Preview: Real Madrid se utká se Šachťarem Doněck

Preview: Real Madrid se utká se Šachťarem Doněck

| Zápasy | Milánek

Fotbalisté Realu Madrid o víkendu totálně zklamali své fanoušky, když prohráli s nováčkem nejvyšší španělské soutěže z Cádizu. Mnohem horší bylo ovšem to, že podali naprosto katastrofální výkon. Svěřenci Zinedine Zidana tak budou chtít vše napravit již zítra, kdy na ně čeká první utkání Ligy Mistrů se Šachťarem Doněck.

Ukrajinský celek do hlavního města Španělska přijíždí značně oslaben. Kvůli početné marodce a obrovskému problému s koronavirem má jeho trenér k dispozici pouze třináct s pětadvaceti fotbalistů prvního mužstva a musel tak s sebou vzít hned osm odchovanců.

Komentáře

Laura
Laura

No chlapci naši rýchlo sa spamätajte a začnite hrať a k zápasom pristupovať tak ako sa patrí na klub veľkosti RM. A fakt dúfam, že budeme hrať s dvojkou Karim a Luka.

olinho
olinho

som strasne zvedavy na reakciu hracov, pretoze prvopolcasovy vykon a pristup bol na pokuty...sakhtar je silny tim, ma problem s hracmi, ale to nic nemeni na tom, ze to bude tazky zapas a budeme potrebovat diametralny odlisny vykon ako sme predviedli v sobotu na to, aby sme mohli pomyslat na uspech...verim, ze si chalani vstupili do svedomia a zajtra uvidime na ihrisku uplne ine muzstvo halam

Nasir
Nasir

Tohle je LM, na tu se naše kostra vždy uměla víc motivovat. A od ZZ určitě přišel nějaký kartáč, takže tipuju odlišný zápas a přístup. Horší bude, až potom zase najedeme do stojatých vod ligy a narazíme na další "nudný" zalezlý Eibar.

Laura
Laura (upraveno: )

Marca píše, že Eden bude mimo ešte minimálne 3 týždne a vráti sa až po ďalšej repre pauze.

❤️Real
❤️Real

Nech sa už nevracia lol lol

Real Siempre
Real Siempre

Asi jeste dele, vypada to pry az na konec listopadu

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To jako fakt, vždyť ZZ říkal úplně něco jiného rolleyes

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Eden je už s námi na hřišti. Mohu říct jen to, že zanedlouho Edena uvidíme. Tak já pak nevím jestli ví Marca víc něž ZZ?? Proč by to říkal, když by měl být minimálně další měsíc mimo thinking

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

facepalm rolleyes no tvl, to je radši bez komentáře, tohle je strašný provar.

Real Siempre
Real Siempre

Halt se nam nedari ani v tymu doktoru...

Laura
Laura

No začínam mať strach čo s Edenom bude a či ešte uvidíme jeho najlepšiu verziu.

Laura
Laura

Úžasné, tak snáď už v ten termín bude pripravený a všetko pôjde dobre.

zemiak
zemiak

Priznam sa, ze neviem ako hraje poslednu dobu Sachtar, ale co pamatam, zvykli byt celkom odvazni. To by nam mohlo vyhovovat viac, ako to neustale busenie/ rsp. nazvyme to skor pokusy o utocenie do tych autobusov z LL. Snad to bude aspon trosku veselsie.

Real Siempre
Real Siempre

Sachtar pry kosi korona, takze prijeli bez 8 hracu. V tom pripade bychom to 1:0 mohli ukopat, ne? lol

los blancos
los blancos

Jedine ak by si niektorý náhradník hostí strelil vlastný gól

lukita
lukita

A mňa hneď napadlo že možno zmením tip aj keď to nemám vo zvyku robiť ani podľa zostavy.. Ale tuto ma to napadlo že skúsim dať že dáme 5 gólov alebo nechám tých 2:1 čo tam mám..

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

OT: včera jsem se díval na Sevill vs. Chelsea a musel jsem se smát, že nám někdo vyčítá, že náš fotbal nemá "tvář" a hrajeme na náhodu. Připadalo mi to, jako by někdo kopl balón na zahradu plnou psů a čekal jak to dopadne. lol Což samozřejmě není omluva pro náš poslední výkon/y.

Real Siempre
Real Siempre

lol lol a v novinach pritom bylo, ze Seville "chybel jen gol", jinak pry ok.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No byli lepší než Chelsea, ale asi tak obdobně jako my jsme lepší většinu zápasů LL. biggrin Jinak to byl nudný fotbal, čekal jsem, že to bude nejlepší zápas a nic.

Real Siempre
Real Siempre

CFC taky zatim v procesu hledani sama sebe, neni se co divit, tech novych hracu je tam hodne

Ryan
Ryan

No jak jsi sám dodal, špatný výkon jiných týmů není omluva pro ten náš. Sevilla není Real Madrid a Chelsea, no ta si sama prochází svojí přestavbou a výkony má jak na houpačce, většinou tam ale mají problémy spíš opačný, resp. s defenzivou + brankářem, dopředu špatný nejsou a většinou se na ně docela dá koukat, i když včera to asi nepotvrdili.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Mě jde spíše o to, že nám neustále někdo podsouvá, že nemáme styl a proto hrajeme špatně a že jiní ho mají. I Lopé už tu padl. Včera to upřímně bylo běhaní za míčem s random pokusem o nějakou šanci a gól.

Ryan
Ryan (upraveno: )

No a my ho snad máme? biggrin

Sevillu nesleduju, mimo zápasů s Realem jsem jí viděl snad akorát v tom závěru EL, kde zas ale hráli docela slušně, i když třeba proti United měli dost štěstí.

Na Chelsea ale sem tam kouknu a docela se mi pod Lampardem herně líbí, styl podle mě má, ale jak jsem psal předtím, jsou příšerný vzadu a Kepa je od minulý sezóny druhej Karius. Rozhodně neříkám, že oni by měli být náš vzor, na druhou stranu jejich zápasy mě obvykle baví víc a to i když se jim nedaří, např. jak prohrávali s Watfordem 0:3 v poločase a ještě to dotáhli k remíze, pro nestrannýho diváka super zápas.

Ryan
Ryan

thumbsup Máš pravdu, jsem už taky sklerotik zřejmě. biggrin

Real Siempre
Real Siempre

Pro fanousky super zapas, ale jednou staci, porad bych to videt nemusel. Je jasny, ze si to tam nesedne hned, kdyz v lete tolik nakupovali, ale je docela zarazejici, jak Frank porad piluje ofenzivu a na obranu zapomina nebo kasle.

Ryan
Ryan

A to co předvádíme my bys pořád vidět musel? Jak říkám, Chelsea bych jako vzor určitě neudával, ale jejich plus je alespoň to, že u těch jejich zápasů se člověk obvykle neukouše nudou. To o nás v současnosti bohužel říct nemůžu. unsure

Co se týče nákupů, tak podobně jako jejich hra mi to trochu připomíná Liverpool na začátku Kloppova angažmá. Dopředu fajn, dozadu hrůza a první větší posily byly taky spíš do ofenzivy, např. Mané hned první léto, Salah druhý a až pak přišli van Dijk s Alissonem. Otázka je, co z toho v případě Chelsea vzejde no a jestli Lampard dostane tolik času a důvěry jako Klopp.

Real Siempre
Real Siempre

Franka urcite nevyhodi, prostor dostane. K RM - samozrejme, ze bych to videt porad nemusel, ale tak nejak vsichni citime, ze na to porad koukat budem. Co uz, jak chce ZZ, protrpime se az k nejakym transferum. S tim, co mame, bude celkem slozity neco menit...

Ryan
Ryan

Btw jsem to s tím 0:3 v poločase docela přivolal. facepalm

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Máme, náš styl je to, že žádný nemáme redface

Real Siempre
Real Siempre

biggrin tim vzdycky vsechny tak zaskocime, ze jim dojde, ze nas muzou porazit… biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Sevilla nemá styl ve venkovním zápase proti Chelsea, my v domácím zápase proti Cádizu unsure

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To ale nespochybňuji, spíše mi vadí, že za tím, že nemáme nějaký "styl" vidí někteří náš neúspěch, což mi přijde jako hloupost.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Tak není to jediný důvod, ale určitě je to jeden z důvodů...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Není, na každý styl, je proti styl. Vždy je to o tom, jaké máš hráče, jak je trenér umí poskládat, motivovat a reágovat na průběh zápasu. Nic jako zazračný styl, který ti zaručí vítězství neexistuje.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Spíš neexistuje dlouhodobě, ale po určitou dobu fungovat může (viz tika taka), každopádně my nemáme styl ani protistyl, většinou je to akorát zmatek nad zmatek korunovaný nezájmem a neschopností něco změnit a na něco reagovat...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To ale to je o čem mluvím, můžeš mít nějaký styl a vždy přijde někdo, kdo ti ho rozbije. My jsme měli styl založený na volnosti a individuální kvalitě, ta teď chybí, proto hrajeme co hrajeme. Nám by ani nějaký styl nepomohl.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To je fakt děs, když se podíváš na cenovku toho týmu a doplníš to tím, že chybí individuální kvalita...

Ladislav
Ladislav (upraveno: )

wow Courtois; Mendy, Varane, Militão, Marcelo; Valverde, Casemiro, Modric; Asensio, Rodrygo, Jović.

Laura
Laura

eek Bez Karima, no ja neverím vlastným očiam. Som zvedavá ako si Luka povedie.

lukita
lukita

Budem dúfať že dobre nech to zvládne veľmi mu držím palce a chlapcom

Laura
Laura

Luka by potreboval odohrať skvelý zápas a najlepšie dať aj gól.

lukita
lukita

Presne tak thumbsup

LosMerengues
LosMerengues

Pre všetkých. Ak nie je Karim zranený tak ľudstvo už nemá žiadne istoty.

zemiak
zemiak

rotflol thumbsupsmile snad uvidim aspon druhy polcas.

LosMerengues
LosMerengues

V druhom už príde Karim. biggrin Myslím si, že Rodrygo-Jovic-Asensio sa budú v prvom polčase iba hľadať, ZZ sa na to nebude môcť pozerať a dá tam Karima.

zemiak
zemiak

Nastastie som ten prvy nevidel, ale evidentne si mal pravdu. Mozno aj s tym koncom.

olinho
olinho

super zostava thumbsup dufam, ze Marco bude na pravej strane a Rodry na lavej, opacne by to bolo moc staticke...snad sa chyti aj Luka, mohlo by mu tam nieco spadnut

Ladislav
Ladislav

jj mne sa to tiez paci a hlavne to ze je zostava o dost omladena averim ze dnest to bude "lahucke vitazstvo"

Michal Andrš
Michal Andrš

Budu Lukovi drzet palce at mu to tam napada a at to ZZ otevre oci ve smyslu, ze hrat se da i bez Benzina a dokonce i lip, skoda, ze tam nemohou byt jeste Eden s Odegardem

Fegro
Fegro

Kéžby mu to tam začalo padat a dal aspoň ze dva fíky.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Fuj, tak to je od ZZ pěkný hnus, Karimek dneska mohl vyrovnat Saint Messiho a musí sedět. talking

furry
furry

wow tak na dnešek se hodně těším, tuhle sestavu jsem chtěl vidět už dávno.

Tonix_ko
Tonix_ko

Tak podme rozbit Sachtar. Cakam od Jovica vykon hodny RM. ZZ konecne vypocul moje prosby halam real2

Ryan
Ryan

Wow, Karim na lavičce, změřte někdo Zizkovi teplotu, jestli nemá covid nebo něco a neleze mu to na mozek eek

Mateusz
Mateusz

Naopak, tohle se dalo očekávat - hral pořád a o víkendu el clasico - ještě aby nepošetřil naší největší utočnou zbran lol čekat, že ho posadil proto, že hrál 4 zápasy hovno.. to není ani myslitelný biggrin

C.F.M. Real
C.F.M. Real

to teda pozerám ako všetci, benzín neni v základe.. tak dúfam to pôjde nejak fajn

Kaja900
Kaja900

Sestava dobrá, výjimečně se docela těším na zápas real4 dneska čekám gól od Joviče konečně, už je na čase aby taky začal dávat góly, od toho jsme ho kupovali cheers

Raulik
Raulik

Marcelo?

PDReal
PDReal

Nemate nejaky dobry stream? Dik

PDReal
PDReal (upraveno: )

Dik thumbsup , nakoniec som nasiel tak uz som nepreladoval

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Zidanova psat v přímém přenosu, poločas 0:0, nastupuje nesmrtelný Benz, dává tři góly a přesvědčí všechny pochybovače. Ze hřiště už ho nikdo nedostane lol

Kaja900
Kaja900

Courtois zase zachránce.. zajimavý že Šachtaru stačí jedna průnikovka a hned je z toho golovka confused Marcelo byl zas nevím kde

misinho7
misinho7

tak ako je jasne ze im staci jedna ked utocia do totalne otvorenej obrany a my do zatvoreneho bloku..rozdiel je ale tom ze sme sa na to nepriravili, ze tak budu hrat a nechavame tam take diery

misinho7
misinho7

To je zas sracka. Nebyt Thiba tak po jasnej tutovke prehravame.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Zrovna jsem chtěl porušit to, k čemu jsem se zařekl a zapnout to, když je to v televizí (a viděl jsem sestavu) biggrin facepalm

misinho7
misinho7

akoze je to o tom ze ich obliehame a nevieme nic vymysliet...postavili bus a samozrejme my nemame nikoho kto vie dat dobru prihravku

Santos Trinidad
Santos Trinidad

O jednom s dobrou přihrávkou bych věděl, hraje teď myslím za Everton...

misinho7
misinho7

miesto neho mame kuzelnika Isca rotflol ..kazdopadne dalsi schopny je na marodke a kto vie ci bude hravat u ZZ...

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Iluze o jeho minutáži si moc nedělám...

Mateusz
Mateusz

vidím to naprosto stejně

Tonix_ko
Tonix_ko

To bude zase zapas, nevedia ci pressovat ci cakat. Sachtar zatial betonuje, ale mali asi zatial najvacsiu sancu zapasu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

To mi někdo nemohl říct, že nehrajeme až v 9 talking facepalm

Kaja900
Kaja900

to zas bude zápas když vidím ten beton šachtaru facepalm budem rádi za jeden gol

AdM22
AdM22

Ne vazne, je tu nekdo, kdo pamatuje horsi Real? Ja to sleduju tak od roku 2001 a bud jsem zapomnel, nebo si to vazne nevybavuju confused

Vsechna cest Zidanovi za predchozi sezony a vsechny trofeje. Umel vytezit maximum z te nejlepsi skupiny hracu, ktera se nam tam sesla. Ale ta budoucnost, kdy je potreba mit herni styl, hrat dynamickej a moderni fotbal, to tam uz 2 roky neni vubec videt. Hrajeme hroznej fotbal a uz tam bohuzel neni ta kvalita co byla. Sestava je cim dal tim horsi a jedinej mega prestup je totalni provar. Ceka nas zpatky na vrchol dost prace a je otazka, jestli Zizou je ten spravnej clovek..

Dnes hruza. Akorat jsme dostali gol, uz to melo byt tak 0:3.

Fandim do konce zivota, ale koukat na tohle mi trha srdce unsure

Fanda 33
Fanda 33

Ja fandím od roku 2000 a máš úplnú pravdu. Aj keď nie vždy samozrejme boli výsledky, nikdy to nebol tak slabucky Real ako tento. To žiaľ nemá cenu sledovať, kým niekto nepochopí, že čas už uplynul. Už s postupom zo skupiny budeme mat obrovské problémy,

misinho7
misinho7 (upraveno: )

ja pozeram od sezony 2005 a musim povedat ze takto slaby sme asi neboli..pamatam si sezonu 06/07 ked sme dali titul pod Cappelom ale to bola presne sracka ako minuly rok, prislo mi to uplne podobne...a potom mozno este ta sezona 08/09 bola srasne zla, ak sa nemylim....ale proste toto bude dlhe, znova musi prist niekto ako Mourinho v tej dobe a spravit sa brutalna prestavba ako v roku 2010.. mam pocit ze tento rok prvykrat nepostupime zo skupiny LM

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Já koukám od roku 2000 a horší fotbal nepamatuju, ani pod Benítezem to nebyla taková sračka. Ostatně taky je to letos poprvé, co jsem sledování vzdal, Realu samozřejmě fandím pořád, ale sledovat to nemůžu, je to ztráta času.

janinho
janinho

ja fandim od 1994 a toto je asi za mna uplne dno. vsetok respekt k ZZ za to co dokazal ale futbal ktory hrame poslednych 18 mesiacov je nepozeratelny. a prehravat doma so sachtarom po polcase 0:3 (zapas nastastie nemam kde sledovat) je jednym slovom nepripustna hanba.

furry
furry

Přesně, když si vzpomeneme za co se vyhodil Capello, tak je tohle hodně komické

misinho7
misinho7

Jovic este nedostal jedinu schopnu nahravku do sance aspon...cize cez polcas ho da dole a pride nas Karim ktory bude hrat zaloznika :D

PDReal
PDReal

Ale vidis sam ze je nutne aby hral zaloznika ako vravis, pretoze inak sme v predu uplne nulovy... Jovic ked nebude hrat popri Karimovi tak hrat ani nemusi

Kaja900
Kaja900

a už dostáváme.. fakt už nevím co snáma biggrin facepalm ted to bude ještě větší autobus.. takže asi po polo vypínám

Mateusz
Mateusz

Ne že by to byl JENOM jeho gol, ale opět - marcelo je parodie na obrance, prostě už ne víc. Co to tam zas předváděl za zákrok

Kaja900
Kaja900

Jovič ted dobrá šance, ale ani netrefil ten balon hlavou unsure

Tonix_ko
Tonix_ko

Militao ? Marcelo ? Ako pekne nechali Sachtar strelit gol. Teraz si uz mozu pekne betonovat a zdrzovat.

Domis7
Domis7

Věděl jsem, že to nebude lehký zápas, ale s takovou hrou můžou jít do butt

Kaja900
Kaja900

2:0.. vážně ? lol lol facepalm to už jdete fakt někam..

92:48
92:48

To je zase hnoj, ziadna snaha od hracov. Marcelo mal som ta rad ale je cas odist. Najhorsi herny prejav aky som kedy videl od kedy fandim Realu, nemam slov. Zidane bud chlap a odstup prosim. 0:2???????? vomit vomit vomit vomit vomit

Fanda 33
Fanda 33

Mame len to co sme chceli. Snáď nikto z nás nemohol ani len omylom reálne veriť, že to tento rok bude lepšie s tým istým mužstvom.

Domis7
Domis7

Mužstvo není špatné. Herní projev je TRAGICKÝ

Fanda 33
Fanda 33

Mužstvo je ďaleko za zenitom a bez intenzity. Par mladších to nevytrhne ani omylom.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Pořád to ale není mužstvo, které by mělo doma prohrávat s Cádizem a Šachťarem...

misinho7
misinho7

Vidim to podobne, akoze nie je to kader ako napr pocas tych troch LM hlavne pocas double..ale urcite to nie je az taka bieda ako ukazuju...je to trenerom

Fanda 33
Fanda 33

Teoreticky nie, to máš samozrejme pravdu, ale vidíš, že prakticky nestačí ani na takéto mužstva

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ale to není jenom o kvalitě mužstva, ale především o naprosto tristním nasazení, nulové motivaci a nechuti hrát, a to jde za Zidanem, to je jeho práce.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Mužstvo jako celek není špatné, ale máš tam hráče jako Marcelo, který už druhý zápas chodí. On se otočí vidí že má za sebou volného hráče a běží k Varanemu. facepalm Jako kuva proč? Kdyby držel pozici, nic se nestalo. V další akci bez zájmu stínuje, boom 0:2, pak to samé Varane 0:3. Změní to nějaký trenér? Možná, ale byli tu další dva a stalo to stejně za hovno. Tohle jde jak za ZZ, tak vedením. Pošleme nadějné mladé hráče, které si vychováváme doprdele a necháme si starce bez zájmu a tohle je výsledek.

Tonix_ko
Tonix_ko

Zase Marcelo??? Tak ten nech si uz radsej bali kufre. Cez polcas nech tam da radsej Nacha, ten je aspon v obrane zodpovednejsi.

Michy
Michy

Chci vidět jak dlouho bude mít Flo trpělivost s touhle sračkou co předvádíme...

lokas23
lokas23

Když jsem viděl tu sestavu, tak jsem si i koupil O2 Tv, že to chci vidět.. Well.. Čekal jsem něco jiného facepalm

Kaja900
Kaja900

po poločase vypínám.. dneska čekám nějakou ostudu.. 0:4 nebo něco podobnýho

Rick
Rick (upraveno: )

V tehle dnech to máme těžké, nevím jestli jsem dřív nespokojen s vládou a nebo se ZZ lol

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Těm hráčům je to úplně jedno, chuť, snaha, nasazení - čistá nula, i pohled na holou stěnu je víc naplňující.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

rotflol otázka zní čím to je? Protože ta absolutní nechuť je úplně šílena...

Mateusz
Mateusz

Někdy máte prostě špatný den. Pro mě je důležité, že tam hráči nechali všechno. Ted musíme být jednotní, musíme být spolu. Zlepšujeme se s každým dnem a to by pro nás mělo být to důležité. Sezóna je ještě dlouhá, nesleduju komentáře z venku. Soustředíme se jenom na naši práci, každý hráč je důležitý, proto rotuju jak magor a těžko kdokoliv chytne zápasový rytmus, ale to nevadí. Mám 25 hráčů a musím na hřiště poslat 11, to je vždy těžké, když máte takový kádr, ale musím to udělat. Všichni jsou důležití. Máme kompletní mužstvo.. a tak dále a tak dále pohádky..

Zobinho
Zobinho

lol To je tak pravdivé až je to smutné. Jsem zvědavý kdo to ukončí dřív jestli ZZ nebo Flo.

92:48
92:48

Krasa 0:3 smile

92:48
92:48

Zidane okamzite out po tomto zapase

Ďuri22
Ďuri22

Už v polčase

Mateusz
Mateusz

nastoupili tihle borci vůbec někdy spolu - asensio, rodrygo, jovic ? Ta nesehranost u všech je tenhle zápas stejně hrozná, jako jejich přístup a "bojovnost".. co to prostě kurva je, nechápu. Nerozumím.

Kaja900
Kaja900

po x letech můžu říct že nebudu koukat na naše zápasy.. nuda, absolutně žádný nasazení.. hrajeme jak tým z 2. ligy facepalm nechápu co to snáma je

Kaja900
Kaja900

sotva to dopíšu, tak 0:3 lol

Fujo
Fujo

0:3 v 42min? Hmmm, takto zlý Real som snáď ešte nevidel...

Fanda 33
Fanda 33

Tak ale toto je už iná žumpa. facepalm Ale obávam sa že ani toto ešte nikomu neotvorí oči.

kuřák
kuřák

To uz Zizu nezachranis ani tim ze posadis Karima a das tam Jovice...

Tonix_ko
Tonix_ko

Militao aj nieco hraje ?

Marosh
Marosh

Teraz pri góle na 0:3 som nechápal, čo tam robí, úplne sabotoval

92:48
92:48

Jovic je este horsi ako Benzema

Laura
Laura

Tak toto nie, s tým nech ide celý tým niekde. Hlavne, že sú pripravení na dnešný zápas. Sa môžu všetci do jedného hanbiť, takto sa hrá za znak Realu ?

Fanda 33
Fanda 33

No neviem, ja by som to možno už aj videl, že aj v kabíne bude problém. Lebo toto je už zvláštne.

Mateusz
Mateusz

MARCELO?! VARANE?! TAK DĚLÁTE SI Z NÁS VŠECH PRDEL? Tohle připomíná výkony z posledního půl roku Mourka, kdy to někteří už úplně sabotovali proti němu.. ALE TOHLE?! Tohle ma být snaha o co

Mateusz
Mateusz

kdyby byl na hřišti James, regui, llorente tak bych tomu věřil.. biggrin tohle je prostě jen.. užas. A víš co je nejhorší?! Že už mně to vlastně ani nějak.. nepřekvapuje. Ano jsem v šoku, zároven to brutálně odpovídá tomu, co jse mdříve nebo později čekal - ostudu jako prase... Cadiz, šachtar, ted classico jak dopadne.. já prostě už jen chci, at to skončí a vidím tam jiného manažera a hráče, které on poslal pryč.

Zobinho
Zobinho

Bohužel hráči jako Llorente, Regui, Hakimi, James i sakra Ceballos jsou pryč a naše hvězdy ví, že je nikdo neposadí.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Manažera se možná nedočkáš, hráčů které posílá pryč thinking Tak to je sakra vzdálená budoucnost facepalm unsure

Ladislav
Ladislav

Tak asi najhorsi z obrany je dnes militao ako pozicne tak aj snahou...

Mateusz
Mateusz

souhlasím, všichni jsou úplně, úplně mimo

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No tak Marcelo je ještě tak o dvě třídy někde jinde. U Militaa se to dá "omluvit" tím že nehraje, ale takový mazák Marcelo??

Ladislav
Ladislav

Tu nejde o to ci hrava alebo nie ale pri tretom gole to mal uplne na salame a len sa kukal jak taky.... toto ziadny stoper nemoze spravit. Kludne tomu mohol zabranit , stacilo by len trochu snahy a koncentracie.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Nechci ho bránit, protože fakt hrál tužku, ale u třetího gólu se dle mě nevyvezl Varane, který právě stal a čuměl.

Michy
Michy

Už teď se netěším na Clasico, Messi se dobře vyspí a budeme v prdeli.

los blancos
los blancos

Na túto našu biedu môže kľudne do rána flamovat

furry
furry

Tak nevim, chtějí potopit Zidana nebo co má tohle znamenat? Přeci nás nemůže přehrát doma Sachtar bez 8mi hráčů a je mi jedno jestli jsou hráči za zenitem nebo ne, tohle by měli zvládat, navíc tam máme dneska dost mladíků.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

No vidíme to všichni, něco je špatně a všichni to mají na salámu. Jaký je důvod? Akce Benítez??

furry
furry

Já si to jinak nedokážu vysvětlit no

Doczizou
Doczizou

Nad tom se ani nechci zamyslet, že jdou proti trenérovi..to je už třetí trener a to bych je vykopal do jednoho. Páni fotbalisté.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Zajímavé je, že když to vypadalo na ostudu, tak to najednou šlo. Kdyby místo 10 přihrávek 1 vystřelili, tak to i otočili. Tady mi to těžce smrdí. Nebo je jen třeba už poslat pryč hráče za zenitem.

Doczizou
Doczizou

Hřebíček po hlavičce. Hráče za zenitem - Marcelo, Kroos, Benzema, atd. poděkovat, dat olivy a vysočinu s dárkovým košem a budujme Real. Tohle. O je teď je agonie a ani je to nebaví určitě

Kaja900
Kaja900

taková ostuda.. to není možný.. a to ještě není konec facepalm Zidane by měl co nejdřív odstoupit, na tohle se nedá koukat.. co by snáma udělal asi tak třeba bayern facepalm

Raul64
Raul64

od zapasu k zapasu horsi a horsi vykon, ked to bude takto pokracovat Zizou odide do konca roka... facepalm wall

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Být na lavičce kdokoliv jiný než Zidane, tak by po zápase bylo jednoduše nashledanou.

furry
furry

Jako tohle snad už nemůže ani on přežít.

Mateusz
Mateusz

před Classicem určitě přežije, i kdybychom dostali 4

Nasir
Nasir
  • Hráči frustrovaní.
  • Čekal jsem, že noví hráči se budou těžko sehrávat, ale myslel jsem, že přístup bude jiný po Cádizu.
  • Všimli jste si, jak se bleskově rozběhli 4 hráči Šachťaru a chvíli to vypadalo 4 na 4 a to ještě Marcelo horko těžko stíhal? A když vzápětí dobře vypíchl míč Valverde, tak pohodové tempo, měl tam jenom Joviče a kousek za sebou ještě někoho.
  • Casemiro dostane konečně dobrý míč do vápna a zahraje hloupou nepřesnou hlavičku, místo aby si to zpracoval.
  • Obrana je na ručník, stopeři v pytli, hloupý vlastní gól. Řeknu to natvrdo - naši obránci (možná kromě Mendyho) se posrali už v šatně, když se dozvěděli, že nebude Ramos.
  • Pro zemiaka - tak nejde to ani s Casem, jaké bude poučení z dnešního zápasu? smile Nejde to bez Benzemy? biggrin
zemiak
zemiak

To fakt neviem smile . Ze je Karim s prehladom najlepsi hrac mimo obranu, vie ZZ davno, ved ten ma predsa kvality footcoupboule .

Ked to uz neda ani nasa na papieri najpohyblivejsia zaloha, zacina to riadne dymiet. Nechcel by som byt na ZZ mieste. Tim psychicky na dne, vo forme nie je ani zaklad, ani nahradnici, skoro to vyzera na sabotaz od hracov a na dvere klope Barcelona. Ak by bol na lavicke hocikto iny, stavil by som dom, ze ak v sobotu neuhrame bod, Perez by hned maval bielou vreckovkou. Kedze je to ZZ, moze to prezit, debakel vsak neda ani on. Perez je stale Spaniel, to by nerozdychal.

Nasir
Nasir

Divné je, že my jsme prohráli jen jednou a přichází LM, na kterou jsme se vždy uměli motivovat. Nemyslím, že by to byla sabotáž. Náhradníci si nevěří, i když dostali šanci, a souhra skřípe sama o sobě. Začínám mít dojem, že máme určitý problém v kabině, s hierarchií a sebedůvěrou hráčů. Podívej se, co jsem napsal 23:20. A to samozřejmě nejde jenom za ZZ, tam jde o samotné hráče a taky naše vedení, že takhle sestavilo tým.

Rick
Rick

ZZ je sympatak a mam ho rád, ale v zájmu realu doufám a modlím se že tenhke zápas bude směřovat k jeho konci u nás.

Mateusz
Mateusz

S ohledem na budoucnost mě děsí další věc - Varanne je jako stoper strašně špatnej bez Ramose, to je zápas co zápas, kdy tam Sergio není, totální propadák. TOTÁLNÍ... To prostě není poprvý, podruhý ani potřetí, to tak bylo vždy a furt se to nemění.

C.F.M. Real
C.F.M. Real

no presne. to buď nájsť nového Ramos a alebo rovno 2 nových

Fanda 33
Fanda 33

Majú jedine šťastie ze sa hrá bez divákov, inak by ich hnali svinskym krokom. Takto sa prezentovať s pozliepanym Sachtarom butt

Fantocci22
Fantocci22

No koukám, že nám to zase jde a přišel jsem včas, tak jdu teda koukat ať si to taky vyžeru vomit2 real3

Mateusz
Mateusz

takový masochismus biggrin biggrin

Mateusz
Mateusz

Hej no já přišel za stavu 0:0 a najednou dostali 3. Ted jsi přišel ty a třeba to otočíme biggrin Změní to ale to, co se už stalo a děje? unsure biggrin

Fantocci22
Fantocci22

Já to upřímně moc nesleduju, učím se u toho, tak poslouchám jen komentář, ale obrat by být mohl. Nedělám si naděje, že se to tuhle sezonu vůbec nějak zlepší. Klukům fandím dál, ale je potřeba do týmu dostat novou krev. Ale žádný nezkušený děcka. Musí to být hotoví hráči.

JanVT
JanVT

Vyzerá že Zidane po Clasicu bali kufre, to sa fakt nedá pozerať. Neviem či Pochetino urobí zázraky

Ryan
Ryan

Tohle by vážně mohl ustát jedině Zizou...

furry
furry

Co Perez potřebuje? Ještě debakl v sobotu? rolleyes

Ryan
Ryan

Nevím, ale kdokoliv jinej by to neustál. Pro mě je spíš hlavní otázka, kdo by eventuálně měl přijít místo něj, abychom se pak neplácali v ještě větších sračkách.

furry
furry

Za mě asi jen jedno jméno thinking

Ryan
Ryan

Poche?

furry
furry

Ano, nikdo jiný volný mě nenapadá. A Raúlovi bych nechtěl pokazit karieru hned na začátku, protože tohle není uplně pro začátečníka.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Já se obávám, že při současném finanční stavu a vyhlídkách půjdeme cestou vlastních rezerv.

furry
furry

Tak ale Poche je volný a plat si nemyslím, že byl pro nás nerealizovatelný

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Volný je, ale to ještě neznamená, že nechce podpisový bonus... Jako vidím to tak, že buď Raúl nebo Poché, ale Raúl je legenda, už v týmu je a loni měl i úspěch.

kakarrot18
kakarrot18

Tak co? Poche nebo Raúl?

❤️Real
❤️Real

Allegri lol lol Alebo ešte lepšie Wenger

kakarrot18
kakarrot18

Popravdě Allegri by se mi líbil. Mělo by to aspoň hlavu a patu.

Raul64
Raul64

Poche alebo Nagelsmann

Zobinho
Zobinho

Nagelsmann teď začal v Lipsku a sám říkal, že by to byla čest, ale že je ještě brzy, že začal nový projekt. Nebo tak nějak myslím

janinho
janinho

no dufam, ze pocche, kludne Raul asistent. ale aj ked ZZ milujem, tak toto musi aj on sam uznat, ze tomu timu asi uz nema co dat. toto je od zleho k horsiemu...

Kmet
Kmet

Poche by byl hloupej, kdyby prisel do takhle rozlozenyho tymu ,,uprostred" sezony...

janinho
janinho

ten tím ma na papieri veľkú kvalitu. asi ťažko môžeš čakať ze ta real povolá ked su na úplnom vrchole a darí sa. to sa stáva málokedy a real sap proste neodmieta.

Real Siempre
Real Siempre

thumbsup pravda. I tak k tomu ale nedojde.

Kmet
Kmet

Prave kvalita v tymu nam, aspon podle me, zoufale chybi. Ze se real neodmita uz taky uplne neplati. Vymena trenera na vrcholu asi ne, ale pred zacatkem sezony by to bylo daleko lepsi. Ale jak vime, vyhrali jsme ligu a posily, ani zadna zmena netreba biggrin

janinho
janinho

tak nikto nevravi ze mame teraz najlepsi tim za 20 rokov ale rozhodne ta kvalita na papieri nezodpovedá (dlhodobo) predvadzanej hre. ja si myslím že pocche by tersz real neodmietol. a k.tym posilam skoda sa vyjadrovať. reguiho nam netreba ked máme marcela. ani hakimiho ved máme odriho a dani nebýva zraneny...

bojím sa že si barca v sobotu s nami vytrie perdel strasnym spôsobom.

siflik
siflik

Prvý polčas som nevidel a asi aj dobre zápas čo zápas je to horšie nekukatelne bez nápadu to už keď teraz vedenie stým nič nespraví tak ja už neviem ale určite sa na zápas s barcou neteším lebo už viem ako nás zahanbia

C.F.M. Real
C.F.M. Real

dnes som čítal, že Zizu to ma vo vedení isté a nevyhodia ho. tak uvidíme čo ani toto ich nezlomí. hanba v sobotu bude ďalší klinec..????

batix2
batix2

asensio po zraneni mi pride strašne pomaly bez rychlosti

olinho
olinho

nech sa na mna nikto nehneva, ale ukrajinci pridu bez 12 hracov a vedu 0:3, keby boli v plnej sile je to 0:6 alebo co? absolutne ziadna snaha, nasadenie, kazdy to ma na salame, hraci sa mozu hanbit do jedneho...potrebujeme obrovsky refresh v zalohe a utoku, aj v obrane...jediny, kto mometalne znesie nejake meritko je Tibor

Laura
Laura

Človek by ale čakal, že keď tam ž idú Fede, Marco, Rodrygo, Luka tak tam bude aspoň tá bojovnosť mladých a chuť sa ukázať ale u nás je teraz úplne jedno či hrajú mladí, starí, skúsení, neskúsení každý akoby to mal na háku.

Fanda 33
Fanda 33

No ved to je najcudnejsie, že nech tam dá kohokoľvek, ti hráči sú akoby duchom nepritomni. Akoby rozmýšľali nad inými vecami.

Laura
Laura (upraveno: )

To sa v klube nenájde nikto kto si tie naše primadony vezme do parády a vyčistí im poriadne žalúdok ? Dokedy sa každý bude tváriť, že je všetko v poriadku a oni budú robiť hanbu Realu.

Mateusz
Mateusz

Vyčistit žaludek ji měl někdo už dávno, za ty bídné výkony se slabými týmy a hru uhaluzenou na 1:0. Jsme Real Madrid, tady jsou kurva nějaké měřítka a ty s láskou k Zizouvi plno lidí ignorovalo a jsme kde jsme..

Laura
Laura

thumbsup presne. Tu sa musí zakročiť a hráčom by som dala veľmi tvrdý režim aby sa spamätali a pochopili aké farby hája.

Pipita
Pipita

A to v sobotu hrale el clasico tak to som zvedavy ako si tam budu vazit za aky futbal klub hraju panenky jedne

Laura
Laura

Je to El Clásico a stať sa môže hocičo ale ak budú pokračovať vo svojich výkonoch tak to nemusí dopadnúť dobre. Ale neviem kto by ich mal nakopnúť ak nie Barcelona.

Pipita
Pipita

Tak to hej ale pozriem si aj Barcu sem tam a hraju lepsie ako my to musim priznat

Laura
Laura

Tak hrať lepšie ako my zase nie je taká veda biggrin Som zvedavá ale nechcem aby sme dostali debakel.

Pipita
Pipita

Jooo presne ako vravisss ale zacinam sa obavat posledne nase vysledky k tomu nasvedcuju strasne ma sklamal tim

Fanda 33
Fanda 33

No ja si ale nemyslím ze Perez vyhodí Zidana. Zidane odišiel po hetriku v CHL, Perez si uvedomil, že to bola chyba. A teraz nenaberie odvahu podľa mňa.. Zvláštni sú hlavne hráči, akoby len trénovali, nebojuju vôbec. Je to kompletne bez záujmu.

xxxNJRxxx
xxxNJRxxx

Vidím, že jsem udělal dobře, když jsem už minulý zápas nesledoval a nezapnul jsem to ani dnes. Na tu nudu se už nějakou dobu nedá koukat. Klidně ať dál prohráváme, alespoň by to mohlo vést ke změně trenéra.

PDReal
PDReal

Becko tymu s ukrajiny s nami zameta hat ale popravde som rad, aspon dnes vidia aj ty co ratali stale len body po tych upotenych vyhrach, ze to do nekonecna fungovat nemohlo...

Pipita
Pipita

Kamooo kandiduj za prezidenta presne ako pises cele zle moja reč fakt je to hrozna

Mateusz
Mateusz

Rodrygo - 3 gole Galatasaray a nic, nula progresu. 45 mln v prdeli prostě, hlavně že šel hostovat Brahim kurva

LosMerengues
LosMerengues (upraveno: )

Už vidím tie priznania o 15 rokov ako to bola v Reale samá párty a zo zápasov a tréningov si nikto ťažkú hlavu nerobil. Inak sa to vysvetliť nedá.

Fanda 33
Fanda 33

Nooo a možno sekas do živého veru. Ale to by novinári zase vynuchali, či?

Fanda 33
Fanda 33

Už je neskoro plakať nad rozliatym mliekom. Co mame v kádri, mame. Co išlo preč je preč. Každý vie, že tam boli chyby, čo už. Snáď sa to budúcu sezónu už zmení

Mateusz
Mateusz

Krásná střela Luky, aspon něco. real2

Laura
Laura

To je príchod, pekne Viny thumbsup

Fujo
Fujo

Teda Vini hat

Mateusz
Mateusz

Tak Vini se hned předvedl, comeback chlapci at aspon postoupíme ze skupiny unsure biggrin

Michy
Michy

Kdyby všichni měli zápal do hry jak Vincek...

92:48
92:48

Hadam dnes uz vsetci po dnesku vidite ze Jovic nema na Real Madrid.

lokas23
lokas23

Po těch 45 minutách jsem viděl, že nemá na real madrid 10/11 hráčů. Takže těžko posuzovat smile

niko78
niko78

toto bola jeho konecna,pravdepodobne

Fanda 33
Fanda 33

Ta obrana je horšia ako na dedine facepalm

Tonix_ko
Tonix_ko

Dnes z obrancov je Militao asi najhorsi, zo zalohy to je asi Case, tie jeho pasy a rozohravka, na to sa neda pozerat. Z utoku dnes Rodrygo ani neviditelny, ziadne 1vs 1 ako to robi Vini a cim dalej, tak ziaden progres iba zhorsenie. Luka Jovic to je kapitola sama o sebe, nechapem ako mohol stat 60 mil.

Real Siempre
Real Siempre

Dali jsme dva goly a zas to upadlo do letargie...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Spíše začali bránit v 11 a už to pak nešlo.

Real Siempre
Real Siempre (upraveno: )

Uzna ho nebo ne? Tak Marciniak nam nedopral...

Laura
Laura

Škoda

Mateusz
Mateusz

Musím uznat, že po DLOUHÉ době náš tým předvedl u standardky nějaký signál.. pamatujete na parády co dělali galacticos? Tohle bylo hezký od Kroose a Fedeho

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jo a výsledek je nic. Kuva, tak když už jdeme nějaký signál, tak všichni a ne že Vinicius zůstane stát v offsidu před brankářem facepalm Sakra tak když vím, že ta linie se bude vysouvat, tak nemůžu zůstat stát facepalm

Mateusz
Mateusz

Ale to by asi museli trénovat, pochybuju, že tyhle perličky Zidane na treninku vubec řeší.. tu máš Kroos a kopni to

Raul64
Raul64

Wtf, ved to obranca tecoval talking

Real Siempre
Real Siempre

Obrance? Ja myslel, ze Militao…?

PDReal
PDReal

Vini hlavne zavadzal brankarovi, o to slo

Raul64
Raul64

Mne sa zdalo, ze obranca, podla toho co som videl confused

Ladislav
Ladislav

To je jedno lebo vini zaclanal brankarovi.

Real Siempre
Real Siempre

No, bude to uprimne sichta, uz jen ten postup ze skupiny.

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

Vini byl super, jedinej fakt potěšil aspon snahou. Modric aspon gol, jinak nic. Zbytek? Bez komentáře...

Real Siempre
Real Siempre

Zas bez kapitana, zas bez bodu...

LosMerengues
LosMerengues

Zas s Marcelom, zas bez bodu...

Laura
Laura

Už z toho začína byť tradícia, ako pri Sergiovi tak pri Marcelovi.

ŠtěpánK
ŠtěpánK

Zase jsem se nekoukal, zase bez bodu...

Laura
Laura

Dúfam, že na sobotu máš rezervovaný čas 16:00

Mateusz
Mateusz

Porazilo nás "béčko" šachtaru...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tak mezi Cadizem a bečkem šachťaru nevidím rozdíl, takže opět ostuda. facepalm

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ve druhém poločase tam byl aspoň malý náznak snahy, o to víc nechápu, proč ze sebe dělali v tom prvním úplné dementy, každopádně zasloužená domácí prohra se Šachťarem, kterému chybělo osm hráčů, to je celkem silný tabák.

kakarrot18
kakarrot18

Ses nakonec díval? Myslel jsem, že už jsi to pro letošek odpískal.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Odpískal, ale dávali to v televizi, tak jsem to nechal jako kulisu k práci a předčilo to má očekávání biggrin

kakarrot18
kakarrot18

Popravdě řečeno mám větší chuť se podívat na nějaký zápas Getafe než na El Clasico. Hlavně díky tobě biggrin

Santos Trinidad
Santos Trinidad

To ti chválím smile Herně to možná žádná raketa nebudete, ale snahy, nasazení a chuti do hry se ti dostane stonásobně víc než od Realu wink

Tonix_ko
Tonix_ko (upraveno: )

Tak ako mile vedenie RM, poprosil by som Vas v najblizsom prestupovom obdobi o toto: Rodryga poslat niekam na hostovanie, kym je mlady a moze sa zlepsovat, aby sa nestal z neho priemerak a stiahnut Takeho spat. Take moze hrat aj ako kridlo tak ako 10, takze skvela nahrada za isca a Rodryga. Dalej ZZ prosim uz nechaj Marcela odist a daj sancu chlapcovi z Castily, teraz si nespomeniem ako sa vola, ale tusim dost skoruje. Dalej prosim predajte alebo poslite Jovica na hostovanie. Najprv som ho zastaval, ale jeho nasadenie a bojovnost je chaba a vobec nema co v RM robit. Dufam, ze sa Hazard coskoro vrati. Ako dalsi problem je Case. Dalsi zapas a jeho nepresne pasy a prihravky. Surne potrebujeme CDM a najlepsie take, ktore je silne na lopte. Dalsie prestupove obdobie je nutne aj Upamecana alebo nejakeho obrancu. Dnes Miltao hrozny. Dufam ze Ramos to potiahne este dlho, lebo Varane je bez neho ako obranca z dedinskej ligy. Na zaver aspon jedno pozitivum: Vini taha RM sam, snazi sa, trufa si 1vs3 a je za to aj odmeneny golmi. Len tak dalej....

adriano213
adriano213 (upraveno: )

Ja by som to zhrnul asi tak, ze budem optimysta a budem verit ze tento rok vyhrame aspom tu Europsku ligu lol ZZ ak nevyhra v Clasicu tak pojde asi out ale kto bude chciet prebrat tím v rozbehnutej sezone ked uz nemoze priviest ziadne posily a zacat tvorit svoj mančaft nezavidim nikomu…a ak aj niekto novy pride bude to podobna trapenka ako so ZZ lebo bez pripravy sa neda preformovat herny system tímu a tie naše primadony uz vobec by som povedal…takze ak aj trener pride bude to vyzerat ako pod Solarim mierne zlepsenie tam mozno bude ale inak ziadna slava a dobre vykony budu striedat tie zle a zas pride neaky nezvladnuty tyzden alebo dva a poleti zas smile

olinho
olinho

ja som si naivne myslel, ze po sobotnajsej blamazi si hraci vstupia do svedomia a dnes vybehnu na ihirsko s tym, ze chcu odcinit ten vykon, namiesto toho pokracovali v tej agonii zo soboty...budem sa opakovat, ale prvy polcas bol uz na pokuty a hranicilo to so sabotazou...nulove nasadenie, nulova ponukova cinnost, ziadny pohyb, kazdy cumel na hraca s loptou, co vymysli, ziadna snaha, bojovnost, nasadenie, nic...ku cti im sluzi, ze to v druhom polcase nezabalili a pokusili sa aspon o vyrovnanie, skoda toho golu v zavere...

buduce leto uz budeme musiet urobit radikalny rez kadrom, rozlucit sa s hracmi, ktori boli oporami v nasej zlatej ere, bude to bolestive, ale bez toho sa dopredu neposunieme...viaceri tu pisu, ze by mal odist Zizou, ale ja osobne si myslim, ze ani iny trener by s tymto muzstvom zazraky neurobil, naopak maximum z tejto gardy dokaze vytiahnut on a ak aj pod nim hraci preukazuju takyto pristup, neviem si predstavit, co by tu bolo pod inym trenerom...

podla mna je to v hracoch, pretoze nie je mozne, ze hrac, ktory oblieka dres RM sa prezentoval takto, preukazoval takyto pristup...ja mam pocit, ze hraci casto nastupuju na ihrisko s tym, ze ved nejako sa to samo vyhra, nemusime sa pretrhnut, aj tak vyhrame...

no a nas dalsi velky problem bude koniec Sergia, pretoze bez neho ta obrana vyzera ako keby sa zisla partia dorastencov...no nic, dalsie sklamanie, ale zostavam verny a tesim sa na sobotu, kde opat mozno naivne verim, ze konecne chalani ukazu, preco obliekaju dres RM real4

furry
furry

Ale Zidane měl dvě přestupové období aby s tím něco udělal, teď už pro něj není omluvy. Utratil spoustu peněz a nic z toho. Naopak se to zhoršuje. Já ho bránil dlouho, ale teď už přetekl pohár trpělivosti i mě.

menec
menec (upraveno: )

thumbsup suhlas, ak je to v hracoch, preco s tym ZZ nic nespravil? a to ani nemusel nakupovat, ked sa pozrieme kto odchadzal a kto tu zostal. cry a to este ked pretiekol pohar tebe, Furry, tak je to uz vazne, pretoze ty si mi vzdy prisiel ako niekto, kto ma zelezne nervy a zbytocne, impulzivne, nehodnoti po par nevydarenych zapasoch.

furry
furry

Tak za ta léta už jsem zvyknutý na ledacos a vím, že udělat úspěšný tým nejde ze dne na den. Ale promrhat dvě přestupové období aby hra vypadala takhle? To už je pořádný průšvih a ZZ je za to zodpovědný, protože nikomu nešel Floro na ruku jako jemu.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Dvě no... A v jednom mu Pérez řekl, že nepřivede nikoho. V jednom dostal frajera za 100mE, který rok nehraje a děcko za 50, které se nikam neposouvá. Beru, že měl vykopat starou gardu a své oblíbence, ale... Víme o koho byl skutečně zájem, kdo by byl vůbec ochotný odejít?? Nechci ZZ bránit, protože jsem taky maximálně nasraný, ale nic není černobílé a určitě to není, tak že měl dvě přestupové období a volné ruce.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Největší problém našich hráčů není kvalita, ale přístup, a to jde za Zidanem, pokud si je neumí srovnat, musí z kola ven.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Takže jako Lopé?? Jinak souhlasím, že přístup je tragický a jde to za ZZ. Jenže ten problém tu střídavě je u každého trenéra?? Co s tím?

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Přesně jako Lope, nedokázal to ukočírovat, rozsypalo se mu to pod rukama, tak šel, Zidane teď předvádí úplně stejnou bezradnost jako Lope před vyhazovem. Je jasné, že Zidane je z pohledu Realu úplně jiná persona než Lope, ale pro nostalgii by tu místo být nemělo...

Nasir
Nasir

Ano, přístup je hlavně vina hráčů, trvá to poslední 3 sezóny, pokud ne ještě dříve, s tím by se potýkal každý trenér.

Osobně vidím asi 3 velké problémy. Zaprvé přístup. Zadruhé systém hry, souhra zálohy a útoku, to je chyba ZZ. Není to jen o jednotlivcích, že toho a toho nahradíme a je to. Ano, částečně taky, ale celkově nehrajeme dobře.

A obávám se, že máme problém v kabině, přehnaná pozice lídrů a nedůvěra trenéra k některým hráčům. Většina hráčů potřebuje cítit důvěru trenéra a naši náhradníci se stále bojí, aby něco nepokazili. To je chyba ZZ. Oni nejsou slepí a vidí, na kom ZZ staví a komu věří bezmezně. Bohužel se obávám se, že to může být ještě horší, že většina hráčů si až moc navykla řídit se podle lídrů (hlavně Ramos a Benzema) a bez nich jako by neměli dostatečnou sebedůvěru. Proto je naše obrana bez Ramose stále labilní, i když by člověk čekal, že zkušeného Varana už by to přece nemělo rozhodit. Je to i skladbou týmu, že máme veterány, hráčů v ideálním věku minimum a přišly "děcka".

furry
furry

Viz odpověď Olinhovi

olinho
olinho

dve prestupove obdobia? vsak tento rok nikto nemohol prist a z minulorocnych novych hracov boli jeho iba Eden (cely cas na marodke) a Ferland...Rodrygo a Mili boli uz podpisani a prestup Jovica sa uz intenzivne riesil a ZZ uz len prikyvol, ale zrejme velmi rychlo zistil, ze to bol omyl...chapem, ze ta to uz nebavi, ale za mna to nie je vina trenera, ale hracov, ktori aj v druhom polcase ukazali, ze ked im tecie do topanok, tak zrazu vedia pobehnut a zabojovat

furry
furry

A co třeba ponechání Marcela a odchod Reguilona? To mi neříkejte, že jsme na tom tak zle, že jsme jako jediný z top klubů nemohli nikoho koupit, nebo alespoň dohodnout hostování. Zidane je s tímhle týmem spokojený a několikrát to opakoval, takže za mě tahle nekoukatelná hra trvající pod ním rok a půl na jeho hlavu rozhodně jde.

olinho
olinho

A myslis, ze ak by dnes ci v sobotu hral Regui a nie Mracelo, tak by sme vyhrali 5:0? lava obrana je to najmensie, co nas trapi, je tam Ferland, Marcelo bude uz iba nahradnik...vidis, ze sme nikoho nekupili, takze muselo to mat nejaky dovod, my nie sme klub sejka alebo rusaka, ktory vytiahne z vrecka 100 mega a vysmeje sa FFP, niekto si to dovolit moze, ini nie...podla mna je to jediny dovod a to je ten, ze buduce leto chceme priviest nejaku bombu...dokonca sa spekuluje, ze si musime vybrat medzi Mbappém a Camavingom, lebo na oboch nebudu prasule

Zizou je spokojny? to vies odkial, povedal to na tlacovke? podla teba by na tlacovke povedal, ze je muzstvo je slabe, ze nedostal hracov, ktorych chce atd.? na tlacovke len dava frazy pre novinarov, nic nechce vytiahnut von z klubu, preto sa furt stazuju ludia, ze su tie tlacovky nudne...podla teba ich dnes po zapase pochvali, pohladka im hlavicky, ze to bolo super? s hrou suhlas, tam musime velmi popracovat na hernom prejave

furry
furry

Tak byl to příklad kde 100% udělal Zizou chybu. Určitě by to nezvrátilo poslední výsledky a hlavně předvedenou hru. Nebude spokojený, ale to že po průšvihu o víkendu namotivuje tým tak jak se předvedl v první půli je teda hodně ostudný a jeho práce, to se na mě nezlob. Dokážeš si tohle představit třeba pod Mourinhem? Hele já tady Zizua bránil víc jak rok, když ho všichni vyhazovali, ale teď už ne smile

olinho
olinho

mozno sa vedenie opytalo, ci chce Reguiho alebo ho mozu predat a dostanu za neho peknu sumu, ktoru mozeme investovat buduci rok, nik nevie, co za tymi rozhodnutiami je...Mourinha nespominaj, ten uz niekolko rokov nevie, kde je sever...to je v poriadku, ze ho uz neobhajujes, ja ho tu naopak budem obhajovat az do konca, uz len z dovodu, aky hate ide na neho...futbalova pamat je kratka, s decimovanym muzstvom vydoloval titul pred par mesiacmi a ja verim, ze nieco vyhrame aj tuto sezonu, hoci momentalne to vyzera ako sci-fi, ja ale verim wink

furry
furry

Tak v tom případě ti stačí málo smile Já ten titul vloni bral po těch letech zase, ale už bych rád zase aby mě naše zápasy i bavili. Nejsme Atleti. Jsme Real Madrid a tady se trenéři vyhazovali po titulech za hru, která lidi nebaví a já s tím souhlasím. Zizou měl dost času aby s tím něco udělal a nikam se nepohnul

olinho
olinho

okej, tak vyhadzujme opat kazdy polrok trenerov, tak sa urcite niekam posunieme...ak by prisiel novy trener, nic by sa nezmenilo, vyhodme aj jeho? a takto by sme isli dookola...opakujem, z tohto muzstva by nevymackal okulahodiace hrajuce muzstvo ani Klopp, Pepek ani nikto iny...musime preckat toto obdobie, sme v prestavbe, vedeli sme, ze po tej zlatej ere to pride, bude to trvat, bude to tazke, ale musime to prezit a o par rokov sa vratime na vyslnie...

furry
furry

Zizou už je tady rok a půl, to je myslím dost na to aby tým někam posunul. Posunul ho někam? Nejsem ten co by vyhazoval po půl roce wink

olinho
olinho

posunul ho k ligovemu titulu po troch rokoch wink ja si myslim, ze mozeme tuto debatu ukoncit, aj tak sa nezhodneme hat

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Tady může být klidně chyba ZZ, ale i to že Marcelo nikam nechtěl a nikdo ho nechtěl tlačit k odchodu. Nevidíme do toho. Že ZZ řekne, že je spokojený je jeho styl vyjadřování pro novináře a podpora hráčů. Pak ti řekne, že počítá ze všemi a pak si tři ani nekopnou. Samozřejmě obraz hry jde za ním, ale i hráči na tom mají sakra podíl.

furry
furry

Jasně je to diplomat na venek, ale kdo ví co je v šatně, když mu po Cadizu předvedou to co dnes... A mimo jiné má tady pořád hráče světové úrovně, to mi neříkej že může Lipsko hrát pohledný fotbal a my ne, za kým tohle jde když ne za trenérem?

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jde to za trenérem i za týmem. Poslední opravdu pohledný fotbal jsme hráli jednu sezónu pod Ancelottim. A to jsme tu měli tým, který vyhrál 3 LM v řadě a nejlepšího hráče planety. Teď je to bída úplná, ale ta už je zde tři roky. Jediný náznak zlepšení byl pod Santim, ale nebyly výsledky tak šel. Dle mě jde i o to jak ten tým namícháš. Obrazně řečeno mít na každém postu Fedeho, tak je ten fotbal úplně jiný. Tak máme křídla co neumí střílet, 9ku co hraje zálohu, zálohu která neběhá a obranu, která se bez kapitána posere ještě v šatně. A výsledek máš na hřišti.

furry
furry

Zizou je s nima moc kamarád a teď mu plivou do obličeje, protože ten dnešní první poločas se jinak nazvat nedá. Když mi chybí fotbalovost tak to nahradím nasazením a bojovností.

niko78
niko78

Tazko povedat co je za tim.Kazdopadne treba ako sa hovori "pustit zilou".Dva krat nula,este k tomu doma,ak teraz Zidane neurobi nic,do vianoc poleti aj on,alebo je tu moznost ze Perez aj Zidane proste zabalia celu tuto sezonu tj. proste sa to nejako dohraje a do 4teho miesta skoncime aj ked hrame zle.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Jak do Vánoc? Já doufám, že skončí ještě dnes.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

lol vtipálku... Neskončí ani když dostaneme debakl v EC. Přišel, zachránil Perezovi prdel, vybojoval titul. Jako první přijdou přihlášení a podpora ZZ a možná někde kolem ledna odejde ZZ sám.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Ten dnešek je samozřejmě vtip, ale případný debakl v EC by podle mě už přežít nemusel...

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Přežije, na to bych si klidně vsadil.

olinho
olinho

Zizou dokonci sezonu, v tom som presvedceny...Flo ho neodvola a Zizou sam neodide pri rozrobenej praci, po sezone si to uz predstavit viem, ze to zabali...tieto vyjadrenia, ze neprezije do Vianoc sme tu mali aj vlani (ze Santos) a nakoniec z toho bol titul biggrin

adriano213
adriano213

No ano iny trener to momentalne nezmeni ale mozno to zmeni buduce leto a to co by mozno nikdy a co vlastne ani nespravi ze posle hracov ako Marcelo, Luka, Karim, Isco, Lucas ,,o dum dál,, a obmeni to mladsimy hracmi a samozrejme hotovymi hracmi nie dorastencami, proste ten kader treba prekopat ale to ZZ neurobi a kym to neurobi iny trener tak ten herny prejav si myslim ani iny nebude, proste musime pretrpiet dalsiu sezonu a verit ze na jej konci tu bude novy trener ktory to postavi podla seba a na ten futbal sa bude dat pozerat ,moj nazor smile

olinho
olinho

buduce leto cakam velke zmeny, zmluvy sa koncia alebo budu koncit viacerym hracom a uz by som im neponukal nove kontrakty, srdce mi to trha, ale bohuzial ani Marcelovi...ja stale verim, ze sa Eden dostane z tych zraneni a konecne predvedie to, preco sme ho priviedli, pretoze ak je vo forme, patri do top5 na svete....v lete tiez cakam mega posilu do utoku (Mbappé ci Haaland), ale to je este daleko...

Mateusz
Mateusz

Tak pokud nepočítám Pereze tak hlavním viníkem je jednoznačně ZIDANE facepalm facepalm Jste slepí? Proč mladí odešli a pořád tu hraje isco, marcelo, benzema? Proč losuje jedenáctky na zápas podle toho, jak mu to vyloží kartářka?.. Bez dalších komentářů, tady se o tom píše rok a některým to pořád nedochází..

olinho
olinho

moj zrak je vyborny, dakujem za opytanie...viem, ze podla teba by Zizou mohol aj za to, ze zajtra bude prsat, to je jasne...ak hraju vzdy ti isti, tak je zle, pretoze stavia svojich kamaratov, ak rotuje, tak je zle, pretoze sa zakladna zostava nikdy nezohra, dovod na kritiku sa najde vzdy, ze ano...asi budem obmedzeny, ak mi to stale nedochadza, vsak?

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

Může za to, jak vypadá tenhle tým a že je to začíná bejt ten největší disgrace, co tady kdy byl. Ty sarkastické kecy o dešti pominu rolleyes biggrin A ano, Zidane staví svoje kamarády skoro furt dokola (benzema, marcelo, isco) kteří tady dávno neměli bejt. A ano, zbytkem sestavy rotuje jak magor, to asi vidíš, pokud máš dobrý zrak. Zejména jak mladí něco zahráli, tak si pak zase sedli lol Nechápu jak ho ještě někdo může bránit, v tomhle se nedá pokračovat ani kdyby to měl převzít Raúl lol Bez příjmu...

olinho
olinho

najvacsi disgrace? rotflol ty ten futbal nesledujes moc dlho ze? neviem si predstavit, ako by si hystercil, ak by si zazil dlhe roky bez titulu a obdobie, ked sme vypadavali pravidelne v osemfinale LM so sranda muzstvami...stavia kamaratov? ty si si nevsmol, ze posadil kamarata Marcela a hrava viac Mendy? ty si si nevsimol, ze Isco ide na ihirsko raz za mesiac? a ci sa ti to paci alebo nie, Karim je stale to najlepsie, co v utoku mame a preto nevidim dovod, preco by nemal hrat...ked nie su zostavy podla teba, tak to je mimo, lebo ti nesplnil ocakavania, chod si tam sadnut ty, mozno to bude lepsie...a just ho budem branit, aj keby ste sa mali pokakat real1

Mateusz
Mateusz

Tak jsem rád, že aspon jeden člověk tady z toho všeho má radost. Gratuluju biggrin facepalm

olinho
olinho

to je vsetko? na ostatne otazky mi neodpovies? gratulovat mi nemusis, staci ak po sezone zagratuujes ZZ, ak opat nieco vyhrame smoking

Mateusz
Mateusz

napsal si, že by ses klidně i pokakal, tak to radši argumenty nebudu pokoušet. ostatně vše je tu už několikrát napsané od ostatních

olinho
olinho

vidim, ze mas problemy s chapanim pisaneho textu, takze dalsia diskusia je naozaj zbytocna...skus si tu vetu precitat este raz a pomaly wink

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Proč odešli mladí?? Protože Pérez rozhodl?? Postřehl jsi, že na Isca nepřišla jedina nabídka? Losuje 11ku z karet? Víš co je nejvtipnější, že dneska před zápasem lidí sestavu chválili a upřímně vždycky, když se všichni těší, že nenastupuje základní 11ka, tak to skončí fiaskem. Zidan má velký podíl na stavu hry, ale měli jsme tu dva jiné trenéry a nevypadalo to jinak, vlastně jo bylo to ještě horší. Bohužel s kádrem bez útoku, hráčema za zenitem a dětma bez kvality nemůžeš čekat hitparádu.

Mateusz
Mateusz

Solari > Zidane

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Myslíš, že pod Lopem nebo Solarim to bylo horší než letos? Podle mě teda ne, osobně nic horšího, z hlediska předváděné hry, zájmu, chuti a nasazení, za 20 let sledování Realu nepamatuju...

Mateusz
Mateusz

Přesně tak. Chápu, ež tým má nedostatky, ale my nevíme co hrát. Každej zápas něco jinýho, jiná sestava, žádnej styl, žádná taktika.. Co dnes řekl modric o tom, co řekl Zidane o přestávce? : Musíte hrát líp, dokážete to facepalm lol ... tohle fakt není jen o hráčích

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Dle mě pod Lopém to bylo horší, i když tyhle dva zápasy se tomu limitně blíží. Santi upletl z hovna bič, posadil na prdel (dva roky zpět) ty momentálně nejvíce kritizované hráče a od toho se mu to začalo sypat. Přišla trochu smůla v CdR s 8arcou, pak doslova sabotáž od Kroose v LM s Ajaxem a šlo to do kopru, protože neměl jméno. Možná, že kdyby dostal přestupové období a stejné peníze jako ZZ mohlo to vypadat jinak. Momentálně si myslím, že nám změna trenéra výrazně nepomůže. Resp. je na ním moc brzo, protože je sezóna v počátku a i dobrého trenéra by to semlelo do konce sezóny.

furry
furry

Ale dejme mu i tu následující, jako Zizuovi. Do 4. místa to musí ukopat kdokoliv

furry
furry

Já si myslím, že obecně hra byla pod Lopem rozhodně lepší

Mateusz
Mateusz

A Solari dal šanci mladejm, on odstavil Isca a marcela včas.

Zbyněk Hlávka
Zbyněk Hlávka

Jo první 3-4 zápasy do první prohry to bylo super, pak mu na to kabina postupně házela bobek a on to absolutně nezvládl. Ne nadarmo sem Conte nechtěl.

furry
furry

Jasně nezvládl, ale pointa je, že s tím týmem jde hrát pohlednější fotbal.

Mateusz
Mateusz

Přesně tak.

Santos Trinidad
Santos Trinidad

Nezvládl to stejně, jako to teď nezvládá Zidane, ale rozdíl vidím v tom, že i třeba v takovém domácím zápase proti Levante, které se prohrálo 1:2 (což je výsledkově dost ostuda) byla ta hra o parník lepší než to, co se předvádí teď.

zemiak
zemiak

thumbsup Mam z toho pocit, ze ten tim potrebuje tak 5 novych hracov do zakladu, aby s nim niekto mohol pohnut. Vdaka krize nebude jednoduche fakt nieco zmenit ani v lete.

Videl som len polcas, ale s Marcovho tienu, ci Jovicovych vyskokov mi bolo vylozene smiesne.

Mam pocit ze aj sam ZZ je par krokov od vyhadzovu a tym pre Real zacne dalsie obdobie temna - plne novych trenerov a cakanie na spasitelov vo forme galacticos. Ked sa garda nevymeni, nepojde to. Uz na to dosiel Lope (tiez vydrzali behat prvych par zapasov a potom sa na to vy..), Santi (tam od gardistov nemal podporu, kedze neboli specialni a preto tak skoro odletel) a pasca sklapne na kohokolvek v poradi. Uz dochadza aj na ZZ, pricom jedine pri nom vedeli dat este trosku srdiecka. Ja len dufam, ze na to nedoplati Raul. Bola by ho skoda. Jemu za par rokov celkom verim, vzdy to mal v hlave perfektne upratane a raz nas mozno znovu dovedie na vrchol.

olinho
olinho

uvidime, ako zvladneme sobotu, snad lepsie ako tieto posledne zapasy...z medii idu spravy, ze Zizou je v klube nedotknutelny, ale ako pises, ak by sme nebodaj dostali vilagos v sobotu, bude to mat nahnute aj on, ale podla mna by prezil aj to...neskutocne si zelam, aby sme prisli v sobotu na ihrisko a predviedli dobry vykon s vitaznym koncom, potom by som bol zvedavy na reakcie zvazu mudrcov...ak by aj Zizou skoncil, po case budu po nom plakat aj ti, co na neho teraz pluju po kazdom zapase, ale to by si nepriznali ani nahodou...Raul ma este cas, to by bolo priskoro pre neho a nemuselo by to dopadnut dobre...mozno som stale naivny, ale verim, ze sa z toho aspon ciastocne dostaneme a bude to stale lepsie...Luka je kapitola sama o sebe, kazdy ho cpe do zakladu a narieka, preco nehra a potom predvedie toto...Vini za 10 sekund na ihrisku urobil viac ako on za hodinu

Laura
Laura

Čo k súčasnému Realu povedať. Katastrofa, zúfalstvo, zmar a dalo by sa pokračovať, do plaču mi je z toho ako Real padol. Ale ak vedenie privedie posily, nie mladých a neoverených hráčov ale skutočné posily a celý káder začne makať a odovzdávať zo seba všetko + tréner s jasnou víziou tak by sa z Realu postupne mohla opäť stať strach naháňajúca mašina. Otázkou je, či to zvládne ZZ. Doteraz som ho obhajovala a stále si myslím, že by toho mohol byť schopný ale musel by dokázať poslať preč hráčov, ktorí už majú najlepšie za sebou a nestavať ich za zásluhy na úkor lepších. Ten tím sa musí bezpodmienečne prebudovať . Hráči ako Marcelo, Lucas, Nacho, Isco, Mariano musia odísť nech už je to akokoľvek smutné, už nie je priestor na sentimentálne rozhodnutia, iba tak sa Real môže posunúť. Súrne potrebujeme hráča ku Casemu a vedenie by malo začať premýšľať nad kapitánovým nástupcom lebo keď ten odíde bude to ešte horšie ako po odchode CR. Ale aj tak Hala Madrid v dobrom aj v zlom. halam

menec
menec

ja sa teda k tym zmienkam o menach tiez pridam. Case moze byt stale platny, ale potrebuje k sebe 2 behavych hracov do systemu 4-3-3 a momentalne tam hra vzdy s jednym chodcom, takze ak chceme pokracovat s Tonim/Lukom v zaklade, tak by mal byt Case nahradnik. za mna suhlas s odchodmi, nahradnikov by som spravil i z Toniho, Luku a Benza, pricom si myslim, ze Benz nam ma stale co ponuknut, ale uz by to nemal byt zaklad. pripadne by sme mohli konecne zacat hrat 4-2-3-1 alebo 4-3-1-2 a Benza dat prave na 10, kde si myslim, ze by strcil vsetkych Iscov, Asensiov atd. do vacku. trochu som to prekombinoval, ale snad je to pochopitelne lol

Laura
Laura

Súhlasím, záloha potrebuje obmeniť o hráčov, ktorým nerobí problém behať. Neviem čo sa v poslednej dobe deje aj s Casem. Najhoršie na tom je, že Karim aj keď je z formy je naším najplatnejším útočníkom, zúfalo potrebujeme niekoho kto mu pomôže s pravidelným strieľaním gólov lebo trojka Vini, Rodrygo a Marco mu v tom nepomôžu. Ktovie ako by to vyzeralo keby bol Eden zdravý a k nemu by tam bol aj Martin.

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

Zidane: " Je mi smutno kvůli hráčům, protože nakonec oni stojí za tím, že JSEM HODNĚ VYHRÁL. Je pravda, že je to špatný zápas a oni si to nezaslouží, ale takový je fotbal a je třeba to vydržet" ... redface rolleyes

To je joke a nějak to sumíruje snad všechno. On má strach pokárat je snad

Mateusz
Mateusz (upraveno: )

Potřebujeme někoho, jako má Bayern ve Flickovi... ten taky převzal tým v úpadku, s hráčema, kteří na to prý už nemaj. A jeee, najednou to šlo i s těmi stejnými hráči a co dokázali. unsure A hlavně hrají fotbal, na který se dá koukat. Jestli Zidane nedokáže namotivovat po Cadizu borce ani na tenhle zápas LM, tak kdo jinej? Ramos ?

Pipita
Pipita

Raul... skuame to s Raulom čo ty nato????

El Galactico
El Galactico

Pochettino. Ja nevravim, ze je idealny a ze uspeje. Ale je to respektovany trener, ma meno, skusenosti, vsetky timy, kde posobil, dokazal kvalitativne posunut ( a to bez vyraznych investicii), vie pracovat s mladymi hracmi.

zemiak
zemiak

Snad to na Raula nepadne/ nebude taky hlupy, aby to pripadne vzal. Keby sa aspon blizil koniec sezony, takto by sa nedozil ani leta.

Mateusz
Mateusz

Kdokoliv kdo má licenci a taktiku? Já nevím, ale věřím, že v RM jsou zodpovědní lidé, co maj pořád přichystaný jména pro všechny scénáře, jak to tak z minulosti známe.

furry
furry

Přesně a prim mu tam hraje odepisovaný Muller biggrin

Pro psaní komentářů se prosím přihlašte.