to nebaví. Ani tak mi nejde o to, že prohráváme, ale na to se vážně nedá dívat. Zdaleka ne. Smutné je, že to není otázka nějaké blbé pětizápasové šňůry, kdy to prostě nejde. Trvá to už dlouho. Nehrajeme vůbec dobře. Nakoupíme milion hráčů, aby pak nastupoval Lucas V. Jakkoliv skvělý dříč to je, tak už ho opravdu nemůžu vystát. Nechápu, jestli Zidane nevidí, že se na to opravdu nedá dívat a že mnohdy vyhrajeme "jen" kvůli dobré obraně, což je sice hezké, ale ani ta obrana kolikrát není kdo ví jak světoborná. Pokud to pan trenér opravdu nevidí, anebo pokud se herní projev v rámci sezóny nezlepší, tak si myslím, že by měl odejít. Nechce se mi už na ty zápasy dívat, což není způsobené tím, že občas prohrajeme nebo se nezadaří, ale prostě mě ten fotbal nebaví... A na fotbal se má dívat především proto, aby bavil (aspoň podle mě). Takže já to vzdávam... Snad to aspoň otočí, i když s těmi nekonečnými centry do vápna, ze kterých v 10% padne gól (ne, nemám na to statistiku), se obávám, že ne. Mějte se.

Lukáš Černý
Lukáš Černý

Mam to stejně thumbsup byl jsem rád, že jsem alespoň viděl chvilku Chelsea (nefandím jim, ale mají zajímavý hráče)

Fegro
Fegro

Vážně ze záložní trojky zrovna Isco? lol

Dantes
Dantes

To je velká bída...

king_fredyy
king_fredyy

Jak môže byt dakto tak zlý jak tento tym...Každému je jasne že tuto sezónu budeme hrať druhé husle tak prečo nedáva Hrať Joviča Valverdeho Asensia ....

luís.figo
luís.figo

Davno som nic horsie ako tychto 45 min od Realu nevidel . Toto je momentalne asi najstatickejsie muzstvo v europe /co sa velkych teamov tyka /. Absolutne nulovy pohyb /pricom prehravaju/, ako keby im vobec neslo o body, reputaciu. Za 45 min nie je jediny hrac, ktory by sa aspon priblizil nejakemu standardu. Pre mna absolutne nepochopitelne a Zidane by mal okamzite reagovat lebo tymto hra hlavne o svoju existenciu. facepalm

❤️Real
❤️Real (upraveno: )

Isco-Valverde; Modric-Casemiro; Lucas-Asensio; Možno neskôr Vini-Rodrygo a určite potom Ramos-Militao kvôli EC

Domis7
Domis7

No mám velký problém, abych se nepozvracel. To je ostuda! facepalm

LosMerengues
LosMerengues

Najviac ma pobavil komentátor, ktorý povedal že Real v dnešnom zápase vôbec nespoznáva. Ten už asi rok nevidel zápas Realu. lol

zemiak
zemiak

Heh, bojujem so streemom, mozno dobre ze som to nevidel prakticky vobec. KMI evidentne nefunuje ako som sa obaval, dufal som, ze to odbeha Lucas. Nasa zaloha bez Fedeho je hrozna.

Mateusz
Mateusz

Viděl jsem před zápasovou sestavu kde je isco, Tulpaskez a benzema a věděl jsem jako každý nenaivní fanoušek, jak to bude vypadat...

Hra jako vždy bez jekékoliv taktiky, stylu, nápadu. To je Curtois, čtverka v obraně a pak CHAOS, trénink, zmar, nula taktiky. Každej zápas hrajou jak to vyjde, každej kde chce, Benzema ve středovým kruhu a Isco na hrotu, bravo. wall facepalm Modric je dneska jak najebanej, to se fakt nedá. Prohráváme doma s Cadizem, tohle se nedá asi obhájit nějakou repre pauzou, to je zápas co zápas wink

letefon
letefon

Dlho som nic tak tragicke nevidel. Neskodny ako akvariove rybky.. tu by nepomohlo ani keby hostom chyta Kepa.. Zizou je legenda, ale fakt to chce zmenu, ako pisu aj dalsi, nebavi ma to. Ono vysledky su celkovo ok, teraz bol titul, parada.. ale neda sa na to pozerat, ako sa mam tesit z futbalu, ked hrame jak po opici a potom jeeee Ramos penalta a 1:0.. dnes ani penalta stacit nebude, treba zacat makat a dat aspon jeden gol z hry. Som zvedavy ci sa nieco po polcase zmeni.

❤️Real
❤️Real

No dúfam že si teraz ZZ konecne dupne

furry
furry

Tak poločasové rošády, snad otočíme smile

MR13
MR13

4 zmeny? frightened

Ladislav
Ladislav

Wow 4 striedania

Tonix_ko
Tonix_ko

Tak asi to videl ZZ rovnako ako my :D

Fegro
Fegro

Tomu se mi ani nechce věřit. Tak jsem zvědav tedy.

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup konecne prislo ZZ to mnozstvi zmen vhod lol

Nasir
Nasir

Problém je, že na jednu změnu zapomněl. Benzema hraje opět velké hovno, v útoku nedal snad jedinou dobrou finální přihrávku facepalm a když se ocitl na křídle, neprosadil se nebo špatně nahrál.

Real Siempre
Real Siempre

Ted uz to stejne vylepsi jedine tim, ze Karima necha a posle tam Jovice, at je v sestnactce aspon vzruch.

king_fredyy
king_fredyy

TU nie je šanca aby niekto dal gol to je hanba....

C.F.M. Real
C.F.M. Real

toto sa nedá kukať. bože tragický útok, jak strieľať slepými..

king_fredyy
king_fredyy

ved nech už ide preč Benzema z ihriska...

misinho7
misinho7

Kolko krat sme totalne zle nahrali? Mne pride ako keby spolu hrali prvykrat...a ten utok to je tragedia ... Karim to uz nema zmysel akoze ....ale ze vobec nikto nevie dat poriadnu nahravku ktora prekvapi, aj to nasadenie je jak v priatelaku.

Mateusz
Mateusz

odehraje Lord Benzema 90 minut? přijímám sázky, zatímco potřebujeme dát gol a čas běží

adriano213
adriano213

Tipujem 5 striedanie Mendy za Marcela lol

Fanda 33
Fanda 33

Jasne, ze Benzema to dohra, není dôvod ho stiahnuť lol

Laura
Laura

Nemala som dnes nejaké prehnané očakávania ale predvádzať toto proti Cádizu to už je príliš. facepalm Nie je možné, že my pôsobíme ako nováčikovia, ktorí hrajú prvýkrát spolu.

lukita
lukita

Ja mám stále veľké očakávania. Vyhrali sme domácu ligu ktorá je síce u mňa hodnotovo až na druhom mieste pre mňa je stále najviac vyhrať Ligu Majstrov. Tak ja očakávam od nás že budeme bojovať o to aby sme titul obhájili.

Laura
Laura (upraveno: )

Ja tiež očakávam, že budeme v boji o to obhájiť titul ale pri pohľade na nás si nemôžem pomôcť. Nevidieť žiadnu snahu, bojovnosť, nie je tam srdce od našich hráčov, pôsobia akoby si prišli zakopať, nejak to dopadne a pôjdu si domov. Je potreba radikálnejšieho rezu lebo tento tím už má najlepšie za sebou toto nie je futbal hodný Realu.

Real Siempre
Real Siempre

Tak Jovice jsem tipnul dobre, ted jeste aby to neco prineslo biggrin

Fanda 33
Fanda 33

Tento futbalový grc je už aj na najväčších fanúšikov Realu silná káva. facepalm

Michy
Michy

To je zase utrpení, během repre pauzy se těším na Real a pak vidím tohle... vomit

Fanda 33
Fanda 33

Nechcem byť krutý ale na tento Real sa nedá tešiť ani omylom

Pipita
Pipita

Z duše mi hovoriš to čo predvadzaju možeš mi povedat????

Fanda 33
Fanda 33

Bohužiaľ, dostali sme sa tam, kde sme nechceli byť. Stagnujuce mužstvo bez nápadu, bez záujmu. Žiaľ, bez výraznej obmeny to nepôjde. Ľudia milovali Real pre krásny ofenzívny futbal plný nápadu. Všetko je preč. Toto mužstvo malo minulost krásnu, ale nema už žiadnu budúcnosť.

Pipita
Pipita

Ja chapem ze sme velky fanusici ale toto je uz silna kava aj na mna ja to tvrdim uz od konca minulej sezon nehraju nič potrebujem ofenzivu a velku nechcem pisat mena akych ale urcite velke mena a aspondvoch troch Benzin nech ide dohrat do Lyonu

Michy
Michy

Tak říkal jsem si, že proti Cadizu by to nemuselo být špatný, ale hodně jsem se spletl no.

king_fredyy
king_fredyy

Vinicius by bolo lepšie keby nebol....Taky hrač nemá čo robiť v najvyššej súťaži

Nasir
Nasir

facepalm Jasně, protože náš útok je plný hráčů, co hrají lépe...

C.F.M. Real
C.F.M. Real (upraveno: )

Zizu síce vyhráva tituly, ale posledný s ním, ktorý som si naozaj vychutnal bol druhý titul LM z tých troch. na hru sa nedá pozerať, posledný ligový titul sme viac utrpeli než vyhrali, som strašne sklamaný. chcem impulz hry

king_fredyy
king_fredyy

jake tituly preboha už dlho nie nepozeraj do praveku keď Bol tu ešte CR ten titul minulú sezónu to išlo čisto na rozhodcu neustále penalty...neboli schopný streliť gól .... Je to Fiasko čim skôr Bude Perez ZZ Benz atd preč tým lepšie ... vyhodiť 150 mega za 3 Brazílskych Tuctových hráčov ...to je na slučku

Pipita
Pipita

Može mi niekto z vas vysvetlit prečo sa Benzema stahuje pre lopty na nasu polovičku nechapem to ZZ je fat zrwly na uterak .....

Dantes
Dantes

To je fatální provar wall facepalm

Rick
Rick

V srpnu jsem si říkal, že budu sledovat každý zápas lol no vzdal jsem to v půlce třetího a jak vidím ty výsledky tak tuhle sezónu jich uz moc neuvidím thumbsup

1851Milan
1851Milan

Katastrálne.....niet čo dodať.... vomit2

Real Siempre
Real Siempre

Tak zacatek toho maratonu fakt super lol

Laura
Laura (upraveno: )

Tá predstava, že to mal byť papierovo najslabší súper.

Real Siempre
Real Siempre

lol thumbsup ale u nas tohle nastesti neplati, ale tu obavu chapu biggrin

Laura
Laura

thumbsup to je pravda. Kam sa to Real dopracoval.

king_fredyy
king_fredyy

Hnoj ostane vždy len hnojom škoda slov... Musi sa obmenit generácia inak nič ... búd hráči bez potenciálu Vinicius atd alebo vyhasnute hviezdy.... Cadiz mal kvalitnejšieho hrača na každom poste okrem Brankara ...

furry
furry

No tak to bychom měli vomit2Úplně se těším na tiskovku, se rozčílím znovu.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

lol Tak soudě dle výsledku a komentářů na předvedenou hru vidím, že mé rozhodnutí zabalit sezónu po zápase s Valladolidem bylo správné, ty tři dokončené kapitoly v Mafii II. byly myslím lépe využitým časem redface

furry
furry

V dobrém i ve zlém wink Ale každého věc obv.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

V dobrém i ve zlém, když jde o výsledky, to jsem vždycky ctil a ctil bych to i dál, ale sledováním téhle nekoukatelné sračky (podtržené alibistickými kecy o tom, že jsme hráli dobře, akorát chyběl gól) svůj volný čas fakt trávit nebudu...

Madridista
Madridista

Já už jsem skončil po 15i minutách minulého kola. Díky bohu za ten ušetřený čas a nervy.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Ve zlem i dobrém, sleduji i tak tu sračku a trpím a tentokrát to bylo nesnesitelné. vomit

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Jak už jsem psal furrymu, to v dobrém i ve zlém vztahuji k výsledkům, kvůli těm jsem sledovat nikdy nepřestal (ať už byly sebehorší), ale tohle nejde, sám píšeš, že trpíš a je to nesnesitelné, proč to dobrovolně absolvovat, když hráči vypadají, že to mají na salámu a ZZ sází jeden alibismus za druhým, to fakt nemám za potřebí.

Ladislav
Ladislav

Vies nikto ti nekaze sledovat zapasy z ktorych ti je tak priserne... a neni ti zle aj z toho ze sem pises ako sa na to neda pozerat a ako ti je z toho zle? Preco si potom davas tu namahu sem vobec chodit? Nemas pocit ze si kakas do ust? Hmmm? A to neplati len pre teba. Ale u teba obzvlast kedze pri mafii by si lepsie vyuzil volny cas ako tu na merengues ci? Mne je zasa zle z vas ked tu revete jak deti.

Ladislav
Ladislav

Pekna odpoved. To mas tak ked udries kliniec po hlavicke wink

Ladislav
Ladislav

Ja viem ... teda neviem ci som dobry ale aspon nehejtujem to na co sa nepozeram wink

Ladislav
Ladislav

A k comu akoze?

Ladislav
Ladislav

Vidis ale odpovedat na otazku nedokazes ale napisat ako ti je zle z niecoho co si ani nevidel lebo hrajkas mafiu tak to ti trapne nepride ze? No nic ja niesom borec to ty si borec thumbsupsmile

Santos Trinidad
Santos Trinidad

biggrin Jinak teda k tvojí otázce. Nikde nepíšu, že mi bylo ze zápasu s Cádizem špatně (neboť jsem ho neviděl), psal jsem, že soudě dle výsledků (nejenom domácí prohry, ale třeba i statistik v podobě dvou střel na bránu) a ohlasů na "kvalitu" hry, jsem rád, že jsem sledování pro letošek vzdal už po zápase proti Valladolidu (ostatně tohle rozhodnutí ve mně zrálo už celé loňské jaro), protože podle všeho byl ten zápas (alespoň z pohledu fanouška Realu utrpením a ztrátou času) a hraní Mafie II. tak ten volný čas vyplnilo daleko smysluplněji, toť vše wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak jsem četl, že Nyom je teď v 8arce oblíbený.

Real Siempre
Real Siempre

Santos: trpime, nelibi se nam to, dokonce temer s jistotou vime, ze zlepseni neprijde, ale I tak koukame a koukat budeme. Protoze porad verime, ze se to nekdy zlomi. To fanousci delavaji.

Santos Trinidad
Santos Trinidad
  • Pak jsem asi špatný fanoušek, ale představa, že 100+ hodin čistého času za sezónu (který můžu věnovat rodině, práci a PS biggrin ) strávím sledováním něčeho, čeho jsem byl svědkem proti Valladolidu (s tím, že včera to podle všeho bylo ještě horší), to fakt nemám zapotřebí.
  • Jak říkám, odpustil bych výsledky i méně koukatelnou hru, ale laxnost, nezájem a alibismus mě nebaví.
  • Párkrát jsem tu byl dotazován, proč u Gety a u Realu neměřím stejným metrem (Real kritizuji a Getu ne). Když pominu, že vzhledem k možnostem a zázemí těm dvěma ani stejným metrem měřit nejde, tak je to právě o rozdílu v přístupu, i když Geta taky často nepředvádí nic oku lahodícího (viz včera, kdy to byl vyloženě destruktivní fotbal), tak mi zápas co zápas ukazují snahu, zájem a nasazení, tedy atributy, které u současného Realu zoufale postrádám.
Real Siempre
Real Siempre

Jeste jeden duvod me napada, proc koukam i na tuhle nekoukatelnou bidu - az se to zlepsi, budu si to o to vic uzivat, vzpominajice na tenhle "fotbal"!

Facedown
Facedown

Tak veru aj u mňa. Nedá sa na Real nepozerať aj keď momentálne z toho bolia oči. Dúfam v čo najskoršie uzdravenie Odeho a hlavne že ho začne aj poriadne stavať,lebo táto prestarnutá záloha ,keď ešte nechá sedieť aj Fedeho facepalm

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Mě to právě nedá a musím se dívat, ale trpím...

Mateusz
Mateusz

Taky mi to neda a koukam, na druhou stranu uz to dost casto vypinam pred koncem nebo pri sledovani delam i jine veci. Uz do toho proste nejsem zazranej, jako kdysi, kdy jsem nechtel prijit o zadnou nasi akci a gol.. trpime trpime

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

thumbsup mám to stejně, sice to nevypnu, ale už to tak nežeru. Byl jsem nasraný jako špaček, druhou půlku už jsem viděl "z vlaku" a raději jsem se věnoval společnosti.

Real Siempre
Real Siempre

Tak ja teda poctive az do hvizdu, I kdyz jsem od toho moc necekal...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jeli jsme ke známým na návštěvu, i když jeden ze zúčastněných je taky madridismo, tak jsme ani jeden neměli náladu a koukali jen tak na půl oka, byl jsem hodně naštvaný, ne z výsledků ale nasazení. Takže jsem to musel spláchnout a žáha mě pálí ještě teď lol

Real Siempre
Real Siempre

To ja kvuli tomu presouval raklet se znamymi o den pozdeji… facepalm

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

A pak tohle, já svůj program, taky podle toho řídím, ale ne 100%

Real Siempre
Real Siempre

To jsem si rikal taky, ale priste to zas udelam stejne….

Fanda 33
Fanda 33

Klasická tlačovka, hrali sme dobre, len sme mali smolu v koncovke facepalm

92:48
92:48

Hnus, otras. Prosím odvolajte už Zidana, on zabíja Real Madrid. Prečo bol pre boha v základe Vázquez? Ten hráč nikdy na Real nemal, nemá tu čo robiť. Isco to isté predať a hneď. Benzema tak isto tragický už niekoľko rokov, ale stále hrá základ. Odmietam pozerať takýto grc futbal, pokiaľ nebude nový trenér, už nebudem pozerať žiadny zápas. Momentálne je Real na smiech celému svetu s týmto futbalom.

PDReal
PDReal

Zapas ako kazdy iny len dnes niesu tri body... takze by sme nemali nadavat lebo je vsetko okej... ZZ sa urcite neboji , ofenziva urcite pojde hore, Cadiz je skvele muzstvo ktore si zasluzi byt v tabulke vyssie (ako Mallorca) hrali sme dobre druhy polcas, chybal len gol, skoda inkasovaneho golu keby sme ho nedostali urcite vyhrame, tak nejak by som videl ZZ tlacovku, srandujem toto uz neda ani ZZ, ale myslim ze sa spokoji s tvrdenim chybala nam intenzita biggrin

El Galactico
El Galactico

Mozno len Zidanovi treba priviest hracov ako Lozano, Negredo, aby konecne mohol hrat pozeratelny futbal.

kuřák
kuřák

Tym potrebuje novej impuls a obmenu kadru, to ale melo prijit už po LM s City..Neprislo takze by mel ted prijit i impuls v podobe novyho trenera.. Dekujeme Zizu,odejdi....

Doczizou
Doczizou (upraveno: )

Po city..? Tady přeci spousta lidi psalo, jak jsme prohráli jen o gól a jen o chyby Varane. Nevidíme, že jsme úplně bez útoku, bez rychle a pružné zálohy a co je horší o bez zjevné chuti. Pak tady čteme, jak nám chybí jeden gól a jak jsme měli smůlu na tyče a góly z ofside.

Tonix_ko
Tonix_ko

Ako najhoršie je to, že el Clasico sa blíži a dnes vpodstate nehrali zo základu akurát možno Mendy. Bude to zaujímavý zápas. Lucas nemá na RM, ale dnes Asensio nezahral toľko ako Lucas. Chce to posily do útoku a zálohy...

Tonix_ko
Tonix_ko

ZZ out, Pochettino in pray

92:48
92:48

Kiež by pray

Real Siempre
Real Siempre

Jeste ne! Za ZZ musi prijit vsichni ti Francouzi, pak teprve muze ZZ odejit.

Tonix_ko
Tonix_ko

RM bolo pred ZZ aj po nom, popravde pockam na El Clasico, to ked prehrame , co asi ano, tak by to uz mohlo zlomit ZZ a vedenie , ze nie je cosi vpohode...

Real Siempre
Real Siempre

Tak ze neco neni v pohode, vidi kazdy, jde fakt jen o to privedeni nove generace Francouzu, pak prijde zmena na postu trenera.

Tonix_ko
Tonix_ko

Ako popravde som dost skepticky co sa tyka Mbappeho. Ja by som bol radsej za Haalanda a Sancha, ktory by boli cenovo rovnako ako Mbappe. Camavinga potrebujeme ako sol a Aouar je nepotrebny ak zostanu Kroos a Modric.

Real Siempre
Real Siempre

Aouara beru prani ZZ a zaroven jako novou generaci, v lete v LM ukazal svoje moznosti. Camavinga souhlas, I pres nizky vek jde hodne dopredu a bylo by fajn ho tu mit. Lukita, ten to ma tezky, vzhledem ke koncici smlouve jakmile prijde slabsi vykon, hned bude na hrane odchodu. Toni, tam by se meli zodpovedni zamyslet, jak ta nase zaloha ma vlastne vypadat. Nebo mu rict, ze si od nej prejeme neco rychlejsiho, jak to treba hraje v repre.

Ryan
Ryan

Dneska jsem to nevydržel do konce ani já... rolleyes

letefon
letefon

Hrozna tragedia.. ale nevinim nejak extra hracov, okrem Vinca, ten vzhladom na rychlost a techniku ktoru ma, by mal byt davno inde. Absolutne sa nerozvija ten chalan, pred dvomi rokmi to bol uplne iny hrac. ZZ by bol frajer, keby poda demisiu, tam nie je ziadny prekvapivy prvok, hra bezzuba ako nemluvna. Tot vse, Benzin pekna strela. Asi to aj ja uz vzdam.

Tonix_ko
Tonix_ko

Neviem ani co vlastne na treningu trenuju z hladiska ofenzivy ? Kombinacne im to nefunguje , pomale prihravky a o centroch radsej pomlcim...

adriano213
adriano213

Praveze ked si das videa z treningou tak trenuje centre aj strely z hranive 16ky ale necudo ked to trenuju bez branenia hracov to sa necudujem ze sa v 16ke nevieme k tej centrovanej lopte dostat ked si asi myslia ze ked to kopnu nizko tak to prvy hrac neodvrati a ked uz aj vysiu tak si uvedomit ze o tu loptu treba zabojovat

Michal Andrš
Michal Andrš

Na tohle se neda napsat nic pozitivniho.... V emocich by se sice nic psat nemelo.... Ale popravde me tenhle herni projev pod ZZ uz opravdu nebavi! Uz si nepamatuju, kdy jsme predvedli opravdu vykon, ktery by me bavil a lahodil oku fanouska RM bez toho aniz bych si to namlouval! A je opravdu smutne, kdyz se pred zapasem podivate na sestavu a predem uz vite, ze to bude stat prominte za hovno.... Isco, Lucas a Nacho, tady uz zkratka nemaji byt, natoz nastupovat v zakladni sestave.... chapu ze trener proti slabemu souperi chce dat prilezitost jinym hracum, kteri si bezne tolik nezahrajou, ale proc ti kteri uz tu nemeli byt na ukor tech kteri by potrebovali dostavat minuty, aby se jejich talent mohl dal rozvijet.... Chapu, ze na RB mame momentalne problem, proto si dokazu dokazu oduvodnit, proc zrovna Nacho....Ale Lucas? Kdyz tam mame Asensia s Rodrygem?? Hrac, ktery sice nebrbla, nestoji velke penize, ale na druhou stranu na zakladni sestavu nikdy nemel ani v dobach sve nejvetsi slavy.... A Isco?? Tenhle kluk od doby co se neskutecne podilel na vitezstvi v LM a vyhral pomyslny boj s Jamesem nepredvadi vibec nic! Maximalne tak neustale brzdeni moznych protiutoku ve chvili kdy komec taky jednou nemusime hrat do plnych.... Zkratka tragedie podtrzena domaci prohrou s novackem souteze, kteremu timto gratuluji hat

adriano213
adriano213

Nechcem sem pisať siahodlhe komentáre len napíšem tolko ze pokial tu bude Karim a ZZ na ten futbal sa pozerat nebude dat…

olinho
olinho

davno som nebol po zapase takto vytoceny, sklamany, rozcarovany a zhnuseny...to, co muzstvo predviedlo v prvom polcase bola totalna hanba, isli tam s totalne lezernym pristupom, viacero katastrofalnych vykonov, muzstvo bolo na facku, ak by to bolo po polcase 0:3, nemohli by sme povedat ani slovo...Zizou to chcel ozivit styrmi striedaniami, v druhom polcase sa hralo prakticky na jendu branu, ale proti dobre organizovanemu superovi sme nedokazali nic vymysliet, chybala tam myslienka, prefinalna a finalna faza nulova...dnesny vykon a pristup je absolutne neakceptovatelny a som strasne na muzstvo nahnevany, na toto sa pripravovali dva tyzdne? toto bolo dehonestovanie znaku RM a hraci by sa mali sakramentsky rychlo zamysliet nad tym, za aky tim hraju a aky znak maju na drese...zajtra by som ich zavolal rano o 5:00 do Valdebebas a pome bezat kolecka, az kym sa pani neuvedomia...uz ked ja som takto znechuteny, to uz je co povedat, tak toto nie, vazeni...

Madridista
Madridista

Zidane zůstane. Perez si nedovolí ho vyhodit, když ví, že je to magnet pro Mbappe. Plán je podle mě jednoduchý. Tuhle sezónu podržet Zidaneho do příchodu Kyliana. A poté straight vyhazov a dotáhnout trenéra z Leipzigu,který si sebou přivede svoje koně.

Dantes
Dantes

Odvážná konstrukce...

Madridista
Madridista

Tak smysl to trochu dává. Zidane je s Kylianem podle všeho v poměrně částem kontaktu. Příští rok kolem něj začnou kroužit i jiné kluby kromě Reálu, to si můžete být jistí. Mít Zidana v týmu je při vyjednávání lehké plus. I když jako trenér nestojí za moc... Má pouze charizma a rozumí hráčům, to stačilo v době, kdy zápasy rozhodl Cristiano, ale teď už tam ten rozdílový hráč do útoku prostě není. Brazilci jsou zralý na prodej za pár eur. Tam opravdu ten talent vidět není. Lucas to ani nekomentuju. Jovic šanci nedostal. Benzema.... Někdy fajn, jindy nic. Chce to restart prostě. Škoda, že tohle bylo na míle vidět už během minulé sezóny a nic se neudělalo pro to aby to bylo jinak. Kvalifikace do LM je cíl, který bude sakra těžký letos, ale musíme nějak no....

Real Siempre
Real Siempre

hat ja to vidim uplne stejne, nebude to jen Mbappe, ale i Camavinga a mozna Aouar. Pak prijde Pochettino nebo Julian, nebo Kloppo, ktery tou dobou bude v Liverpoolu vyhorely (kontrukce biggrin )

Zobinho
Zobinho

Klopp si prý bude potom chtít odpočinout a možná i trvale se někde psalo. unsure

Real Siempre
Real Siempre

Jurggi odpociva vzdycky jen par mesicu, pak mu to neda a uz by zas nekde trenoval, takze necekam dlouhou pauzu biggrin

kuřák
kuřák (upraveno: )

No ja si nemyslim ze sem nakej velkej hrac jako je Mbappe pod ZZ prijde. Jedinej velkej prestup byl Hazard a to jako nahrada za Cristiana, takze muj nazor je ze jestli ma dojit treba prave ten Mbappe tak urcite ne pod ZZ. Ten prece neubere minuty Lucasovi s Karimem. I pres to ze je Francouz a x dalsich veci.

Madridista
Madridista

Příští léto bude velké jméno. To je jisté. A získat Mbappe nebude už nikdy jednodušší. Tohle je hráč, který by měl oblékat bílou. Lucas se zabalí příští léto, Brazilci na hostovačku, Isco, Marcelo, Nacho, Odriozola, Mariano ČUS.

kuřák
kuřák

neverim bohuzel.

Tonix_ko
Tonix_ko

A hrať bude ZZ a Raul nie ? biggrin

Madridista
Madridista

No v momentální situaci můžeš hrát i ty nebo já, to je jedno už lol

Tonix_ko
Tonix_ko (upraveno: )

Ako ak si niekto mysli ze Mbappe nas zachrani, tak ste podla mna na velkom omyle. Chyba golovy hrac, ale futbal je hra 11vs11 nie iba jeden hrac. Tento tim potrebuje zmenu herneho stylu. Je pekne ze vieme aj branit, ale to je asi tak vsetko. Prechod do útoku 0 bodov. To iste ako to bolo dnes z utoku do defenzivy, kde dnes sa vracali iba Varane a Ramos. Ja dufam ze vsetky peniaze nevytrepeme na Mbappe , ale kúpime niekoho do zálohy a siel by som mozno po lacnejsom Haalandovi ako Mbappem. Dat viac ako 300 mil za jedneho hraca od ktoreho chceme aby nas tahal, nie je podla mna vyhodna kupa(vid. Hazard)...

Madridista
Madridista

Z části souhlasím. Koncept je zásadní a ten prostě nemáme. Ti hráči které máme určitě fotbal hrát umí. Jak říkáš, jeden hráč nám ligu s LM nevyhraje, ale udělá spoustu gólů, na kterých se sveze sebevědomím celý tým. Fungovalo to s Ronaldem, fungovat to může znovu.

Madridista
Madridista

A Mbappe určitě nebude stát 300 mil. lol ne když mu za rok a půl končí smlouva.

Tonix_ko
Tonix_ko

Teraz uz budem velmi kritický, mozno az prehnane, ale je to moj nazor. Pouzijem Barcu ako referecny bod, nakolko nie je asi nikto iny v LL, kto by sa dal pouzit. Pred sezonou sme sa im smiali ako sa rozpadaju, ale zatial ukazali toho viac ako my. Doplnili klub odchovancami, kupili par hracov. ZZ podla mna musi odist. Nie je to uz trener, ktory by dal timu nieco co by ho posunulo dalej. Je tu uz par sezon, ale zostava sa nemeni. Aky hrac z akademie RM hral pod ZZ ?? Myslim tym to ze mu ZZ dal sancu ? Nepocitam hracov Marvina a este jedneho, ktorych postavil do zapasu na 10min. Namiesto toho dostanu sancu 30 rocny hraci ? Naco mame akademiu ? Lope a Solari mali gule. ZZ okrem toho ze odstavil Marcela, co uz pred nim spravil Solari, neposadil nikoho ineho. Ako je mozne ze hraci ako James , Regulion, Brahim hraju v kluboch lepsie ako za RM ? Ako je mozne ze Odegaard hra za repre 1 zapas a ukaze viac ako za RM ? Podla mojho nazoru ich ZZ nevie vyuzit. Nevie ich zaclenit do zostavy. Vini a Rodrygo sa za 2 sezony neposunuli nikde. Kde je nahrada za Caseho ? Pred sezonou sa pisalo o odchovancovi, ktory ho nahradi, co sa s nim stalo ? Radsej budem pozrat na maldikov ako su dravi a haldni po uspechu ako na dochodcov prechadzajucich sa po ihrisku.

luís.figo
luís.figo (upraveno: )

Tak k Barce Ti chyba to najdolezitejsie podla mna :

  • Koeman. Novy trener, s velkou kompetenciou, ktoru dostal od topiaceho sa vedenia, aby vysledkami a hrou skusil zalepit oci vsetkym socios. To Zidane v RM nema, tu ma stale posledne slovo Florentino a jeho "kreditka"
  • Barca bola na totalnom dne, v rozklade v kabine aj vo vedeni - ako sa vravi, ked si na dne, mozes uz iba stupat
  • a najzasadnejsi rozdiel : pokladna ! Tu s Realom nie je co porovnavat /chvala Bohu za to /. Vypadok prijmov, ako u vsetkych, doslova rozdaní hraci, nakupy dalsich na dlh /a dalsi pridu asi v januari /, nemaju na vyplaty / hraci B teamu nedostali premie / , ziadost na hracov ohladom dobrovolneho znizenia platov im hraci faxom zmietli zo stola, ohrozena rekonstrukcia stadiona a peniaze na vystavbu Espai Barca idu na mzdy. Maju problem na cca 10 - 15 rokov /ekonom Marc Ciria/

Takze v tomto kontexte, som so sucasnym Realom max spokojny. Ak sa davaju dokopy financie na posily pocas leta 2021, mame jasnu viziu, a vzhladom na sucasnu situaciu vo svete dodrziavame pravidla a drzime sa nohami na zemi, nemam ziaden problem.

Problem je, ze sucasny kader ma kvalitou podstatne na viac, a oni to nedavaju zo seba na ihrisku - toto ide za Zidaneom, ktory s tym musi nieco urobit /ak na to ma / ...

Tonix_ko
Tonix_ko

Ako jasné , ty si už odbočil od témy . Neporovnavam kluby ,ale skôr tím a prejav na ihrisku , to čo zaujíma najmä diváka . Chcel som dať dôraz na to že naši mladíci nedostávajú šancu na úkor seniorov a že ZZ nedokáže začleniť mladíkov do zostavy...

luís.figo
luís.figo

S tym sa da suhlasit, ale bohuzial, nikto z nas nedokaze posudit kvalitu mladikov vs starych borcov, ich schopnosti, ci dokazu zahrat to co nase stalice - a nemyslim iba kondiciu a pressovanie napr. Toto vidia iba ludia priamo v diani a nemyslim si, ze by Zidane sabotoval vlastny klub. Dobry priklad je Odegaard, na ktoreho sa tu cakalo ako na spasitela, lebo vykony na hostovani, ale prechod do Realu a podavanie rovnako kvalitnych vykonov ake sme videli v SS, nie je asi tak jednoduche.

Real Siempre
Real Siempre

Nevim jestli na 10-15 let, ale na par sezon to bude.

Madridista
Madridista

hat k tomu není co vytknout. Hezký napsáno.

Dominges97
Dominges97

Tak to bude teda El clásico příští týden. Barca na Getafe taky hraje teda bravůrně, snad to nezakřiknu...

zemiak
zemiak

Co dodat. Hejtu tu uz bolo dost. Je to smutne, ale bez toho, aby sme si dokazali vytvorit sance, budeme mat problem vyhrat proti hociakemu superovi. Ze to niekoho este prekvapuje mi je zahada, ale je to proste fakt, ze nasa tvorba utokov je bezzuba. Urcite nechcem donekonecna ospravedlnovat ZZ, lebo on je na to, aby tym hracom vtepal nejaky system, ako porazat tieto obrany, ktore su v 2radach prakticky cely zapas (predpokladam, ze to bolo aj prvy polcas).

Prvy bol predpokladam horsi, lebo superi mali sance, druhy je taka nasa klasika, mame tlak, do obrany sme isty, ale v utoku totalne bez napadu, iba obcas nejaky lepsi center. Tomu timu chyba kvalita, iskra a nadsenie do futbalu a vyriesit to bez investicii je prakticky nemozne.

Nasir
Nasir

S tou poslední větou bych úplně nesouhlasil. Samozřejmě nějaká investice bude potřeba. Ale podívej se, kolikrát my tam stojíme před linií obrany - nepřichází ani nahrávka, ani náběh do vápna, hráči čekají na míč, někdy přijde centr i z prostředka, když hráč neví. To byl úkaz, když ve 30. minutě si Isco správně naběhl do vápna, ale musel si ukázat, že chce míč, jinak by ho možná ani nedostal, nevím.

Takže - serou na to ti hráči, že by měli víc běhat bez míče, i když míč nedostanou, nebo stále nemáme žádný naučený styl hry? Nebo to dokonce ZZ ani nepožaduje? Tak jako tak, toto je vizitka špatné práce trenérů.

zemiak
zemiak

S tym by som suhlasil, keby sme tu uz dalsich dvoch trenerov medzicasom nemali. A vyzeralo to podozrivo podobne. Lope narazil na nechut hracov behat a Santi na neschopnost mladych prinasat pravidelne body. Jedine ZZ s tymito hracmi dokaze dosahovat ake take vysledky, ale ma to s tymito profesormi tazke. Idealne riesenie proste nevidim, lebo podla mna, ani Klopp by tu bez kompetencii a bez posil podla svojho vyberu vela nezmohol. Urcite aj bez toho by bol schopny co to zmenit, lepsie vysledky by ale neboli a co by potom nasledovalo?

El Gato con Botas
El Gato con Botas

Ano, problém č. 1 je kádr. S tímhle by nic neudělal ani Tichonov. Problém č. 2 je trenér.

15 let jsem. sledoval všechny zápasy RM. Někdy i ze záznamu, když jsem kvůli práci přišel o možnost sledovat živě. Pak přišel ZZ, a už druhým rokem se podívám jednou za měsíc. A nikdy nedokoukám. Nějak už prostě termín příštího zápasu není vůbec důležitý. To prostě něco hrozného, co za fotbal předvádí klub, kterého vždy zdobila ofenzíva.

Řekl bych, že změna DNA klubu ???? mutace ofenzivního buněk na profesorské, začala daleko dřív před příchodem ZZ. Hra na náhodu, laxní pohyb, čekání na nějakou individualitu... tohle zdobilo "Bílý balet" už pod mnoha trenéry. Tohle už není náhoda, ale "filosofie klubu." Nějakou má Dortmund, nějakou má Barca, nějakou má City, Lpool... No a Real svoji jak všichni vidíme má i Real. Už si může napsat na sedačky ESB: "Ono se to nějak... Samo."

Nasir
Nasir

Srovnáváš nesrovnatelné. Zapomněl jsi, že Santi neměl s týmem přípravu a ani on ani Lope neměli posily za 300 míčů jako ZZ + Valverde + letos Odegaard. Někteří jsou teď bohužel zranění, nicméně dneska by to se Santim a Lopem zase vypadalo trochu jinak. Klopp by určitě chtěl nějakou posilu, minimálně na pravé křídlo, nejspíš i do zálohy, ale naše hra by nevypadala tak hrozně a podle mě hráči jako Brahim, Vini, Odegaard, možná Odri, Regui, by pod ním šli nahoru. Stojím si za tím, že naučit nás hrát efektivněji a rychleji s tímto týmem jde - a pokud je tu pár hráčů, kteří už to mají fakt na salámu, tak mají letět na lavičku. Nějaká náhrada tu je. Dokázal to i Santi, dokázal by to i Klopp a jiní. Neříkám, že na titul by to stačilo s tímto materiálem, ale posun k lepšímu určitě možný je.

furry
furry

Valverdeho vytáhl do áčka už Lope pokud si dobře pamatuju wink Jinak souhlas

zemiak
zemiak

Uz som inde vysvetlil, preco sa to lahko povie, ale vysledky sme videli, preco sa s tymi 300M lahko ohana, ale vzisiel z toho jediny schopny hrac. Mne sa hlavne Santiho smer mimoriadne pozdaval, lebo to bolo presne to, co sme potrebovali - dat sancu mladym a profesorom ukazat, ze ked nebudu makat nebudu hrat. No v Reale to takto bohuzial nefunguje a kym sa to nezmeni, je ZZ najmensie zlo.

Nie je koniec sezony a urcite zlepsenie sand bude. Zapas s barcou ukaze, ci sme na tom az tak zle ako sa hovori.

Poche samozrejme znie lakavo, ale opat spadnut do narodneho sportu Realu Madrid - menit trenera 3krat za sezonu - to mi az tak lakavo neznie.

Raulik
Raulik

Včera jsem zápas naštěstí neviděl. Jak hrál Marcelo? Četl jsem, že Zizu má po návratu 8 proher a vždy byl Marcelo v základu. facepalm

Tonix_ko
Tonix_ko

Marcelo ukazal preco hreje lavicku. Vcera do obrany nestihal a utoku nepomohol. Uz to nie je ten Marcelo. Asi za to moze aj fakt, ze dlho nehral, ale v utoku centroval snad horsie ako Mendy a kombinacne s Vinim mu to velmi neslo. Vsetko slo cez Viniho, ale skoro vzdy tam bol na to sam. Tolko aspon moj osobny nazor na vcerajsi vykon Marcela.

Raulik
Raulik

Díky

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Marcelo absolutně neviditelný, už na to nemá. Na obdrženém gólů měl svůj podíl protože u čáry absolutně nepresoval (jak většina včera), nechal hráče v klidu zpracovat balón a rozehrát. Tohle musí být jeho poslední sezóna.

Raulik
Raulik

Díky,,, To je to co jsem tady již psal. Zdá se mi, že trener má radši některé hráče, než klub. redface

Ryan
Ryan

OT: Bale přišel na hřiště 20 minut před koncem za stavu 3:0 a nakonec 3:3, pěkná premiéra. biggrin

Tonix_ko
Tonix_ko

A to si ešte zabudol dodať, že mal šancu dať gol ale netrafil z 11-tky branu biggrin

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jo borec světové třídy lol Ale gól na 3:3 frightened thumbsup

Real Siempre
Real Siempre

Strasne moc ztrat a nepresnosti. Nerozehranost byla hodne znat. Ale fans Tottenhamu si z toho urcite vezmou tu akci na konci, ta byla povedena a malem ji dotahl do konce.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka (upraveno: )

Musí se nechat, že akce to byla povedená, bohužel zakončoval na Benzemu... lol Chlapec by měl přidat, jinak nám ho vrátí rolleyes

Fujo
Fujo

Barnett určite povie niečo v zmysle, že aj tak mu v Spurs môžu bozkávať nohy že sa kvôli nim uzdravil skôr a nastúpil a Real spravil chybu že ho poslal na hosťovanie

Real Siempre
Real Siempre

Nevidim jediny duvod, proc by to meli delat i fandove Realu...

Real_M
Real_M

Ta akcia mi pripomenula ako dával za nás gól proti Shalke v LM... Myslím ze prvú sezónu...

Morty
Morty

OT: Kubo byl dnes vyloučen v zápase s Valencií. Druhá žlutá karta ukazuje, že rozhodčí tenhle víkend nezvládli asi nikde. https://streamable.com/wwe0w7

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

lol facepalm vždyť byl na balónu první, borec mu do té nohy doklouzal. Trochu úlet no..

janinho
janinho

tak toto je velky WTF... s tymto sa akoze nemohol poradit s VARom? sak bol na tej lopte o 20 minut pred protihracom, aj ked je pravda ze ten jeho vykrik bolo pocut az na Slovensku. ale oklepal sa z toho zazracne rychlo...

Fujo
Fujo

OT : Sergio Ramos sa nezúčastnil dnešného tréningu a zajtra do zápasu nezasiahne facepalm

LosMerengues
LosMerengues

Hlavne aby bol pripravený na sobotu.

Real Siempre
Real Siempre

Tak snad bude vysledek lepsi, nez kdyz bez nej hrajeme (Ajax, City atd.)

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.